Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    volgens mij ben ik nu t langste zwanger van de oktobermama's.. :(
    wil mn meisje ook graag in mn armen hebben!

heb t idee dat dat echt nog wel even kan duren,
    heb een eigenwijsje :p

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedenavond meiden!
    Sorry hoor, heb jullie 2 dagen verwaarloosd! Gisteren een ontzettend drukke dag gehad en vandaag ben ik absoluut niet lekker... Rotnacht gehad met veel darmkrampen en harde buiken, bloedjeheet gehad (oa door die lekkere plastic matrasbeschermer en dat celstofmatje onder m'n kont en een mug die het nodig vond me 3 keer te prikken :( ) en heb 'n beetje een grieperig gevoel... Daarnaast is onze kleine frummel best wel lekker in m'n rechterflank aan 't schoppen.. niet echt heel fijn! Zo, even weer geklaagd, sorry hoor!

Het spijt me, kan 't ff niet opbrengen om op iedereen te reageren, maar wil FLOORTJE en man nog wel even van harte feliciteren met hun zoon! Fantastisch zeg! Gaat lekker hier hoor, het is nog niet eens oktober!

Hoop dat Maartje en haar man snel opknappen van de voedselvergiftiging! Beterschap!

Hoop dat Rogier zo thuis komt van z'n werk, kan ik met het eten beginnen! Misschien kom ik zometeen nog ff koekeloeren! In ieder geval allemaal een hele fijne avond en een dikke knuf van mij!

Chris

3. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Floortje: GEFELICITEERD met jullie ZOON!

@ Maartje: Heel veel beterschap meid!

Hier gaat alles heel erg goed! Sven drinkt, slaapt (overdag) en poept goed ;)
    S nachts slapen vind hij niet leuk, alleen als hij bij paps of mams op de arm mag 8) dus dat ritme moeten we er nog even in zien te krijgen!

Met mij gaat het ook goed, ben alweer lekker beneden. en heb vandaag zelf Sven in badje gedaan.

@ Nynke; Met de hond gaat het goed, ze snuffeld wat af haha. en als Sven huilt is ze heel snel vertrokken, dat vind ze helemaal niks! :D

Groetjes Doris

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Agenda

Kissflower -> 1 Oktober Gyn
    Nica -> 1 Oktober Ctg (9.00 uur) Inleiden! (9.30 uur)
    Kissflower -> 2 Oktober VK
    Liesje1207 -> 2 Oktober Gyn (18.00 uur)
    Denisse -> 4 Oktober VK

Bevallen

30 Juli
    Liedel (24) -> Isa – 1ste kindje – 1345 gr. – 39,5 cm – ZB (ks) - .. – 30w 5d
    22 Augustus
    Joey26 (..) -> Jayden – .. - .. - .. – ZB (ks) - .. – 31w 4d
    9 September
    Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje – 2860 gr. - .. – ZB – BV – 35w 1d
    17 September
    Sofieke (..) -> Paulien - .. – 3445 gr. – 50 cm – ZB – BV – 38w 1d
    25 September
    Doris (25) -> Sven - 1ste kindje – 3780gr - 49cm – TB – FV – 39w
    28 September
    Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje – 3810gr – 54cm – ZB – FV – 39w 3d

Oktobermama's

1 Oktober
    Stay Funny (20) -> .. – Meisje

2 Oktober
    Appeltje (29) -> 1ste kindje – Jongen – TB/ZB – BV

4 Oktober
    Murizzz1 (30) -> 2de kindje - Verrassing
    Nomen (38 ) -> .. - Meisje
    Mamapatricia (21) -> 2de kindje - Jongen

6 Oktober
    Ready (30) -> 1ste kindje – Verrassing
    Nijnie (28 ) -> 1ste kindje - Geheim – ZB – BV

8 Oktober
    Klieke (28 ) -> 3de kindje - Jongen – TB – BV
    Martine (25) -> .. – Geheim
    Salsabine (32) -> .. - Jongen

9 Oktober
    Annn (27) -> 1ste kindje - Verrassing – TB – BV
    Elvira (28 ) -> .. - ..

10 Oktober
    Andrea (29) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Maartje06 (29) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB – BV
    Evaatje (..) -> .. - Meisje - .. - ..

11 Oktober
    Jetteke (34) -> 1ste kindje – Jongen – ZB – BV
    Misoh (30) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB (m.i.) – BV
    Nynke (29) -> 3de kindje - Jongen – TB – BV
    Diaan (33) -> 2de kindje - Verrassing – ZB (m.i.) – FV

12 Oktober
    Liesje (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV

13 Oktober
    Divanaatje (30) -> .. - ..
    NiCa (32) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Littledream (21) -> .. - ..
    Ine (..) -> 1ste kindje - Verrassing - .. - ..

14 Oktober
    Anz (25) -> .. - ..
    Mariekebalm (26) -> 1ste kindje – Meisje – ZB – BV
    Denisse (..) -> 1ste kindje - Meisje
    Lolli (..) -> 1ste kindje - Verrassing

17 Oktober
    Anne36 (36) -> 1ste kindje – Meisje – ZB (m.i.) – BV

18 Oktober
    Avalon1972 (35) -> .. - Jongen
    Bolletje (..) -> 2de kindje - Verrassing – TB – BV

19 Oktober
    Missyess (24) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

20 Oktober
    Jotim30 (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV/FV
    Kissflower (19) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Rastagirl (31) -> .. – Meisje
    Marize (34) -> .. - Meisje – ZB – BV
    Xenas81 (25) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Pol (28 ) -> 1ste kindje – Verrassing – TB – BV

21 Oktober
    Safiya (27) -> 3de kindje - Meisje – ZB (m.i) – BV

22 Oktober
    Lievebeesje (36) -> 4de kindje – Verrassing

23 Oktober
    Chrisje (28 ) -> .. - Verrassing – TB – BV

24 Oktober
    Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje
    Irene (30) -> 1ste kindje – Meisje – TB – BV
    Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing
    Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – FV

25 Oktober
    Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje – ZB – BV

26 Oktober
    Lynn (..) -> 1ste kindje - Jongen
    Bieke24 (24) -> .. - Meisje – ZB – BV

28 Oktober
    Smeetje (33) -> 2de kindje - Verrassing

29 Oktober
    Marianne30 (32) -> 3de kindje - ..

30 Oktober
    Lvdwerf (22) -> 1ste kindje – Geheim – TB – BV
    Astrid85 (22) -> 1ste kindje – Jongen – TB – FV
    Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje

31 Oktober
    Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

6 Mama’s bevallen
    Nog 54 te gaan

Verwacht:

16 Meisjes
    15 Jongens
    14 "Verrassingen"
    3 Geheim

Geboren:

2 Meisjes
    4 Jongens

TB – Thuisbevalling
    ZB – Ziekenhuisbevalling
    BV – Borstvoeding
    FV – Flesvoeding
    m.i. – Medische indicatie
    ks – Keizersnede

Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!

5. @nynke.. en was de mac lekker gister?

@marieke.. wat lief zeg van die collega om zoveel kleertjes enzo te geven!TOF!

@missyess... ik had appeltaartijs! JAM!
    Lief zeg van je schat van die roos!

@anne.. doe jij rustig aan meid!

@floortje! gefeliciteerd meid met jullie zoon!
    Robin! Mooie naam!

@maartje.. shit voedelvergiftiging? Het zit jullie ech tniet mee he!
    Hoop dat straks de bevalling super makkelijk gaat en dat beeb ook heel erg meewerkt! Dat hebben jullie zeker wel verdiend!

@nijnie.. hier nog zo'n huilebalk!
    Kreeg super lief kaartje van mijn zusje alvast voor mijn verjaardag.. moest helemaal huilen van de lieve woorden die erin stonden.. dat over paar weken weer een bijzondere dag is!

@nica.. nog leuk woord tikklok!

Gisteren naar die musical geweest... wat was dat leuk zeg!
    Het heet into the woods.. en alle sprookjes van grimm kwamen er in voor.. en alles liep door elkaar heen!
    De heks bv voor het ene verhaal kwam ook in het andere voor!
    Zo leuk!
    Het podium was maar 5x5 ofzo... alles was heel klein!
    ik zat op de 2e rij in het midden, we konden bijna vera man aanraken! super leuk!

toen ik thuis kwam had Rob ons bed omhoog gedaan!
    jeeeeh helemaal leuk! is makkelijk instappen zeg!
    Was alleen wennen toen ik er vannacht uitmoest haah!

Vandaag naar het ziekenhuis weer geweest.. omdat afgelopen donderdag mij bloeddruk 138-94 was..
    vandaag aan de ctg gelegen, urine weer onderzocht en bloeddruk.. urine was prima.. net zoals donderdag zat er een spoortje eiwit in.. en bloeddruk was 130-80 weer wat gezakt dus! Beeb deed het ook fantastisch! Mijn moeder was mee dus dat was wel gezellig!

Vanavond alleen thuis!
    Ik heb afgelopen woensdag besloten niet meer mee te gaan naar feyenoord.. ik kan niet meer zo lang staan.. en aangezien het staan/zitten/staan/zitten is.. lukt dat niet meer.. dus ik ga zo naar het huis van mijn schoonouders om daar voetbal te kijken!

ohhhh en vandaag 37 weken alweer! heb ik ook gewoon meldplicht! COOL!

6. NiCa

NiCa Bekend lid

hihihi xenas kom er ff niet uit:S

liefs nica

7. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    He hallo allemaal,
    Ten eerste bedankt voor al jullie felicitaties. Het gaat hier redelijk, met Robin en Jeroen gaat alles goed. Ik heb bij de bevalling mijn stuitje erg gekneusd, zeer en pijnlijk. Maar dat zal ik jullie allemaal besparen. hihi. Het verhaal vertel ik jullie nog wel. Ik heb nu verplichte bedrust, mag absoluut niet traplopen en gewoon lopen, duzzz.
    Groetjes en tot de volgende keer.
    Floortje

8. Hee Floortje
    Wat goed dat je zelf even komt kijken! Rust maar lekker uit hoor. Vervelend van je stuitje. En snel foto's plaatsen hoor!

9. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    HOI MEIDEN,
    Ik dacht: ik meld me weer eens even!
    Goed nieuws: Isa mocht vorige week woensdag 19 september eindelijk naar huis!Na 8 weken ziekenhuis kon ze eindelijk in haar eigen wiegje liggen. Nu is ze al weer anderhalve week thuis en het gaat heel goed met haar.
    Ze drinkt goed, groeit goed (ze is nu 2420 gram) en is een vrolijk, rustig meisje. Ze lijkt weinig last te hebben van de overgang van het ziekenhuis naar huis.

Omdat ze nog een trombos in een ader heeft moeten we haar elke ochtend injecteren met een anti-stollingsmedicijn. Dit was eerst even wennen, maar nu gaat dat goed. We moeten nog regelmatig naar het ziekenhuis om te kijken of het stolsel kleiner wordt, maar verde heeft Isa geen medische complicaties aan haar vroeggeboorte overgehouden (wat we nu kunnen signaleren tenminste, maar wij gaan er van uit dat ze verder kerngezond is).
    We zijn stapelgek op haar, ik had nooit gedacht zo veel van iemand te kunnen houden, gek is dat he?

Alle andere meiden die al bevallen zijn: heel erg gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kleintjes.
    De meiden die nog 'moeten': heel veel suc6, jullie kunnen het!
    Nu ik weer thuis ben (we zaten eerst in het Ronald McDonald huis) zal ik weer regelmatig even spieken op het forum, dus tot snel maar weer!

Heel veel liefs,
    Lianne (Liedel)

10. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Marize: dat lijkt me wel naar zeg, slechts 28 uur verzorging.. Je stelt je toch in op die 40/44 uur.

@ Marieke: grappig filmpje. Mijn mans reactie: "O die had gewoon ingetalkte billen". Lekker nuchter.
    :-S

@ Maartje: nou verslaving... ik hou het op profiteren van de aanbiedingen. Volgende keer is het weer Danio of zo hoor.
    :)
    Vervelend dat je voedselvergiftiging hebt, hopelijk knap je snel op!

@ Nynke: hier was het hondenweer, hoe was het bij jou? Nog naar het bos geweest? O ik lees een pagina verderop dat je niet geweest bent... Verbaast me ook niet zo, hier zijn we helemaal verregend van 1 klein wandelingetje naar de supermarkt.

@ Appeltje: al bijna 40 weken, hoe is het mogelijk he? Ik kan me goed voorstellen dat je vanmorgen teleurgesteld was.

@ Nica: super, drie brillen! Dan kun je zeker even vooruit!

@ Floortje: Gefeliciteeeeeeeerd! Leuk ook dat je zelf al even "langs gekomen bent" hier! :baby: Succes met je herstel en geniet van je kraamtijd!

@ Nienke: lekker hoor, iedereen die zomaar aan je gaat zitten... :-S Naar ik heb begrepen doen mensen dat bij baby's ook (zal jij vast al ervaring mee hebben), dat lijkt me ook heel vervelend.
    In ieder geval leuk om te lezen dat je een cool feest gehad hebt!

@ Jotim: de hele tijd wandelen? Hoe verklaren we dit, klinkt mij als voorteken in de oren? Dan zou je geheel tegen de gewoonte in ons cluppie lekker vroeg zijn! (inderdaad opvallend dat we ons als groep zo netjes aan de 40-weken grens lijken te gaan houden)

@ Diaan: Die vriendinnen van jou zijn wel heeeeel nieuwsgierig dat ze al ons geklets bijhouden om er achter te komen wanneer jouw kindje komt zeg!
    Ik vond de reactie van die wildvreemde vrouw eigenlijk wel aardig klinken, maar waarschijnlijk kwam het er te bizar uit om het leuk te kunnen vinden.

@ Laura: braaf op tijd alle pillen slikken en de kuur afmaken en: "positief denken" (the secret?), dan slaat die kuur vast aan. Sterkte, heel vervelend een blaasontsteking en met zo'n buik erbij lijkt het me al helemaal geen pretje.

@ Nijnie: is die taart uiteindelijk goedgekomen? Ik heb wel eens bij iemand "chicken kiev" gegeten waarbij de kok de kip vergeten was! Dat was wel een extreem voorbeeld van het vergeten van een ingredi"ent.
    :)

@ Liesje: ook al blaasontsteking, da's niet fraai zeg... Goed drinken inderdaad, hopelijk ben je er snel van verlost. Ik heb ook niet het idee dat brandnetelthee nou echt helpt, maar het probleem is dat je niet weet hoe je er aan toe zou zijn als je het niet zou nemen he... Dus dan toch maar weer braaf een potje vol opdrinken.

@ Missyess: wat een ellende met die kinderwagen band. Gelukkig heb je nu wel een goed functionerende wagen! Hier ook wel wat ellende met de kinderwagen, maar dan meer omdat het ding er gewoon nog niet is. Daar word ik wel wat onrustig van, vooral omdat wij misschien de kinderwagenbak als tijdelijk wiegje willen gebruiken als we daar behoefte aan blijken te hebben...

@ Stay Funny: volgens mij ben je al maaaaaaanden het langst zwanger van de oktobermamma's! ;)

@ Chrisje: niet ook ziek worden hoor! Heb je al een badlaken op je matrasbescherming liggen? Dat werkt bij mij wel tegen het zweten.

@ Doris: super dat Sven "het" goed doet (heb ik altijd een gekke uitspraak gevonden, maar ik merk nu dat het toch wel fijn de lading dekt).

@ Xenas: klinkt heel verstandig dat je niet meer naar het voetballen gaat... wel weer een stap dichterbij he, heftig hoor. Die musical klinkt erg leuk! Gefeliciteerd met de 37 weken!

Hier weer een druk dagje gehad, mijn schoolvriendin van vroeger is langsgekomen (helemaal uit heerhugowaard) met haar drie kids. Haar meiden hebben mijn man als klimrek gebruikt, en waren helemaal weg van onze katten. Ze gingen mijn man ook chipjes voeren ("hier nog een chipje ome Henk!"). Erg lieve meisjes, aan het eind bedankten ze ons uit zichzelf voor het fijne spelen. Daar wil ik wel een voorbeeld aan nemen qua opvoeding. Wij hebben echt van de aanwezigheid van die kinderen genoten. De jongste was net een jaar en de oudste was vijf. Ik zag de hele middag mijn man in gedachten al met onze dochter spelen... zucht-zwijmel... wat een veranderingen komen er aan zeg!

Ik ga eens kijken of er iets te eten is, als het goed is is er pompoensoep met een lekker broodje erbij. Meteen goed voor de ijzerwaarden.

Groetjes!
    Maris

11. @Liedel: Fijn dat Isa nu thuis is! En dat het zo goed gaat. Wel vervelend dat jullie haar moeten injecteren, knap hoor. Zijn er al nieuwe foto's?

@Maris: He bah, nog geen kinderwagen? Daar werd ik dus ook onrustig van. Hoe komt het? Ook zo'n lange levertijd? Leuk dat je visite had en dat je man zo leuk met de kids heeft gespeeld. Mijn vriend heeft dat ook altijd, kinderen zijn gek op hem. Zo was ik laatst op een familie reunie en heeft Jeroen de hele tijd gespeeld met al mijn achternichtjes en neefjes. Hij is zelf ook nog net een kind, lekker op het luchtkussen springen enzo, haha. Idd alvast een blik in de toekomst!

12. PS: Rustig is het hier altijd in het weekend zeg! Je kan duidelijk merken dat we nu verlof hebben, door de weeks niks te doen, hihi.
    Ik ga nu naar een verjaardag. Zie ik mijn vriendinnen denk ik voor het laatst voor de bevalling! Gek idee hoor.
    Oh ja, er staat een nieuwe buikfoto in mijn album.

13. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Xenas, fijn he die tranen. Ik denk dat ik maar wat aandelen Kleenex ga aanschaffen, dan levert dat gehuil ook nog wat op ;).

Liedel, wat lekker dat jullie je meissie nu thuis hebben. Geniet ervan! Alweer 1 mnd en 4 wkn...

Maris, de taart staat voor morgen op het programma. Vanavond werd het soep, MET vermicelli! Ik heb nu wel de creme fraiche voor de hartige taart in huis, dus dat komt goed (denk ik). Hahaha, chicken kiev zonder kip. Nee zo vergeetachtig was ik dan weer niet.
    Pompoensoep, nog nooit gehad, maar het lijkt me wel wat. Is dat makkelijk te maken?

Missyess, mooi buikkie hoor!

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Sorry dat ik me vandaag niet gemeld had, poepiedruk gehad met klussen (mét gereedschap ook nog, jaja! ;) )

NiCa: Oeh, die hond van mij begint af en toe zomaar te graven, in een plastic mand...En een t*ringherrie dat dat maakt, zit rechtop in m'n bed dan..:)

Maartje: Ja, goed hè, dat coderingssysteem ;) ik zeg het er voortaan maar bij, dan kan je iig meegenieten van de filmpjes die WEL te doen zijn, sorry nog voor het vorige filmpje :oops:Oh nee, zie net dat jullie voedselvergiftiging hebben allebei, jeetje, het zit je ook niet mee hè?

Floortje: Gefeliciteerd met je zoon! Mooie naam ook! Au, stuitje gekneusd? Hoe doe je dat nou weer dan? ;)

Nienke: gaaf zo'n personeelsfeest, bij mij zit ook iedereen steeds meer aan mijn buik, zelfs mensen die ik niet ken, heel irritant... :evil:

Annn, erg is dat hè? Ik ben iemand die dat dus normaalgesproken veel heeft, als ik niet zwanger ben, erg last van slapeloosheid altijd...En dan overdags brak...Pffff

Nijnie, ja, hier nog één, hoef maar een baby op straat of tv te zien bv, begin ik al te grienen :cry: ...Heel erg, Fred vraagt zich inmiddels af waar ik NIET om moet huilen ;) Ah hoort erbij...

Liesje, ook al blaasontsteking? Is het koud weer bij jullie of zo en hebben jullie minirokjes aan? ;) Beterschap!

Missyess, ja is absoluut niet om te kotsen :-& , is superschattig zelfs! ;) Ik heb een vakje met pomp in mijn kinderwagen zitten, erg handig! Mooi buikie hoor!

Chrisje, hoop dat je je gauw weer beter voelt meis!

Doris: Fijn dat het zo goed gaat met Sven! Ben ook benieuwd hoe onze hond reageert

Gefeliciteerd Wendy, met je 37 weken! Ook maar weer gehaald, toch? Ik zou er ook niet aan moeten denken zo'n kouwe tribune en zo lang staan, brrr :pale:

LIEDEL! Wat fijn dat jullie thuis zijn, probeer zo veel mogelijk op Hyves te volgen en dacht aan de reacties daar al gezien te hebben dat je thuis was idd...Super hoor meissie ! :thumup:

Maris, vond het vooral grappig dat de baby op commando een scheet kon laten, hihi, lukt mij niet denk ik...Alhoewel, op het moment ben ik niet te houden, hihi Mmmm Pompoensoep!

Fijne avond nog, ik ga pitten, heb het helemaal gehad en Fred is sjaggie :evil: , dus geen zin om daarmee op één bank te zitten ;) Jezus man, of ie ongesteld moet worden :(

15. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Marieke, misschien is Fred onder invloed van jouw hormonen ;).

16. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik voel me steeds beroerder worden. Je kunt van AB misselijk zijn, braken, diarree enzo. Ik heb het idee dat dat nu bij mij gaat gebeuren en daarnaast heb ik ook al steeds erg hoofdpijn en nog steeds verhoging. Zometeen toch maar de volgende pil in nemen en dan naar bed. Ik hoop maar dat dit niet de hele week zo gaat.

17. NiCa

NiCa Bekend lid

sorry maar misschien ben ik blonT maar wat is AB?

liefs nica

18. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    AntiBiotica, denk ik Nica ;).

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

dames ik heb vanmiddag geslapen.
    Vanavond me schoonzus bij me gehad
    het rommelt wel, maar ben nog steeds moe.
    Ga me bed in morgen of vanacht reageer ik wel weer.

20. NiCa

NiCa Bekend lid

oja natuurlijk nijnie dus blonT

liefs nica

Deel Deze Pagina