Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey lieve meiden!

Vanmiddag naar de VK geweest. Bloeddruk was voor mijn doen te hoog. 130/85, normaal is de onderdruk bij mij 65. En doordat ik onzettend veel last heb van vocht vasthouden, sinds 3 dagen, moet ik voor volgende week urine mee brengen. Heb ook hoofdpijn tussen mijn ogen. Ik maak me nu ineens onzettend druk... Denk dat als ik vanacht echt weer slecht slaap door het vocht en nog steeds hoofdpijn heb, dat ik gewoon de vk bel.. Of ze niet ff meteen mijn urine kunnen nakijken.

Verder vond ze de uitslag van de groeiecho van gisteren aan de grote kant, ook is de kleine nog niet ingedaalt. En heeft ze de gyn gebeld. Daar moet ik maandag naar toe. Die gaat me dan nakijken en eventueel dingen met mij afspreken. Maar blijf tot volgende week nog wel bij de vk.

Vind het nu best eng worden... Strax is het zwangerschapsvergiftiging. Weet niet precies wat het betekend, maar ben wel bang dat ik het heb. Of ik loop mijzelf gek te maken, dat kan ook nog.. In ieder geval ga ik morgen bellen als ik vanacht nog steeds zo slecht ben.

Ik ga nu op bed... ben emotioneel uitgeput nu.. pfff.. ff een uurtje liggen doet misschien wonderen.

Nu stop ik ECHT met typen, want mijn vingers zijn niet meer om aan te zien, zo dik!

Liefs Kiss

2. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Irene: Wat raar dat je dan moet ruilen van kant in bed. Lijkt me echt irritant als je gewend bent om aan de ene kant te slapen en dan naar de andere kant te moeten verhuizen.

@ Maartje: Ja precies, als je de bevalling hebt gehad, dan kun je zelf tenminste weer gaan herstellen.

@ Anne: Altijd lastig dat soort situaties. Je zou het er natuurlijk ook op kunnen gooien dat je al heel veel spulletjes in de kamer hebt, dus dat je nog niet weet of je daar wel allemaal de ruimte voor hebt.

@ Astrid: Mooi dat het gelukt is. Wat een leuke maxi cosi! En gaaf zeg zo'n doos vol, ben benieuwd of het allemaal leuke kleertjes zijn.

@ Jotim: Mijn man gaat dan ook nog vaak gewoon werken, en dan komt hij inderdaad ook altijd nog zieker thuis. Vervelend is dat, want dan duurt het vaak alleen maar langer voor hij weer fit is.

Avalon heeft trouwens geen smsbuddy, dus we zullen moeten wachten op bericht van haar man.

@ Marieke: Toch best raar dat je een paar honderd km bij mekaar vandaan woont, en dat er dan meteen zo'n groot verschil is in hoe het gaat rondom een bevalling.

@ Nynke: Beterschap!

@ Safiya: Die rust heb je dan blijkbaar ook gewoon even nodig. Ik hoop voor je dat je dochtertje snel weer beter is en dat het niet al te besmettelijk is.

@ Missyess: Mooi wiegje zeg! Echt heel erg apart.

@ Maris: Klinkt echt leuk die kleertjes! Wij hebben zoals velen hier wel een lakentje met lief erop.

Er wordt hier nu wel heel veel gekletst zeg! Het is wel duidelijk dat we met verlof zijn.

Ik ben aardig moe, als het goed is, gaat Jeroen met een kwartiertje weg uit Amsterdam zodat we op tijd bij de bv-cursus zijn. Ik zal jullie wel laten weten of wel of niet de hele avond zijn gebleven en hoe het was.

Ik heb trouwens zelfs vandaag voor ik zelf ging douchen, de hond ff gewassen. Hij heeft toen nog een tijdje lekker in het zonnetje kunnen drogen, maar nu is het al een tijdje flink aan het regenen hier.

Ik moest nog even naar de bakker vandaag en daar begon een vrouw een heel gesprek over dat ik wel in het ziekenhuis moest bevallen, omdat het gevaarlijk was volgens haar voor het kindje om thuis te bevallen. Omdat ik een sterke bekkenbodem heb door het paardrijden. Dat slaat echt helemaal nergens op en ik werd dan ook echt geïirriteerd door dat rotwijf :evil: Dat gaat volgens mij alleen op als je moeite hebt om het daar te ontspannen en dan kan het ook als je niet paardrijdt, maar ik heb juist een goede controle over die spieren daar. Dus ik vond het echt onzin.

Ga nu stoppen, Jeroen belt me. Doeidoei!

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Even een kort berichtje.... Hebben jullie zoveel tijd om steeds achter de computer te zitten? Jullie kletsen ook wel heel veel haha ;)

Ik ben nog steeds lekker druk bezig iedere dag. Nog steeds naar mijn paard en vandaag lekker met de honden gewandeld. De schoonmaakwoede blijft. Ons huis is nog nooit zo schoon geweest. Ik bak nooit dingen en nu heb ik zelfs muffins gebakken, heerlijk.

lvdwerf: dat verhaal over bevallen als je paard rijdt klopt volgens mij wel hoor. Je bekkenbodemspieren zijn veel meer getraind en daardoor strakker. Ze zeggen dat je daarom vaak een moeilijkere bevalling hebt. Maar of het echt waar is weet ik niet... Hoop het niet, aangezien ik ook altijd fanatiek rijd.

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Kiss doe maar rustig aan meis! Ik snap dat je je wat rot voelt en je zorgen maakt. Hopelijk is er niets aan de hand.

Laura, tja, of je echt moet verhuizen van kant van het bed weet ik niet, maar ik moet in ieder geval aan die kant bevallen dus dan leek het mij wel handig om daar alvast te gaan slapen, omdat ik natuurlijk ook zo'n matrasje onder mijn laken moet leggen.

Safiya en Liesje, jullie mogen gerust een portie nesteldrang van mij overnemen want ik word echt gek van mezelf soms. Ik ben echt overactief en kan niet meer stoppen met schoonmaken en opruimen!

Missyess, grappig ja al die Jeroenen! En mijn broer heet ook al zo! volgende week donderdag bevallen? Volgens mijn moeder beval ik volgende week woensdag of ergens in de buurt. Ze had het er ook al over dat het de voortekenen zijn dat de baby eraan komt als je zo druk in huis bent. Het zal mij benieuwen. Als ik eerlijk ben vind ik het doodeng als ik erover nadenk dat het wel eens snel zou kunnen gebeuren, aan de andere kant vind ik het heerlijk en mag ze van mij gerust komen. Moet nog een paar dingetjes doen in huis vind ik zelf en dan ben ik er helemaal klaar voor. Wat een super gaaf wiegje heb je trouwens!

Weet iemand misschien of je ergens roze jersey hoeslakens voor wieg en ledikant kan krijgen. Heb het nog niet gevonden. En ik vraag me af of ze het bij de Hema misschien hebben? Als iemand het weet, bespaart me dat een hoop moeite om te gaan zoeken :D.

5. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi lieve schatten,

Ik ben weer thuis!

Vanochtend bij de gyno geweest. Hij vond het minder heftig dan de zaalartsen, (artsassistenten gyno en artsassistenten internisten).
    Hij heeft de keizersnede wel vervroegd, met twee dagen nog eerder was er geen plaats en voor hem nog geen noodzaak.
    Datum zeg ik dus nog steeds niet :) .

Het feit dat mijn bloeddruk omhoog vloog, (had zondagavond 160/90) vond hij nog niet ernstig. Hij zakte later weer en is nu weer redelijk goed. Urine en bloed was ook goed dus voor hem geen zorgen.
    het feit dat mijn bloedsuikers ontregeld zijn viel hem wel op maar vond hij nog binnen de perken.
    Meestal neemt de insuline behoefte af aan het einde van de zwangerschap en dat geeft aan dat de placenta kracht verliest. Bij mij neemt de insuline behoefte nog steeds toe en dat vond hij ook juist wel weer positief. Geeft volgens hem ook aan dat de placenta nog optimaal functioneert. Dat gaf wel even rust.
    Ik mocht van hem naar huis als ik dat wilde. Medisch gezien zag hij geen reden om te blijven, wel moet ik meteen weer bellen bij problemen. Als ik er zelf geen goed gevoel bij had mocht ik tot aan de keizersnede blijven. Maar dat voelde ook niet zo goed bij mij.
    Nu hebben we het zo geregeld dat mijn mannetje lekker thuis werkt ipv op kantoor zodat ik niet alleen ben. Hij gaat nu gewoon op zolder werken tot dat ik me moet melden in het ziekenhuis, dit is de avond voor de keizersnede en dan word ik de volgende dag om ongeveer 7 uur op de ok verwacht. Dus spannend.

Voel me wel redelijk maar ben wel moe. Heb vanmorgen in het ziekenhuis toch wel veel drukte gehad. Eerst naar de gyno, toen met mannetje beslissen wat we gingen doen, toen naar de anestesist, (hoe schrijf je dat?) toen via opname om alles te plannen, toen melden op de afdeling dat ik wegging, spullen pakken en naar huis. Dus gevolg is nu moe en harde buiken maar goed dat is logisch. Vanavond lekker laten verwennen en vroeg naar mijn eigen heerlijke bedje.

Bedankt voor jullie medeleven, lief van jullie......
    Sterkte allemaal en ik zal me morgen weer melden.

Kus Diana

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Laura, niets aantrekken van die vrouw hoor! Het is inderdaad zo dat bij mensen die fanatiek paardrijden, of turnen o.i.d. die spieren wat sterker zijn, maar het hoeft helemaal niet dat daardoor de bevalling moeilijker gaat. Dat vertelde de cursusleidster van samen bevallen ons. Ik doe geen van beiden hoor, maar ik hoorde dit toevallig. Dus vooral geen zorgen maken en anders even je vk vragen!

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Astrid, hihi... de BV-maffia. Hier bij de thuiszorg, heet die BV-cursus: "Alleen het beste", zo'n naam waarbij bij mij de haren overeind gaan. Alsof je een ontaarde moeder bent als je de fles gaat geven ofzo. Ik ben zelf ook met de fles groot geworden en toen was de voeding nog lang niet zo uitgebalanceerd als die nu is. En het is best wel goed gekomen met me, al zeg ik het zelf ;).
    Ik wil het wel gaan proberen, maar heb ook al wel besloten dat ik me niet in allerlei onmogelijke bochten ga wringen als het niet wil lukken. Het is sowieso even zien hoe het gaat, omdat het kan zijn dat onze beeb last krijgt van de medicijnen die ik slik en dan gaan we sowieso over op de fles.
    Zonnebrilletje voor beeb, ik denk dat ik dan ga voor een brilletje met vensterglas ipv zonneglaasjes, kan t kind tenminste ook nog wat zien in die donkere wintermaanden ;) haha.
    Mooie maxicosi! Die kleurencombinatie vind ik erg mooi! Wij hebben een rooie, omdat onze kinderwagen ook met rood (en antraciet) is.

@Marize, fijn dat alles in orde was bij de VK, balen van je dikke handen en voeten!

@Laura, bevallen langs de snelweg lijkt mij dan weer een beetje minder (van de week was er toch zo'n bericht, iemand die was bevallen onderweg...?!). Enkel thuis zitten is ook niet echt wat ik voor ogen heb, want dan duurt het wachten ontiegelijk lang. Ach ja, we zien het zondag wel. Wie weet komt die kleine wel gewoon eerder en dan is de keuze snel gemaakt ;).
    Fijn van die mensen die zich overal mee bemoeien, lekker laten kletsen dat mens hoor! Zo had ik laatst iemand die me ging vertellen dat ik niet naar al die onzin moest luisteren, want haar kinderen waren ook allemaal binnen zoveel uur geboren :eek:. En dus... ?! Hihi, over het algemeen gaan dat soort praatjes mn ene oor in en de ander nog veel sneller weer uit.

@marieke, wat lief van je vader :).

@Irene, lekker je traantjes laten lopen hoor, zal inderdaad wel mede door de hormonen zijn.
    Ik las hier in het foldertje van de VK ook dat ze liefst willen dat je aan de rechterkant ligt. Nou slaap ik links, maar dan draai ik mn hoofd en voeteneind wel om als ze rechts van me willen staan... Ik ben niet van plan om thuis te bevallen, dus ik hoop dat ze er geen enorm probleem van maken. Manlief wil ook niet van bedkant ruilen en ik denk eigenlijk dat ik niet zo lekker kan slapen als ik niet aan mn "eigen" kant lig.

@Anne, wij hebben ook niet zoveel met die beer... Lijkt me lastig, als het lukt is het denk ik het eerlijkst om het te zeggen, maar tegelijkertijd wel het moeilijkst... Maar anders zit je straks opgescheept met allemaal pooh dingen die je eigenlijk niet wilt ophangen, maar tegelijkertijd ook een vriendin die je niet wilt teleurstellen...

@Missyess, ook hier nog geen gerommel hoor...

@Maris, in het "ergste" (klinkt zo dramatisch) geval wordt onze kleine geboren in hetzelfde ziekenhuis als mama ;). Nou ja dat heeft dan ook wel weer wat, toch... :p. We zullen in elk geval wel de vluchttas e.d. meenemen als we gaan.

@Kissflower, heeft de vk je ook gezegd waar je op moet letten en wanneer je eerder aan de bel moet trekken? Als jij je ongerust maakt gewoon bellen hoor, want je nog een week ongerust gaan zitten maken is te lang!

@Diaan, fijn dat je weer naar huis mocht. En dat je hebt kunnen regelen dat je man thuis werkt! Pas goed op jezelf en beeb!

Iemand nog nesteldrang teveel of poetsdrang? Want het zou geen overbodige luxe zijn om eens aan de poetserij te gaan hier. Maar ik ben geen poetser en vrees het ook niet te gaan worden meer...
    En nu ga ik koken, want manlief zal zo wel thuis komen, hij belde een minuut of 20 geleden namelijk al en meestal heb ik dan het eten wel klaar als hij thuis komt... Nu niet, wilde eerst even reageren hier. Het wordt onderhand bijna een dagtaak ;).
    Maar goed, als ik geen zin en tjid heb om zo uitgebreid te reageren dan doe ik het ook niet hoor :p.

Tot later!

8. Je hoeft niet persee van bedkant te ruilen hoor. Je kan ook idd even andersom gaan liggen als de vk komt dus met je hoofd op je voeteneind. Het gaat erom dat een rechtshandige vk je dan makkelijker kan onderzoeken. Ga zelf maar eens aan de linkerkant van je bed staan en doe dan of je met je rechterhand toucheert, dat gaat niet! haha.

@Maris: Ik denk ook weleens 'waarom heb ik dat niet bedacht?' Net zoals bijvoorbeeld K3. Briljant, 3 30ers met 2 staartjes in een beetje laten zingen en dansen. Een hoop merchandise ervan maken en je bent schatrijk, haha.

@Kiss: Spannende tijden zo voor jou! Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. Wie weet ben je wel de volgende die bevalt. Rust maar lekker uit!

@Laura: Kende je die vrouw ook niet? Dan is het wel een bemoeierig wijf zeg. Ik heb daar gelukkig geen last van dat vreemden zomaar tegen me aan gaan praten. Ach, je weet zelf wel beter toch?
    Het klopt wel dat je spieren vrij stevig zijn. En soms geeft dat wat moeizamere bevallingen. Mijn moeder heeft altijd geturnd en had ook vrij zware bevallingen. Maar of dat bij jou ook zo zal zijn valt niet te voorspellen.

@Evaatje: haha, nou zoals je misschien gelezen hebt duurt het dan vast niet lang meer voordat je baby komt. Lekker muffins...

@Irene: Ik heb hetzelfde. Ik vind het nog heel fijn om zwanger te zijn, heb nergens last van. Maar ik ben zo nieuwsgierig naar de baby! Idd moet ik nog wat dingetjes doen in huis en dan is alles klaar en mag ze komen.

@Diaan: Ben wel heel benieuwd wanneer je nu je keizersnede krijgt!

@Nijnie: ach, misschien komt je poetsdrang vlak oor de bevalling toch ineens opzetten. het is toch ook lekker om gewoon rustig aan te doen?

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    ff ego berichtje :

Grrrrrrrrrrrrr ben eigenlijk een beetje om te ontploffen!

Ben ik al 2 uur aan het bellen naar mijn ventje en die neemt de telefoon niet af! Toch onbegrijpelijk zo tegen het einde van de zwangerschap! Nu moest ik hem eens dringend nodig hebben...vliezen gebroken ofzo en begin van de weeën... mannen.....
    En ik weet zo al wat hij gaat antwoorden : het is toch zo ver nog niet, dus vandaag toch geen probleem.....en dan moet ik dus rustig blijven!
    Zal hem seffens eens zitten hebben....als hij me uiteindelijk terugbelt ga ik zeggen dat mijn vliezen gebroken zijn en ik om de 8 minuten weeën hebben...eens zien hoe vlug hij thuis gaat zijn! Hij zal z'n gsm dan wel altijd braaf bij zich hebben
    :)

Kissflower, rustig meid....die bd is nog niet te overdreven...dus als je je teveel zorgen gaat maken, gaat hij gewoon nog meer stijgen...en als je je echt ongerust voelt, gewoon bellen!

10. @Liesje: Nou kan me voorstellen dat je boos bent! Maar hij zal vast wel een goede reden hebben. Misschien heeft hij gewoon geen bereik, heb ik toevallig vandaag ook niet en weet niet hoe dat komt.

Nu we het er toch over hebben..hoe doen jullie dat met de bereikbaarheid van je man? Op het werk, sport....
    Ik ben bang dat ik precies bezig ben als hij een voetbalwedstrijd heeft ofzo.

11. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hee Laura misschien gaat het bij jou wel veel sneller, je hebt veel meer kracht om de baby eruit te persen, ik zou maar een kussen tegen je muur hangen zodat beebje lekker zacht terecht komt. ;)

12. @maris.. was het leuk vandaag in den bosch? wat heb je gedaan?

@nijnie.. kijk even hoe je je zondag voelt..
    als je wat voelt.. darmrommels of zo.. zou ik lekker thuis blijven!

@astrid..haha bvmaffia..
    Maar komt zeker dichtbij.. hier ook kriebels hoor!

@marize.. cyberhuggie terug!

@marieke.. hmm die spullen in de antikal zetten! goed plan.. ga ik ook maar eens van de week doen!
    Wat lief van je vader zeg!
    Mijn moeder heeft ook al weken in haar msn naam staan.. nog .. weken en dan komt kleine floep eraan!

@irene.. spannend he meid.. over die huilbuien enzo.. hier ook hoor!
    soms al bij het zien van een reclame.. of alleen maar een gedachte aan iets.. dat dalijk die kleine is zijn mooie bedje ligt!

@anne.. gewoon eerlijk zeggen! Dat je het super lief vindt van haar.. maar niet met winnie!

@floortje.. hoe was je APK?

@astrid.. die is gaaf die maxicosi! super!
    Ik ben nog nooit op het verkoop gedeelte van deze site geweest.. toch maar eens doen!

@jotim.. de nieuwe WIJ? cool.. zal ik hem morgen wel krijgen.. want vandaag zat hij er niet bij!

@nynke.. mooi weer bij jou! NIET EERLIJK!

@safiya.. is ook wel eens gezellig zo met je kleine meid thuis!
    Zal idd wel een virusje heersen!

@missyess.. wat een super mooi weigje zeg!
    staat nu zeker bij jullie op de slaapkamer?

@liesje.. hier ook nog steeds niks van nesteldrang hoor!
    wil idd ook dat het schoon is, maar zoals safiya al zei.. zal wel vlak er voor komen! haha!

@bolletje.. fijn meid dat je APK weer prima was!

@maris.. lees net je den bosch verhaal.. super leuke spullen zijn dat he van LIEF.. ik heb hier ook wat van!
    laast een winkel in gouda gevonden met hun spullen.. heb nu ook een speen gekocht van LIEF!

@kiss.. gewoon bellen hoor meid.. is alleen maar beter voor je zelf.. anders ga je alleen maar stressen... en dat is ook echt niet goed!

@diaan.. fijn dat je weer thuis bent meid.. ga maar lekker zitten en lekker laten verwennen door je mannetje!

@liesje.. hahaha MANNEN! heb je hem al gebelt dat je vliezen gebroken zijn!?

Vandaag naar de stad geweest... ik en Rob hebben alletwee een nieuwe telefoon uitgezocht.. maar we hebben hem nog niet.. beide niet meer op voorraad!
    dus eind deze week hebben we ze in huis.. shit moet ik weer de stad in!

Zo net ff op iedereen gereageerd! wat een kletstantes zijn jullie toch!

13. LG KE970 Shine
    En dan de metallic versie

Dit wordt trouwens mijn nieuwe foon
    Is tie niet GAAF?

14. Rob wordt als hij op zijn werk zit.. naar huis gebracht door een collega!
    De aankomende weken gaat hij met de voetbal met zijn eigen auto.. 'gelukkig' is hij geblesseerd..dus voetbalt hij zelf niet!

15. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Had hem een uurtje geleden aan de lijn!
    Ik zeg,: ah zo , je pakt toch nog op! HIj : voorwat? Ik: ik heb wel om de 7 minuten weeën...hij: Serieus? Ik zeg: ja, hij: oei, moet jij nu binnen? ik : moeite om mijn lach in te houden...dus zwijg ik ...hij: zeg, is dat nu waar of ben je er mee aan het lachen...ik toen: ja, ze is weg...(de wee) en hij tegen zijne maat, we moeten crossen, het is bezig! En toen kon ik echt niet meer...ik heb gelachen! Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd!

Hij had zijn gsm in de auto laten liggen....hij plaatst tuinschermen en schommels enzo...dus hij buiten in de tuin van de mensen en gsm in de auto!

16. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Had hem een uurtje geleden aan de lijn!
    Ik zeg,: ah zo , je pakt toch nog op! HIj : voorwat? Ik: ik heb wel om de 7 minuten weeën...hij: Serieus? Ik zeg: ja, hij: oei, moet jij nu binnen? ik : moeite om mijn lach in te houden...dus zwijg ik ...hij: zeg, is dat nu waar of ben je er mee aan het lachen...ik toen: ja, ze is weg...(de wee) en hij tegen zijne maat, we moeten crossen, het is bezig! En toen kon ik echt niet meer...ik heb gelachen! Hij heeft hopelijk zijn lesje geleerd!

Hij had zijn gsm in de auto laten liggen....hij plaatst tuinschermen en schommels enzo...dus hij buiten in de tuin van de mensen en gsm in de auto!

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oeps, twee keer gepost!

18. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Daar zat ik nou ook al over na te denken. Mijn man mag van zijn werk meteen naar huis, hij heeft zijn mobiel altijd bij zich. Hij werkt op schiphol dus dat is dichtbij.
    Hij speelt ook betaald voetbal in Brabant. Dan duurt het dus een stuk langer voordat hij thuis is. Morgen moeten ze tegen Ajax, stel dat het dan begint dan durf ik hem niet te bellen. Ik heb het nr van zijn trainer dus ik mag onder de wedstrijd altijd bellen als het evt zou beginnen. Maar voordat hij dan thuis is... Hoop toch echt dat hij in de buurt is als het gaat beginnen!

19. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Meiden ik meld me weer!

Maar deze keer als moeder van een prachtige zoon SVEN

Vannacht om 3 uur begonnen de weeen en om 8.44 uur is hij geboren!
    Het ging dus allemaal super vlot!
    Hij is 3780 gr en 49 cm.

De hele dag visite gehad dus kom nu pas hier.
    Voel me goed en gaan zo lekker met zn 3tjes genieten :D
    Heb de laatste visite net de deur gewezen ;)

Kijken of we vannacht wat kunnen slapen, want afgelopen nacht kwam daar vanaf 3 uur dus niks meer van...
    Morgen lekker rustig niet teveel visite.

Hoop dat er snel meerdere okt. mama's volgen, als ik het zo lees zijn er al een heel aantal aantoe!

Liefs Doris

20. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Kissflower -> 25 September VK
    Denisse -> 25 September VK (10.30 uur)
    Chrisje79 -> 25 September VK
    Missyess -> 26 September VK
    Lvdwerf -> 26 September VK
    Maartje06 -> 26 September VK (13.10 uur)
    Nica -> 27 September Gyn
    Xenas81 -> 27 September Groeiecho (9.45 uur)
    Xenas81 -> 27 September Gesprek Gyn & Internist (10.30 uur)
    Liesje1207 -> 2 Oktober Gyn (18.00 uur)

Bevallen

30 Juli
    Liedel (24) -> Isa – 1ste kindje – 1345 gr. – 39,5 cm – ZB (ks) - .. – 30w 5d
    22 Augustus
    Joey26 (..) -> Jayden – .. - .. - .. – ZB (ks) - .. – 31w 4d
    9 September
    Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje – 2860 gr. - .. – ZB – BV – 35w 1d
    17 September
    Sofieke (..) -> Paulien - .. – 3445 gr. – 50 cm – ZB – BV – 38w 1d
    25 September
    Doris (25) -> Sven - 1ste kindje – 3780gr - 49cm – TB – FV – 39w

Oktobermama's

1 Oktober
    Floortje (27) -> 1ste kindje – Verrassing – ZB – FV
    Stay Funny (20) -> .. – Meisje

2 Oktober
    Appeltje (29) -> 1ste kindje – Jongen – TB/ZB – BV

4 Oktober
    Murizzz1 (30) -> 2de kindje - Verrassing
    Nomen (38 ) -> .. - Meisje
    Mamapatricia (21) -> 2de kindje - Jongen

6 Oktober
    Ready (30) -> 1ste kindje – Verrassing
    Nijnie (28 ) -> 1ste kindje - Geheim – ZB – BV

8 Oktober
    Klieke (28 ) -> 3de kindje - Jongen – TB – BV
    Martine (25) -> .. – Geheim

9 Oktober
    Annn (27) -> 1ste kindje - Verrassing – TB – BV
    Elvira (28 ) -> .. - ..

10 Oktober
    Andrea (29) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Maartje06 (29) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB – BV
    Evaatje (..) -> .. - Meisje - .. - ..

11 Oktober
    Jetteke (34) -> .. – Jongen
    Misoh (30) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB (m.i.) – BV
    Nynke (29) -> 3de kindje - Jongen – TB – BV
    Diaan (33) -> 2de kindje - Verrassing – ZB (m.i.) – FV

12 Oktober
    Salsabine (32) -> .. - ..
    Liesje (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV

13 Oktober
    Divanaatje (30) -> .. - ..
    NiCa (32) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Littledream (21) -> .. - ..
    Ine (..) -> 1ste kindje - Verrassing - .. - ..

14 Oktober
    Anz (25) -> .. - ..
    Mariekebalm (26) -> 1ste kindje – Meisje – ZB – BV
    Denisse (..) -> 1ste kindje - Meisje
    Lolli (..) -> 1ste kindje - Verrassing

17 Oktober
    Anne36 (36) -> 1ste kindje – Meisje – ZB (m.i.) – BV

18 Oktober
    Avalon1972 (35) -> .. - Jongen
    Bolletje (..) -> 2de kindje - Verrassing – TB – BV

19 Oktober
    Missyess (24) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

20 Oktober
    Jotim30 (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV/FV
    Kissflower (19) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Rastagirl (31) -> .. – Meisje
    Marize (34) -> .. - Meisje – ZB – BV
    Xenas81 (25) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Pol (28 ) -> 1ste kindje – Verrassing – TB – BV

21 Oktober
    Pjetje (27) -> 3de kindje - Meisje – ZB (m.i) – BV

22 Oktober
    Lievebeesje (36) -> 4de kindje – Verrassing

23 Oktober
    Chrisje (28 ) -> .. - Verrassing – TB – BV

24 Oktober
    Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje
    Irene (30) -> 1ste kindje – Meisje – TB – BV
    Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing
    Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – FV

25 Oktober
    Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje – ZB – BV

26 Oktober
    Lynn (..) -> 1ste kindje - Jongen
    Bieke24 (24) -> .. - Meisje – ZB – BV

28 Oktober
    Smeetje (33) -> 2de kindje - Verrassing

29 Oktober
    Marianne30 (32) -> 3de kindje - ..

30 Oktober
    Lvdwerf (22) -> 1ste kindje – Geheim – TB – BV
    Astrid85 (22) -> 1ste kindje – Jongen – TB – FV
    Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje

31 Oktober
    Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

5 Mama’s bevallen
    Nog 55 te gaan

Verwacht:

16 Meisjes
    15 Jongens
    15 "Verrassingen"
    3 Geheim

Geboren:

2 Meisjes
    3 Jongens

TB – Thuisbevalling
    ZB – Ziekenhuisbevalling
    BV – Borstvoeding
    FV – Flesvoeding
    m.i. – Medische indicatie
    ks – Keizersnede

Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!

Deel Deze Pagina