@Kissflower: ik had te hard geroepen, het regent hier nu ook idd. @Jotim: kwam jij nog met een lijst wie een felicitatiekaart wil ontvangen? Of is er geen animo? Ik zou als ik jou wa seven lekekr op de bank gaan hangen. @Xenas: fijn dat alles toch weer goed was.
@Laura: Hmm, dat is minder! Hoe is het nu? Oh ik zie dat het weer wat afgezwakt is. Hopelijk blijft ie nog een paar daagjes zitten! @Wen26: Dank je wel, het is een spannende maand voor ons! @Lynn: Ik slaap ook niet echt meer comfortabel. Slaap met een güling (geen idee hoe je dat schrijft...is zo'n langwerpig kussen) onder mijn kussen en het voedingskussen tussen mijn benen. Verder droom ik de hele nacht door en word ik vaak wakker om te plassen. @Maartje: Wat lief dat je al die kaarsjes brand! Huh, wat weet Karl Noten nu van zwangerschap? Als ik iemand daar niet mee link is hij het wel! Wat schrijft hij? @Denisse: JOEHOE!! Eindelijk weer een meisje erbij! Van harte gefeliciteerd! En geniet ervan. @Xenas: Wat zijn pink ladies? Oh je legt het al uit zie ik.. @Nica: Wonderolie schijnt erg goed te helpen. Maar pas op! Het is namelijk geen pretje om daarop te bevallen. Je schijnt er zo verschrikkelijk buikkrampen van te krijgen dat je daar weer weeen van krijgt. @Jetteke: Ja maar mijn viend werkt ook in het onderwijs en hij zegt altijd dat hij er maar 3 krijgt. Maar hij zou het vandaag nog even nakijken voor de zekerheid, want 5 is wel lekker natuurlijk! @Anne: Oh wat spannend. Wel balen van die bloeddruk. Ben benieuwd hoe het afloopt! @Diaan: Van harte gefeliciteerd!! Fijn dat alles is goed gegaan! @Marieke: Wat spannend een foto van je bekken. Wel een eigenwijze meid heb je zeg! Wat ben je toch druk bezig nog steeds. Word je dat niet zat? Heb je geen zin om te rusten? @Sylvia: Klinkt als goede voorweeen. En die kunnen idd op gang zijn gebracht door je blaasontsteking. @Nijnie: haha, wat irritant die telefoontjes. heb ik gelukkig (nog) geen last van. Zo, ik heb me weer gemeld!
@Nynke, als ze werkelijk elke dag gaat bellen ga ik er echt wat van zeggen... Ze bedoelt het goed hoor, maar ik heb er helemaal geen zin in dat ze het weet als het begonnen is (dus ookal rommelt het als ze belt, ben ik gewoon van plan om te zeggen dat alles nog rustig is hehe). Wij bellen wel als die kleine gearriveerd is en dan is het vroeg genoeg voor ze om deze kant op te komen. Inmiddels is het hier droog trouwens . @Jotim, hahaha pizzadeeg proberen te maken zonder water. Ach ja, je hebt een goed excuus, hormonen. @Kiss, onweer hebben we hier ook heel even gehad. 1 flits en 2 rommels. Ging ik net aardappels schillen, ben na 2 maar weer opgehouden. Wat een rotdingen zeg. Helemaal vol met plekjes, tot het midden aan toe. We eten wel wat anders vanavond... ik vind het wel best. Het worden pannenkoeken of een soepie dan maar.
@ nynie: ik heb een vader die op is van de zenuwen en me elke avond even wil horen. Gewoon of alles nog ok is. Volgens hem en z'n vriendin kan het nu toch echt niet lang meer duren. Aangezien ik wel snap waar het vandaan komt kan ik het net hebben. Is wel vermoeiend hoor.
Hallo meiden, Wat een rare dag is dit zeg. Waarschijnlijk de laatste dag alleen thuis op de bank. Morgen om 7.30 uur al melden in het ziekenhuis. Vanmorgen was ik helemaal vrolijk en had ik zelfs een beetje energie. Nu kan ik wel janken! Geen idee waardoor, het zullen de hormonen wel zijn. Net mijn vluchttas opnieuw ingepakt. Andere kleren erin gestopt. Straks nog even de babyspullen checken en de laatste spullen toevoegen en dan ben ik er klaar voor. Mannetje gaat vanavond nog even zuigen en dweilen en de wc soppen, zodat de kraamverzorgster niet in een verwaarloost huis terecht komt. De buurvrouw gewaarschuwt dat ze onze katten eten geeft en de kliko aan de weg zet (waar je allemaal niet aan moet denken!). Ik kan echt niks meer verzinnen wat ik vergeten ben. Vandaag zijn er trouwens naast de forumbaby's nog twee baby geboren in mijn omgeving. Mijn vriendin heeft vandaag een zoon gekregen en mijn nicht een dochter. Nu ik nog..... Einde van mijn egobericht Het zullen de zenuwen wel zijn.
zeg dames, misschien een persoonlijke vraag.. maarre hoeveel zijn jullie nou totaal aangekomen? ben best nieuwsgierig! ik ben totaal 32 kilo bijgekomen.. vind het opzich nog wel meevallen was altijd aan de dunne kant..
pffffffff 32 kilo! Is wel veel hé! Maar als je aan de magere kant bent, zul je niet veel problemen hebben om het eraf te krijgen! Bij mij is er nu 25 kilo bij
Ik ben nu 8 kilo aangekomen. Maar ik ben niet echt standaard door mijn 9 maanden misselijkheid. Ik verlang ernaar om weer trek te hebben!
@ maartje: veel succes morgen Ik ben zo'n 12 kilo aangekomen. Kan nu eigenlijk pas weer normaal eten (sinds het indalen) en heb dus steeds kleine porties gegeten tussen het misselijk zijn in.
@ Maartje06 Jeetje 9 maanden lang pfff.. das idd balen! @ Liesje1207 32 kilo is ook wel veel.. toch ben ik niet echt veel meer gaan eten.. ben 1.81 en woog 61 kilo voor ik zwanger was.. en ben ook nog gestopt met roken zodra ik wist dat ik zwanger was dus daar komen vast ook een paar kilo's vandaan.. en ach tis voor t goeie doel toch
@Nijnie: lekker hoor pannekoeken. @Maartje: ik snap je best hoor. Het is een raar idee dat je nu heel snel je beeb in je armen hebt. Ik hoop zo dat het inleiden goed en snel verloopt en je heel snel je beeb hebt. heel veel succes morgen. En probeer te genieten van jullie laatste avond samen. Dikke knufffel Nynke @Stayfunny: ik ben nu 14 kilo aangekomen. Dit is voor mij erg netjes. Tijdens de andere zwangerschappen ben ik ruim 20 kilo aangekomen. Hier begint het gerommel weer flink. Veel krampen/weeen. Maar totaal geen regelmaat, dus weer voorwerk. Ik hoop dat de vk morgen wil kijken of al dit voorwerk ook nog iets heeft opgeleverd.
Stay funny, zoals ik al zei ga jij dan waarschijnlijk helemaal geen probleem hebben achteraf...en idd, je krijgt er iets wonderbaars voor in de plaats! En de ene vrouw komt veel bij en de andere niet...
@ Stayfunny, heb dr inmiddels alweer 23 kilo bij Maar inderdaad, het is voor een goed doel. En in het begin wel meer zitten eten Maar dat kwam omdat ik gestopt ben met roken.. Zie wel of het er snel af gaat.. Ga ik me nu echt nog niet druk om maken.. Eerst mijn schatje er maar eens uit Liefs Kiss
Lig de hele nacht op m'n linkerzij, doe ook een gekke oefening die ik van de vk heb geregen. Met je handen op een tafel en dan voorover bukken en maar schudden, doe het wel, maar doet superzeer in m'n heupen...Probeer iig zoveel mogelijk voorover te hangen, zelfs nu en krijg al sinds een paar uur last van pijn onderin mijn buik, dus hopelijk is mevrouw aan het draaien. Het feit dat ze met haar ruggetje achterligt is misschien ook wel waarom ze niet ingedaald is. Ach, ze komt vanzelf wel. Vrijdag komen mijn schoonouders trouwens, word helemaal gek, m'n huis is een zootje, ben alleen maar aan het klussen...Maar ja, misschien is mijn schoonmoeder wel zo lief om even een lap erdoorheen te halen, ik zie het wel...Jammer dan hoor, als niet alles perfect is...Ik ben het klussen zooo zat trouwens, naja, nog even hoop ik en dan is alles klaar...Voorlopig nog even doorbeunen.. oja, heb er iets van 9 kilo bij of zo...Hou het niet zo bij meer eigenlijk, zolang ik niet het idee krijg dat ik ga blubberen zal het wel ok zijn, tot nu toe zit het alleen p^m'n buik (duh!) en m'n heupen
maartje pffffffff die egoberichten ook. Is helemaal niet erg. Ik denk dat het gewoon de hormonen zijn. Het onbekende wat er aan zit te komen en waarschijnlijk ( als ze je in gaan leiden ) sluit je een hoofdstuk af. En begint er een nieuw hoofdstuk. In iedergeval als ik je nu niet meer lees of zie op het forum dan wil ik je veel sterkte wensen. Nynke er is weinig animo voor maar ik zal vanavond even de adres lijst sturen. Weer aan het rommelen ? Wanneer ging je een nachtje door brengen in het ziekenhuis ? Stayfunny ik ben er 24 aangekomen en dat vind ik wel genoeg Nijnie ooh lekker pannekoeken. Nou de pizza smaakte heerlijk hier blij dat die toch nog gelukt is. Zag trouwens in de winkel mona toetje van deze maand pannekoeken met stroop. Heeft het eten gesmaakt. Heb tegen niemand iets gezegd van mijn blunder maar je had me moeten zien kijken. Nog iemand die gaat bevallen vanavond Mag best kom oktober baby's eruit.
@Stay Funny; aan de ene kant waren het inderdaad superlange maanden, maar aan de andere kant lijkt het nog maar zo kort geleden dat ik mijn eerste echo had. Ik sluit het straks gewoon lekker af en kijk naar de toekomst. @Nynke; wat frustrerend zeg, al dat gerommel om niks. Ik heb het ook wel, maar ik vind het tot nu toe wel een fijn idee, want het maakt mijn kansen voor morgen beter! Het voelt inderdaad best raar om misschien morgen mama te zijn. Daar zullen de gemengde gevoelens wel vandaan komen. @Kiss; stoppen met roken is supermoeilijk en ik vind het daarom ook heel knap van alle mama's die dat gelukt is! Over die paar extra kilo's zou ik me dan lekker niet druk maken! @marieke; ik kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent. Komt waarschijnlijk ook doordat het einde in zicht is! @Jotim; ik zie jou al helemaal bij die keukenmachine staan! hahahaha. Mijn man is ook al zo van slag. Die wilde het koffiepadblik in de machine zetten en de koffiepad terugleggen op de plank.