Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey lieve meiden!

Hier hele weekend niet achter de computer gezeten.
    Heb gisterenavond feest gehad van mijn nicht/vriendin. Morgen is ze namelijk jarig, wordt ze 21 en vertrekt ze voor 9 maand naar curacau(ze werkt bij de marine).

En vandaag feest van mijn oma die morgen 80 jaar wordt. Was ook erg gezellig! Daar ook echt afscheid genomen van mijn nicht/vriendin. Was wel emotioneel. Ze weet pas sinds 4 weekjes dat ze morgen vetrekt. En tsja, ze zal de kleine dus pas zien alssie bijna 9 maand oud is. Erg jammer, omdat ze 1 van mijn beste vriendinnen is. :cry: Ik ga dr echt vrselijk missen!

Maar heb nu onwijs dikke voeten. Het doet gewoon echt pijn. Ook mijn handen en vingers zijn zo dik! Ziet er gewon niet uit! :cry: Dus strax maar ff een kussen onder de matras doen bij me voeten en hopen dat het morgen over is.

Nog ff en dan is het oktober! JEEEEEEEJ! Een maand waar we allemaal ontzettend naar uit hebben gekeken! Spannend hoor!

Ik ga nu heerlijk slapen. Morgen namelijk mijn ventje weer zien! We hebben weer een groeiecho morgen namelijk. Daarna ga ik nog ff bij me oma koffie drinken, omdat ze dan 80 is.

Slaaplekekr meiden.
    Sorry trouwens dat ik niet op jullie heb gereageert, maar moest onzettend veel bijlezen. ben dr een uur mee bezig geweest!

Slaaplekker, en laat die baby's maar komen!

Liefs Kiss

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen!

ff aan mijn meldplicht voldoen!

HIer ook iemand met last van vocht...zit zelfs inmijn armen en knelt mijn zenuw af van mijn rechter arm...gevolg : constant een zeurderige pijn in heel mijn arm, tintelende hand en krachtsverlies..pfff maar ja, het hoort er allemaal bij zeker?

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Goedemorgen!

Yep, hoort er allemaal bij.... ;) Ik kon toch niet meer in slaap komen, was er om zes uur al uit... Gekke zwangere muts ben ik ook...

4. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hahah marieke ik schud je hand ik was er ook om 6 uur al uit en klaar wakker en maar bedenken wat ik nu weer kan schoonmaken grrr hoe bedoel je schoonmaakwoede hahah

nou effe meldplicht het blijft rommelen maar zet niet door

5. goedemorgen meiden!

jotim alweer aan de pannekoeken gezeten!
    lekker zeg!

ik ga vanaovnd maar eens aan de aardappelen.. ik bedacht me net dat ik die al een week niet heb gegeten!

Vanmorgen ook weer vroeg eruit!
    heb wel zin om ff wat te gaan doen!
    Moet ook nog een kastje geschilderd worden.. (plankje boven commode) want die gaan we toch ophangen!
    en aangezien het droog is vandaag.. tenminste nog wel.. ga ik dat maar even op het balkon doen!

@salsabiene.. gezellig dat je er weer even bent!

6. Niet meer actief

Mogguh meiden!

KirstenYana! wauw wat een ontzettend mooi en lief mannetje heb je gekregen zeg! fijn dat hij nu lekker thuis is, geniet er maar lekker van!

jee rastagirl, ik zou wel wat van jou schoonmaakwoede willen hebben ;) een paar weken geleden had ik echt mega last van nesteldrang, maar dat is nu compleet weg :( en ik moet nog zoveel doen eigenlijk! maja hopelijk komt het terug vlak voordat ik ga bevallen ;)

Hier verder alles rustig, redelijk goed geslapen al droom ik nu bijna iedere nacht over de kleine...ze is maar heel klein, maar droom iedere keer dat ze enorm groot is...dat de docters tijdens mijn bevallng zeggen dat ze dood zal gaan, maar als ze geboren is leeft ze en ze blijft leven :) misschien staat dat zo groot zijn van haar in mijn droom wel symbool aan dat het gewoon een heel sterk meisje is en dat ik me nergens druk om hoef te maken...

Het vocht...ook hier wordt steeds meer vocht vast gehouden naar het einde toe...nog ff meiden dan "lekker" bevallen en dan ben je het grootste gedeelte kwijt...gelukkig is het niet zo heel warm, dan zou het nog een heel stuk erger zijn (tenminste bij mij)

hemeltjes wassen..ik heb het wel gedaan...

verder weet ik het ff niet meer sorrie meiden :oops:

fijne dag vandaag!

knuf

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    pjetje je mag wel een beetje overnemen hoor hahaha word er niet goed van namelijk lijk die mier van de fabeltjeskrant wel hahahahaha

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Tuut tuut tuut tuut ;) ! [​IMG]
    Ik zit te wachten tot de bricomarché (mini-Gamma) open gaat om 9h00...

9. haha marieke...
    ff lache om je plaatje hoor!

toevallig zijn meneer de uil en die mier deze week paar keer op tv geweest!

zo net ff de sept mama's gezegt dat ze nu maar eens allemaal moeten gana bevallen.. want wij willen ook!

10. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Goeiemorgen!

Hihi! Die mier is erg grappig!
    Wel lekker wakker worden zo. Jeroen zette net de Senseo aan, alleen bedacht zich net op tijd dat er ook een kopje onder moest. Dus hij vliegt door die keuken heen en is echt net op tijd om de eerste straal koffie op te vangen. Die is dus ook lekker wakker!

Vanmiddag dus weer even voor de laatste keer naar die cursus. Jeroen gaat weer mee. Verder zullen we deze dag denk ik vooral een beetje als extra weekend beschouwen, aangezien Jeroen gister moest werken voor een klant.

Allemaal een fijne dag en geniet nog even van die laatste zonnestraaltjes, want volgens het rtl nieuws krijgen we vanmiddag regen.

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Wat vliegen de dagen eigenlijk toch voorbij.
    Is het alweer maandag, ben blij dat ik kids heb blijf je toch lekker in de regelmaat.
    Nog 1 week en dan is het oktober. :whistle:

Doris vervellend hoor dat vocht. Nog even volhouden.
    Anne36 Weblogjes, websites maakt mij niet uit vind het heerlijk om er mee bezig te zijn
    Nynke dat is met alles he makkelijk als je het weet. Hoe is het met je buik ook nog aan het rommelen.
    Appeltje Wie had dat gedacht nog maar 8 dagen spannend hoor.
    Slasabiene zo als ik gisteren zei gezellig dat je weer mee komt kletsen, jij was toch ook een pinklady
    lvdwerf die laatste link die ik gaf is echt mijn favoriet.
    Nijnie succes met je echo vandaag
    Kiss gefeliciteerd met je oma suc6 met je echo
    Xenas ja heb een goede smoes voor de kinderen he. Het blijft nog even droog dus hup schilderen

Zo ga nog maar een paar kleine dingen doen. Gisteren heel me huis wel gedaan. Maar er is weer een was te draaien. Even me vluchttas nakijken want volgens mij zit er nog niet alles in.

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden, hier een lekkere nacht gehad. Ik snap er weinig van, heb weken niet goed geslapen en nu ineens slaap ik weer gewoon door. Oke het plassen tellen we niet mee dat doe ik slaapdronken. Hier zijn de harde buiken en krampen nog steeds aanwezig. Ik zal er weer aan moeten wennen dat mijn lijf veel voorwerk nodig heeft voor over te gaan op het echte werk.
    Ik ga zo heerlijk het huis soppen, het weer is nog goed dus daar genieten we maar van. Tot later!

@Salsabine: fijn dat je er weer bent. Succes met de laatste loodjes.

@Nijnie: succes met de echo.

@Kissflower: succes met je echo.

@Laura: ik hebbij de eerste ook de cursus gedaan. Vond het erg leuk en manlief ook. Veel plezier bij de laatste les.

@Pjetje: tuurlijk is jou meisje sterk. ((knuff))

@Xenas: schilderse.

@Marieke: zo jij was idd vroeg. Nu ben je vast bij de Bricomarche, kan je je energie weer in het klussen steken. Succes!

@Rastagirl: succes met je schoonmaak woede.

@Liesje: helaas hoort het er bij maar leuk is anders :cry:

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jotim: mijn buik blijft rommelen maar goed we zien wel waar dat eindigd en waarneer.
    Ja, de was blijft wel doorgaan.

14. hellooooo

doe er even een wasje in,..en dan duik ik mijn bedje weer in!
    ben MOEEEEEE!

tot straks!

15. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Vertel ik net over Jeroen die lekker handig is, nou hier kom ik!
    Ik schud een nog vol pak, alleen laat die heel hard met een punt op mijn buik vallen, heb nu echt een groot rood/blauwe plek op mijn buik.
    Daarna ga ik op de bank zitten wil mijn broodje pakken met hagelslag, valt het natuurlijk met de hagelslag naar beneden op de bank.
    Echt lekker handig hier dus! Ik durf dus niet meer te zeggen dat Jeroen de dag lekker handig begint, want ik doe er zelf blijkbaar nog een schepje bovenop.

16. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen meiden hier nog zo'n muts die in een keer vocht vast houdt in dr voeten,toen ik zondags opgenomen werd 4 wkn gegeleden had ik ze ook erg dik dus nu heb ik de angst dat die bloeding gelik staat aan dikke enkels en voeten me vriend zei nee denk het niet :( maar ja ik ben soms nou eenmaal een stresskippie maar we kijken wel wordt het erger dan bel ik wel ff naar het zkh en anders wacht ik gewoon tot donderdag

voor de rest gaat het hier zijn gangetje lekker rustig aan doen want ook hier rommelt het volgens mij al flink in me buikie :) maar we wachten af

voor iedereen die een extra knufff nodig heeft moet ff vanguhhhh((KNUFFF))

liefs nica

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    haha Laura, moest ff lachen om jullie !

Nou ik ga vanmiddag dus naar ziekenhuis voor echo. Ben benieuwd of meneertje nog steeds zo groot is. Met 32 weken had ik groeiecho en daar kwamen getallen uit voor een kindje van 36 weken. DUs nu ben ik 36 weken en ben heel benieuwd hoe groot ie nu is!

Alleen 1 nadeel. Mijn schoonouders willen graag mee. Ok, opzich geen probleem kan het wel met ze vinden. Alleen vind ik het niet nodig. Tis toch geen pretecho ofzo. Zitten we daar in zo en klein hokje int ziekenhuis! Met zn 4tjes. Maar omdat mijn schoonvader vrijdag naar Tukije gaat en waarschijnlijk de geboorte niet zal mee maken enzo, wil mijn vriend hem graag mee hebben vanmiddag. :(

Maar goed, mijn mams is ook een x mee geweest. Dus moet me misschien niet zo aanstellen. Ach ja, zullen de hormoontjes wel zijn 8)

Nu komt mijn vriend om half 11 thuis en neemt gelijk zijn ouders mee. Dus denk dat ik ff snel moet gaan douchen, hihi.

Heb wel zin om mijn ventje te zien.. Krijg kriebels in me buik als ik er al aan denk. *ben verliefd op mijn kindje!*

Nou, ik ga ff douchen enzo.

LIefs Kiss

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Yep, heb mijn kabeltjes, lampje, spatel, beits, plankensteuntjes en noem maar op weer in huis, dus kan mooi de hele dag aan de slag!

laura, Pffft,:) dat hebben wij dus ook de hele dag, iedere dag, hebben allebei twee linkerhanden wat dat betreft. Ik heb geloof ik geen T-shirt die het een dag zonder vlek uithoudt, hihi....

Kiss, veel plezier bij je echo meissie, ik mag morgen! En maak je geen zorgen, als je je mooie mannetje op het scherm ziet ben je alle ergernis vergeten. Ben ook benieuwd naar hoe groot je ventje nu is...

19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    jeeeeeeeetje mijn voeten zijn ineens dik :confused:

Kan dr niet eens meer op lopen. Help! :cry:

dat word nog wat vandaag :cry:

20. NiCa

NiCa Bekend lid

het gaat lekker met onze vochtvasthoudende voetjes kiss ik kan gelukkig nog wel gewoon lopen maar voelt niet lekker maar denk dat het er bij hoort hoewel het bij me eerste niet zo was volgens mij

liefs nica

Deel Deze Pagina