cathy dat is voor dat we weten dat je nog niet bezig met bevallen bent en daarom zetten we er meestal ff meldplicht neer liefs nica
hoi nica bedankt voor je antwoord vanaf hoeveel weken heb je die meldplicht ik wil me daar wel aan houden en hoe is het slapen bij je vanacht gegaan lukt het al wat beter of nog niet ik slaap ook niet goed maar zullen wel spaningen zijn groetjes cathy
vanaf 37wkn meis ik heb nu wel goed geslapen werd om half6 wakker moest plassen en om 7uur ging het wekkertje weer af liefs nica
hier loopt ook de wekker om 7 uur af kids moeten op tijd naar school ik moet er eerst 3 naar school doen en daarna heb ik weer rust dan de beeste bende eten geven ben ik wel uurtje mee bezig voor alles eten heeft gehad en daarna ga ik een beetje poeten zo kom ik mijn dag wel door ik heb nu de geboorte bedankjes besteld dat was het laatste wat ik moest doen dus ik heb nu ook meldplicht hihihihih groetjes cathy
hihi hebben wij ook onze oudste moet ook naar school maar hij is 8jaar dus hij doet bijna alles zelf en idd je hebt nu ook meldplicht liefs nica
goedemorgen allemaal, daar ben ik weer even! Straks gaan we op weg naar een bruiloft, nu nog even snel wat aanpassinkjes doen aan de geboortekaart, even mijn jurk strijken en meer van dat soort kleine klusjes. Ik ben benieuwd wie er allemaal geboren zijn als ik morgenochtend weer kom kijken! Groetjes Maris
Goedemorgen meiden! Wat hebben jullie geklets zeg sinds gisteren middag! Ga eerst eens even terug lezen! @jotim.. we konden zeker kletsen toen! Heb niet alles doorgelezen hoor.. toen ik had gezien waar ik had geschreven vond ik het wel prima zo haha! @maartje.. je bent nu al in het ziekenhuis! sterkte meid! hoop dat je snel je beeb in je armen hebt! @stay funny.. ik ben tot nu toe 15 kilo aangekomen! ik vind het ook wel meevallen.. maar ik was altijd wel aan de wat vollere kant..hoop dat ik het er snel af krijg! @nynke.. hoe laat moet je naar de vk? weet je al of het voorwerk wat heeft opgeleverd!? @mariek.. ik zou het klussen nu ook echt wel zat zijn! heb je al foto's ondertussen? @maartje.. sneu verhaal he van mobiel freak.. nu moet tim weer opgenomen worden! Het is daar nu wel erg rustig hoor.. haha iedereen is van zijn beeb aan het genieten! @maris.. als het zover is en hij staat in de file.. dan maar over de vluchtstrook hoor toch haha! was hij heel erg laat thuis? @kiss.. geen idee wat die steken betekenen.. ik heb ook steken links in me zij.. en mijn buik is overal gevoelig.. not funny! @nijnie.. ohh balen zeg.. dat het een verplichte dag is.. ze snappen toch wel dat het ieder moment zover kan zijn... @stay funny.. shit heb je mijn truc ontdekt hoe ik zo op iedereen kan reageren! hahaha nee hoor geintje.. makkelijk zo he! @missyess.. weet precies wat je bedoelt.. met het vervelen! gelukkig hebben we het blok gisteren opgenomen omdat we visite hadden.. dus dat ga ik straks even kijken! @andrea.. fijn om te horen dat alles zo goed gaat met vince! lekker met zijn 4tjes nu genieten! @laura.. doe maar rustig aan meid.. lief dat jeroen thuis blijft werken! @willeke.. staartbotje gebroken.. ohhh hoop dat je niet te veel pijn eraan hebt! rustig aan meid! en geniet van je kleine mannetje! @maartje.. leuk dat je nog ff gemeld heb vandaag! nog een keer succes muppet! mooie buik! je hebt echt ene beetje een puntje gekregen.. schattig! Dalijk is die weg! en heb jij je mini muppet vast! @cathy.. he jakkes wat een nare dag zeg.. als je ddaarvoor naar het ziekenhuis moet! hoop dat het meevalt! en dat ze snel kunnen beginnen met behandelingen! @jotim.. ik heb geloof ik nog 2 of 3 setjes die ik draag! dan maar 2 of 3 dagen hetzelfde aan hoor! niks zit idd meer lekker! gelukkig hoef ik niet meer naar me werk.. om te bedenken wat ik nu weer aan zal trekken! @irene.. ik heb mijn verjaardagsgeld ook opzij gelegt.. straks als de kleine eris.. en ik weer een beetje normaal in vel zit.. (geen idee hoe lang zoiets duurt) ga ik ook shoppen! voor mezelf! heb idd nu zo veel beebkleertjes gekocht.. haha dat mama nu weer aan de beurt is! @maris.. veel plezier vandaag op die bruiloft.. doe je rustig aan? zoooo alle pagina's doorgekomen! Vannacht lekker geslapen.. werd dan ook pas kwart voor 10 wakker.. gisteren hebben we visite gehad.. leuk.. een oude schoolvriend van rob.. we zijn een paar maanden geleden bij hem geweest.. en dit was de 2e keer in jaren dat we hem weer zagen! erg gezellig! ik ga vandaag mijn vluchttas opnieuw inpakken en alvast wat envelopen schrijven! en het blok kijken die hebben we gisteren opgenomen! en verder lekker niksen! tot strakjes allemaal!
* Meldplicht*. Ja hoor, hier alles nog rustig. Een rustige nacht gehad, heb redelijk kunnen slapen Mijn man is het vlgs. mij ook bijna beu, het wachten wanneer de kleine komt. Hij heeft namelijk maar 1 week vakantie gehad v.d zomer en is er nu wel heel erg aan toe. Maar ja, wanneer zijn vakantie begint? is als de kleine er is. Ik zal vanavond weer bij lezen en reageren.
Denisse: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Diaan: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ook hier is de baby inmiddels ingedaald. De verloskundige heeft inwendig gevoeld omdat ze het uitwendig niet goed kon voelen.
@floortje: zo he je stuitje gebroken! heftige bevalling zeg..maar je hebt er wat mooie voor terug! geniet ervan! @maartjehhhh spannend je bent nu waarschijnlijk aan het bevallen! @kissflower: ja heb ook wel eens van die steken, schijnt normaal te zijn. Al je ingewanden worden nu ook een beetje platgedrukt, dat kan het ook zijn. Vanmiddag weer naar de VLk, hopelijk de laatste keer voor nu! heb gister toch nog dat filmpje gekeken van try before you die hmm nou werd er niet echt blij van zeg! Zag er wel behoorlijk heftig uit! Nou ja het zal er toch een keer uit moeten, en dat leiver vandaag dan morgen! Ben echt te nieuwschierig!
@Laura, fijn dat de blaasontsteking over is. Maar het blijft behoorlijk rommelen zo te horen zeg... @Floortje/Willeke, een gebroken staartbotje, auw! Ik wens je een spoedig herstel, doe rustig aan en geniet van Robin! @Marieke, hoe is je nacht geweest? @Maartje, ontzettend veel succes! Al ben je nu waarschijnlijk al wel in t ziekenhuis. Heerlijk zo'n mannetje met nesteldrang . @Maris, fijne dag! @Xenas, ik ga zo mijn moeder even bellen of ze al plannen heeft voor maandag. Anders reserveer ik haar maar vast . Dat geeft me in elk geval een beetje rust in de kop. En als zij al andere plannen hebben dan heb ik in elk geval nog even tijd om wat anders te regelen. Heerljik geslapen vannacht. Maar nog altijd rustig hier. Begin me toch weer wat huilerig te voelen. Ik wil ook zo graag zo'n beebje vasthouden. En dan gaan er maar allemaal mensen bevallen en denk ik alleen maar... en ik dan... Niet dat ik het anderen niet gun, maar ik wil ook zo graag. En de uitgerekende datum komt dichter en dichterbij en ik hoop toch echt niet dat ik straks gewoon 2 weken over tijd ga ofzo. Dat ga ik volgens mij niet eens trekken... En nu plak ik maar weer lekker die lach op mn snoet en ga de dingen doen die ik van plan was voor vandaag. Vanmiddag nog maar even een paar uurtjes op bed, gaat de tijd tenminste wat sneller .
*meldplicht* Hee dames! Ben ook erg nieuwschierig naar het aantal baby's vandaag en bij wie!Is wel een leuke dag vandaag! Heb niet veel te melden.Ben vrij duizelig en mijn handen tintelen van het vocht. Ik hou het dus kort. Groetjes!
hey meiden! @ Andrea, leuk dat je mee schrijft! En wat fijn dat je een rustig mannetje hebt! *Ik wil ooook!* Geniet er lekker van! @ Laura, heb je nog een beetje kunnen slapen? Of is het doorgezet die weeen? oh je schrijft dat je wel hebt geslapen.. en dat de weeen zijn afgezakt. Hopelijk blijft ie nog eventjes zitten.. Wel fijn dat je nu weet hoe je op de weeen reageert! @ Floortje, toch leuk dat je even iets schrijft! Maar ben toch wel benieuwd hoe je aan een gebroken staartbotje komt. Geniet lekker van je zoon! @ Marieke, ookal steken dus.. En nu? Hoe is het nu met de steken? @ Nienke, heb je nog even lekker geslapen? @ Maartje, wat een mooie buik. Heeel erg veel succes.. Al lees je het niet meer.. @ Liesje, jij blijft maar last houden van dat vocht he.. Hopelijk komt je kindje er snel uit meid! @ Cathy, ik hoop dat je een goede uitslag hebt gekregen van je vader? meldplicht heb je als je 37 weken of verder bent. Dan meld je je iedere dag eventjes hier, zodat wij allemaal weten dat er nog geen baby bij is. @ Nynke, oefenweeen.. gaat het doorzetten? @ Irene, lekker toch om iets voor jezelf te shoppen! Ik wil ook! ALleen ik doe het niet. Weet namelijk echt niet hoe snel of langzaam ik de kilo's kwijt ben. Eerst dat maar eens zien en dan kan ik altijd nog shoppen. @ Maris, fijne dag! Hier nog steeds last van steekjes, maar is vooral naar me heupen en rug getrokken. Het schiet er steeds ff in.. Heel irritand! Maar ook in me doos iedere x van die steken.. Gisterenavond weer een paar harde buiken vlak na elkaar gehad, maar daar bleef het bij. Heb opzich wel redelijk geslapen. Ben erg nieuwsgierig naar het aantal baby's die er deze week nog worden geboren. Zal vandaag vaak ff om het hoekje kijken of er al nieuws is. Moet trouwens sowieso vaak ff kijken hier, anders kan ik het niet eens meer bijhouden! Ik ga ff nog met Alex knuffelen op de bank, hij gaat over een uurtje weg, werken.. Liefs Kiss
@Maris: Veel plezier op de bruiloft @Xenas: Ik heb zelfs alle enveloppen al geschreven...Waarom pak je je tas opnieuw in trouwens? @Martine: Ja, zij gilde wel erg hard hoor. Dat doet echt niet iedereen, zeker niet bij een derde kind! Maar goed, wie weet lig ik straks ook wel te krijsen... @Nijnie: Zit je even in een dipje? Laat maar even over je heenkomen, gewoon even uithuilen dan kun je er daarna weer tegenaan! Jouw baby komt echt wel binnenkort. Ik voel me vandaag niet zo fit. Bleh. Heb toch wel redelijk geslapen, maar voel me nog steeds moe. Heb ook geen zin om te stofzuigen en de vaatwasser uit te ruimen. Dus dat doe ik straks wel. Ga nu eerst even computeren! Ik moet nog een boek bestellen bij de ECI, weet iemand een goed boek? En ik wil nog een digitaal fotoalbum maken. Wie weet een goede? Goede kwaliteit en niet te duur?
kom net trug van gyno en volgende week donderdag maken wij een afspraak om in te leiden dus mijn beebje komt in elk geval tussen nu en twee weken jippieee
@Xenas: ik moet om 14.10 bij de vk zijn. Zo gauw ik terug ben laat ik het weten. @Maris: een hele fijne dag meid. @Nijnie: ik vind het ook fijn voor de meiden die hun beeb al hebben. Het is ze gegund maar ik wil ook. Is het gelukt met je lach en de dingen die je nog wou doen? Kop op hoor. Beeb komt echt! @Ine: fijn dat alles nog redelijk gaat meid. @Pol: fijn dat beeb is ingedaald. @Martine: de bevalling in try before you die ging ook behoorlijk snel en er is ws ingeknipt. Maar ja een bevalling is idd heftig. Succes bij de vk. @Bolletje: Is idd wel een leuke dag om te bevallen. Ik hoop dat Maartje bevalt vandaag. @Kissflower: nog lekker geknuffeld. Die steken heb ik ook. Niks leuk. Het zijn hier toch echt oefenweeen helaas. @Missyess: ik lees graag de boeken van Jonathan Kellerman en Tom Clancy. Mss een idee? @Rastagirl: heerlijk idd dat je beeb snel hebt. Zo ik ben weer even bij. Ik ga even een boterham eten met de meiden en me dan klaar maken voor de vk. Ik zal me weer melden als ik terug ben. Tot later!
meiden ik wil ook graag dat filmpie zien waar jullie het steeds over hebben maar bij mij deed ie het niet mag ik misschien nog een keer de link? liefs nica
Hey dame's Hier wat ongi krampjes enzo. Zal wel oefenen zijn. De kleine is nog super druk! Verder weinig nieuws. Maagzuur speelt weer op, maar dat is normaal tegenwoordig. Ik zal zo de tattoo shop even bellen, ik wil mijn tattoo bij laten werken. Heb er ineens genoeg van Hormonen?
@ MIssyess, boeken van Khaled Hosseini! Echte aanraders. Zo heb je de vliegeraar en lees op dit moment; Duizend schitterende zonnen! Erg mooi! Moet ook een boek bestellen bij eci.. nou eigenlijk mijn vriend.. Maar aangezien hij toch nooit leest haha. Nou wil ik dat boek: Mam pap vertel eens bestellen.. Weet alleen niet of ze hem hebben. Ga eens ff kijken. Liefs Kiss ps.Nynke, heb heerlijk geknnuffeld met Alex. Ik ben echt knuffel verslaafd hoor haha.. En helemaal met deze hormonen, Heerlijk knuffelen met mijn mannetje! Nu issie naar zijn werk