Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi lees net dat jullie je ongerust maken over maartje, maar heb haar vanmiddag gezien, want we zijn met de pufclub wat wezen drinken.
    daarna zou ze naar bed gaan want ze was doodop.

ze voelt zich niet geweldig maar ze is dus niet aan het bevallen. alhans vanmiddag nog niet ;)

2. hey meiden!

hoi safiya welkom meid ;)

@pjetje.. vervelend zeg.. heb je pb ontvangen! ;)

zometeen eens lekker eten maken!

3. @martine.. tnx voor update over maartje!
    begon me ook al beetje zorgen te maken over haar!

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dit kreeg ik net van Maartje.

5. @Safiya: Welkom hier! Lekker de laatste loodjes mee kletsen

Gelukkig dat alles 'goed' is met Maartje. Maar wel balen dat ze zich zo rot voelt.

Ik ben ook zo benieuwd naar jullie namen! Of er bijvoorbeeld hele aparte bij zitten. Of waarvan je eigenlijk denkt 'wat zielig voor dat kind', hihihi.
    Kijken jullie weleens op www.voornamelijk.nl en dan op het weblog? Dat is best grappig, vooral de namen die BN ers aan hun kinderen geven. Het lijkt wel een trend om een zo apart mogelijke naam te verzinnen...
    (Fiona heering (?) haar zoon heet Zola, Beertje van Beers haar dochter heet Tigerlilly......need I say more...)

6. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Die namenlijst op die site is uit 2005 zag ik, niet heel up to date meer... Hier *klik* een recenter lijstje...

Ik ben ook wel benieuwd naar de namen hier. Ik weet van onze naam dat mn a.s. zwager het geen mooie naam vindt. Maar wij gelukkig wel :p.
    Het is maar goed dat smaken verschillen, anders hadden straks al onze kinders dezelfde namen ;).

7. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Thanx voor het welkom meiden ;)

Wij hebben ook best een heel aparte naam...als je in de databanken gaat kijken komt hij nog niet voor...ik moet zeggen dat ik zelf wel heel erg moet wennen aan de klank en het uitspreken ervan, maar de betekenis erachter is echt helemaal mooi en perfect voor ons...als het zover is zal ik de betekenis natuurlijk wl even geven!

Gelukkig dat alles "goed" gaat met Maartje!

hier trouwens al de hele dag flink wat ongipijntjes en harde buiken,..zal wel voorwerk zijn..maar toch...nog ongeveer 5 daagjes en dan "mag" ze echt komen....

Hoop dat de volgende okt mama's snel mogen bevallen....kval net binnen in een spannende periode ;)

liefs Safiya

8. NiCa

NiCa Bekend lid

dat had ik al geprobeert afsluiten en opnieuw proberen iedere keer error :( misschien gewoon via de site dan?

liefs nica

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Idd Safiya, jij valt hier binnen in het heetst van de strijd!

Ik ben ook benieuwd naar jullie namen!

Wij hebben ook geen alledaagse en ik weet nu ook al dat mijn moeder hem niet mooi vind...maar eens hij er is zal ze de naam wel gewoon worden, denk ik (hoop ik)

10. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Mijn naam staat in ieder geval niet bij de top 20. Nu weet ik zowiezo wel dat hij niet veel voorkomt zoals ik het ga schrijven. Dit omdat ik hem eigenlijk zelf heb samengesteld, wel komt de naam in cuba en zo veel voor.

Een welkom voor alle nieuwe onder ons. Leuk dat we jullie laatste loodjes ook mee mogen volgen.

De kleine van mijn broertje heet Aurora, moest ik eerst ook aan wennen en nu is het ook heel gewoon, denk dat dat met elke vreemde naam wel is.

11. NiCa

NiCa Bekend lid

heel bijzondere naam aurora anne en volgens mij komt dat ook uit een liedje

liefs nica

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey lieve meiden!

NOu, hier zjin de voetjes nog steeds dik :(

Maar heb dus vanmiddag de echo gehad. Hij was weer erg groot. Loopt nog steeds 4 weken voor. De metingen lopen uiteen van 39 weken tot 41 :confused: weken.
    Morgen moet ik naar de vk en zal het wel te horen krijgen hoe ze er over denkt. Ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen.

Vanmiddag zat er ineens een paar druppeltjes bloed in mijn ondergoed. Dit heb ik nog niet eerder gehad, en daarna heb ik het ook niet weer gehad. Heel apart dus. Wel veel slijm :rolleyes: Maar dat heb ik eigenlijk al een paar dagen. Zou dit iets betekenen? Misschien morgen maar even vragen aan de verloskundige.

Maar nog even over de echo. Wat is het toch een klein schatje!
    Hij lag heel tevreden met zijn duimpje in zijn mond! Echt zoooo LIEF om te zien :D .
    En toen ging ze de beentjes opmeten, zattie weer de hele tijd te trappelen en heen en weer te gaan met zijn voetjes. En ohhh wat een grote voetjes, of het leek alleen zo. Maar ook de grote teen leek wel helemaal uit te steken, haha! :D
    En toen ging ze weer even het gezichtje laten zien, en daar lag hij, nog steeds tevreden met zijn duimpje in de mond *smelt*. :D

Dus denk dat hij er voorlopig nog niet uit wil, hij zag er veelste tevreden uit! Ook mijn schoonouders vonden het onzettend leuk om er bij te zijn. Het viel achteraf ook wel mee, zag er erg tegenop dat hun mee zouden gaan. Maar ze vonden het leuk!

Even over de namen. Ben ook errrrug nieuwsgierig naar de namen hier! Wij hebben een naam die ook niet veel voorkomt. Het is ook niet echt een Nederlandse naam, maar ik vind de naam al jaren mooi! Gelukkig vond Alex het ook een mooie naam. Ik denk dat er genoeg van de familie en vrienden zijn die de naam niet mooi vinden, maar dat maakt mij echt niets uit.
    Wij vinden de naam super! En daar gaat het ons om! Maar het zou natuurlijk leuker zijn als mensen enthausiast gaan reageren op de naam. Ach nog ff, en dan weten we wat de omgeving van de naam vind.

Ik ga weer lekker met de beentjes omhoog, anders is het niet te doen! Alex vind mij zielig... hihi..

Ohh ben eigenlijk best zenuwachtig voor morgen bij de verloskundige. Omdat ze 2 weken terug al zei dat ze mij niet te lang zwanger wil laten lopen, omdat hij dus zo groot is. Misschien dat als hij met 38 weken nog niet is ingedaald dat ze hem gaan halen ofzo.. Zou dat wel super vinden! Zou natuurlijk nog geweldiger zijn alssie er al uit wil komen.

Nou ik ga nu ECHT met de voetjes hoog, ze beginnen te tintelen.

Liefs, Kiss

13. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Kissflower:

Kan zijn dat je wat van je bloedprop aan het verliezen bent. Maar fijn dat alles goed is met de kleine.

14. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hier even een berichtje van de man van Diaan. Diaan is weer even opgenomen in het zh sinds zondag ivm ontregelde diabetes en verhoogde bloeddruk :cry: . Morgen met gyno strategie bepalen.... Ik moest jullie allemaal de groeten doen en sterkte wensen...Groetjes Marco

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Wat balen Diaan & Marco! Ben benieuwd wat de gyn zegt morgen.
    Succes!

Liefs Doris

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo Dames,

Vind het heel gezellig dat we allemaal verlof hebben. Heb bijna een dagtaak erbij. Gezellig en spannend. Vind het steeds spannender.
    Ben me dag goed doorgekomen, alweer zonder dutje gaat steeds beter moet ik zeggen.

Nynke ja die was he en er komt straks alleen maar mee bij. Veel voorwerken voor jou lichaaam als de bevalling dan vlugger gaat is dat mooi meegenomen toch ?
    Marieke wanneer stop je met klussen ???
    Doris van de volgende dames hebben we al heel lang niks meer gehoord Stay Funny, Nomen, Mamapatricia, Lolli, Trienegirl. Van de volgende volgens mij nog een week of 2 geleden Elvira, Divanaatje, Littledream, zal nogmaals een oproep doen in de nieuwsbrief de aankomende week.
    bolletje jij had er ook al op tijd 3 wasjes opzitten nog meer nodig ?
    Floortje wat lees ik rommelen ooooh spannend mag wel hoor. maar 1 is diaan heb ik gezegt.
    Denisse ik doe vrij rustig hoor
    Missyess bedankt is ook echt mijn prinssesje
    Maris maak lekker spinazietaart goed voor je ijzer en die ene roosvice sjips naam vergeten
    Chrisje helemaal geweldig hoeven we je niet te missen
    Astris heb ook al heel lang het gevoel dat ik eerder ga bevallen. Maar hou me maar vast aan de 42 weken
    Ptje mmm dat is minder, jammer maar wel verstandig
    lvdewerf de naam die wij hebben gekozen is nog nergens bekend en nog nooit gegeven zover wij dat kunnen achterhalen.
    Martine bedankt voor de update van maartje was het gezellig drinken met de pufclub ?
    Safiyawelkom
    Maartjedoe rustig aan. anders meld je alleen het woordje OKE dan weten wij ook genoeg.
    Kiss doe je rustig aan. Ben ook benieuwd wat je VK zegt. Hou wel in de gaten bloed.
    Diaan marco fijn dat je ons op de hoogte stel. groetjes en een dikke knuffel voor diaan.

Nu weet ik het niet meer iemand vroeg nog naar de namen die ik eerder had genoemd. Komen ze nog 1 keerje

Volgorde van bevalling Diaan, floortje martine.
    Pin me er niet op vast maar dat kwam ineens bovendrijven.

zo ik ga me pc uitgooien en lekker in bed tv kijken ben nog aan het bedenken wat ik mee ga nemen heb namelijk nu alweer honger. Mijn mannetje ligt ziek in bed hoop dat hij me niet aansteekt.

Iedereen lekker slapen en toe morgen.

17. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marco, groetjes terug aan Diaan en voor jullie sterkte!

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Diaan en Marco, sterkte!

Jotim: Als het klaar is of als ik moet bevallen...;) Ik neem standaard twee appeltjes mee naar bed, vinnik zo lekker en van lezen in bed krijg ik honger, hihi

Kiss: oeh, ja das lekker groot, nou ja, hij groeit in ieder geval regelmatig, hihi..;) Benieuwd of je misschien al wat eerder mag...

Iedereen: Trusten!

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Jeetje Diaan, heel veel sterkte.

20. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    @Liesje, ik denk idd ook dat als hij er eenmaal is iedereen even zal moeten wennen, maar je went er zo aan idd...

@Diaan en Marco, wat vervelend zeg..heel veel sterkte hoop dat het snel allemaal goed komt!

@Jotim...dank je meid!

@Kissflower..idd een lekker flink kindje...ben ook benieuwd hoelang ze je dan nog zal laten lopen! zou wel leuk zijn als je je kleintje in week 38 al mag gaan omarmen! en de drupjes boed, idd misschien ben je je slijmprop al wel wat aant verliezen!
    Leuk dat de echo zo leuk was!

@Anne...Aurora idd een hele apparte naam, maar vind m wel mooi..is ook even wennen idd, een paar keer zeggen en dan went het al snel!

Nou ik ben hier weer lekker aant nachtbraken..mijn dochtertje stond ineens naast mijn bed om kwart over 2..helemaal stinkend naar de kots, arme ding had heel haar bed en zichzelf ondergekotst...heb haar dus mdden in de nacht gedouched, bed verschoond, ze ligt nu weer lekker in bed, maar ik ben klaar wakker...moet zeggen dat ik al sinds gisteren de hele tijd krampen heb...ts wel constant bijna aan een stuk door...nu nog steeds, dus zal wel voorwerk zijn..wel lastg, kan daardoor helemaal niet slapen..maar goed alle voorwerk is welkom nu, hopelijk komt de kleine dan straks wat sneller ;)

Nou ga dalijk maar ff op de bank, animal planet kijken ofzo, misschien dat ik dan nog een klein tukkie kan doen!

fijne nachtrust nog allemaal!

knuf

Deel Deze Pagina