@Xenas, heb je nog genoten van je gekookte worst en toastje met tonijnsalade? @Appeltje, succes bij de VK zometeen. @Lynn, omdraaien in bed is echt een hele kunst... Maar ik voel het tegenwoordig ook gewoon buiten bed. Net of alles maar een beetje los aan elkaar hangt . Alsof mn lijf zo uit elkaar zou kunnen vallen... @Safiya, je hebt die mug toch zeker wel een klap op zn kop gegeven he? Shop ze met dochterlief! @Nienke, omslachtige manier om om te draaien. Als ik naar de wc moet dan ga ik daarna wel gelijk op de andere zij liggen . Ach ja, nog eventjes... @Laura, hopelijk kan je nog wat uurtjes slaap pakken nu overdag! Pas goed op jezelf. @Nynke, beeb zit nog steeds. Wel wat gerommel, maar nog steeds niks wat erop wijst dat het begonnen zou zijn... Bij deze meld ik me dus weer.
Hallo meiden, Ik *meld* mij weer even! Ik heb een hele onrustige nacht gehad met veel harde buiken en dromen, maar het zet niet door helaas. Vandaag verder geen plannen. Gelukkig maar want het is echt troosteloos weer buiten. Mijn vriendin (niet van het forum) krijgt vandaag een keizersnee, dus gegarandeerd een baby vandaag! Ik heb mijn kaarsje dus alvast aangestoken. Ik denk dat vandaag ook de grote dag is voor Diaan, dus een extra kaarsje voor haar. Nummer drie is voor Laura. Meid, hou je sterk! @Nynke; goed dat je een nachtje het ziekenhuis in gaat. Je zal zien hoe je opknapt van een nacht goed slapen! Je moet het een beetje treffen met de zaal waar je ligt, maar als dat lukt dan slaap je vast heerlijk! @Nienke; nee, niks van evaatje gehoord. Wie weet is geen bericht goed bericht?! Erg he, dat getakel in bed! Wij hebben een waterbed, dat is nog lastiger draaien omdat je je niet goed kunt afzetten. @Safiya; muggen?! Die heb ik hier gelukkig nog niet gezien. Het is er ook best al laat voor! Laat die irritante beesten lekker winterslaap gaan houden! Veel plezier met je dochter. @Lynn; ik slaap al weken nauwelijks, dus heeeeel herkenbaar! Mijn enige goede nacht was na twee dagen doodziek in bed gelegen te hebben van voedselvergiftiging, dus dat is ook niet echt een tip waar je wat aan hebt. @Liesje; wat heerlijk dat je nog zo goed slaapt! Houden zo! @Appeltje; ik hoop dat de VK je stript meid! @Xenas; tuurlijk mag je dat eten. Tonijn uit blik wordt gemaakt van jonge tonijn en daar zitten dus bijna geen schadelijke stoffen in (die wel in tonijnsteak kunnen zitten). De worst is sowieso geen probleem. @Nijnie; grappig he, hoe mensen daar een mening over kunnen hebben! Verder weet ik het even niet meer. Ik hoop dat iedereen een lekkere rustige dag heeft vandaag. Lekker met een boek of dvd op de bank (of beppen op het forum), want naar buiten gaan is niet echt aantrekkelijk! Grts, Maartje
Goedemorgen Hier zit het zwemlessen en weer op. Wat een **&^%$*^#&$^weer vind ik het buiten. Echt een mooie dag om je bed in te gaan en spontaan te bevallen. Dames die zich geroepen voelen doe je best. Hier is het rustig heb alleen slecht geslapen. Ik lag wel vroeg in bed maar heb je ook alles mee gezegd. Had vandaag gezellig willen shoppe met me dochter nieuwe schoenen kopen vergeet het maar met die weer krijg je mij niet meer na buiten. lvdewerf, ooh ik weet het zo van de week ook gezeten hoop voor je dat het goed doorzet en anders stopt. Appeletje jij bent de eerste die overtijd loopt ? Hoop dat de Vk even wilt strippen. Nijnie heeft je vriendin gelijk gekregen ? Safiya veel shop plezier Nienke ahahahaha ja zo doe ik het ook Nynke nee geen voorgevoel maar had gezegd dat martine de volgende was toch. Daarna zien we wel. zo als ik niet al te veel op de bank lig vandaag kom ik jullie pesten.
SMS Buddy Nieuws van Denisse Goedenmorgen dames. Gisteravond om 5 uur braken mijn vliezen. om 4.06 is ze geboren! Melieke Jasmine Karatas 3280 gram en 48 cm Denisse SMS Buddy Nieuws
maartje ik denk dat diaan morgen haar keizersnee heeft. In haar laatste bericht zei ze nog dat ze later zou komen en een avond van te voren moet ze zich melden in het ziekenhuis. Rust jij vandaag maar lekker uit want het is gewoon een rustdag.
@ Denisse - gefeliciteerd met jullie dochter Melieke. Gelijk even mijn meldplicht gedaan, ik ben naar het ziekenhuis. Hopelijk met een uurtje weer thuis.
goedemorgen meiden! Wat een shit weer! ik heb een beroerde nacht achter de rug! maar niet vanwege het niet slapen.. Maar vanwege de NS... wat een stel idioten werken daar zeg! Wij wonen langs het spoor.. Vannacht om 3 uur dacht ik.. wat hoor ik nou.. zijn ze aan het spoor bezig! tot half 5 ofzo! ongelofelijk.. kan ik toch zo boos om worden! ik ga zo lekker een boterham nemen met die worst.. ik dacht dat het niet mocht omdat het voorverpakt is! maar dan ga ik er zo ff van genieten haha! i let you know! wat zag ik nou... zijn hier ook een paar pink ladies! nou dat wist ik echt niet meer haha! dat jullie daar ook zaten COOL! @safiya.. shop ze meid! @allemaal.. knuffie! weet even niet meer wie wat gezegt heeft! haha Vanmiddag naar ziekenhuis controle bij gyn.. denk dat ik weer ctg krijg.. want moet naar de verloskamers.. ben benieuwd!
@Denisse: gefeliciteerd met je dochter Melieke. Wat een mooie naam. @Jotim: ik denk ook dat Diaan hem morgen heeft. Wel spannend allemaal. Word 4 oktober dan de dag voor een hoop hier? Is het weer bij jullie zo slecht dan? Hier o'n 14 graden en droog. @Maartje: ik had echt gehoopt dat het door had gezet voor je meis. @Anne: succes in het ziekenhuis.
Oeps, Gefeliciteerd Denise. Bij mij is nog steeds alles rustig. Vannacht weer wat langer door kunnen slapen, heerlijk. Gisteren bij vk geweest, alles was nog prima. Dus we zien wel wanneer wat komt. Fijne dag allemaal vandaag.
@Denisse; Gefeliciteerd met jullie meisje!!! Geniet lekker van elkaar! @Jotim; gsiteren maakte Diaan een opmerking met heel veel knipoogjes erachter waardoor ik ineens dacht: Morgen is haar grote dag!
@denise... gefeliciteerd met jullie meisje! mooie naam! Lekker genieten nu! @anne.. suc6 in het ziekenhuis! @maartje.. ga jij maar weer lekker uitrusten vandaag muppetje! @ine.. jij ook fijne dag meid!
NiCa, ben ook volop aan het zoeken...maar de gyn zei me dat alle praatjes maar praatjes zijn als je baarmoeder nog niet gereed is...bij degene dat ze wel geholpen hebben, zouden zowiezo binnen de 24 uur spontaan gaan bevallen zijn....
liesje zal wel fijn zijn als wij dat gingen proberen dat het bij ons ook zou helpen he?wil eigenlijk wel graag ons manneke in me armen hebben liefs nica