Maris, heb net de thee gaan kopen bij de apotheker...staat nu een beetje af te koelen en ga hem zo dadelijk opdrinken...ben benieuwd hoe het smaakt, ben niet echt een theedrinker! Floortje, spaaannnneennddddddd! Vandaag misschien een forumbeebje! En als de pijn blijft aanhouden in mijn arm, ga ik zeker wel ff bellen met een andere gyn...ff afwachten... En hmmmmmmm appeltaartijs...klinkt erg lekker...hebben ze bij ons niet , denk ik!
whahaha! Gaan ze je werkelijk droogfohnen van onderen? Of ben ik nu helemaal gek geworden en begrijp ik er gewoon niets van. FLOORTJE: zet 'm op! :-D
Blijkbaar...Nou ze doen hun best maar, ik ga er geen fohn voor kopen hoor De fohn stond onder het kopje epiodinges (vergeet altijd hoe ik het schrijf) dus lijkt me idd dat het daarvoor is. Hihi, gelijk maar vragen of ze het een beetje in model kammen daar? Hahahaha
Floortje, zet em op! Maris, min en min is plus zeggen ze toch... Dus misschien verklaart dat dat ze een kind als jij hebben gekregen . Zet ze maar lekker aan het werk. Appeltje, waren ze er toch tussen 7 en 9 . Marieke, misschien krijg je er een gratis haarstyling bij, vandaar die fohn natuurlijk...
@Marieke; dat schiet dan ook niet echt op. Ik moet drie straten verder naar de fysio en pak tegenwoordig de auto. Ik red het echt niet meer om er heen te lopen. Die fohn is om de boel droog te fohnen na het douchen en wassen. Het is namelijk niet zo lekker om er met een handdoek overheen te rossen als je hechtingen hebt en voor het genezingsproces is het wel belangrijk dat het droog is. In het ziekenhuis staat naast de wc ook zo'n waterbidon met drinktuit die je vaak bij voetbalwedstrijden ziet. Die zijn om je van onderen schoon te spoelen na het plassen, want ook wc papier is niet fijn met hechtingen! Wat je niet allemaal leert als je een paar keer wordt opgenomen! @Maris; dat heb ik me dus ook al afgevraagd. Het ziet er echt niet uit, het ligt niet op afschot en volgens mij is het met een goede storm levensgevaarlijk. Ik kijk het nog wel even aan, maar anders ga ik inderdaad de gemeente bellen. Ik moet er wel een beetje om lachen, want mijn mannetje was er van overtuigd dat het iets tijdelijks zou zijn (voor een feestje ofzo). Helaas voor hem wist ik meteen dat het blijvend was. Het zijn gewoon hele vreemde klussers. Zolang wij er wonen (inmiddels bijna twee jaar) kijken zij in de huiskamer zo tegen het gipsplaat aan. Kleine moeite om die muur even af te werken toch?! @Denisse; vandaag dus lekker een dagje rustig aan doen! @smeetje; wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! @Appeltje; heerlijk he die werklui! Bij mij komen ze volgende week tussen 8-12u de watermeter vervangen. Heel handig als je hoogzwanger bent!
Jeeh Floortje zet ´m op! Las het smsje vanochtend ook alleen was ik niet thuis. Fijn dat iemand anders het smsje er dan opzet Wij hadden gister weer een zwgym samen, ging we bevallings filmpjes zien. En als ik ergens NIET van gedient ben (en Rein ook niet) is dat het wel. IK wil het van mezelf al nieteens zien, laat staan van een ander. Ik vind dat ronduit ranzig. Sorry als ik een beetje bot uit de hoek kom maar ik vind het echt niets als de camera met 32x keer optische zoom op die ontplofte mol staat, bah! Ik weet dat het moet gebeuren, ik weet wat er gebeurt. Maar dat wil niet zeggen dat we het moeten zien. Gelukkig moesten Rein en ik iets eerder weg, maar begin steeds meer spijt te krijgen van dat zwgym. En die Dianne (begeidster) begint me ook steeds meer op mn zenuwen te werken met haar 6 kinderen en zweverig gel*l. Zo ik had frustratie's Maar nu niet meer. Sorry hoor voor mn gezeik. Ennuh Floortje! Zet m op. Heb verders nog niets van haar gehoord!
@floortje: spannend zeg! @maartje: helaas voor jou ook nog geen bevalling, sterkte nog ffies! Hier toch ook nog niks, buikkrampen zijn weer weg, dus helaas..nog ffies afwachten. Bedacht mij gister opeens dat ik nog geen celstofmatjes heb, dus ga ik die straks maar even halen.
meldplicht Hier goede nacht gehad. nog steeds harde buiken veel steken en pijntjes baarmoedermond. verder gaat alles prima. Straks uitgebreid reageren. Me moeder gaat straks weer de deur uit wil nog even daar de aandacht aan geven. Is de laatste keer voor ik moet bevallen.
Haha, jullie hebben de video dus ook gezien... Volgens mij komen ze nog zo ongeveer uit de middeleeuwen. Zijn die kinders die op die video geboren worden inmiddels van onze leeftijd ofzo. Je zou maar bij je "pufclub" zitten en dan de film te zien krijgen waar je moeder bevalt van jou . Ik heb er gelukkig niet zoveel moeite mee om naar dat soort taferelen te kijken, maar ik geloof niet dat ik het van mezelf hoef te zien *ril*. De gym zit er voor jou ook bijna op toch... Jullie hebben zeker ook nog na-gym als iedereen bevallen is... oh joy 8) .
hihi dat woord schootbapjes komt van me vriend en ja dan neem je behoorlijk veel woorden van elkaar over! GO FLOORTJE GO ZET HEM OP!!!!! liefs nica
@ Nijnie, Hahaha nou de 1e 2 filmpjes zijn nog wel oke, daar zie je gelukkig niet zo heel veel. Maar die andere 2... BAH! Rein en ik keken allebei snel weg. En idd volgens mij zijn die filmpjes uit de jaren 0. Spijkerbroeken tot onder de oksels en scheermesjes konden ze in die tijd nog niet. Moet er niet aan denken dat ik mijn moeder zou zien, denk dat ik spontaan flauwval. En jeps de nagym hebben we ook... Ben benieuwd, wil de kleintjes natuurlijk wel even zien Hey wat ik me afvraag he... De gym kosten zijn in totaal toch 40. Niet per maand he? Want ik kreeg een accept van 40 over een periode van augustus tot september. Anders ben ik er helemaal snel weg van!
Astrid: ik had ook begrepen in totaal 40 euro. Troost je, mijn "juf" is ook niet je-van-het. Een boerentrien die volgens mijn bescheiden mening elke les bezopen is, op de alcoholwalm na dan. Haar "snappie" komt me ook al de keel uit, en ikheb nog maar 3 lessen gehad! <> zit hier even FLINK te balen, voor de tweede keer achter elkaar heeft de babyzaak het verkeerde onderdeel van de laderunners van onze commode nabezorgd. AAAAARGGGHH hoe moeilijk kan het zijn om het onderdeel dat aan de KAST vast zit te bezorgen. Nu hebben we voor 1 lade ZES runners. Lekker nuttig.
Ik dacht ook 40 euro in totaal. Ik neem aan dat ook de nagym daarbij in zit... maar dat weet ik niet zeker eigenlijk... Uhm... iemand... wat is/zijn schootbapjes?
Floortje heel veel succes! Nu moet ik steeds blijven kijken of er nieuws is! @ Jotim, dit had jij toch ook voorspeld van Floortje? Jeetje meid, jij bent echt goed in het voorspellen.. Weet je al wanneer ik mag bevallen? Ben nu pas weer uit bed, was er alleen vanochtend ff uit. Heerlijk zeg! Nu ga ik ff douchen en dan naar me mams. Ze is beetje ziekjes. En ik heb toch niets te doen. Ze heeft gewoon internet hoor, dus kom gewoon langs vanmiddag! Fijne dag! Liefs Kiss