Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

doris gefeliciteerd met jullie ZOON!

2. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    DORIS Gefeliciteerd met jullie ZOON!!!

Zo heb ik meteen aan mijn meldplicht voldaan.
    Kraamverzorgster kwam even langs, gezellig gekletst, huis laten zien.
    Bij de vorige bevalling was zij er ook maar woonden we in een ander huis.
    Ze zag het helemaal zitten ondanks dat de verbouwing nog niet helemaal af is.

Welterusten,

Klieke

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wow Doris gefeliciteerd, gaan jullie maar lekker genieten van Sven!

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Doris, van harte meid met je ZOON! Proficiat!

5. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Doris, wauwie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon zeg! Lekker genieten van jullie mooie wonder!

Hallo meiden, daar ben ik weer! Vanachter onze eigen LAPTOP :whistle:
    Ooooh, ben zo blij, ben zo blij, ben zooooo blij! Nu kan ik tenminste lekker bijblijven bij jullie! Heb dat echt gemist afgelopen week!

Morgenochtend ga ik lekker bijlezen en kom ik weer gezellig meebeppen! Ga me nu weer richting babykamer begeven, Rogier en m'n paps zijn druk bezig met het ophangen van de gordijnen!

Fijne avond allemaal en een dikke knuf van mij!

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Doris...meid gefeliciteerd met je zoon!

7. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Doris gefeliciteerd met je zoon Sven. En nu lekker genieten.

Even weer over die beer pooh, ik bind ook wel dat ik het eerlijk zou moeten zeggen, maar ze is dus al weken aan het borduren. Het is dus niet ff iets wat ze zo kan ruilen. Ik kijk wel gewoon, misschien vind ik het toch wel leuk.

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Niet makkelijk, hé Anne!
    Maar wie weet, zoals je al zei, misschien vind je het wel mooi!

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedeavond

Hahah grappig he al die jeroenen hier. Was me al eerder opgevallen.
    Nou mijn eigewijze jeroen ligt voor pampus op bed. Heb hem wel even vriendelijik gezegd dat ik verlopig even bij hem uit de buurt blijft.

Nynke doe rustig aan meid

Ready genoten van je rustmoment ?

Safiya leuk idee he. Van me schoonzus had allemaal stroken papier en dan ringen gemaakt en elke dag een ring eraf. Nu wil ik het ook doen. Ben er niet aan toe gekomen maar dan rekening ik wel 2 weken erbij

Missyess mooi wiegje. Mijn man heeft gewoon zijn telefoon bij. Hij zorgt dat hij niet ver weg moet werken en als er maar iets is bel ik hem op. Anders zijn baas. Gewoon lekker blijven sporten. Ik ga er eigenlijk toch van uit dat het snachts begint.

Kiss hou je haaks meid.

Lvdewerf ja eigenwijs is ook wijs toch. Ligt wel helemaal ziek in bed nu. Jammer dat avelon geen smsbuddy heeft ben toch nieuwsgierig

Irene ik kan je niet helpen sorry

Diaan fijn dat je weer thuis bent. Wanneer ga je weer richting ziekenhuis ? * hint * hint *

Xenas ja heerlijk weer even lezen. WAT moet jij weer na de stad

liesje hahaha kan er wel om lachen hoor. Maar je hebt gelijk voor hetzelfde geld heb je weeën hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd

Chrisje van harte gefeliciteerd met je laptop gezellig dat je er bent

Doris van harte gefeliciteerd met jullie zoon sven

10. @ doris! gefeliciteerd met je zoontje SVEN!
    Fijn dat alles goed is gegaan!
    Ga nu maar lekker genieten!

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Doris, wat is dat snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van SVEN :).

12. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Doris: Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er maar goed van!

Verder reageer ik even niet. Ik heb bij de bv-cursus steeds zeer pijnlijke harde buiken weg kunnen puffen en mijn vingers zijn nu nogal pijnlijk en dik. Morgen zal ik weer even verder reageren.

Voor nou: Weltrusten allemaal!

Liefs Laura

13. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Hee dames!

Mijn gevoel zei al dat ik eens moest gaan kijken op de site (wat ik normaal nooit doe 's avonds)
    Ik had gedacht nieuws te zien van avalon ,maar het nieuws van Doris is ook de moeite waard 8)

Doris en man gefeliciteerd met jullie zoon Sven!
    Wat heerlijk dat het zo vlot verlopen is!
    Geniet van jullie 1ste nacht als gezinnetje!

Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken en hoop morgen het volgende baby nieuws te zien (zou het dan toch met die volle maan..........)
    Welterusten!

14. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Pffff....wat wordt er weer veel gekletst. Ben ik blij dat ik nog geen meldplicht heb.

Effe klagen hoor:Mijn enkels zijn al vanaf afgelopen vrijdag ook behoorlijk in omtrek toegenomen. Jeetje, wat zijn die dik geworden, zelfs even met de voeten omhoog gaan zitten werkt niet echt meer. Soms voelt het ook stijf aan. Ach..nog even en dan is de kleine er zeg ik dan maar ( ik wacht tot de volgende volle maan op 26 oktober).

15. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
    DORIS GEFELICITEERD MET JE/JULLIE ZOONTJE SVEN
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/\:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Het word steeds spannender voor ons alle die nog moeten bevallen.... ;)

16. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Diaan: fijn dat je weer (even?) thuis bent!

@ Doris: VAN HARTE GEFELICITEERD! Super-nieuws, geniet er van en kom maar op met de foto's!
    :-D

@ Irene: ik heb nog nergens roze jersey hoeslakens gezien helaas... Misschien een idee om ze zelf te verven met een blikje Dylon?

@ Liesje: Briljante stunt heb je uitgehaald! Dat zal hem leren lijkt me!

@ Xenas: cool, een nieuwe telefoon! Ik ben niet zo hip, heb gewoon een Nokia nogwattes van de baas.

@ evaatje: dat is stoer zeg, een man die in het betaald voetbal zit! dat hoor je niet zo vaak.

@ Chrisje: Super gezellig dat je een eigen laptop EN ook meteen internet thuis hebt!

@ Anne: ik vind het eigenlijk wel een beetje blond van die vriendin van je dat ze een heftig borduurwerk gaat kopen zonder aan jou te vragen wat je mooi vindt... Daar ben je mooi klaar mee nu. Misschien kun je alvast nadenken over een goede zin om het in ontvangst te nemen en tegelijkertijd aan te geven dat je eigenlijk veel meer fan van .... (Nijntje? sneeuwwitje?) bent. zoiets als "goh ik hou normaal gesproken helemaal niet van Winnie the Pooh, ik ben meer van de Donald Duck-stijl, maar dit heb je toch wel erg mooi gemaakt"

@ Laura: lijkt me niet goed dat jij harde buiken weg moet puffen hoor! Die horen geen pijn te doen...

Vanavond had ik weer gym, het was dit keer wel OK (vorige keer was echt allemaal geklets over dingen die we allemaal al lang wisten maar iedereen was te beschaafd om er wat van te zeggen). Onze pufjuf blijft helaas wel dezelfde boerentrien waar ik haar na de eerste indruk al voor bestempeld had.

Ik hoop dat ik straks wat beter slaap dan afgelopen nacht. Ik leg nu in ieder geval de hele santenkraam aan hulpmiddelen (benencreme, rennies, kussens, sokken) bij elkaar en ga mezelf dwingen om er ook wat mee te doen als ik weer ergens last van heb.
    Manlief zit weer in Zeeland, dus ik heb op zich wel de ruimte, dat scheelt wellicht (alhoewel het alleen in zo'n bed liggen bij mij meestal ook weer een negatief effect op het wel of niet kunnen slapen heeft...)

Over twee weekjes ga ik trouwens een keer mee naar Zeeland, joepie! Op zich wel spannend, misschien wordt onze meid dan wel in Vlissingen geboren, maar ach, dat overleeft ze wel.

Groetjes
    Maris

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Doris, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wauw... het gaat nu echt beginnen met de oktobermama's zeg. Moet zeggen dat het wel apart is om te zien dat iemand die op mijn dag was uitgerekend, al bevallen is. Ik wil ook! :D

** neemt nog een slokje bitterlemon en kijkt verwachtingsvol naar de bijna volle maan **

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi meiden,

DORIS, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON SVEN! Kan niet wachten tot je de foto's in je album zet, hihi

Hier ff een jankavondje gehad en nu volgt dus een compleet oninteressant egoberichtje maar ik moet het even kwijt. Had APK bij de gyn, moest anderhalf uur wachten omdat hij voor een wat moeilijke bevalling naar boven moest om vervolgens te horen te krijgen dat mijn kindje nog helemaal bovenin zit en dat ik misschien toch maar iets meer moet gaan bewegen om haar naar beneden te krijgen. Traplopen, schoonmaken en sex hebben, was Fred ook gelijk tevreden zei hij geinend, heb hem met een flauwe grijns terug eventjes verteld dat meneer niks te klagen had wat dat betreft...Grrrr, Mannen, je zou ze toch...

Maarreh, zeg ik ook nog, ik sta verdorie vroeg op en ga laat naar bed en daartussenin zit ik dus NIET op mijn gat. Het is echt bij mij volledig in verkeerde aarde gevallen. En de zwangerschapsstrepen (hij begon erover, niet ik), ik moest maar op een dieet zonder suikers en vetten...Huh? Ik zit op de 83 kilo, das 9 kilo erbij ofzo.Ik zie het probleem niet en eet lekker door hoor! Bekijk het maar! Volgens hem was ze daarom ook zo groot (ze is volgens de SCHATTING 200 gr zwaarder dan het gemiddelde en hoorde vanavond van een kennis dat ie haar baby op 4 kg geschat had en die woog er dus 2.5, en zij maar lijnen, de arme schat...)

Sorry ben even boos, Hij heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar het kwam erop neer: Je hebt zwangersschapsstrepen, kindje is groot en nog niet ingedaald: dus je zit op je reet en vreet je vol....Grrrrr Hij had zijn dag misschien niet maar denk dat ie wel wat voorzichtiger mag zijn met zwangere vrouwen...Als ie bij de bevalling komt scheld ik hem verrot en ik ga ook niet naar de afspraak op 2/10, bel wel af, moet toch naar de vk 4/10, als er wat is....Zo, weer even afgekoeld...

En in Frankrijk heb je wel de keus of je ruggeprik neemt of niet, ik dus niet...Maar er zijn er gewoon heel veel die hem wel willen...En knippen, ach, als zij willen knippen knippen ze maar een end weg, denk dat ik op dat moment toch niet in staat ben om daar zelf een beslissing over te nemen. Verder heb je idd geen tot weinig keus...

Kusjes en welterusten iedereen!

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Wat een hork zeg, Marieke...
    Zn vrouw had zeker geen zin gisteravond ofzo, gefrustreerd type.
    Blegh. Pas goed op jezelf!

Ik ga naar bed, trusten!

20. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    oooohhhhh wat een ongelooflijk taktloze gyn zeg!

Hij zal inderdaad vast een slechte dag gehad hebben...

Bij mij in de verloskundigepraktijk (team van vijf) zit er ook 1 die ik de eerste keer echt nooooit meer wou zien (tsja... voor hetzelfde geld "doet" ze straks mijn bevalling natuurlijk omdat het toevallig haar dienst is), maar nu had ik haar maandag toch weer voor de controle en nu viel ze ineens reuze mee en vond ik haar eigenlijk best ok... Dus laten we hopen dat dat bij deze man ook zo is. Misschien heeft-ie inderdaad al te lang geen sex meer gehad.

En: wij weten allemaal dat als er 1 iemand is die NIET op haar gat zit bij de oktobermamma's, dat het Marieke is!

weltrusten allemaal!

kusje van
    Maris

Deel Deze Pagina