Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey lieve meiden!

Zijn er nou nog geen baby's bijgekomen?! :(

Let maar op, strax zijn we met zn allen tegelijk bezig, hihi!

Meer heb ik ook niet te melden. Alleen dat de nesteldrang weer terug is. Loop als een gek door het huis dingen schoon te maken en op te ruimen.. Lijk wel een idioot! Terwijl ik eigenlijk best moe ben.

Ga straks lekker naar bed. Morgen weer een dag om aan de nesteldrang toe te geven.

Allemaal alsvast slaaaaaaaaplekker!

Liefs Kiss

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey :) vanaf morgen heb ik ook meldplicht!

EINDELIJK whahaha..

Slaaplekker!

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    pfff ik ben er met mijn hoofd niet bij hoor vandaag...
    Vergeet ik helemaal nog iets tegen Avalon te zeggen: zet 'm op meid, wat een weg heb jij al afgelegd zeg! Wel fijn dat je ook zelf even "langs" kunt komen om te vertellen hoe het met je is. Hopelijk gaat er nu snel echt iets gebeuren bij je!

Anne: jij hebt ook een bewogen dag gehad zie ik. Gelukkig ben je wel weer thuis!

Nijnie: heeft die warme melk een speciale reden of is dat gewoon jouw normale avondritueel?

Groetjes
    Maris

4. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @maris, dat is op het moment mn ritueeltje voor ik naar bed ga. Geen idee of het werkelijk helpt. Maar toevallig heb ik de laatste 2 brakke nachten de avond ervoor geen melk gedronken voor ik naar bed ging... ik zie een verband ;).
    En al zou het alleen maar tussen mn oren werken, het werkt blijkbaar en daar doe ik het voor het moment maar even voor.

Overigens hou ik dus helemaal niet van warme melk, maar sinds halverwege mn zwangerschap "moet" ik het toch hebben ;).

Welterusten!

5. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Hier in de polder was het deze maand een echte babyboom, zo erg dat de kraamzorg het niet meer aankon. Mijn schoonzusje heeft 28 uur totale zorg gehad....er waren gewoon te weinig mensen. 28 uur is echt weinig..............dus hoop dat wij dat in Oktober niet aan mee maken.

Kiss.......lekker he morgen meldt plicht..........ik ben er ook bij......en volgens mij zijn er de 20ste meer uitgerekend (de meeste) dus het gaat vanaf morgen echt druk worden (nog drukker worden) op het forum.

Ik duik mijn bed in, kijken of de tip van mijn vriendin helpt........ ;) ;) als jullie begrijpen wat ik bedoel.

xx slaap lekker

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    http://www.koreus.com/video/bebe-prout.html

Vond nog een leuke, hihi Maartje, kun jij ook bekijken deze ;)

Warme melk is super om te slapen, zeker als je er een beetje anijs in doet!

Anne, rustig aan dan maar...!

verder welterusten of beval ze...

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nou, ik heb de avond maar weer in bad doorgebracht. Dat is ongeveer de enige manier waarop ik mijn buik een beetje ontspannen krijg. Nu nog even uitdampen en dan lekker slapen (hoop ik). Manlief slaapt ook al dagen slecht. Hij begint ook een beetje de zenuwen te krijgen.

@Liesje; aha, dan snap ik je verhaal nu ook beter. Sorry voor mijn domme vraag :oops:

@Astrid; regelmatige harde buiken heb ik al weken, dus geen zorgen hoor meid!

@Maris; zie ik daar een verslaving?! ;)

@Nynke; ik hoop dat je een beetje lekker uitrust vannacht meid!

@Stay funny; fijn te horen dat het goed met je gaat! Laten we hopen dat het einde in zicht is voor je!

@Nijnie; ook al een verslaving ontwikkeld?!

@anne; wat een bewogen avond weer voor je meid! Wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Weltrusten!

@Kiss; nee, het schiet nog niet echt op hier. Bij alle andere maanden worden steeds al veel eerder baby's geboren en wij houden ze keurig allemaal binnen tot oktober. Kunnen we straks wel met zijn allen naar de oktobermama's!

@Marize; jeetje 28 uur is inderdaad wel heel erg weinig! Laten we hopen dat de ergste drukte voorbij is.

@Marieke; hahaha, ik kende hem al, maar hij blijft leuk! Bedankt voor de tip erbij. Misschien moeten we een coderingssysteem voor de filmpjes gaan maken net zoals voor films (meekijken gewenst onder 6, enz. Alleen dan: meekijken gewenst voor tere zieltjes zoals Maartje :) ).

Ik heb het wel weer gehad voor vandaag. Weltrusten allemaal en tot morgen!
    Maartje

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen is het niet
    meldpliicht heb ik al
    zit hier met een kopje thee.
    word gek in bed en eigelijk wil ik graag slapen maar dit lukt niet lig al vanaf 10 uur in bed.
    Me stuitje net daarboven steeds pijnscheuten trekt naar me benen.
    Even me thee opdrinken en dan nog maar een keer proberen

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,
    ik heb een redelijke nacht gehad. Helaas waren de meiden om 06.30 al wakker. En zit ik nu met thee achter de computer en de kids voor de tv. :oops:
    Ik ga vandaag nog wat laaste dingen inslaan voor de oudste kids. Sloffen etc. Kan de laatste keer zijn dat ik nog even alleen weg kan voor de komende tijd. Raar idee dat beeb zo kan komen hoor. Moet je weer een nieuw ritme krijgen. Maar aan de andere kant kan ik niet wachten om mijn mannetje in mijn armen te hebben.

Als het weer zo blijft wil ik eigenlijk ook nog even naar het bos om met de kids kastanjes te zoeken. Ik zie wel, ik wil zoveel maar er zal wel weer weinig van komen. Ik hoop dat er een hoop beebs bijkomen vandaag. Allemaal een fijne dag en tot later.

@Jotim: ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen. Ben toch benieuwt of je voorgevoel over vandaag voor jezelf uit komt.
    Die pijn vanuit mijn lies heb ik ook. Het stralt naar mijn been en voelt als kramp. Ik weet niet waar het vandaan komt maar het voelt niet fijn.

@Maartje: heb je al eens een kruik gebruikt voor je buik? Ik hoop dat je lekker hebt geslapen meis.

@Marize; jeetje 28 uur is idd niet veel. Ik hoop dat oktober rustiger is.

@Nijnie: of het nu tussen je oren zit of niet, slapen is belangrijk dus dan maar melk.

@Anne: fijn dat alles goed was en ze je goed in de gaten houden.

@Stay Funny: fijn om wat van je te lezen. Laat je het weten als je beeb is geboren?

@Maris: die wipstoel is gaaf idd.

@Laura: ik hoop dat de antibiotica goed aanslaat.

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

**meld**

G'morgen meiden!
    Ik dacht dus dat het vannacht echt begonnen was. Pijnlijke harde buiken en ook in mijn onderrug.... darmen waren ook behoorlijk van slag. Kind was ook hartstikke druk. Mijn man heeft even een kruik gemaakt en toen ben ik toch in slaap gevallen. Toen ik vanochtend om 9.00 uur wakker werd, was ik toch lichtelijk teleurgesteld moet ik zeggen.
    Waarschijnlijk waren mijn frietjes wat zwaar gevallen in mijn buik en triggerde die ook de harde buiken.

Hè jammer... was wel leuk geweest als er al een beebje bij was gekomen. Maar het is hier ook nog rustig dus? Vast stilte voor de storm... :D
    Nou, ik trek er vandaag maar op uit, wie weet zit ik vanaf volgend weekend wat vaster aan huis!

Fijn dag allemaal!

11. NiCa

NiCa Bekend lid

*meldplicht*

goede morgen meiden hier ben ik weer heb vannacht ook wat gerommel gehad volgens mij lichte menstruatie pijn en trok naar me rug maar was snel over en dan val ik in slaap wordt ik wakker door die stomme kl*te hond die was aan het dreutelen door de kamer en met zijn poot weer tegen de slaapkamer deur ik sliep net een uurtje :( we lagen er vrij laat in tegen half2 en tegen half3 begon meneer ik helemaal over de zeik maar ben ff wezen plassen en ben toen in slaap gevallen tot een uur of kwart over 7 toen was ons danny aan het rommelen in de keuken voor het ontbijt :) nu is hij net op gehaald door zijn biologische papa en is er om 8uur vanavond weer!
    vandaag nog het een en ander inpakken voor maandag en vandaag ook nog ff naar de opticien me bril is stuk en moet ook ff een nieuwe kopen :( en dan kan deze gemaakt worden en dan heb ik er eentje opreserve en dat heb ik dus niet loop nu met een plakbandje om me brillepootje heen :p

sorry weer een verhaal :oops:

voor alle zieken van harte beterschap en voor allen die bezig zijn met bevallen heeeeeeeeeeeeel veel suc7 :p en heeeeeeeeeel sterkte!

liefs nica

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey meiden,

@Jotim: Ik hoop dat je nog goed hebt kunnen slapen!

@Nynke: Wel lekker om naar het bos te gaan om kastanjes te zoeken met je kinderen. Doe wel rustig aan he

@Appeltje: spannend hoor! je bent al 39 weken en 4 dagen zwanger, jee, wat gaat de tijd toch snel zeg! Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren bij jou!

@Nica: Wel irritant ja om steeds wakker te worden door de hond. Je hebt het maar druk vandaag dan!

Nou, ik zal jullie vertellen...ik dfacht ook eventjes gisteravond dat het misschien wel ging beginnen! Heb al langere tijd krampen, die elke dag iets meer worden. Gisteren had ik echt de hele dag veel krampen en vaak harde buiken....toen we in bed lagen, werd het alleen maar erger en kon ik niet nornmaal blijven liggen omdat het echt hevige kramp was die kwam opzetten en dan weer wegtrok...kon dan ook niet normaal blijven liggen, daarvoor was de kramp te hevig.. echt regelmatig kwam het nog niet, maar toch dacht ik: misschien is dit wel een begin.Ik voelde het omgeveer 1 keer in de 10 minuten of tussen 5 en 10 minuten..Ons meisje was daarnaast ook superdruk aan het bewegen in mn buik en ik had ook steeds soort van steken bij mn vagina en steeds een soort druk op mn blaas...ben heel vaak naar de wc gelopen...Ik was ook erg onrustig...Mn buik rommelde ook nogal erg...Maar op een gegeven moment waren die erge krampen gelukkig weg die steeds kwamen opzetten..kramp bleef wel beetje aanwezig maar dat had ik al de hele dag...
    Was wel ff raar idee hoor....pff...jheb nog steeds die buikkrampen maar gewoon zoals ik dat gisteren de hele dag ook had.
    Weet wel dat dit niks hoeft te betekenen maar toch...spannend was het wel ff!

Krampen blijven nu dus wel beetje aanhouden, maar niet dat ze weer heel heftig worden en weer wegtrekken...Het zal wel allemaal bij de voorweeen horen denk ik...

Liefs

Sylvia

13. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    BUDDY NIEUWS FLOORTJE

Wij zijn gister om 15.58 de trotse ouders geworden van een zoon . Robin Jurrian. 3810 Gram en 54cm. Foto's volgen.

BUDDY NIEUWS FLOORTJE

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame's
    Wat rommelt het toch bij iedereen!
    Hier niets meer aan het handje, denk dat het oefenweeën waren. Ook is mijn buiknog een stukje verder gezakt dus hij zalwel iets meer ingedaalt zijn (hoop ik....)
    Nog geen nieuws van Floortje... Spannend hoor! Hoop dat ze inmiddels al mama :D

Reinout is trouwens een mooie lamp voor de babykamer aan het maken. Zal er wel ff een foto van maken als ie klaar is.

15. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Floortje en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Eeen flinke jongen trouwens met een hele leuke naam. Geniet van hem!

Bij deze gelijk mijn meldtplicht, hier alles rustig maar na zo een sms krijg ik steeds meer de kriebels............ ;)

Hopelijk met iedereen alles oke.....ik kom af en toe nog wel even langs op de site vandaag.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ooooh ik krijg nu ook net het smsje!
    Jeeeeh wat leuk :D
    Floortje en man gefeliciteerd! :D
    En wat een flinke jongen, goed gedaan! :D

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Floortje en haar man : gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan!

Liefs

Sylvia

18. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    Floortje gefeliciteerd met jullie ZOON!!!
    Geniet ervan...

(zo ook weer aan meldplicht voldaan)

groetjes,

klieke

19. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen allemaal!
    Even een update van hier... heb wel alles gelezen, maar het blijft voor mij te veel om overal op te reageren..
    Wel pica's voorbij zien komen van prachtige buik, mooie kamertjes, zoete wiegjes! :thumup:

En alle oktobermamsen met septemberbeebs van harte! \:D/

En de (lang) bevallenden.. héél veel succes!

Hier alles rustig. Pukje is wel in de avond regelmatig aan het proberen om met kokosnotenkoppie mijn blaas tegen mijn schaambeen te pletten.. sniefain, maar overkomelijk. De vk afspraken staan tot 1 week na mijn uitgerekende datum...Hoop natuurlijk stiekem dat we dát niet gaan halen ;)
    Pukje hangt wel mooi met het koppie naar beneden, maar is nog niet ingedaald.. Geeft niet... komt wel ;) En anders gewoon meteen plat als mijn vliezen breken!
    Slaap niet zo heel best (zoals de meesten hier ;) ) Heb steeds zo'n kramp in mijn been/heup als ik op mijn zij lig... kom ik er vanmorgen achter, dat dat waarschijnlijk te maken heeft met het kussen dat ik tegen 'vochtige voeten' onder het voeteneind van de matras heb gelegd... Ligt natuurlijk niet zo best, met mijn voeten omhoog als ik op mijn zij lig.. ligt mijn onderste been natuurlijk in een wat rare knik... :rolleyes: ](*,) Best wel dom... kussen er onderuit gehaald.. en benieuwd hoe het vannacht gaat :)
    Voel me verder goed. Heb gister nog 'vet' staat swingen op een groot personeelsfeest! Marco Borsato trad op met band .. héél erg leuk.. en verder massas collega's gesproken.. ik ben nogal een 'zwerver' binnen onze organisatie, dus gisteravond veel ook oude bekenden van vorige werkplekken even gesproken! Pukje kreeg ook véél aandacht... maar mèn wat is dat toch... :confused: IEDEREEN zat meteen met zijn handen aan mijn buik.. een enkeling maar vroeg eerst of het mocht.. het grootste gros GRAAIDE gewoon! :( Nou ja... opzich wel weer zoet, al die belangstelling! ;)
    Ik zou maar even een uurtje gaan.. maar ben nog net niet naar buiten geveegd door het personeel :)

Ook hier vandaag één van de laatste kindvrije weekenden... De twee oudsten zijn bij hun vader.. door wat geruil zijn ze de komende twee weekenden bij ons... daarna twee bij paps... maar het zou zomaar kunnen dat ons Pukje er dan al is.. raar idee hoor.. ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen... :( En dat terwijl het mijn derde is... ;) Maar goed.. het is de eerste van mijn manlief, dus ik ga er vanuit dat het daar mee te maken heeft... Maakt het ook wel weer heel mooi.. dat het toch voor ons allebei een soort van 'nieuw' is weer! :)

Nou .. volgens mij zijn jullie weer wat op de hoogte! Ik duik weer even de meeleeshoek in! ;)

20. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    van harte met je zoon!

hier nu bij deze ook weer even aan mijn meldplicht voldaan...
    ga weer verder de was opvouwen..

groetjes!

Deel Deze Pagina