Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hebben jullie trouwens gezien dat we de septembermama's alweer hebben ingehaald qua pagina's!
    Ik lees daar regelmatig mee.Het verhaal van mobielfreak en haar zoontje Tim is echt sneu.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jotim; als het goed is slaap ik van vrijdag op zaterdag in het ziekenhuis. Dit is thuis dan het beste op te vangen. Ik word gek van dat gerommel.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maartje, veel succes morgen! En de eerst volgende keer dat ik wat van je hoor moet die kleine er zijn hoor! :)
    Have fun ;)

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Dank je wel Astrid! Lief van je! Laten we hopen dat het funny blijft ;)

5. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    pfff ik zit al ruim 1.5 uur op mijn man te wachten... hij staat in de file bij Breda.
    :(

Dit soort grappen moet hij niet hebben als "het" zover is.

En ik had nog wel zo lekker gekookt... Zalmquiche met broccoli.
    :(
    Nou ja we hebben een magnetron maar leuk vind ik het niet...

Groetjes
    Maris

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bah Maris. Ik hoop dat hij snel thuis is meid.

Ik ga even onder de douche, kijken of het gerommel stopt en dan lekker op de bank bij manlief.

Maartje: nogmaals heel veel succes morgen.

7. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
  8. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    maartje: Succes morgen!

Anne: sterkte met die bloeddruk-troubles!

Marieke: je moeder komt toch bij je kramen? Die zal vast ook wel het 1 en ander voor je gaan poetsen. Dat komt goed hoor!

Stayfunny: ik ben nu 15 kilo aangekomen. De laatste 4 gingen heel snel, in twee weken tijd. Volgens de verloskundige vocht, en ik herken dat ook wel want ik kan nauwelijks nog schoenen aan... 1.81m lang en dan 60 kg is best wel weinig. Ookal blijf je met wat kilo's zitten, het zal je vast niet misstaan!

Jotim & Maartje; grappig die verstrooidheden!

Mijn moeder belde net weer. Die belt ineens ook elke dag. En elke keer weer met een 30 jaar oud advies. Ik word er ZO moe van!
    Nu beweert ze weer dat ik het pak kraamverband dat ik al open gemaakt heb (om eens met eigen ogen te zien hoe gigantisch die dingen zijn) weg moet gooien omdat ze steriel moeten zijn. Dat was destijds bij haar in het ziekenhuis schijnbaar zo. Wat een onzin. Ik heb geprobeerd haar uit te leggen dat het gros van de vrouwen nu thuis bevalt, waar je ook geen sterilisatie-kast hebt voor je verbanden, maar goed...
    Gisteren beweerde ze dat een baby twee luiers per dag gebruikt. Ja hoor mam...
    :-S

groetjes
    Maris

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

maris: hihihi moet er wel om lachen 2 luiers per dag. hoop dat je mannentje vlug thuis is en nu nog in de file staan.

Nynke ik hoop dat het helpt of doorzet

Maartje: ook verstrooid jou man

Gelukkig heb ik helemaal geen last van dit soort telefoontjes. Me moeder belt altijd al elke dag.
    Me schoonmoeder woont 5 straten verder en die komt niet dagelijks of hangt aan de telefoon. Me schoonzusje idem.
    Alleen op het schoolplein steeds opmerkingen. Van zo loop jij nog. Of elke dag de vraag hoelang moet je nog.

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ MAris, was het maar waar 2 luiers :D was wel lekker goedkoop geweest!

Ik weet niet, maar mijn buik doet beetje vreemd :(
    geen harde buiken hoor.. maar meer steken :(:
    ben iedere keer met vlagen erg misselijk..
    ik voel de kleine nog wel bewegen hoor.. dus daar hoef ik mij niet druk om te maken.. Maar het voelt heel apart mijn buik.. steken zijn ook overal.. Onderin maar ook bovenin en aan de zijkanten.. gewoon overal :(

Snap er nix van, weet iemand misschien wat dit kan zijn? Tis vooral een heel irritand gevoel..

naja, ik wacht wel ff af of het zo blijft of dat het weg zakt.. of misschien erger word.. Of is dit HET begin?

Gelukkig komt Alex over uurtje ongeveer thuis..

Liefs Kiss

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Misoh, ik begrijp het wel, maar we hebben ze belooft dat ze het vanzelf wel horen als beebje gearriveerd is. Toen ik het net aan mn lief vertelde moest hij er ook een beetje van zuchten en hij zei ook al dat hij er wat van zou gaan zeggen als ze dat blijft doen.

@Maartje, succes morgen!

@Stay Funny, ik ben zo'n 16 kilo aangekomen.

@Nynke, het is uiteindelijk een soepje geworden, lief wilde geen pannenkoeken.

@Jotim, fijn dat de pizza goed gesmaakt heeft! Ieks een mona toetje met pannenkoeken met stroop smaak... dat lijkt me helemaal niks. Het is dus soep geworden, maar de pannenkoeken komen vast ook nog wel een keer...

@Maris, wat balen dat hij in de file staat. Zalmquiche klinkt goed, hopelijk smaakt het straks toch nog!

Mijn lief vertelde net even tussen neus en lippen door dat hij maandag een verplichte studiedag heeft in Amersfoort. Ja leuk... hopelijk komt die kleine dan lekker voor die tijd. Dan blijft hij wel thuis, maar anders "moet" hij er heen vrees ik. Maar dan vraag ik wel of mn ouders of alleen mn moeder wil komen. Geen zin om de hele dag alleen te zitten, zeker niet als hij zo'n eind weg zit...

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Maris, volgens mij zijn die a.s. oma's haast nog zenuwachtiger dan wij...

@Kiss, ik heb hier ook van die steken, hier vooral onderin maar geen harde buiken. Ik ga er maar van uit dat het er allemaal bij hoort. Misselijk ben ik gelukkig niet. Maar het zijn hier steeds korte steekjes... vaag...

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Nijnie, inderdaad van die korte steekjes.. echt apart.. Maar gelukkig ben ik niet de enigste.. :oops:
    Maar misselijk ben ik nog wel ook nog steeds..

14. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    @kiss
    klinkt wel spannend wat je daar allemaal vertelt!Hou je ons op de hoogte?

@Maartje:Ik wil je heeeeel veeeel succes wensen voor morgen!Probeer van ieder moment te genieten (de pijn ben je echt meteen vergeten!)
    Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kunt brengen!

Hier alles nog onder controle.
    Weet niet meer wie het zei ,maar van lucht in de darmen heb ik ook al de hele dag last ,terwijl naar de wc gaan juist moeilijker gaat :oops:
    Ben er ook niet echt blij mee ,maar zal er wel bij horen.
    Maar goed dat de baby nog niet kan ruiken hihi!

15. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Nou, nou, wat een getyp vandaag. Vanmorgen nog bijgelezen en nu weer flink wat pagina's gelezen voor ik bij was. Maar wel erg eluk\gezellig om alles te lezen en de reacties op elkaar.
    Komt vast ook door het rotte weer.

Diaan en Marco Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, geniet ervan.

Nijnie en Maris: Wat vervelend die telefoontjes. Bij mij is het juist andersom, mensen zeggen dat ze niet durven te bellen. Ze zeggen: wat als je nou bezig bent. Ja, dan neem ik natuurlijk niet op. Mijn ouders zijn wel wat gespannen als ik bel is het gelijk zo van, enne.
    Maar ik hoop inderdaad niet dat ze dadelijk iedere dag gaam bellen.

Stayfunny: Ik ben nu ongeveer 20 kg aangekomen.

Verder was het vandaag een saaie dag. het is voor het eerst dat ik me echt verveeld heb vandaag :( .
    Alles is klaar en ik weet inderdaad niet wat ik nog moet.
    kwam die kleine maar :)

[/b]

16. NiCa

NiCa Bekend lid

hey leuk ine ook nog maar 10 dagen te gaan?

liefs nica

17. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Ja NiCa het wordt nu spannend he. :D
    Het is aftellen, maar ja hoe lang, dat is de vraag.
    weet jij trouwens wat het wordt?

Maartje: heel veel succes morgen.

18. NiCa

NiCa Bekend lid

ja ine we krijgen er nog een zoon bij:D we hebben al een zoon van 8jaar

nog ff volhouden hoor ine :D

liefs nica

19. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    @ Nynke 14 kilo is indd erg netjes! Vervelend dat je zo'n last van voorwerk heb! Hopelijk zet t gauw door!

@ Kiss 23 kilo is toch nog best netjes, en dr zouden indd wel een paar kilo's van t niet roken zijn blijven plakken! Wat vervelend van die steken, denk dat t voorwerk is, maar wie weet! Misselijk heb ik zelf ook erg last van op t moment.. misschien toch spanningen..

@ Jotim vind dat er ook wel wat mogen bevallen vanavond, denk dat iedereen er wel "aan toe" is! Althans degene over de 37 weken! De rest moet nog even blijven zitten, wel zo veilig!

@ Maartje kan t begrijpen ja, ben zelf gelukkig maar 3 maanden misselijk geweest. Goed dat je zo optimistisch blijft! Nog even volhouden! Laat t wondertje maar komen!

@ Maris hoop dat ie snel thuis is! En ik weet dat ik echt mager was, vind mezelf nu zoveel mooier :) die 15 kilo van jou zijn netjes zeg!

@ Nijnie 16 kilo is ook al zo netjes! En indd hopen dat de kleine er dan al is.. zou t ook niet zo fijn vinden als mn ventje ver weg is, en de kleine kan ieder moment komen..

@Ine ken t gevoel verveel me eigen al dagen, wat mij betreft kan de kleine komen.. t wachten is op haar :)

Ben er eindelijk achter dat t makkelijker is om 2x de site te openen!
    probeer dan ook op iedereen te reageren, vond t al zo knap dat iedereen alles kon onthouden.. zelfs van pagina's terug..

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ben trouwens ook wel benieuwd naar Laura, ze had toch weeen?

Ben benieuwd..

Liefs Kiss

Deel Deze Pagina