Goeiemorgen, Ik ben ook al weer even wakker. Ik heb gelukkig uiteindelijk de slaap nog wel weer kunnen vatten na een aantal uren nachtbraken. Ik ga nu ff derren brown kijken.
Hier terug last van mijn blaas, denk ik....pijn! Ik kan bijna niet meer stappen...krampen in mijn onderbuik die wel 5 minten aanhouden...dus weeën zijn het niet...maar pijn! NIet normaal...
Goedemorgen, Ben al een tijd wakker, het was een vroeger formule 1 race die we heerlijk hebben zitten kijken. Wat een race. Meer zeg ik niet er zijn er meer die kijken en misschien hebben ze het niet gezien. Wel heb ik heel de nacht doorgeslapen en gisteren ook op de bank van 2 tot 6. Daarna gegeten, mijn schooonzusje is gezellig gekomen omdat ik heel de dag alleen zou zijn. En ja het rommelt wel. Om half 11 was mijn mannetje thuis en die had nog een verassing van de mac bij. Ook stond er nog politie aan de deur. Vanaf nu moeten we goed opletten met schuur op slot en huis goed dicht houden. 6 inbraken op een avond is wel veel. Schrok er wel van. Eigenlijk is het niet echt raar. We wonen tussen bouwputten op het moment. Veel leegstaande huizen omdat er gesloopt wordt. Het overzicht raak je van elkaar kwijt. Maar goed mijn fiets gaat verlopig even niet meer de schuur in. Zo nu ga zal ik eens kijken of ik op iedereen reaktie kan geven en waar het allemaal rommelt. Oja het rommelt nog een beetje bij mij. Mijn plekje in me rug blijft zo zeuren ( heb bij de vorige bevallingen rugweeën gehad. Waar ze toen vandaan kwamen is zo'n plek geworden die je dan altijd bij blijft en dat doet gewoon pijn. ) harde buiken blijven ook. Nu sinds vanmorgen begind ook slijm te komen. Ben benieuwd hoelang het door blijft gaan. Dinsdag mag ik weer na de Vk. Straks komen mijn kindjes ook weer lekker thuis. Ik ga dus nog heel even genieten vanmiddag van mijn laatste rust. Stay Funny ja je bent de volgende op het lijstje gezellig dat je de laatste maand nog komt meekletsen hier. Chris als het even niet gaat geen sorry. We zitten allemaal met de laatste loodjes dus komt wel goed meid. Doris fijn dat het zo lekker gaat met sven. En wat zit je alweer vlug achter de Pc Xenas lekker he je bed in de lucht. Alleen niet vergissen met opstaan. Liedel wat geweldig dat isa mee na huis mocht. Geniet van haar. zal heerlijk zijn haar in d'r eigen kamertje te hebben. Maris ik weet niet hoe je het allemaal verklaard. Maar weet wel dat het niet lang meer duurt alles bij elkaar. Geen 3 weken in ieder geval Marieke fred moet niet ongesteld worden hoor. Het is de spanning enzo. Nynke ik hoop dat de thee heeft geholpen. Anne36 de race was geweldig. Misschien ben je wel in slaap gevallen dus ik zeg verder niks. Zo de rest ligt nog op 1 oor hoop ik, of is aan het bevallen. Morgen begint oktober het mag dames, dit is onze maand. Is het misschien een idee dat liedel morgen het topic opent bij de okt mama's 2007 ? Het is 1 oktober en zij was de eerste mama.
Vind ik wel een leuk idee van je Jotim, om Liedel dat te laten doen. @ Liedel: Wat fijn dat ze thuis is. Nu kan echt het genieten beginnen. Misschien dat ik straks nog ff naar de huisartsenpost ga. Ik ben toch een beetje bang dat de AB niet genoeg aanslaat. Ik heb ff geen puf om op jullie allemaal te reageren, sorry. Hopelijk doet het gerommel bij jullie wat, ik zit wel een beetje op nieuw babynieuws te wachten moet ik zeggen.
Hoi Meiden, Ik heb nog niet terug gelezen maar wilde me toch even melden. Het gaat hier iets beter, maar een leuke ervaring is het niet. Waarschijnlijk hebben Ronald en ik vrijdagavond iets verkeerd gegeten (het enige wat we kunnen bedenken is een gebakken ei, verder hebben we niets hetzelfde op behalve boterhammen). Vanaf 3 uur 's nachts begon de ellende. Eerst ik spugen (niks nieuws), maar een uur laten Ronald erachteraan (toen ging er wel een lichtje branden). Uiteindelijk heb ik de hele nacht boven een emmer gehangen en Ronald boven de wc. 's Morgens ook nog aan de dunne en verder dus een helse dag gehad. Ik ben in 24 uur tijd ruim 2 kilo gespaarde kilo's afgevallen. Erg balen dus. Vandaag voor het eerst weer iets kunnen eten (gisteren aan het einde van de dag nog wel wat kunnen drinken en daardoor uit het ziekenhuis gebleven, HOERA!). Ik voel me nog erg slap en een beetje misselijk, maar niks vergeleken met gisteren. Ik hoop dit noooooooit meer mee te maken. Voor mij voorlopig geen eieren in ieder geval! Nou meiden, ik ga proberen weer een beetje bij te blijven, maar ik beloof nog niks. Eerst even bijlezen en kijken hoe de dag zich ontwikkeld. Tot snel! Maartje PS Floortje; Gefeliciteerd met je zoon!!!!!!
@Nica, haha en zo blonT ben je niet eens als ik in je album kijk... of is dat kunstmatige intelligentie... . @Maris, ik ga en ff opslaan en dan maar eens proberen binnenkort. @Laura en Liesje, stelletje nachtbrakers... wel lekker topic-vulling op die manier. Maar ik hoop dat jullie allebei gauw van die blaasontsteking af zijn, want dat is hardstikke vervelend! Laura, als je zoveel last hebt kan je in elk geval even de HAP bellen, beterschap! @Anne, heb je de F1 nog uit kunnen zien of heb je tussendoor stukjes gemist... . @Bolletje, gelukkig zitten je ouders niet heel ver weg, maar als je ze anders lekker dichtbij hebt is anderhalf uur toch nog wel een end. @Jotim, getver 6 inbraken op een avond... Brrr. @Maartje, daar gingen je gespaarde kilo's... Wat lijkt dat me beroerd zeg, als je samen zo ziek bent. Knap maar gauw weer op! Ik meldt me weer met beeb in buik. Vanmorgen wat kramp gehad, maar t is weer weg.
Goedemiddag, Redelijk goed geslapen en nu lekker even op de computer. Dus bij deze mijn meldplicht. @Meiden met blaasontstekingen: sterkte allemaal en heel vervelend voor jullie, hoop dat het snel voorbij is. @MAartje: gelukkig dat je je weer wat beter voelt, gaat het met je mannetje ook al weer beter? @Laura/Liesje: was gezellie vanacht zo te lezen, maar slapen lijkt me toch nog lekkerder. @Bolletje: snap dat je liever je ouders in de buurt hebt, maar goed anderhalf uur is te overzien. @Jotim: als je nou de komende nachten veel wakker ligt, kun je misschien voor wijkagent spelen, wel vanachter het raam natuurlijk, want ik denk dat je niet meer zo snel kunt rennen om te bellen als je inbrekers ziet. @Martine: schiet bij jou ook al op, feli met je 39 weken. @Liesje: jij bent toch ook aan het klooien hoor, hoop dat je snel beter wordt. @Anne: Moon heeft mijn stem ook gehad zojuist. Vandaag inderdaad de laatste dag van september......vanaf vanavond 0.00 uur mogen de meeste wel bevallen, zijn we legale oktobermama's met legale oktober babies Ik begin wel een beetje de kriebels te krijgen voor de keizersnee van de week. Ik ga er nu van dromen etc. Vanacht had ik de keizersnee gehad in mijn droom. Waren de kamers in het ziekenhuis vol. Moest ik in het gangpad liggen. Alle zuster reden met de koffiekarren tegen mijn bed aan. Ik mocht niet zeuren van ze want ik had nu een baby en geen recht op mopperen. Het vervelende was dat de baby niet in het gangpad mocht was te druk voor de kleine. Tja wat droom je dan raar he? Mijn man droomde ook vanacht. Hij vroeg vanmorgen aan me waarom ik toch nog in de Python in de Efteling ging met 38 en halve week zwangerschap. : Ik vroeg of de baby er nog in zat, hij zei ik denk het wel. Ook al zo'n rare dromer. Fijne middag, mannetje en zoontje komen nu terug van een wandeling naar de brievenbus dus ga een broodjes smeren. Vanmiddag even naar mijn ouders op visite, laatste keer met dikke buik bij hun in huis. Doei, Diana
*meldplicht* (waarschijndelijk de laatste) ik ben ook weer ff aanwezig met beebje in me buik morgen niet meer vind het allemaal zoooooooooooo spannend lieverdssss en ook wel een beetje eng liefs nica
Goedemiddag meiden! Bah zeg, wat veel zieken hier! Al die vervelende kwaaltjes aan het einde van je zwangerschap. De laatste loodjes.... Ik wens iedereen die zich niet zo lekker voelt veel beterschap! Wij zijn gisteravond om 21.00 uur nog naar de avondapotheek in Arnhem-zuid gegaan ( jaaa daar voel je je rond die tijd erg veilig.. ahum....) Ik had (en heb) echt onwijs veel last van mijn maagzuur. Zo erg dat ik geen houding meer weet te vinden en niets kan eten Nu heb ik van dat Gaviscon spul gehaald en dat helpt, gelukkig. Ik vind het alleen SUPER ranzig... Maja als het maar helpt. Bah zometeen verjaardag van mijn schoonpa. Niet dat er iets mis is met mn schoonpa, alleen die schoonmoeder zit er natuurlijk ook bij En aangezien wij haar niet meer hebben gesproken sinds dat akkefietje(?) van vorige week zal het wel erg gezellig worden :x @ Diaan, idd vanaf morgen mag iedereen "legaal" bevallen Ik hoop dat ik ook in Oktober ga bevallen! @ Maartje, het zit je echt niet mee he! Mooi :c: hoor! Ik hoop dat de beeb er snel uit is en dat je een fantastische kraamtijd tegemoet gaat. @ Laura, ook jij moet je maar snel beter voelen, want wij moeten nog ff Hoop dat de AB snel aanslaat bij je. Pfft ik ga de was ff opvouwen. We hebben trouwens voor het eerst weer de kachel aangezet! We kwamen beneden vanochtend en het was 16 graden. brrrrr! Vies weer hoor. Laat de winter maar snel komen met een dik pak sneeuw en veel ijs! HeerlijK!
Ik doe het alleen even zo.... 'meld'. We zijn hier druk bezig in huis. Ik heb zoveel vocht in mijn benen en voeten dat achter de pc zitten even niet verstandig is... Iedereen sterkte met de laatste loodjes!
Hallo dames. Hierbij mijn meldplicht. Gisteren weer een mijlpaal: 38 wkn En gisteren mijn slijmprop verloren. Ik stond op uit bed (had s'nachts geen onderbroek aangedaan) en er lag toch een flinke bal met taai slijm in bed. S'middags en sávonds ook wel weer wat slijm in mijn broekje. toch maar vk gebeld of ik nog in bad kon gaan. Dit was geen enkel probleem als ik zeker wist dat het de vliezen niet waren. Ook wat last van mijn rug gehad en harde buiken, maar heb ik wel vaker. Ben echt benieuwd. Dit is toch al een klein begin. Vandaag voelt alles rustig. (stilte voor de storm?). Nou dames dit was het weer voor vandaag. Een fijne zondag allemaal.
Ik meld me ook maar even. Gisteren pas om 3 uur thuis van de verjaardag, terwijl ik het eigenlijk niet laat wilde maken. Maar het was zo gezellig en waarschijnlijk de laatste keer dat ze me met dikke buik zien. Toen we naar huis gingen wilde iedereen nog even aan mijn buik voelen, haha. Zometeen krijg ik visite, dus misschien ben ik er vanavond weer. XXXX
@Meiden met blaasontstekingen: beterschap en veeeel drinken! @MAartje: gelukkig dat je je weer wat beter voelt, wat een pech toch steeds he! @Laura/Liesje: nachtbrakers! @diaan:thx, bij jou schiet het ook op he! En inderdaad morgen alweer oktober! achteraf lijkt het altijd snel te zijn gegaan! En wat kan je soms raar dromen he! Heb er ook regelmatig "last"van. zal inderdaad wel heel spannend zijn als je al weet wanneer je een keizersnee krijgt! @Liesje: betershap @Anne: heb ook even gestemd @nica: ohh morgen DE grote dag voor jou! Lijkt me echt super spannend, slaap je nog wel een beetje s nachts?
Hoi Nica: mocht ik er niet meer aan toe komen of jou niet meer treffen op het forum, dan wil ik je bij deze enorm veel sterkte wensen en een prachtige bevalling morgen. Geniet ervan meid, ondanks dat je natuurlijk wel een bevalling hebt. Maar ik hoop dat je ook van de geboorte van zo'n groot wonder geniet. Heel veel sterkte meid, ik denk aan je. P.S. Net even een buikfoto geplaatst, 38 weken en 3 dagen. Diana
Oja, een poosje geleden had ik jullie toch verteld dat ik luiertaarten maak. Nou ik heb er een paar foto's van in mijn album gezet. Kon het niet eerder doen want ik heb hem aan een augustusmama van dit forum kado gedaan. Maar nu is hij te bewonderen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
@ NiCa: Alvast veel sterkte voor morgen en ik hoop voor je dat het een beetje snel gaat en je snel van de kleine kunt genieten. @ Diaan: Jij ook alvast sterkte en succes, aangezien we hier niet weten wanneer het gaat gebeuren. @ Astrid: We moeten inderdaad nog even. 'Sterkte' met je bezoekje aan je schoonouders. @ Liesje: Balen dat het bij jou ook niet beter gaat. Ik heb nu niet dat middel van jou gekregen, want daar zijn ze hier toch een beetje huiverig voor tijdens de zwangerschap. Ik had trimethoprim, maar die werkte niet, nu krijg ik erythroc.-es. Je zou als het goed is wel binnen 2 dagen verbetering moeten merken, vanaf dat je je AB neemt, anders moet je meteen weer aan de bel trekken hoor! Gewoon dan om wat anders vragen als dit niet snel genoeg helpt, want je wil ook fit zijn met je bevalling. Ik kom net terug van de HAP. Er zat nu ook al bloed in mijn urine... Ik heb nu weer een ander middel gekregen in een hoge dosis. Ik hoop maar dat dit wel werkt. Als het goed is zou ik morgen dan al geen pijn meer mogen hebben. Dit moet ik ook een week slikken, dus als dit werkt, dan ben ik net voor de 37 weken van de AB af. Nu dus afwachten dat dit werkt, zonder dat ik er allergische reacties op krijg. Ik voel me verder echt niet fit, dus mijn fut is een beetje weg om op iedereen te reageren, sorry daarvoor. Iedereen nog een fijne middag! Liefs Laura
Floortje : Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van je Zoon. Oh Meiden, wat is het spannend zeg. Mijn moeder vertelde me al dat er veel gerommel was bij de Oktobermama's, maar als ik het zo hoor, dan kunnen we binnenkort veel nieuwe mama's verwachten. Ik duim voor jullie allemaal. Hier is het nog steeds rustig. Gisteren kwam de zaalarts met een fijne verrassing. Ik mocht een nachtje naar huis om thuis bij te tanken. We gaan maandag weer verder met het inleiden en ik ga vanavond rond 8 uur weer samen met mijn manneke naar het ziekenhuis. Dan kunnen we morgenochtend met frisse moed weer verder. Ik hoop zo dat het morgen gaat gebeuren, maar ergens verwacht ik er nog niet teveel van. De gel die nu in totaal 5x is ingebracht geeft te weinig reactie in het lichaam. Als het lichaam er nog niet aan toe is, dan kun je blijkbaar gel ingebracht krijgen wat je wilt. Het doet niet voldoende. Zoals de meeste al weten, heb ik zwangerschapsvergiftiging. Maandagavond 24/09/07 had ik een onderdruk (bloeddruk) van 95. 2 uur later werd ik wakker met enorme migraine. Mijn bloeddruk werd opgemeten en ik had een onderdruk van 105. Ik kreeg 2 paracetamols en ben weer gaan slapen. Dinsdagochtend werd ik wakker. De hoofdpijn was wat minder, maar mijn onderdruk was 110. Toen kwam de arts naar me toe en zei dat langer wachten onverantwoord was. Het was niet langer in mijn belang om te wachten en de beeb was 'oud' genoeg. Ik ben die ochtend ingeleid met gel. Dit was om 10 uur 's ochtends. Ik kreeg pas een reaktie rond 2 uur 's middags. Toen kwam het wel gelijk goed heftig op gang. Rond 5 uur werd ik getoucheerd. Er was nog geen verandering. Ik kreeg weer gel ingebracht en de Gyn stripte gelijk even de vliezen los van de baarmoedermond. Niet lang hierna werden de samentrekkingen van de baarmoeder heftiger en heftiger. het was echt niet fijn meer. 's avonds heb ik nog naar "House" gekeken. Om de 3 minuten had ik weeën van zo'n 50 tot 70 secondes. Ik ben hierna onder de hete douche gaan staan en spoedig daarna verdwenen de weeën. Op dat moment wist ik dat het 'loze' weeën waren en geen echte. Woensdagmorgen werd ik om 7.30 uur getoucheerd. De baarmoedermond was half verstreken, maar meer was er niet gebeurd. Ik kreeg weer gel ingebracht. Dit keer kreeg ik al vrij snel een reaktie in mijn lichaam. De samentrekkingen kwamen op gang, maar waren minder heftig en de tussenperiodes waren langer. 's-middags was het nog niets opgeschoten en kreeg ik weer gel. 's avonds weer douchen. En weer zwakten ze af. Donderdag kreeg ik een rustdag. Vrijdagmorgen weer getoucheerd. De baarmoedermond was weer volledig. Woensdag was hij nog half verstreken, maar nu was hij alweer in de oude stand. Erg frustrerend. Er is weer gel aangebracht. Binnen 20 minuten had ik alweer 'weeën'. En ze waren gelijk zo heftig dat ik ze op moest vangen door over een kast heen te hangen en mijn heupen heen en weer te laten bewegen. Poeh, pijnlijk. Toen mijn manneke niet lang daarna binnen kwam, stond het huilen me even nader als het lachen. Hij kon gelijk aan de gang met het leunen op mijn bekken. De 'weeën' bleven de hele dag nog aanhouden en zwakten 's avonds weer af. De arts wilde niet nog een keer gel geven omdat het lichaam anders overgeprikkeld zou raken. Ik mocht het weekend rust nemen en as Maandag gaan we weer verder. Ik hoop dat de volgende keer als jullie een berichtje krijgen, het een berichtje is over de geboorte van onze kleine man. Vanavond gaan we weer naar het ziekenhuis en morgen is hopenlijk de grote dag. Het zou een mooie dag zijn : 1 Oktober. Ik wil iedereen even heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat velen van jullie spoedig zullen bevallen en dat het een voorspoedige bevalling zal zijn. En ik wil iedereen even bedanken voor de lieve reakties. Het doet me heel erg goed. Dikke Knuffel, Marianne
lieverds heel erg bedankt!ik vind het idd reuze spannend morgen en heb vannacht goed geslapen maar we waren om 6uur al op!en hoe ik vannacht slaap weet ik niet en diaan wat een leuk idee die luiertaarten is wel een heel origineel cadoo! liefs nica