Goedemorgen dame's! Alle dame's gefeliciteerd met hun zonen! Xenas GEFELICITEERD!!! Hier zit alles ook nog op zn plek, maar ik ben dan ook nog geen 37 weken. Eindelijk Oktober trouwens Gister wel wat last van krampen, maar dat heb ik de afgelopen paar dagen al. Zal wel wat voorwerk zijn.... Sowieso nog 1 week blijven zitten kleine! Vind het nu wel erug spannend worden hoor. Gister iemand trouwens BNN gezien? Try before u die. Filemon hielp mee met een bevalling, was erg leuk om te zien! Filemon was diep onder de indruk! Hij vond het zo mooi, had ik echt niet van hem verwacht. Ik dacht dat hij in een hoekje zou staan huilen Maar nee, hij hielp zelfs mee toen de kleine eruit kwam! Oh en dat vrouwtje was aan het schreeuwen Helemaal huilen bij haar man om de nek dat ze het niet meer aankon enzo... Rein en ik keken elkaar aan, en ik zei al; ik doe dat echt niet bij jou hoor. Rein kan daar echt niet over, die gaat meehuilen en sleept me direct naar het ziekenhuis voor een ruggenprik ofzo. Die vindt dat echt vreselijk als ik zo hysterisch doe! Maar zo ben ik gelukkig niet. Ben wel erg benieuwd hoe ik tijdens de bevalling ben... Nog even wachten! Wat een triest weer..... Ik heb een sinterklaas gevoel! Hahahaha iemand nog meer? Dit wordt onze eerste sinterklaas (voor rein en mij!) IK heb er zooooooo 'n zin in!
Zo nu ff mijn meldplicht..... Voel me raar, steeds steken in mijn buik. Mijn man pest me, hij zegt je bent gewoon aan het simuleren, haha omdat je vandaag wilde bevallen. Xenas ik denk dat je gewoon in je bedje hebt geplast, ik heb het ook wel eens gehad, sliep zo vast dat ik ook droomde dat ik op de wc zat en dus in mijn bed plaste........ werd idd wakker van vocht tussen de benen. Kan me wel voorstellen dat je denkt (hoopt?!) dat het je vliezen zijn.........wel even in de gaten houden......... Astrid, jammer dat het niet heb gezien.....had ik wel willen meemaken... Nou ik ga er weer even vandoor, ik kom af en toe wel ff snuffelen of er een meid is geboren..........of een jongen natuurlijk.... xxx
@Klieke: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Reijer!! @xenas: gefeliciteerd meid! Eindelijk oktober vandaag! \/ Begin nu wel erg nieuwschierig te worden naar de kleine, wordt een beetje ongeduldig Droomde weer zooo raar vanacht over begraafplaatsen enzo, heel luguber zal jullie de details besparen.. Nica en avelon succes vandaag!
Goedemorgen allemaal! XENAS: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN Wat vervelend dat de boel nat was zeg! 'T kan natuurlijk ook afscheiding zijn geweest.. had ik gisteravond toen ik in bed lag... voelde het gewoon lopen... Ik er weer uit, Rogier zo: wat doe je? Ik zei: het loopt, ff naar 't toilet... Hahaha, hij vroeg met grote ogen: Toch geen vruchtwater? 'T arme manneke is een ietsiepietsie zenuwachtig geloof ik Als je 't niet vertrouwt, gewoon de gyn bellen he! Kiss, doe je rustig aan! Ben benieuwd wat de gyn of vk zegt! Hou je ons op de hoogte? Sterkte meid! Hé Astrid, dat heb ik helaas ook gemist! Jammer, moet altijd zo lachen om Filemon! Kijken jullie ook Ranking the stars op vrijdagavond? Rogier en ik liggen dan echt dubbel op de bank van het lachen! Filemon is ook steeds 't bokkie! Safiya, succes vandaag meid! Ik denk aan je! En bij twijfel over jullie kleine frummel gewoon even bellen he! Dikke knuf! Hier is 't virusje toch echt doorgebroken... bleh, voel me geradbraakt, alhoewel ik redelijk geslapen heb! Vandaag lekker rustig aan doen in ieder geval! Zo eerst maar eens even een lekkere douche nemen (mooi op tijd he ) En jaja, jippie, eindelijk oktober! Nog een paar daagjes en dan mag ik ook thuis bevallen! Vanmiddag bij DA nog maar even de laatste dingetjes halen! En morgen even de klossen halen... die hadden er al onder moeten zitten geloof ik Fijne dag allemaal vandaag en tot strakkies! Liefs Chris
Hee Meiden, Ik kom me weer even melden vanuit het ziekenhuis. Vanmorgen vroeg ben ik om half 9 getoucheerd om te zien hoe ver ik was. Dat was dus weer een teleurstelling, want de gel-behandelingen van vorige week hebben niets gedaan. Ze kon met veel moeite in de baarmoedermond komen en kon het koppie van onze kleine vent op en neer bewegen. Dat laatste betekent dat hij nog niet voldoende ingedaald is en niet vast in het bekken ligt. Ze zou gaan overleggen met het gyneacologisch team wat de dagdienst ging draaien. Rond 9 uur kwam één van de verloskundigen van het ziekenhuis binnen. Ze had die vervelende gel weer bij zich. Ik zag de bui alweer hangen. Om 9.15 uur is de gel weer aangebracht. In tegenstelling tot vorige week doet het deze keer weinig. Ik heb wat last van menstruatiekrampen, maar ze zijn zo minimaal, dat ik ze niet eens weg hoef te ademen. Ze zijn wel wat pijnlijk, maar niet overmatig. Ik heb zwaardere menstruaties gehad. Als vanmiddag om 3 uur blijkt dat het weer niets gedaan heeft, willen ze nog een keer gel inbrengen. En doet dat weer niets, dan wordt het morgen een keizersnee. Mijn baarmoeder is nog te onrijp om de vliezen te breken en om infuus te geven. Ik denk : Kom maar op met de Keizersnee. Ik denk er niet te makkelijk over. Ik weet dat het een operatie is, maar ik heb ook last van BI en Astma en ik denk dat een keizersnee minder belasting geeft op mijn bekkenbodem. Een bevalling dmv infuus is volgens mij zwaarder, vooral als het heftig op gang komt. Nou ja, ik heb dus nog niet zoveel te melden. Ik wilde alleen even graag naar het internetcafe, om wat afleiding te hebben. Je hangt maar een beetje je tijd te verdoen in de verloskamer. Dit is even beter. Nica, heel veel sterkte Meis. En voor de rest houden we jullie op de hoogte. Hoe het ook zei, die kleine van ons wordt vandaag of morgen geboren. Knuffel, Marianne
Wendy: Gefeliciteerd met je 26e verjaardag! Vruchtwater schijnt een beetje zoet te ruiken en je merkt het schijnbaar wel, doordat het toch redelijk door blijft stromen... NiCa en Avelon, succes vandaag!Avelon, ook al loopt het uit op een keizersnee, het is het resultaat wat telt, toch? Dat je straks lekker met zo'n mooi en vooral gezond kindje in je handen zit!sterkte in ieder geval, wat het ook gaat worden! Kiss, jeetje wat vervelend die voorweeen, hoop voor je dat het gauw een beetje doorzet... Maartje, gelukkig voel je je weer een beetje beter, wat een vervelende toestanden allemaal zeg...Ik zit trouwens helemaal te schudden achter de comp nu, zo schopt ze, hihi, vind het wel geinig als ze dat doet... Safiya, lijkt me zo moeilijk als je zoiets meegemaakt hebt om rustig te blijven...Mag je niet aan de monitor ff om je gerust te stellen? Hier weer lekker aan het schilderen voor de verandering, hahaha
@Avelon: meis, hoe dan ook morgen heb je je beeb in je armen. Sterkte meid. Ik weet niet wat hier gaande is, het rommeld erg maar anders als anders Ik weet niet wat ik er van moet denken. Hmm raar weer. Nou het zal vast weer loos alarm zijn. Ik ga even eten tot later.
@ Marianne: Veel sterkte de komende 2 dagen. Wel fijn dat je nu in ieder geval er zeker van bent dat je de kleine binnen 2 dagen vast mag houden. @ Safiya: Fijn om weer wat van je te horen, succes vanmiddag. Ik had een pb van Stef over jou, omdat ze je al een tijdje niet meer had gesproken Ik heb haar even verteld waarom je de laatste dagen niet op het forum was. Ik heb net vanmorgen met mijn ma mijn extra medicijnen opgehaald. Gelukkig mag ik de Maalox er naast gebruiken, want ik zit echt de hele dag die AB-pillen op te boeren, samen met mijn maagzuur. Verder zijn we heel erg blij, want we hebben een grote opdracht binnen gehaald met ons bedrijf. Echt gaaf! Konden we goed gebruiken en nu kunnen we weer wat uitbreiden. Wat spannend zeg al dat gerommel hier! Ik ben benieuwd wie de volgende is en of het een natuurlijke of een ingeleide bevalling zal zijn.
Avelon, sterkte meid! Duim voor je dat het gaat op de manier waar jij je het prettigst bij voelt! Als dat een keizersnee is, lijkt me dat een fijn vooruitzicht! Ik denk aan je! Nynke, spannend dat gerommel! Ben ontzettend benieuwd zeg! Astrid, heb net toch stiekem op uitzending gemist gekeken! Geweldig zeg! Filemon was helemaal onder de indruk... Ze was inderdaad wel ontzettend aan 't schreeuwen dat het zo'n pijn deed... Mooi kereltje! Nu ga ik echt ff douchen! Liefs Chris
hey lieve meiden.. Ik *meld* mij ook weer even. Heb dus een hele pijnlijke en vermoeid weekend achter de rug. En ook vanacht vrijwel niet geslapen. Pas rond 5 uur heb ik er doorheen kunnen slapen. 9 uur was ik alweer bij de gyn. En we kunnen een klein feestje bouwen.. DE KLEINE IS INGEDAALD! Iets wat de vk zei dat dat niet meer zou gebeuren. Nou, dus toch! Waarschijnlijk heeft ie dat dus int weekend gedaan, en dat verklaart waarschijnlijk die harde buiken en weeen! Ben echt happy nu, want dat verkleint echt de kans op een keizersnee. Ze zei wel weer dat het kind groot aan voelt. En moet dus wel in het ziekenhuis bevallen, maar mag wel bij de vk blijven.. die gaat dan ook gewoon de bevalling doen, alleen dan int ziekenhuis. harde buiken zijn nog steeds niet weg. alleen tussendoor doet me buik best zeer. Alsof ik 100 buikspieroefeningen heb gedaan. OOk ben ik de hele dag al kotsmisselijk. maar ach, het hoort er vast allemaal bij. ben echt blij dat mijn ventje heeft geluisterd en alsnog is ingedaald! Mijn schat! Nou hopen dat in de komende 3 weken de echte weeen komen en ik natuurlijk kan bevallen! Ookal weet ik dat het heftig gaat worden, aangezien hij vorige week al een hoofd had van een baby met 41 weken.. Maar goed.. Ik ga mijn best doen, wil het niet dan houdt het op.. dan maar op een andere manier.. Ik wil hem nu echt in mijn armen! ben zooooo nieuwschierig wie dr in mijn buik zit! Meiden, fijne dag.. Ik ga nog fftjes op bedje liggen.. Aangezien ik bijna niet heb geslapen dit hele weekend, ben ik best moe. Liefs Kiss
Dag Dames, ik kom me ook weer even melden. Nog steeds rustig hier, voel me ook nog niet anders dan de laatste weken dus het zal allemaal nog wel even duren. Nog 5 dagen tot de uitgerekende datum, dat is wel raar. Net bevallen dames, van harte gefeliciteerd met jullie zonen! Groetjes Ready.
goede middag dames. ik voldoe bij deze ook nog even aan mijn meldplicht. lekker weekend gehad. alleen geen tijd voor internet. bevallen dames... van harte met jullie mooie zoontjes! hier nog minder dan twee weken tot de uitgerekende datum, ik denk dat zei er een week overheen gaat. maar dat zien we wel fijne dag iedereen!
Hoi meiden, Ik kom net bij de VK vandaan. Helaas nog steeds maar 1 cm ontsluiting en de baarmoedermond is een beetje verstreken. Ze heeft me nu gestript en ik heb morgen een afspraak bij de gyn. Die gaat kijken of het voldoende is om me in te leiden. Ik ben erg blij dat er iets gebeurd, maar ik hou er ook rekening mee dat het misschien nog niet kan. Nou, jullie zijn weer even op de hoogte. Nu tijd om iets te proberen te eten en dan lekker naar bedje. Ik ben er doodmoe van! Grts, Maartje
Net op controle geweest bij de vk blijkt dat het hoofdje weer uit mijn bekken is geschoten en er nu weer boven ligt. Hoe kan dat nou weer, de vorige keer zat het al helemaal ingedaald en vast. Ben een beetje chagi nu, hoopte zo dat de bevalling snel zou beginnen. Of zou dat niet zo veel zeggen? Sorry hoor ff voor dit egoberichtje.
Alweer 3 baby''s erbij, gefeliciteerd mama's (en papa's natuurlijk) Hier weinig nieuws, ben nog aan het bijkomen van een bruiloft vrijdagavond, was zo reuze gezellig, ben nog heerlijk aan het swingen geweest maar moet het nu bezuren... Lagen er pas om kwart voor 2 in... Ik ga nu genieten van mijn verlof, de laatste dingetjes doen, ga zo envelopjes schrijven, het koffertje klaarzetten. Het zeil ligt al op mijn kant van het bed, de klossen gaan er vanavond onder. Het wordt nu spannend allemaal! Deze zw.schap is nu toch wel anders als de vorige, kan minder rusten omdat er nog een peuter rondloopt die ik liever niet weg wil brengen... Buik voelt anders, doet vaak 'zeer', lijkt wel of het topzwaar wordt ofzo. Had ik vorige keer helemaal geen last van. Mijn voeten en enkels worden wel helemaal dik, pas bijna niet in mijn schoenen, dat had ik vorige keer ook... Geen kijk, maar ja...
Irene, heb ik ook meegemaakt...Toen ik binnen moest voor de bevalling te laten inleiden, zat Emelie helemaal ingedaals en vast...heb toen een tabletje gekregen voor de baarmoedermond te verstrijken, dat was s'avonds en s'morgens voor ik aan het infuus werd gelegd, was ze helemaal terug naar boven gekropen...
Liesje, was dat verontrustend of niet? En wat is er daarna gebeurd dan? Ik dacht toch echt dat als de baby helemaal ingedaald was, ze er niet meer uit zou kunnen
Irene, dan gebeurt de indaling gewoon samen met de verweking en opening van de baarmoedermond... Wanneer je bevalt van een tweede of meer...gebeurt de indaling vaak samen met de opening...Je babietje komt er zeker en vast uit hoor! NIet te veel mee inzitten!