Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @bianca2804
    Wat een naar verhaal! Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt. Maar vergeet niet dat jou bedoelingen goed waren. Jij wist dit niet en misschien heeft jouw inzamelingsactie toch nog vreugde gebracht aan die kinderen.

2. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    sorrie jotim, maar wat wil je gebruiken dan?
    begrijp hem niet helemaal...

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey meis!

Dank je, jij ook gefeliciteerd he! (en alle andere dames ook natuurlijk!)
    Ik vind het ook super spannend allemaal nu, ik ga volgende week mijn verloskundige bellen. Ik kan daar vanaf 6 weken terecht omdat ze dan pas echt iets kunnen zien...ik mag dan dus ook vaker komen ivm miskramen. Ze hebben daar dus op de praktijk echo apparaat staan, dat is wel fijn..
    pff...laat de eerste weken maar snel voorbij gaan, ik wil lekker gaan genieten straks!

Liefs

Syl

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Volgens mij bedoelt Jottum, dat ze de ochtend maar moet gebruiken om dingen te ondernemen, omdat het dan beter gaat!

Goedemorgen meiden,

Ik begin weer een beetje te leven. Ben op tijd mijn bed uitgegaan en ga zo even naar buiten. Twee dagen binnen zitten is niet echt mijn hobby!

Bianca, wat een vreselijk verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat je je er heel rot over voelt! Maar bedenk wel; jij hebt je best gedaan om de kinderen wat vrolijkheid te brengen en dat is gelukt. Je kan helaas niet instaan voor wat anderen doen. Als het verhaal echt waar is, dan is het maar goed dat jij er een beetje vreugde naartoe hebt gebracht, want dat kunnen ze goed gebruiken!

Zo, ik ga ff uitwaaien. Spreek jullie later vandaag.

Grts, Maartje

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Oja, alle nieuwe zwangere oktobermeiden: Gefeliciteerd!

6. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Alle nieuwe zwangeren: WELKOM bij de oktober mama's!
    Veel plezier in dit topic!

Nou, ik mag me vanaf vandaag ook bij de oude mutsen voegen; ben vandaag nl. 30 geworden!
    Ben nu gewoon op het werk. Vanavond vier ik mijn verjaardag voor familie.
    De rest van het weekend is het CARNAVAL!
    Lekker 3 dagen feestvieren, heb er helemaal zin !

Weet alleen nog geen goede smoes waarom ik niet meer drink en rook. Weet iemand nog iets?

Liefs, Divanaatje

7. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    misschien dat je je goede voornemens in praktijk brengt... ;)
    of dat je blaas ontsteking hebt voor de drank..

8. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Gefeliciteerd Divinaatje! Nog leuke kado's gekregen?

Meiden, ik zit met het vlgde..
    Gister met een vriendin van me uit eten geweest, harstikke gezellig maar ben bang dat het niet helemaal doorbakken was.. Baal er zo van, had namelijk varkensfilet besteld met een dikke laag roomsaus. Pas toen ik het bijna ophad zag ik door die saus heen dat het vanbinnen een beetje rozig was En ben vannacht ook een btje ziekig geweest maak me er best ongerust over eigenlijk...
    Wat kan ik nu het beste doen?

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    De adrenaline stroomt door mijn lijf. Wat een stress opeens. Ik had net wat steken onder in mijn buik. Nu is het weer weg. Maar wat schrok ik zeg.

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ syl

Nogmaals gefeliciteerd!

@ Marjo

Je kan de dokter even bellen als je je erg ongerust maakt.

@ Linda

Dat hoort is je baarmoeder die oprekt.

11. @divanaatje: Een goeie smoes. Ik had zelf bedacht om te zeggen dat je een pijnstiller hebt ingenomen omdat je hoofdpijn had ofzo. Dat is niet zo'n goede combi met drank.

12. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hello Ladies,

Even gauw een berichtje vanachter een Spaans toetsenbord... Was effe zoeken naar de shift-toets en het apestaartje zit hier ook ergens anders...

Het weer is hier zaaaaaaaaaaaaaaaalig, ben gelukkig niet meer misselijk geweest .... Gisteren een max. temperatuur van 38 graden buitne, lekker joh... ik type effe zonder leestekens, die kan ik niet vinden hier... grrrr...
    hoest met iedereen daar, heb nu geen tijd om alles bij te lezen, dat ga ik maandag doen...

Groietjes, Klus

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemorgen!

Divanaatje GEFELICITEERD \:D/ :whistle: :({|= \:D/
    Je hoort nu officieel bij de ouwemutsenclub ;) :)

Linda84 dat hoort er volgens mij gewoon allemaal bij hoor, mn vriendin die net een paar dagen verder is dan mij was van de week een dag thuis omdat ze zo'n buikpijn had.
    Zolang er geen bloed is dan kan het geen kwaad is me verteld.

Nou dat brengt me bij het volgende :( vanmorgen voorzichting gesext met mn mannetje, wat ik nog erg eng vind ivm rozeverlies vd laatste tijd.
    Uurtje later ben ik opgestaan gewassen en de hond gaan uitlaten.
    Toen ik binnen kwam en ging plassen zag ik een beetje bloed in mn onderbroek...maak me niet al te druk want ik kan er vanuit gaan dat dit puur door het vrijen komt...toch? :( :(

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Klus: wat lekker! Ben helemaaaaal niet jaloers ofzo :x :evil: ;)

Marjo83 volgens mij kan dat voor een keer niet zoveel kwaad maar anders bel je ff de HA om het te vragen als je je zorgen maakt.

15. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,
    EIndelijk kom ik er nog eens aan toe een berichtje te posten! Druk op het werk heeft natuurlijk wel het voordeel dat de weken aardig vooruit gaan. Jee, ik zie mijn banner alweer bijna op 8 weken springen!

@ Xenas, eindelijk nog eens iemand die uit het oude topic gestopt met de pil hier beland! Super meid, ben heel erg blij voor je! Hoe gaat het met de andere meiden uit daar, sinds het topic gesloten werd was ik jullie een beetje kwijt.

@ Linda, niets om je ongerust over te maken. Dat heb ik ook een paar weken gehad maar nu al twee weken niets meer van gevoeld... Is heel normaal zelfs!

@ Marjo, heb dat ook al gehad dat ik dacht dat ik wat verkeerd had gegeten. Vorige week met veel smaak een broodje brie, bleek naderhand toen ik plots argwaan kreeg dat het niet van gepasteuriseerde maar van rauwe melk was gemaakt. Tot nu toe is er nog niets gebeurd... Achja, als ik mijn moeder moet geloven dat was er vroeger helemaal geen sprake van dingen die je niet mocht eten en toen werden er ook zoveel gezonde baby's geboren. Bovendien bedenkt ik mezelf maar dat ik zoveel broodjes met americain prepare heb gegeten en nog steeds geen antistoffen heb tegen toxiplasmose, dus in al die tijd heeft er nooit iets in dat vlees gezeten. Dan zou je nu echt wel pech moeten hebben. Maar goed, dat moet ons niet beletten om toch gewoon op te passen, maar vooral niet te paniekerig mee omgaan heb ik al geleerd! :) Succes meid, en als je onzeker blijft gewoon de dokter bellen!

16. @salsabine:
    Was het helderrood bloed? of bruin? En een klein beetje? Dan komt het waarschijnlijk door het vrijen. Je baarmoedermond is extra doorbloed als je zwanger bent en ook kwetsbaar. Dus vaak ontstaat er een beetje bloedverlies na het vrijen.
    Je moet je pas zorgen maken als je veel helderroodbloedverlies krijgt en erge buikpijn.
    Trouwens, bruin bloed is oud bloed en kan dan ook door het vrijen komen. Dat kan nooit kwaad.

17. goede morgen meiden!

hier alles goed...
    ben nog niet echt misselijk geweest...
    maar merk wel dat mijn borsten groter worden!
    AAAAH

18. Ja de mijne ook! Het lijkt wel of ze vannacht gegroeid zijn! haha

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Klus: Super joh de spaanse zon! Ben jaloers! We horen je verhalen maandag wel! Geniet er nog maar ff van!

Salsabine: He geds meis, wat balen dat je weer wat bloedverlies had. Maar t kan heel goed dat er door het seksen een adertje is gesprongen hoor! Alles is zo onwijs doorbloed nu! Zolang je geen krampen hebt en het bij een btje bloed blijft maak je niet teveel zorgen meis!
    Anders ook ff bellen met de VK als het aanhoudt?

Sofieke: Thnx voor je geruststellende berichtje meis. En jemig alweer bijna 8 wk! Gaat snel he! Wat voor werk doe je eigenlijk?

Xenas: Haha herkenbaar, ik heb er eindelijk wat zitten haha..

Nou, kga me ff klaarmaken, zo lekker lunchen met mn mams en nog ff een btje shoppen in de stad!
    Tot later!

xx

20. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Marjo. ja inderdaad 8 weken bijna. Kan het nog steeds moeilijk geloven hoor! Maar het gaat best goed eigenlijk, af en toe een vlaag van misselijkheid en permanent pijnlijke borsten. Alleen zo vreselijk moe! Wacht nu al op die energieboost over een paar weken. Ik werk als consultant dus wordt projectmatig voor allerlei dingen uitgezonden. Heel leuk en afwisselend maar soms ook heel zwaar.

Deel Deze Pagina