Hebben jullie ook wel eens van die steken in je vagina? Had ik ook wel eens wanneer ik ongi was, maar nu af en toe ook, net ook weer. schrik ik toch weer even van..
Martine, dat herken ik ja, soms ineens een felle steek door mn schaambeen heen. Of heb jij het nog lager? Het zal er ongetwijfeld bijhoren. O en over weinig kwaaltjes. Het verschilt bij mij ook echt per dag! Is geen pijl op te trekken! Gisteren echt hele zere borsten en vandaag voel ik bijna niets.. Ik ben ook zo'n 'muts' hoor dat als ik niets voel ik gelijk bevestiging ga zoeken Acht, t zal er wel bijhoren... Zal zo ff mn buikomvang opmeten, weet wel dat ie voordat ik zwanger was ongeveer 66 cm. was... Ben echt heel fijn gebouwd, heb nu zelfs al echt een btje een buikje. Net in de stad 3 joggingbroeken gekocht met brede band voor bij huis. Ik pas al niet meer in de meeste spijkerbroeken (mtje 34 he..).. Dus dat word een dure voor mn portemonnee haha 8)
ennuh... we meten allemaal wel rond de navel, toch?!?! (want hoe hoger, hoe smaller bij mij... tot op zekere hoogte )
Goedemiddag dames! Jaja ik kan zowaar inloggen op het forum thuis Ik zal vanmiddag ook eens een centimeter kopen en gaan meten, wegen doe ik al maar meten nog niet. Heb een behoorlijke smalle taille van mezelf en hoop dat het wel zo een beetje blijft hoor. Zag pas iemand in het restaurant van de achterkant zag je niks..smalle taille maar toen ze omdraaide had ze toch een behoorlijke zwangere buik..mooi! wil ik ook! Niet teveel chocola voor mij dus want ik vreet nu alles aan elkaar moet ik zeggen. Hebben jullie dat ook misschien? Heb constant zo'n lege maag gevoel..vreselijk gewoon, vooral smorgens...alsof je een gat in je maag hebt.
Buikpijn bij het plassen heb ik de vorige zwangerschap ook gehad, probeer het niet te lang op te houden, ik merkte dat als ik netjes meteen naar de wc ging als ik het voelde opkomen, het wel minder was. Waarschijnlijk ligt net als bij mij, je baarmoeder flink naar voren en drukt de bm ertegenaan. En steken in vagina ken ik ook wel. Alles werkt en probeert een plekje te zoeken zeg maar. En dat voel je. Is niks ernstigs volgens mij hoor! En ben vanaf vandaag misselijk joh! En borsten doen een stuk meer zeer, is dat nu die 6 weken mijlpaal of zo? Heb vanochtend mezelf gedwongen een ontbijt met vezels te eten aangezien ik moeite heb met p/-*pen en het ging er echt heel moeilijk in.....Fred heeft vanochtend de open haard aangedaan toen ik nog in bed lag. Die lucht!Vind ik normaal heerlijk maar nu ga ik er toch echt van over mn nek. Vanavond ook nog eens kaasfonduen met de buren.... :-& Eet wel een salade...En ga binenkort ok even "huispakken" kopen... Marieke
Ik loop nog in mijn pyjama, zit heerlijk haha. Doe ik normaal ook wel als ik nergens naar toe hoef, maar zal zo toch echt aan de spijkerbroek moeten als ik boodschappen ga doen. Anders is het zo'n raar gezicht. Heb buikomvang even gemeten, idd rond de navel en is 88 cm. Dan weten we dat ook weer
Hihi, loop ook steeds in pyjamabroek...Erg schattig...Alleen niet als vanavond de buren komen eten, ik doe wel een elastische rok aan of zo...pfff.....met zes weken al een buik zeg, is toch niet normaal!
O ik zit ook in mn nwe joggingbroek, heerlijk met zo'n meerekband erg charmant.. Ik heb dat ook trouwens dat ik gelijk moet eten s morgens. Vanochtend om 8 uur eerst een beschuitje met honing genomen en toen nog ff weer op bed gegaan. Kan echt niet meer uitslapen tot 11 uur want word wakker van het geknor anders... 8)
even wat laten zien, wat ons nog te wachten staat... hihi! http://www.youtube.com/watch?v=bmKvYmPQJBg
Hey, wat ik me afvraag he.. Zitten hier ook hyvers? Leuk om op die manier een btje beeld bij jullie te krijgen..
Oh bah! Die video! Normaal kan ik daar ook altijd smakelijk om lachen, maar nu......ik ben er echt te misselijk voor
Ik heb ook buikpijn bij het plassen. Vooral als ik het iets te lang op hou. Vandaag lekker bandenpijn heerlijk hihi. Ik ging net even nog een x opmeten. Ik zei 102 ofzo dat was vorige week. Nu ben ik 116 Hihi dat filmpje is echt lachen.
Ghe, leuk filmpje he, maar dit heb ik met de kids van mijn vriendinnen ook al wel eens live mogen meemaken. Nog leuker!
Ik zit ook op hyves (zie knop www). Zo.... ik heb geslapen joh.... vrijdagmiddag was ik vrij, toen heb ik 2 uur liggen slapen en net heb ik ook 3 uur geslapen. Ik werd me vanmiddag toch een partij naar in mijn maag en dacht dat de zwangerschapsmisselijkheid nu pas toesloeg, maar ik zat gewoon 'vol'. Was al 3 dagen niet naar het toilet geweest Het schijnt dat die hormonen die je banden week maken (voor de groei van je baarmoeder) ook ervoor zorgen dat je darmen veel trager werken. Nou, dat merk ik! Nog 3 dagen en dan krijg ik mijn echo! Alle nieuwe oktobermama's: welkom! Zeker pjetje, ik hoop dat je - ondanks alle pijn en verdriet - nu toch een wat fijnere fase tegemoet gaat. Niemand kan Kylian vervangen, maar jouw ventje kijkt vast naar beneden en hoopt dat jullie kindje een heel fijn leven krijgt bij jullie.