Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    brrrrrr, nou ik gelukkig niet!

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Diaan: gefeliciteerd!

wat worden er toch veel babies achter elkaar geboren, echt leuk!

Ik zei al eerder vandaag dat ik weer veel harde buiken heb..heb het vanaf 12.50 bijgehouden en ongeveer iedere 10 minuten een harde buik, nou net zelfs na 5 minuten alweer...pfff.echt een vervelend gevoel en soms gewoon echt pijnlijk (kramperig trekkend gevoel)
    Nouja, dit kan verder geen kwaad denk ik toch?
    Heb dat wel eens eerder gehad zoveel krampen...zal dan toch nog wel met blaasonsteking te maken hebben..

Liefs

Sylvia

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    :)

Er staat dat ze ingeleid moest worden, dat zou op zich kunnen betekenen dat het iemand van de septembermamma's is...
    Maar (bijna niet te geloven!) het land is groter dan zwangerschapspagina.nl dus het kan ook "zomaar" iemand zijn.

Het lijkt mij ook niet bepaald ideaal, maar op zich is het wel een vlotte bevalling geweest, en dat is wel weer "lekker" natuurlijk.

Groetjes
    Maris

4. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Denisse en diaan wouw gefeliciteerd met jullie beebjes! :) :) een heerlijke kraamtijd gewenst, geniet maar lekker!

lekker geshopt met dochtertje, maar ben nu echt gebroken..gelukkig net voor de regen thuis! ga ff hangen, heb om de haverklap een harde buik met flinke krampjes...dus languit op de bank! tot later!

knuf voor iedereen!

5. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    @Maris..haha ik lees net een stukje terug nog...maarre idd ik hoop dat ik dan toch wel al bevallen ben voordat ik de uitslag krijg ;) maja ben dan nog geen 42 weken dus als ik pech heb zit beebje er nog in!

knuf

6. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Diaan: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! (en je man natuurlijk ook!)

Mbt de bevallingslijst: ik ga er wel van uit dat Doris hem weer een keer update (zij heeft denk ik een excel of zo?), maar voor nu mis ik in ieder geval de zwangerschapsduur van alle bevallen dames. Ik vind dat voor de statistieken wel interessant.

De agenda vind ik zelf niet zo belangrijk, zolang ieder voor zichzelf maar weet wanneer ze naar de gyn/vk moet.
    :)

Groetjes!
    Maris

7. *meld*

Hier is alles nog steeds rustig. Morgen alweer 39 weken. Had zo gehoopt al mama te zijn... volgens Diederik zullen we nog lang moeten wachten.. hij voorspelt nu dat aangezien de baby niet op zijn verjaardag is geboren ze de baby moeten gaan halen. Nou... ik hoop toch van niet.

Moet dadelijk eigenlijk nog boodschappen doen... het houdt alleen niet op met regenen en heb geen zin om door de regen te gaan lopen.

Alle mama's van harte met de geboortje van jullie zoon/dochter.

8. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij.

Als eerste alle mama's en papa's van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen of dochters!

Hier ook nog steeds geen baby, helaas. Begin nu wel beetje ongeduldig te worden. Mensen roepen allemaal datums waarop ons kindje zal gaan komen maar die datums zijn al voorbij.
    Mijn zwager voorspelt dat ik vanavond om 20.30 uur beval van een jongetje. Ben zeer benieuwd. Heb nu niet gevoel dat het dan gaat gebeuren maar mocht het wel zo zijn zal het niet zo"n hele lange bevalling worden aangezien het nu al 14.00 uur is...

Ik hou me zelf een beetje voor dat het 7 oktober wordt want dat heeft Caruli gependeld en ze had het ook goed over de maand waarop ik zwanger zou worden...

Maar goed, we zien het wel.
    Buik voelt zwaar, moet errug vaak plassen en als ik niet ga doet me dat erg veel pijn. Verder veel harde buiken. Kan kindje dan bijna bij de billen pakken zeg maar.
    Veel last weer van zuurbranden. Warme melk helpt ook niet altijd meer.
    's Nachts ook last van stijve heupen en billen.
    O heerlijk zeg zo ff lekker klagen. Hihi
    Maar eigenlijk geniet ik ook nog wel van mijn zwangere buik. Het gedraai en af en toe een enorme schop blijft geweldig.

Morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd wat er gebeurt. Of ze gaat toucheren of weet ik veel wat...

ALs er wat bijzonders gebeurt laat ik het weten. Zal mijn grote zus eens ff vragen of zij misschien hier neer wil zetten dat er een baby aankomt, als het nodig is..

Groetjes en veel succes allemaal met de laatste loodjes!

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Bolletje, openhaard en kaarsjes... warme chocolademelk met slagroom (alternatief voor de rode wijn... :p). Klinkt goed. Nog even wachten dan kan dat wijntje ook weer!

@Maris, saai pakje om je bed voor uit te moeten komen zeg ;). Dat wipstoeltje en boxkleed lijkt me leuker :p. Ik vind het wel erg leuk om lekker op die websites te kijken, maar daar blijft het op het moment dan ook bij...
    Haha, leuk zo'n bezorger die opmerkt dat hij zo'n beetje dagelijks voor je deur staat, haha :).
    Lekker A-modern he, een ouderwetse penvriendin. We hebben allebei wel email, maar lekker ouderwets via de post vinden we allebei stiekum leuker ;).

@Astrid, volgens mij wordt het ook niet meer droog hoor... ik zou maar in regenpak boodschappen gaan doen ofzo... Arme Simba, balen dat je pas morgen bij de dierenarts terecht kan...

@Irene, ja 37 weken is meldplicht ;). Wel solidair van Jeroen dat hij ook slecht slaapt.
    Ik heb op het moment een bedritueeltje, beker warme melk en soms een warme douche voordat ik in bed ga. En over het algemeen werkt dat redelijk. Even lezen wil hier ook nog wel eens helpen. Het lijkt me handig om dat zeiltje/matje onder je hoeslaken te leggen inmiddels...

@Maartje, schrijf ze :). Wat lief van je lief :). Je stopt toch zeker wel een van die verfrollers in je vluchttas he... ;).

@Anne, spannend hoe nu verder! Hopelijk kunnen ze je bloeddruk omlaag krijgen zodat je lekker weer naar huis kan en anders die kleine maar laten komen... ?! Sterkte!

@Diaan, van harte met de geboorte van Gilian!
    Was het niet Maartje die zei dat ze dacht dat Diaan vandaag aan de beurt was? En daar is ook gelijk dan de eerste datumtweeling :). Er kunnen er nog meer bij dames, de dag is nog niet voorbij ;).

@Marieke, wat ben je toch lekker actief! Daar zal het in elk geval niet aan liggen! Hopelijk gaat dat eigenwijsje toch indalen en met t ruggetje naar voren liggen. Laatst was er ook al iemand bevallen langs de snelweg, volgens mij vorige week ofzo...
    De A12 ligt niet op onze route, ik ben het niet geweest ;).

@Sylvia, er zit wel een soort regelmaat in... als je twijfelt misschien toch even de VK bellen?

@Misoh, ik betwijfel of het nog droog gaat worden hoor vandaag eerlijk gezegd... zwem ze als je toch boodschappen gaat doen ;).

@Murizz, hier roepen diverse mensen om me heen dat onze uk t weekend gaat komen... Nog eventjes volhouden!

Gister kwam ik thuis tussen de middag met mn boodschapjes had ik schoonmoeder aan de telefoon. En net ging weer om 1 uur de telefoon... Je raadt het al... weer schoonmoeder, of het al begonnen was...
    Ik hoop niet dat dit elke dag zo gaat, want dan ga ik gewoon niet meer opnemen hoor...
    Ik ben al ongeduldig genoeg van mezelf ;).

Net brief in de bus van mn werk, uitnodiging voor een thema-avond, waar ik toch niet heen ga. Maar met een briefje van mn baas erbij hoe het gaat.
    Dus ik zal even een mailtje terug doen.
    Maar eerst maar even een dutje denk ik.

10. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    [color=blue]@Diaan: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Gilian Thijmen[/color]!!!

@ Anne, heel veel sterkte in het ziekenhuis.

11. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    @ kissflower:

de stand is toch 4 meisjes (ipv 3) en 8 jongetjes geboren?!?!?!?!

of... zit ik nou helemaal verkeerd te kijken...

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Agenda

Jotim -> 9 oktober VK
    Kissflower -> 9 oktober vk

Bevallen

30 Juli
    Liedel (24) -> Isa – 1ste kindje – 1345 gr. – 39,5 cm – ZB (ks) - .. – 30w 5d
    22 Augustus
    Joey26 (..) -> Jayden – .. - .. - .. – ZB (ks) - .. – 31w 4d
    9 September
    Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje – 2860 gr. - .. – ZB – BV – 35w 1d
    17 September
    Sofieke (..) -> Paulien - .. – 3445 gr. – 50 cm – ZB – BV – 38w 1d
    Nomen (38 ) -> .. - Fleur
    25 September
    Doris (25) -> Sven - 1ste kindje – 3780gr - 49cm – TB – FV – 39w
    26 September
    Andrea (29) -> Vince –2de kindje – 3015gr
    28 September
    Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje – 3810gr – 54cm – ZB – FV – 39w 3d
    29 September
    Klieke (28 ) -> Reijer – 3de kindje – TB – BV
    2 Oktober
    Avalon1972 (35) -> .. - Aaron - 2780gr - 49cm - KZ - 38w 5d
    3 Oktober
    Denisse (26) -> Melieke- 1ste kindje – 3280gr – 48 cm - 38w 4d
    Diaan (34) -> Gilian Thijmen- 2de kindje - 3685gr – kz – FV - 38w 6d

Oktobermama's

1 Oktober
    Stay Funny (20) -> .. – Meisje

2 Oktober
    Appeltje (29) -> 1ste kindje – Jongen – TB/ZB – BV

4 Oktober
    Murizzz1 (30) -> 2de kindje - Verrassing
    Nomen (38 ) -> .. - Meisje
    Mamapatricia (21) -> 2de kindje - Jongen

6 Oktober
    Ready (30) -> 1ste kindje – Verrassing
    Nijnie (28 ) -> 1ste kindje - Geheim – ZB – BV

8 Oktober
    Martine (25) -> .. – Geheim
    Salsabine (32) -> .. - Jongen

9 Oktober
    Annn (27) -> 1ste kindje - Verrassing – TB – BV
    Elvira (28 ) -> .. - ..

10 Oktober
    Andrea (29) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Maartje06 (29) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB – BV
    Evaatje (..) -> .. - Meisje - .. - ..

11 Oktober
    Jetteke (34) -> 1ste kindje – Jongen – ZB – BV
    Misoh (30) -> 1ste kindje - Verrassing – ZB (m.i.) – BV
    Nynke (29) -> 3de kindje - Jongen – TB – BV

12 Oktober
    Liesje (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV

13 Oktober
    Divanaatje (30) -> .. - ..
    NiCa (32) -> 2de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – BV
    Littledream (21) -> .. - ..
    Ine (..) -> 1ste kindje - Verrassing - .. - ..

14 Oktober
    Anz (25) -> .. - ..
    Mariekebalm (26) -> 1ste kindje – Meisje – ZB – BV
    Lolli (..) -> 1ste kindje - Verrassing

17 Oktober
    Anne36 (36) -> 1ste kindje – Meisje – ZB (m.i.) – BV

18 Oktober
    Bolletje (..) -> 2de kindje - Verrassing – TB – BV

19 Oktober
    Missyess (24) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

20 Oktober
    Jotim30 (32) -> 3de kindje - Jongen – ZB – BV/FV
    Kissflower (19) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Rastagirl (31) -> .. – Meisje
    Marize (34) -> .. - Meisje – ZB – BV
    Xenas81 (25) -> 1ste kindje - Jongen – ZB – BV
    Pol (28 ) -> 1ste kindje – Verrassing – TB – BV

21 Oktober
    Safiya (27) -> 3de kindje - Meisje – ZB (m.i) – BV

22 Oktober
    Lievebeesje (36) -> 4de kindje – Verrassing

23 Oktober
    Chrisje (28 ) -> .. - Verrassing – TB – BV

24 Oktober
    Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje
    Irene (30) -> 1ste kindje – Meisje – TB – BV
    Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing
    Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen – ZB (m.i.) – FV

25 Oktober
    Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje – ZB – BV

26 Oktober
    Lynn (..) -> 1ste kindje - Jongen
    Bieke24 (24) -> .. - Meisje – ZB – BV

28 Oktober
    Smeetje (33) -> 2de kindje - Verrassing

29 Oktober
    Marianne30 (32) -> 3de kindje - ..

30 Oktober
    Lvdwerf (22) -> 1ste kindje – Geheim – TB – BV
    Astrid85 (22) -> 1ste kindje – Jongen – TB – FV
    Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje

31 Oktober
    Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje – TB – BV

12 Mama’s bevallen
    Nog 50 te gaan

Verwacht:

15 Meisjes
    14 Jongens
    13 "Verrassingen"
    3 Geheim

Geboren:

4 Meisjes
    8 Jongens

TB – Thuisbevalling
    ZB – Ziekenhuisbevalling
    BV – Borstvoeding
    FV – Flesvoeding
    m.i. – Medische indicatie
    ks – Keizersnede

Annn, helemaal gelijk, hihi!

Liefs Kiss

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Anne: succes in het ziekenhuis.

@Nijnie: hier is schoonmoeder weer terug van vakantie en ja hoor de tel gaat de hele dag. En alles nog goed, heb jij net gebeld, ja ik wil het nieuws niet missen etc etc. :(

@Murizzz even lekker klagen mag hoor doen we allemaal.

@Safiya: kom lekker bij. Misschien is dit wel het begin en ga je lekker bevallen. :)

@Sylvie: als dit nou blijft duren dan toch even de vk bellen hoor. Dan zijn het ws toch weeen.

Ik ben net heerlijk met de hond en kids naar het bos geweest. Hier is het al de hele dag droog en nu zo'n 17 graden. Wel geen zon maar toch echt wel lekker. Ik hoor van jullie alleen maar dat het rot weer is maar hier niet hoor.

14. NiCa

NiCa Bekend lid

@alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
    @ en ik moet idd maandag weer voor controle naar het zkh en dan waarschijndelijk ctg bloeddruk meten en dan naar de gyn

liefs nica

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou, Borne is hier niet eens ver vandaan.. maar hier giet het :(

Of regent het inmiddels ook bij jou?

Liefs Kiss

16. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Diaan en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Gilian!

Enne nijnie die warme chocomel met slagroom mag ook wel hoor!

17. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    @Denisse Gefeliciteerd! met jullie dochter! Melieke! mooie naam heb ik nog niet eerder gehoord!

@Diaan Gefeliciteerd met jullie zoon Gilian, mooie naam trouwens!

Verder gaat t hier zn gangetje.. 2 dagen overtijd al blèh!

18. @ diaan.. gefeliciteerd met jullie zoontje! Weer een met een prachtige naam!

@marieke.. haha wat ene verhaal zeg over bevallen langs de snelweg!
    haha.. ff hier het forum in de gaten houden..
    misschien was het wel een zwpagina mama'!

@anne.. ohhh BD te hoog.. shit.. nou hoop dat die snel zakt meid!
    en dat je snel weer naar huis mag!

Net op APK geweest bij gyn..alles weer prima BD is 130-85 ligt nog steeds met hoofdje naar beneden.. maar nog niet 'vast'. urine was denk ik goed.. want als het slecht zou zijn zouden ze me bellen!
    en mag maandag weer terug komen!

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

diaan gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon

zo ik heb een heerlijke pizza staan te maken. Nadat ik 10 minuten na me keukenmachine heb staan kijken waarom het meel geen deeg werd. Ja moet er water bij doen. :)
    Kunnen we die straks heerlijk eten veel groente en ook nog annanas erop.

Choco nee die pinkladys blijven je achter volgen. Wel grappig heb vanmorgen ook even zitten lezen
    Maartje Je had toch gelijk goed opgelet. Verfrollers voor je rug ??
    Nijnie als je vriendin regen voorspelt krijgen we misschien wel zon
    Irene Yep dagelijkse meldplicht. Hahah ik heb dat gebrek ook tot gisteren. Terwijl ik niet veel heb geslapen vanacht voel ik me toch al beter.
    Xenas ben je heel de NODFeb nog doorgekomen. Wat konden we kletsen maar veel oktobermama's toen
    Anne36 sterkte
    Marieke jij blijft ook druk he
    Maris ik hou de duur van de zwangerschap wel bij op de pagina. Als je in me handtekening klikt die pagina bedoel ik.

Zo ben weer helemaal bij volgens mij. Ben nu aan het denken zal ik een uurtje op de bank of nog even iets anders doen. Morgen komt weer me schoonmoeder heb gisteren heel het huis gedaan. Dus wat gaan we doen. eerst een trui zoeken vind het een beetje frisjes.

20. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Diaan, proficiat met je zoontje!

Marieke, op je linkerzijde gaan liggen zou helpen om de baby te laten draaien...dat moest ik toch doen toen bleek dat Emelie een sterrekijkertje was (was wel tijdens de arbeid) en na 2 uur lag ze goed...

Deel Deze Pagina