Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Maartje: haha, was me nog niet eens opgevallen! idd, beetje krom..

2. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Even een goede update van deze kant. Ik ben tot het begin van de avond nog een paar keer weggezakt, maar het lijkt nu beter te gaan. Ik voel me nu iets minder duizelig, en ik heb al een paar keer kunnen staan zonder om te vallen.

Verder heb ik vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen. Een erg mooi toestel, Sony Ericsson K810i. Ik ben er erg blij mee, dus daar heb ik vandaag aardig vaak mee gespeeld.

Verder heeft Jeroen gister de handtekening gezet voor een nieuwe auto. Ik weet niet of ik het hier al had gepost, sorry als het dubbel is. We hebben nu een Volvo S60, maar dat wordt een beetje krap als we met skies en beeb op vakantie willen in december. Nu krijgen we als het goed is met 2 weken een V70. Erg mooie auto, dus ik ben erg benieuwd als ie er is. Al zal vooral Jeroen er in rijden, want ik heb mijn eigen autootje.

Voor nu weltrusten en tot morgen!
    Hopelijk kan ik dan weer even op jullie allemaal reageren. Mijn ogen gaan namelijk nog wel een beetje tollen van beeldschermen.

Liefs Laura

3. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Voor degene die het vroegen, ik kan niet in mijn bovenbeen spuiten. Dit omdat ik door het vastzitten van mijn bekken enorme pijn heb in mijn benen. Het is dus erg gevoelig. Doordat de zenuwen bekneld zitten.

Wat kleding betreft, heb ik denk ik wel beetje teveel van maat 50/56 ik denk dat ik zo'n 20 broekjes heb en shirtjes en dan nog een pakje of 6. van maat 62 heb ik inmiddels nu ook ruim voldoende, vind ook de dingen veel leuker in die maat, ik hou niet zo van de badstof gedoe met die voetjes enzo. Ben meer van de stoere afdeling. Denk dat ik daarom ook heel erg moet wennen aan al het roze in haar kast.

Ga nu lekker even de hondjes buiten laten en dan mijn bedje in, ben toch wel wat zenuwachtig voor het draaien van morgen. Hoop dus beetje nachtrust te krijgen.

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Jeetje mina, kletstantes! Ik slaap gewoon een uur later doordat ik alles bij moet lezen ;) ;) ;)

Marize, hé lekker ben jij zeg, zit ik hier op het puntje van m'n stoel...;) Hoop dat je snel tante bent!

Maartje: Hebbie foto's? ;)

Ik WAS ook een nuchtere moeder...Totdat ik dus van alle kanten andere dingen hoorde, zowel van de NL als de FR, werd er gek van. heb sinds een weekje besloten om maar gewoon aan te zien als ze er is en als zij lekker slaapt in een ledikantje is alles prima, zoniet, dan zijn er tig manieren om dat op te lossen. Zie verder ook wel hoe ik hem op ga maken, heb in de kliniek 3 dagen om "aan m'n kindje te wennen " en zie wel hoe zij de dingen beleeft denk ik. Stom is dat hè, dat een mens zich zo druk kan maken eigenlijk om dingen die er niet per sé toe doen. Wij zijn ook groot geworden, ik sliep zelfs op m'n buik, haha...

Voor de kleertjes, zie wel of ik genoeg heb, anders koop ik wel bij...maar de dingen vallen zo klein hier heb ik het idee en als ik nou een grote baby krijg koop ik het voor niks ;)

Vandaag naar de anestesist geweest, , ruggeprik ding onder m'n neus gehad...Brrrr...flopjes van de geboortekaartjes opgehaald, Kluswinkels en de grote Carrefour afgelopen , was gedraaid, afwas gedaan, nieuwe kinderwagen bestudeerd (jaaaa, heb hem sinds vandaag in huis, het is dus een babybus american collection...) en nu fijn naar mijn warme bedje toe. Is overdag 25° maar 's nachts...KOUD! gelukkig komt mijn mannetje dan lekker tegen me aan liggen...

Ow sorry voor het lange bericht....Slaap lekker iedereen en tot morgen!

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hihi sorry van jullie schrik reacties......... :oops: Mijn neefje is geboren ik weet ff de tijd niet meer hoor......uurtje op 21h15 inhet ziekenhuis. Hij heet Roan Jullian. Ben gelijk wezen kijken...........wat een mooi mannetje............nu ikke nog en jullie........ ;)

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Marize, en en en? Al tante? (ik schrok ook ff! maar snap het nu wel dat er bij jou zelf nog niets begonnen is ;) )

Ik ga nu lekker slapen.

Slaaplekker allemaal!

Liefs Kiss

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Marize!!! Gefeliciteerd met je neefje Roan Jullian!! Mooie naam trouwens!!

Nu ga ik ECHT slapen!

Liefs Kiss

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Tante Marize, proficiat met je neefje Roan Jullian!

Mariekebalm, druk in de weer geweest! En idd, gewoon ff zien hoe alles verloopt als het babietje er is...en hoe ziet die wandelwagen van jou er uit? Ken ik niet!

Laura, gelukkig ben je wat beter...moet een goed gevoel zijn!

Anne, veel succes vandaag!

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ja, en vanaf nu heb ik dan ook officieel meldplicht?
    Dat is met deze dan alvast gebeurd ;)

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Marize: Gefeliciteerd!

Ik voel me echt slecht. 's Ochtends heb ik er al wel het meeste last van, maar toch. Ik wil eigenlijk douchen, maar dat is nu echt veel te gevaarlijk. Verder is er geen ontbijt in huis, normaal haalt Jeroen 's ochtends brood, maar daar was hij nu te vroeg voor weg. Normaal haal ik het dan de dag ervoor, maar ik zie mezelf nu natuurlijk geen autorijden. Daarnaast knap ik ook best wel op als ik weer ff wat in mijn maag heb, dus ik moet zo denk ik maar ff koekjes gaan eten ofzo.
    Verder had mijn paard eigenlijk gister een strookje gras er bij moeten krijgen, maar omdat ik pas laat thuis was van mijn ma ben ik dat vergeten (arm beest), maar nu zit ik er mee dat het ook niet eerder gaat lukken dan dat ik Jeroen het vanavond kan laten doen.
    En alsof het zo nog niet goed genoeg gaat werd ik vanmorgen gewekt door een zoembeest dat volgens mij kan steken, dus toen ben ik mijn bed maar uit gegaan.

Hoop voor jullie dat de dag wat beter begint voor jullie.

Liefs Laura

11. goedemorgen meiden!

al weer een uurtje wakker..
    Gisteren avond al gezongen voor Rob.. Hij is vandaag 30 geworden!
    We vieren het niet hoor.. alleen zijn ouders en zus komen langs..
    Voor vrienden hebben we het een paar weekjes geleden al gedaan!

Zometeen even douchen, en dan richting de hema om taartje te halen! (nee jotim ben gisteren niet geweest goed he)

Volgens mij was er nog iemand jarig hier!

@marize.. gefeliciteerd met je neefje! gave naam!
    @marieke..I love the carrefour!
    @maartje..lekker he naar de ikea... zal mijn vent nou nooit zeggen.. kom schat laten we lekker naar de ikea gaan hahaha!
    Als dat ooit nog eens gebeuren zo! Hang ik een vlag op!

12. @laura.. wat balen zeg meid, dat het nog steeds niet lekker gaat!
    Hoop dat je je snel weer beter voelt meid!

13. Niet meer actief

Mogguh meiden!

Hier lekker geslapen, eigenlijk mag ik totaal niet klagen, ik slaap nog erg lekker, op de pitstops voor de toilet na dan ;)

@Laura, fijn dat je je weer ietsje beter voelt, hoop dat je je snel helemaal weer lekker voelt! Ow ik lees net dat je je nu niet meer zo lekker voelt..wat vervelend voor je meis, doe maar lekker rustig aan...dikke knuf

@Marize, haha ook ik zat op het puntje van mijn stoel, vond je al zo "relaxed" aangezien je nog niet op de 37 weken zit! maar gefeliciteerd met je neefje hoor!

@Maartje, lief dat je mannetje je heerlijk heeft rondgereden door de ikea, vind het ook nog steeds leuk, moet alleen niet te druk zijn, dan krijg ik het spaans benauwd! Mijn mannetje vindt het ook leuk gelukkig haha, hij kan dan heerlijk snuffelen naar keukenspullen voor in zijn snackwagens (eigen bedrijfje, hij bouwd, verkoopt en verhuurt deze) dus we gaan dan ook regelmatig!

jemig hebben jullie het ook zo warm...pfff misschien komt het omdat ik nog aant herstellen ben van de griep, maar ik heb echt zo veel opvliegers...ik vind het herfstweer toch eigenlijk wel lekker nu :oops: lekker beetje frisser, gezellig lampjes en kaarsjes aan in huis, vind het altijd zo gezellig dan...geloof dat ik de enige ben hier die het minder vind dat het weer warmer wordt het weekend :oops:

knuf

14. Niet meer actief

@Xenas, gefeliciteerd met je mannetje meis!

knuf

15. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal! Weer een lekkere nieuwe dag voor de boeg. Volop plannen heb ik om dingetjes te doen in huis vandaag. Wat betreft die kleertjes...ik hoor van veel mensen dat ze maar 1 of 2 pakjes in maat 50 hebben, maar als ze dat de eerste paar weekjes aan moeten dan heb je toch wel meer nodig. Oke, ik probeer mezelf goed te praten omdat ik nogal veel heb gekocht (overigens veel meer in maat 56 dan in maat 50!). Ik wil gewoon alles in orde hebben en wordt soms een beetje gek van mezelf. Dan twijfel ik weer of ik teveel of te weinig heb en of ik alles wel heb enzo.

Missyess, mijn man is biologiedocent voor onderbouw en bovenbouw (officieel nog niet bevoegd voor bovenbouw, maar is nog bezig met de studie). En nee, we hebben elkaar niet leren kennen op school. Toen hij met zijn docentenstudie bezig was leek mij dat ook wel leuk (ik werkte toen in de kinderopvang en heb SPW gedaan). Ben toen ook begonnen aan een docentenstudie maar na het behalen van de propedeuse ben ik gestopt omdat het toch niet echt iets voor mij is. Ik ben toen wel terecht gekomen in een baan als onderwijsassistent/leerlingbegeleider in het voortgezet onderwijs. Niet mijn droombaan, maar voor nu is het prima. Jij werkte in de kinderopvang toch, voordat je contract was afgelopen? Blijf je dat doen als je kindje er is straks, of ga je helemaal thuis blijven?

Iemand vroeg welke dekentje ik van Prenatal had voor de maxicosi. Het is gewoon een wiegdekentje van katoen en superzacht. Lijkt wel een beetje op fleece, maar toch wat anders.

Ik was gisteren trouwens op zoek naar een leuke geboorteslinger voor aan het raam, maar kon bij Prenatal niet echt een leuke vinden. Ik zoek gewoon iets als : hoera een meisje en roze ballonnen maar kon dat geeneens vinden. Weet iemand waar je die dingen kan kopen?

Nou meiden ik ga maar eens aan de slag. Ik laat lekker de computer aan, heb ik mooi de gelegenheid om al het geklets bij te houden vandaag!

Liefs Irene

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen Dames, hier weer een goede nacht gehad. Het was gisteren er druk maar wel super gezellig met de vrienden. We hebben lekker gegeten bij de Mac. Nu nog even de boven verdieping zuigen en de badkamer doen dan is het huis weer schoon. En dan vanmiddag weer naar de vk. Tot later dames!

@Nienke: joh, gewoon reageren op dat wat je nog weet. Lastig is dat als je niet weet hoe je nog kan bewegen. Ik doe nog veel op de fiets dat gaat nog het beste.

@Pjetje: HOERA!! O, meis wat fijn zeg. Geniet lekker van je laatste weken.

@Chrisje: Joepie, je laatste dag meid! Maar heb je al een computer thuis, we kunnen je niet te lang missen hoor! ;)

@Maartje:fijn dat je eer goedgekeurd bent. Lastige keuze idd. maar je kan nu toch eigenlijk niet meer doen dan afwachten.
    Dat van die alcohol tijdens bv wist ik al niet meer. Wel een fijn idee. Ik ben geen grote drinker maar een wijntje af en toe is wel erg lekker.

@Bolletje: zo deed ik dat ook met het invriezen van bv. Is echt een makkelijke tip.

@Jotim: hierbij voldoe ik aan mijn meldplicht goed? :) Ik krijg het nog druk om iedereeen op de hoogte te houden straks. :) Heerlijk dat je huis weer schoon is.
    Ik doe de dingen op mijn manier en zoals ik denk dat het goed is. De oudste twee zijn ook groot geworden.

@Astrid: heerlijk toch dat je je zo goed voelt? Fijn dat de katten beginnen te wennen.
    Je moet beeb voelen dat mag ook gewoon het schuiven zijn of de hik. De bewegingen worden over het algemaan minder hard idd omdt ze weinig ruimte hebben.

@Nijnie: ik hoop dat je snel wat hoor van de nieuwe kraamzorg. Je moet er wl een goed gevoel bij hebben idd.

@Maris: rabarbertaart? Wil je het recept voor me opschrijven?

@Missyess: een dagje niks doen is ook niet erg hoor.

@Xenas: de hema heeft erg leuke dingen. Ik kon bij prenatal maar weinig leuks vinden. Heb me dus beperkt tot een pakje. Zoetermeer is erg leuk winkelen. Leuker als Alphen.
    Gefeliciteerd met je mannetje. En veel plezier bij de hema!

@Marize; jeetje ik dacht dat jij was begonnen! Gefeliciteerd tante Marize!

@Diaan: meldplicht is iedere dag en ieder uur. :) ;)

@Laura; jammer dat je je weer zo slecht voelt. Gaaf een volvo v70. Ben wel iets jaloers hoor.

@Anne: ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen. Heel veel succes in het ziekenhuis!

@Marieke: jeetje wat een energie heb jij toch! Is het mogelijk wat deze kant op te sturen?

@Liesje: gefeliciteerd met je 37 weken. Meldplicht houd in dat je je 1 keer per dag meld hier. Dan weten we dat je niet stiekum aan het bevallen bent.

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nynke, bedankt om het me uit te leggen...ben ik dus al gslaagd voor vandaag! al drie berichtjes!

18. Niet meer actief

@Irene, ik heb veel dingen bij een feestwinkel gehaald, daar hadden ze veel meer keus, heb ook veel roze en paarse balonnen, en bordjes enzo hebben ze daar, ook bij bivoorbeeld de Bruna of andere boekenwinkels hebben ze vaak van dit soort slingers!

@Nynke, thanx meis, ben ook erg blij, ga idd lekker proberen te genieten, eerst was het zo dat ze hoogstwaarschijnlik rond de 37e week zou komen, nu het zo goed gaat mag ze lekker blijven zitten en kan het dus nog wel 6 weken duren haha dat hoeft nu ook weer niet, maar probeer me er wel op in te stellen nu!
    Fijn dat je goed geslapen hebt en dat het gezelligwas gisteren!
    suc6 bij de vlos straks!

knuf

19. Niet meer actief

@Liesje, ik zie nu de foto's van je meiden pas, wat een prachtige meiden heb je zeg! hele leuke foto's ook!

knuf

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Laura, meid, het zit je niet mee he. *knuffel*

@ Xenas, gefeliciteerd met je mans verjaadar!

@ Irene, zo een geboorteslinger hebben ze hier wel bij Prenatal geloof ik. maar daar was je al geweest. Zou het verder ook niet echt weten. (moet ik trouwens ook nog kopen)

Nou, fijn.. Alex was dus paar daagjes ziek geweest. En nu heb ik het :cry:
    En dat is echt niet fijn nu!
    Morgen avond namelijk feest van mijn nicht/vriendin die voor 9 maand op curaçao gaat werken (ze werkt bij de marine). EN ze vertrekt maandag. Dus MOET gewoon naar dat feest toe.
    En maandag is mijn oma jarig. Ze word 80 en ze viert het zondag. gaan we met de hele familie rond 3 uur naar een restaurant ofzo feesten. Maar daar wil ik ook gewoon bij zijn.
    Maar voel me nu wel verrot zeg. Bah!

36 weken zijn bijna gehaald. Nog 1 week en hij mag komen :p
    EINDELIJK!

Liefs Kiss

Deel Deze Pagina