hallo hoe is het met iedereen? ik ben net bij de dokter geweest en krijg maandag een echo om te kijken hoe ver ik zwanger ben ze heeft aan mijn buik gevoeld en er is een hele grote kans dat ik helemaal geen miskraam heb gehad maar dat het er twee waren mn baarmoeder ligt vrij hoog ...voel me zo in een jubelstemming maar maandag half 6 weten we meer toch wel lekker om bevestigd te krijgen dat je ook zwanger bent al geeft mijn lijf het ook wel aan hoor het si toch spannend
hey meid! jaaaa echt leuk he! weet het sinds gisteren... Sommige meiden zitten bij NOD feb.. berna en fem hadden een heel licht streepje.. maar vanmorgen beide nega! heel vaag en erg jammer! Hoe gaat het met jou?
@ Xenas, leuk he dat gevoel van te weten dat je zwanger bent? Ik heb ook 2 weken op een wolk geleefd. Maar ondertussen is het allemaal rustig aan het doordringen en heb ik niet meer om de 5min een opwelling van ' ik ben zwanger'. Dus gewoon genieten van dat gevoel, datheb je meer dan dubbel en dik verdiend! He, wat jammer nu van Berna en Fem. Zou anders wel gezellig zijn hier met z'n allen! Met mijn kwaaltjes gaat het heel goed. Af en toe misselijk, wel pijnlijke borsten (ondertussen ook al een D-cup gewoon) en zo ongelooflijk moe! Maar het is voor een heel goed doel! Nog 4 weekjes en ik mag naar de echo voor hopelijk de ultieme bevestiging!
O wat ben ik toch blij dat ik op dit forum ben beland. Ik had dus vanmorgen ook weer wat buikpijn en ik dacht echt ...effe checken (een keer of 5 ) Er was inderdaad niks aan de hand en dan lees ik hier ook nog dat er meerdere dames zijn die er last van hebben. Wat een geruststelling Ik ga ook carnaval vieren en ik gebruik een goede smoes(vind ik zelf) Ik draai mijn linkse pols in het verband en zeg dat ik een ontsteking heb in de pols ,waardoor ik aan de ontstekingsremmers zit en niet mag drinken Ik rook niet ,maar als je wel rookt kun je zeggen dat je je niet lekker voelt door die ontstekingremmers en geen zin hebt in een sigaret. Oh ja voor degene die zo'n excuus willen gebruiken die ontstekingremmers heten diclofenacnitraat (of zoiets) Komt altijd wat overtuigender over als je weet welke medicijnen het zijn Nooit de exacte naam zeggen ,want dat valt ook weer te veel op haha.
he hallo allemaal! zo, he! ik ben 2 dagen ziek, en nog geen puf om achter de computer te zitten, en nu het alweer ietsje beter gaat, zie ik dat we alweer ruim 10 pagina's verder zijn! dit is echt een hot topic! gaaf! ik zit met vandaag erbij 3 dagen thuis, uit te zieken van een griepje. niet leuk! helemaal in combi met de zwangerschap. je kunt je afvragen of die vermoeidheid van de griep is of... en weinig eetlust... weinig weerstand... maar goed. inmiddels gaat het ietsje beter, al zit mijn hoofd nog erg vol. verder weinig kwaaltjes, hoor! nauwelijks gevoeligere borsten (of groeiend), wel met vlagen (nog steeds) onrust in de onderbuik (pijn is een groot woord). wel last van de rug! heeft iemand van jullie dat ook? en nou zat ik de berichtjes te lezen, en dat de eersten al kijken bij H&M voor de mama-kleren. ik heb een mooie blunder! : ik had een poos geleden ook H&M on line ontdekt, en heb voor ruim 350 euro aan kleding besteld! (ach, wat niet goed is kun je toch zo terug brengen!). die bestelling komt medio maart binnen. maar jah! tegen die tijd hoop ik mijn eerste bolletje al te kunnen ontdekken! hihi! dus dat wordt met een flinke lading terug naar de H&M, ruilen voor mama-kleren! ondertussen ben ik ook al een beetje afgevallen (ik vind chocola stinken! en dat is heeeeeeel vreemd. annn die choco vind stinken...). op zich niet erg, als het maar niet schadelijk is voor t kindje... nou, nu nog eens kijken of ik ook een banner kan maken, dan is iedereen ook op de hoogte van mijn stand van zaken! doeiii!
@annn Ik heb ook veel last van pijn in mijn onderrug, maar dat had ik bij de zwangerschap van mijn dochtertje ook dus ik weet dat het bij mijn lichaam/zwanger zijn hoort. Niks om je ongerust over te maken!
[quote="sofieke Met mijn kwaaltjes gaat het heel goed. Af en toe misselijk, wel pijnlijke borsten (ondertussen ook al een D-cup gewoon) en zo ongelooflijk moe! Maar het is voor een heel goed doel! Nog 4 weekjes en ik mag naar de echo voor hopelijk de ultieme bevestiging![/quote] Een D cup? En wat heb je normaal dan... Ik heb nu al D en het gevoel dat ze al uit mijn bh floepen hahaha! wat erg
Wow... wat zijn er al weer een hoop oktobermama's bij! Ik ga even bijlezen... (vandaag mijn eerste positiekleding gekocht, want ik kon nog maar 1 broek aan. Heb een spijkerbroek van Noppies gekocht, supergaaf en niemand die het ziet dat een zwangerschapsbroek is hoor... )
haha, heb normaal al F en dan floepen ze nu nog uit mn bh ook. Tepels zijn gevoeliger dan normaal, maar doen gelukkig niet zo heel veel pijn als de vorige keer, toen kon ik niet eens een trap normaal oplopen, zo'n pijn. Verder niet zoveel kwaaltjes, behalve last van mn darmen (ben een stinkbommetje)en heel veel slapen (héérlijk!)....
Wauw wat spannend! Dan ben je waarschijnlijk ook langer zwanger toch? @ appeltje Ik heb ook van noppies. Zien er gewoon heel stoer uit. Niet saai ofzo @ annn Hihi.. ja daar denk je dan niet aan he
Meiden ik ben jaloers ! Van mij mogen mijn borsten ook gaan groeien hihi. Ik kijk ze bijna groter hahahahahhaha. ik heb ook maar een A cup dus kom maar op
@ Xenas, ik had een mooie C-cup en nu dus een D. Heb mij dus ook een paar nieuwe bh's moeten kopen met extra steun en moet zeggen sinds ik die draag doet het allemaal wat minder pijn! Alleen 's nachts is nog wat problematisch want dan heb je die bh natuulijk niet meer aan.. Auw, auw! @ appeltje. Ik vrees dat het ook bij mij niet lang meer gaat duren voor ik op zoek moet naar nieuwe broeken. Heb er nog 2 die ik net dicht krijg maar moet toch wat trekken hoor. Pfff... Heb alleen het idee dat het nog zo vroeg is, ben nog geen 8 weken...
Marjo&Misseyes: het was wel iets rood volgens mij maar het was ook maar minimaal hoor...mn onderbroek een vlek en daarna niks meer. Heb ook verder geen krampen of verders nog bloedverlies...al had ik het ik voel aan mezelf dat ik niet meer zo druk erom maak. Heb nu van de week al 2testen gedaan waarbij de streepjes echt van het scherm afknalden dus het zit wel goed daarbinnen Was wel grappig want ik had erover gepiest en ik kijken en zag al meteen in het eerste schermpje de streep duidelijk komen..dus ik kijken naar andere scherm...en dat was maar een lichte streep dus ik dacht "shit man wat is die streep licht joh" bleek dat dat de controle streep was ...blond! Dus nu is het tijd om te ontspannen en afwachten tot het 2maart is Lievebeesje spannend hoor! Jeetje dan ben je misschien helemaal geen oktobermamma maar een septembermamma! ben erg benieuwd naar je echo
hier net terug van fysio, en wind tegen.. kan mijn hoofd wel op mijn buro leggen.. zzzzzzzzz jeetje ben dooooodmoe! ach ja.. ik merk ook niet dat mijn borsten groter worden. wel gevoelige tepels.... hebben jullie ook dat je bepaalde aderen duidelijker zichtbaar zijn? bij mij op m'n boven benen en boven armen....
@ Denisse, hier ook doodmoe! Ik kan mij gewoon niet concentreren op mijn werk. Zit de hele tijd te geeuwen... maar gelukkig zijn mijn collega's wel op de hoogte en hebben ze wel veel begrip. Maar goed, het werk moet wel gebeuren natuurlijk. Weten jullie trouwens of je haring mag eten? Ik heb daar nu al dagen zo een ongelooflijke zin in maar durf niet goed...
Ja, haring mag! eet smakelijk http://www.medicinfo.nl/%7B44a1c079-e1d ... 7f683f%7D#{aa892866-8492-4da1-b7bf-bb7190d76d92}
Gefeliciteerd Divanaatje Hebben jullie ook zon vieze smaak in je mond? Heb het de hele dag, niks helpt..alleen als ik wat eet is het even weg..maar ja kan toch niet de hele dag gaan zitten eten... Vanavond uit eten met mn collega's ben benieuwd of ik nog vragen krijg aangezien ik niet meer rook en drink... Het liefst zou ik het iedereen gelijk vertellen...maar wacht toch nog maar even. Een collega zijn vrouw heeft deze week voor de 2e keer in korte tijd een miskraam gehad..van dat soort verhalen ga ik me toch wel weer zorgen maken.. Maar probeer altijd positief te denken hoor!
Zoow, daar was ik weer na een weekje vakantie! Heerlijk niks gedaan de hele week 8) Ik heb niet alles bij kunnen lezen van een hele week, jullie beppen echt veel te veel! Hier alles goed, beetje gevoelige boobs. En ook hier zijn ze gegroeid! Maar ze mogen nog wel meer groeien, heb een A cup, maar ze beginnen er nu uit mn bh te vallen Alle nieuwe zwangere meiden (en dat zijn er veel zag ik!) GEFELICITEERD! Groetjes Doris