Goeiemorgen op deze eerste dag van 'ONZE' maand! Alle nieuwe mamsen van harte! \/ Gaaf hoor, dat de oktobermamsengeboortegolf (galgje? ) nu toch echt op gang gekomen is! NiCa en Avalon veel sterkte vandaag n Xenas jij ook feli met jezelf! Hier alles rustig. Het lijf protesteert wel wat bij teveel aktie (volgens lijf dan, want ik vind echt dat ik me aartslui gedraag ...) en de nachten blijven bagger.. maar verder wijst niets op een aanstaande bevalling.. en da's maar goed ook, want beeb moet iig tot woensdag wachten.. wil nou toch wel eens thuis bevallen! Iedereen een fijne dag!
Goedemorgen dames, Zo ik heb heerlijk geslapen vanacht. Tot op een zeker moment een gek liedje hoorde. Meteen uit bed gesprongen. Ik dacht zit mijn oudste weer midden in de nacht achter zijn pc spelletjes te doen. Storm die kamer op. Nee ligt gewoon in bed, maar ik hoor het toch. Op het geluid af. is rox d'r doralaptop aan het spelen. Pffff ging niet uit of niks. Batterijen er maar uit gehaald. Daarna heerlijk geslapen tot vanmorgen zonder gerommeld en dat soort pijntjes. Nica suc6 vandaag ik zit bij de telefoon hoor Xenas Gefeliciflapstaart met je verjaardag. Avelon ik hoop dat jij vandaag ook je baby mag vast houden Appeltje ben jij de eerst die de 40 weken vol gaat maken ? hadden we nooit verwacht van jou super gewoon. zo wat wil ik nog allemaal doen voor de bevalling die vraag ga ik me gewoon elke dag stellen en heb nu alweer een heel lijstje.
@ Xenas: GEFELICITEERD met je verjaardag! Probeer anders iets vocht op te vangen, dan weet je of het gewoon urine is, of dat het vruchtwater is, dat ruik je denk ik snel genoeg. @ Iedereen met voorwerk: Ik duim voor jullie dat het wat uithaalt, lijkt me erg vermoeiend om daar steeds mee rond te lopen. Ik voel me nog niet echt top, maar ik heb nu geen pijn meer als ik naar de wc ga. Zometeen moet ik de rest van de AB ophalen met mijn ma, want ze hadden bij de Dienstapotheek nog net genoeg voor 1 dag en daar ben ik nu natuurlijk wel doorheen. Ik kan nog steeds niets gaan doen, want zodra ik een ministukje loop (alleen al binnenshuis), dan zit ik meteen met pijnlijke harde buiken te kijken. Iedereen een fijne dag en ik duim voor iedereen die wordt ingeleid of veel voorwerk heeft, dat ie vandaag een beebje vast mag houden. @ Kiss: Hou je ons op de hoogte? Ik ben wel benieuwd hoor! Klinkt alsof het niet lang meer duurt.
nou net even het ziekenhuis gebelt.. moest toch nog afspraak maken! Maar ook zij zeggen dat het vruchtwater moet blijven lopen.. dat heb ik niet.. was alleen vanmorgen.. en nu niks meer! Ik houd het wel in de gaten.. en houd jullie op de hoogte..
Goedemorgen allemaal, Nou ik voel me weer een stukje beter dan gisteren. Vannacht een redelijke nacht gemaakt. Ik heb het wel steeds enorm warm. Het zweet gutst van me af! Vanmorgen de dag maar rustig begonnen met wat crackertjes, want eten vind ik nog wel een beetje eng. Straks naar de VK. Manlief kan niet me, maar gelukkig wil een vriendinnetje me rijden, want dat durf ik niet met dit slappe lijf. Ik ben benieuwd wat ze me te melden heeft! Als ik door moet naar de gyn, komt mijn man alsnog terug van zijn werk. @Klieke; Ge-VEEL-iciteerd met je zoon en broertje!!! Wat een prachtige schat! @Xenas; HIEPERDEPIEP.............................HOERA!!!!!! Gefeliciteerd meid!! @Laura; oh bah meid, ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen! @Appeltje; wat kan eht toch gek lopen he! Gewoon de 40 weken gehaald. Wel super hoor, al kan ik me voorstellen dat je het ook wel zat bent! Wauw meiden, ik krijg dus nu zeker weten een oktoberbaby! Echt super. Wij hebben helemaal geen verjaardagen in oktober. De enige gedenkwaardige dag in oktober is de sterfdag van mijn moeder. Ik ben blij dat we er nu een blije positieve dag aan toe kunnen voegen! Ik hou het hier even bij, want mijn lijf begint te protesteren! Tot later, Maartje
Hey meiden! hier ben ik weer, nog steeds met beebje in buikje sorrie dat ik zolang niet ben geweest...erg moe, druk en op van de zenuwen... Wow 3 dames al bevallen! GEFELICITEERD MEIDEN MET JULLIE PRACHTIGE ZOONTJES! Nica en Avelon, heel veel suc6 vandaag, hopelijk loopt alles voorspoedig en mogen jullie snel jullie kleintjes omarmen! Xenas gefeliciteerd meid! Hier eigenlijk alles rustig, de kleine beweegt de laatste 2 dagen wel veel minder,...daar maak ik me toch wel zorgen over...ben nu 37 weken. met 37 wk en 3 dg is mijn zoontje overleden..moet zeggen dat dat toch al wel de hele week flink opspeelt bij me en nu ik ook 37 weken ben helemaal... verder heb ik zo nu en dan krampjes en menstruatiepijn, maar niks regelmatigs, dus ik reken nog nergens op! Donderdag weer naar de gyn voor controle vanmiddag moet ik voor een hartecho voor mijzelf...ben best angstig..t zal allemaal wel meevallen, maar toch zo net voor mijn bevalling kan ik die stres eigenlijk niet zo gebruiken, aan de andere kant als alles goed blijkt te zijn dan kan ik wel met een gerust hart de bevalling in! ik heb nu meldplicht begrijp ik haha, dus zal me eraan proberen te houden...zit niet meer zo vaak achter de pc, door de bekende klachtjes die meer van jullie ook kennen...! tgaat ineens hard hier met bevallingen spannend hoor! ben benieuwd of de volgende een meisje is! knuf
**Meld** Ik heb een heerlijk nacht gehad. Maar een keer er uit gelukkig. Verder blijft het wat rommelen maar ben ik wel weer wat positiever. Ik ga zo lekker wat in huis doen en kom straks weer even kijken. @Xenas: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Vruchtwater ruikt zoet en blijft lopen dit kan je niet tegen houden. Al je het nou niet vertrouwd even de vk bellen hoor @Nica en Avelon: ik hoop dat jullie vandaag jullie beebs in jullie armen mogen houden. @Irene: hier gelukkig geen twijvel over de naam. Bij de tweede hebben we een week voor de uitgerekende datum de naam nog veranderd. Celstofmatjes gebruik je ook na de geboorte nog voor evt doorlekken en tijdens de controles. @Maartje: ach meis, ik moest een traantje laten om je berichtje. Ik hoop zo dat je kraamtijd een supertijd gaat worden en je snel weer op krachten komt. Dikke ((knuffel)) Fijn dat het wat beter gaat. Succes bij de vk vandaag. @Chrisje: ik hoop dat je verkoudheid snel weer over is. @Jotim: dat je aan voorweeen gewend raakt is helaas waar. Ik kreeg net een mail van een oud collega die verwacht dat ik de 9e ga bevallen. Nou had hij de vorige keer ook gelijk. Ben benieuwd. Die doracomputer heeft hier dezelfde kuren. @Klieke: Hoera een zoon!! En wat een mooie naam Reijer. Is het gronings?? Daar heb ik hem vaker gehoord nl. @Stay Funny: kop op meid, beeb komt echt hoor. En anders kom je hier maar lekker uithuilen en klagen. @Nijnie: ik ben opeens ook weer aan het borduren. Oud werkje dat al jaren ligt. Nu is het bijna af. Rare dingen doe je als je je verveeld. @Sylvie: heerlijk groente uit eigen tuin. En heb je idd zo lekker geslapen? @Kissflower: ik hoop dat je wat hebt geslapen nog. Succes bij de gyn. @Liesje: fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Kan je er weer even tegen vandaag. @Appeltje: ik hoop voor je dat je niet te lang over tijd gaat lopen meid. We slepen je er wel doorheen hoor. @Nienke: nog twee dagen en mag ook jij thuis bevallen. @Laura: ik hoop dat je je snel beter voelt. @Safiya: fijn weer wat van je te lezen. Succes met je eigen hartfilmpje. En bel de gyn als je het echt niet vertrouwd.
Het is alweer oktober. Wat gaat de tijd toch snel! Na een tijdje niks van me laten horen heb ik nu toch ook *meldplicht* @Floortje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Robin! @Andrea, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Vince! @Klieke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Reijer! @Xenas: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Irene: Hier geen twijfels over de namen. @Maartje: Succes bij de vk vandaag! @Nica en Avelon: heel veel suc6 vandaag
Het is oktober, kom maar op beebjes Xenas gefeliciteerd met je verjaardag. Hier verder weinig nieuws. Zo meldplicht weer gedaan.
Goedemorgen. Vannacht erg slecht geslapen. Had echt het gevoel dat het zou beginnen. Kei harde buik, pijn in de rug en wist niet hoe ik me moest houden. Maar niks hoor. Ik heb de baby ook erg weinig gevoeld maak me wat zorgen, de aankomende uren maar even turven, hoe vaak ik wat voel. Ook verlies ik best veel slijm. Maar dit is vlgs mij geen vruchtwater. Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten. Zometeen gaan we naar het vliegveld om mijn schoonbroer op te halen is en half jaar weg geweest. Zal wel schrikke hoe rond ik ben geworden Nou tot morgen maar weer. En de dames die bevallen zijn: VAN HARTE GEFELICITEERD. En verder suc6 iedereen met de laaste loodjes
Xenas, gefeliciteerd! Maak er maar een mooie dag van! Oh spannend hoor, Nica en Avalon vandaag. Hopelijk krijgen we snel goed nieuws! Ik mag straks om 12.00 uur weer voor controle naar de vk. Ik kon vanacht helemaal niet slapen, ik was super nerveus maar wist eigenlijk niet zo goed waar dat vandaan kwam. Ben nu dan ook behoorlijk moe. Hoop dat alles goed is straks bij de vk en verder niet zo veel plannetjes vandaag om te ondernemen, behalve dan zwangerschapscursus vanavond! Liefs Irene
@Safiya; succes met je hartfilmpje! @Nynke; dank je wel lieverd! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! @Ine; frustrerend he, al dat voorwerk. Ik heb ook steeds het gevoel dat het gaat beginnen en dan ineens is alles weer weg. @Irene; ik ben ook zo onwijs rusteloos. En dat is best frustrerend, want ik kan er niks mee. Grrrr Onze kleine is ontzettend aan het heen en weer bewegen op dit moment. Mijn hele buik gaat van links naar rechts. Dat was alweer een tijd geleden zeg!
*Meldplicht* Goedemorgen @Nynke, wat mij betreft kun je vandaag weg blijven bij je telefoon hoor, want vandaag gebeurt er echt niets, ik zit gewoon thuis en zoals je weet moest ik me een avond van te voren melden in het ZH en zou ik dan de dag erna om 8 uur de keizersnee krijgen. Dus vandaag niets @Xenas: gefeliciteerd met je 26e verjaardag, maak er een mooie dag van en misschien wordt jullie kleine wel geboren vandaag Iedereen succes bij de VK vandaag. Avalon en Nica zijn nu bezig,(met wat dan ook maar in ieder geval bezig om een baby te krijgen, op te wekken of wat dan ook) Nogmaals succes meiden. @Ine: niet bevalllen op het vliegveld hoor. @Maartje: sterkte vandaag en een cyberknuf vanaf hier. @Stayfunny: feli met je 40 weken. @Laura: succes met je blaasontsteking, hoop dat de Ab iets doet voor je.
Xenas, hieperdepiep Hoeraaaaaaa! Toen je geplast had, lekte je toen nog steeds? Je kan proberen wat op te vangen in een maandverbandje ofzo. Ga jij je eigen cadeautje baren op je verjaardag? Hihi. Liesje, fijn dat je lekker geslapen hebt! Appeltje, is niet leuk he als je ingehaald wordt... Niet dat je het de anderen niet gunt, maar je wilt zelf ook (tenminste dat heb ik wel en af en toe steekt het stiekum dan toch een beetje als er weer iemand bevalt die verderop op het lijstje stond ). Ach ja, zullen ook wel hormonen zijn ofzo... Ik hoop dat je gauw aan de beurt bent! Jotim, ook al lekker geslapen goed zo! Nica vandaag heel veel succes! en Avalon ook, dat er vandaag dan toch echt minstens 2 oktoberbeebjes bij mogen komen! Laura, fijn dat je pijn weg is! Maartje, succes bij de VK straks. Hier een vrij volle kalender in oktober en daar komt dus nog een verjaardag bij! Ik meld me ook weer bij deze. Het duurde een eeuwigheid voor ik in slaap viel gisteravond. Vaak wakker geworden, pijntjes en 1 keer om te plassen. Beeb is vrij rustig de laatste paar dagen, soms voorzichtigjes wat gedraai of geduw, maar de ruimte zal ook wel wat krapper worden. Straks naar de VK en verder weinig plannen voor vandaag. Ik ga zo maar even boodschappen doen.