Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Astrid, wat voorn tattoo heb je dan? En wat wil je er aan laten veranderen?

2. @missyess.. heb het idee dat ik echt teveel in die tas heb zitten.. geloof 3 shirts om te bevallen hahah! kon geen keuze maken!

hmm.. wou ik destraks het blok gaan kijken..
    ik zit klaar met een bakkie thee.. het begint.. ik zie 5 minuten geloof ik.. en toen sprong die uit.. had rob verkeerd ingesteld.. erg jammer dus weer!

nu maar envelopen aan het schrijven hahaha! moet ook gebeuren he!

3. @Kiss: Ik heb in het boekje wel die 'mam, pap vertel eens' zien staan.

@Nica: Ik zal proberen de link op te zoeken...

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Haha Xenas, ik kan ook al niet kiezen wat ik met de bevalling aan zal trekken. Waarschijnlijk maken we ons tegen die tijd nergens meer druk om.

Was mijn moeder net op de koffie vroeg ze: heb je eigenlijk wel genoeg degelijke nachthemden om aan te trekken na de bevalling. Huuu? Daar had ik dus mooi niet over nagedacht. Ik slaap meestal in hemdjes of satijnen gevalletjes, maar degelijke nachthemden? Tja 1 misschien. Ben dus net druk op zoek gegaan in mijn kast naar 'degelijke' shirts, die ik dan maar aantrek met een joggingbroek ofzo. Goh zeg, dacht ik dat ik overal aan gedacht had! Je verblijft toch wel een weekje in bed waarschijnlijk en alle visite die dan komt zal je ook wel op bed ontvangen, tja en dan moet je er toch een beetje 'degelijk' bijliggen. Mijn moeder is een lieverd hoor, maar de paniek sloeg even toe!

5. @Irene: Ik trek gewoon een pyama aan hoor! En daarna gewoon iets makkelijks en wijds.

Heb net een computerspel uitgespeeld waar ik al 2 jaar mee bezig ben! (niet 2 jaar achter elkaar, maar met tussenpozen, haha) Waar zo'n zwangerschap al niet goed voor is..

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Kissflower, ik heb 4 sterren op mijn onderarm.
    Toen ik 'm liet zetten had niemand ze, nu zie je ze overal helaas... Maar dat hou je toch.
    Ik wil de rand dikker laten maken en binnenin wil ik het een knallend kleurtje geven!
    Maar ik kijk ook wel ff wat de tattoo meneer zegt, en wat voor ideeën hij heeft....

7. NiCa

NiCa Bekend lid

missyess hij doet het bij mij niet weet niet wat ik fout doe hoor:S

liefs nica

8. En als je naar die site gaat?

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé lieve meiden!
    Nou, had een heel verhaal geschreven waarom ik hier al bijna 2 dagen niet ben geweest, alles weg! :(
    Maar goed, SORRY dat ik al ff niet meer geweest ben! Gisteren poepiedruk geweest met alleen tussendoor tijd om te koken en te eten en vanochtend al vroeg met Rogier richting stadhuis geweest om de erkenning te regelen (ja, ik weet het, erg laat :oops: ) Laatste dingetjes in de stad gehaald voor het kraamgebeuren, doorgefietst voor boodschapjes en daarna als een blok in slaap gevallen op de bank!
    Diaan en Denisse: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet er lekker van!

Ben heel benieuwd hoe het met Maartje is, hoop dat alles voorspoedig verloopt!

Hier alles verder goed, af en toe wat krampjes en zo, maar hoe stom het ook klinkt, ik vind het wel een prettig idee... Geeft toch een beetje aan dat de laatste periode "in is gegaan"....

Ons bed staat sinds gisteravond op klossen... Haha, lijkt wel alsof we in een hoogslaper slapen :) Gelukkig hoefde ik er vannacht niet uit, want ik ben bang dat ik er dan uit gesodemieterd was, haha! Wel heerlijk geslapen trouwens!

Nou, ga ff de was ophangen, sorry dat ik verder niet reageer meiden, maar probeer het zo weer op te pakken!

Knuf Chris

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Hoi,

ik ben weer terug van de vk. Ze heeft inwendigonderzoek gedaan maar ik was niet rijp genoeg om te strippen. Ik moet nu maandag weer, als ik niet ben bevallen, en word dan ws wel gestript.
    Ik ga ipv morgenavond vanavond al naar het ziekenhuis. Ik moet me om 20.00uur melden en krijg dan een phetadine prik. Hier schijn je heerlijk op te kunnen slapen. Ik hoop het dan maar. Dit is dus even mijn laatste berichtje ws voor vandaag en morgen meld ik me dan wel weer als ik weer thuis ben. Bij bijzonderheden sms ik mijn buddy's wel.

Ik ga nu mijn tas pakken en alles klaar maken. Tot morgen meiden!

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Succes Nynke, hoop dat je lekker slaapt!
    Knuf

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nynke weltruste alvast voor straks. Heb je gelezen dinsdag heb ik gezegd he.

Missyess nu ben ik erg nieuwsgierig welk spel dat is ben namelijk gek op spellen kan ik dagen en nachten mee bezig zijn.

Xenas goede aktie van je mannetje ook last van verstrooidheid

Chris ja we dachten al dat je aan het bevallen was.

Appeltje nog niet gemeld vandaag ?

Iemand wou van mij nog slaaphormoontjes ja ik wil ze best geven. Het helpt wel dat ik de hele bevalling uit me gedachte heb gezet en ik denk het komt wanneer het komt en niet eerder. Kan nog 3 weken duren. Het helpt wel me hoofd leeg voor ik na bed ga.

Irenebij de kruidvat heb je regelmatig van die makkelijke huispakken / nachthemden die heb ik gehaald voor na de bevaling en ik heb me heerlijke satijnen nachthemd. Ik ben nooit heel de kraamweek in bed gebleven hoor. Ik stond na 2 dagen al weer vrolijk naast me bed. Vind het zo ongezellig joh.

Ben weer aardig bij verlopig. Ik zit met spanning te wachten op nieuws van maartje.

13. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    *MELD*MELD*MELD*

Weinig te melden, bij VK geweest alles oke, beeb nu in VIBI. Ben onwijs shagie......dus ga maar ff tukkie doen.

Oja nog ff vraagje; hoor steeds meer mensen die zeggen dat je lichaam zich vanzelf gaat reinigen voor de bavalling. d.m.v de grote boodschap..........ik doe al de hele week 2 hele grote boodschappen ( bedoel niet bij de AH :) ) op een dag maar beebje komt niet. Wie weet er meer van.

Nou ik ga weer ff verder shaggie op de bank.

XX

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Zo, nog even een paar nieuwe foto's in m'n album gezet!

Ik weet 't Jotim... Schaam schaam... Maar ik ben er weer :D Op 't moment dat ik echt weeën krijg, laat ik het gelijk weten ;)

Hahaha, Marize, nee joh, niet bij AH!? Hoorde idd ook dat veel vrouwen vlak voordat ze bevallen daar last van hebben, of dat ze diarree krijgen... Ben benieuwd!

Tss, kan alles wat los en vast zit wel opeten... Heb al 3 balisto's naar binnen gewerkt en iets van 6 salmiak lollies.... En nog blijf ik lekkere trek houden... Slecht :evil:

Chris

15. NiCa

NiCa Bekend lid

@missyess nee dan doet ie het ook niet:S
    @iedereen ik heb hier gelezen als beebje rustig word/is dan kan het wel eens zich aan het voorbereiden zijn voor de bevalling klopt dat?vanmorgen was hij vrij drukkies en nu issie al een hele poos rustig vanaf een uur of11 vanmorgen wel her en der een trapje ofzo en tegen die tijd lag ik ook op de bank toen ging hij tekeer ...ik maak me geen zorgen dat er iets mis zou zijn hoor ,maar had het hier volgens mij gelezen

liefs nica

16. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Jotim: Ik heb ook dat weinig meer lekker zit. Thuis loop ik in een zwangerschapjoggingbroek en een te groot t-shirt van mijn man. Als ik van huis ga, trek ik wel iets anders aan, maar dit zit me gewon het lekkerst momenteel.

@ Irene: Jij zit dus ook al met zo'n slechte nachtrust. Ik hoop maar dat we snel nog even wat beter gaan slapen, zodat we wat uitgeruster aan de bevalling kunnen beginnen. Dat van die nachthemden herken ik, die heb ik ook nog even laatst gehaald in de stad en later nog 1 besteld bij de Hema. Ik slaap meestal alleen in mijn string, dus ik kon ze ook goed gebruiken.

@ Maris: Hoe was de bruiloft? Was het nog goed vol te houden voor je? En een beetje gezellig gehad?

@ Pol: Fijn dat de beeb is ingedaald.

@ Nijnie: Jij mag onderhand ook wel bevallen. Ik duim voor je dat het snel begint en dat je niet zo ver over tijd gaat. Ik zal mijn weeën wel proberen door te sturen ;)

@ Bolletje: Lastig dat vocht, hoop voor je dat het nog een beetje wegzakt.

@ Kiss: Ik ben nu ook zo'n knuffel. Gelukkig Jeroen ook wel, dus dat scheelt. Wat die hormonen al niet doen!

@ Missyess: Een digitaal fotoalbum dat je afdrukt? Ik vind de kwaliteit van de Hema wel netjes. Daarnaast had ik een tijdje terug ook nog een link van Jotim, maar die was geloof ik iets duurder http://www.phototools.nl/

@ rastagirl: Gaaf dat je weet dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Ik hoop toch voor je dat het vanzelf komt.

@ Xenas: Balen zeg, denk je net lekker te kunnen kijken, doet ie het niet :(

@ Nynke: Succes! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.

Wat zijn jullie aan het internetshoppen zeg! Wil ik ook wel! Maar ik bewaar de centjes nog maar even, want ik kan nu alleen maar dingen kopen waar ik toch niet zoveel aan heb. Kleding enzo wacht ik maar ff mee tot na de bevalling en verder ben ik niet zo'n lezer, door mijn dyslectie, dus de boeken zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik heb wel zin om spelletjes te kopen voor mijn pc enzo.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Maartje is. Ik wacht ook in spanning af. Misoh, bolletje en Martine zijn haar buddy's. Dus let goed op als hun iets posten ;)

Hier gaat het wel weer aardig, zolang ik maar braaf blijf zitten. Ik hou me dus nog even rustig, want zelfs een bammetje smeren zorgt ervoor dat het meteen weer begint. Ik verlang echt naar dinsdag, dan knal ik echt! Dan ga ik meteen het huis boenen enzo. Ik mag van Jeroen ook niet van de bank, hij is best wel streng voor me ;) want hij wil ook dat de beeb nog even tot dinsdag wacht met er uit komen.

Zo ik ben weer bij, ik ga nog maar weer ff verder met mijn nieuwe hobby; bankhangen.... :(

17. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ NiCa: Als je met je rechtermuisknop er op klikt, dan moet je even kijken of de buffer wel op standaard staat (zit geloof ik onder opties) ik had dat eerst ook niet en toen deed ie het ook niet. Toen ik dat had aangepast, deed ie het wel.

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hay meiden!

@ Xenas, beetje jammer dat je nu het blok hebt gemist!

@ Irene, inderdaad wat moet ik NA de bevalling aan :( Heb wel 2 leuke huispakjes.. Maar meer echt niet.. Misschien toch ff naar de stad van de week om iets te vinden :(

@ Missyess, wat voorn computerspel? :p Verveel mij namelijk haha..

@ Astrid, gaaf zo een tattoo!

@ Nica, bij mij deed het filmpje van Filemon het ook niet, helaas :cry: Maar heb hem toen bij me moeder thuis gekeken op de computer, daar deed ie het wel..!

@ Chrisje, oh daar ben je al! Dacht dat je misschien toch stiekem aan het bevallen was.. Maar helaas.. Mooooiee buik! En mooie babykamerr!

@ Nynke, ik wens je een hele goede nachtrust in het ziekenhuis! En hoop dat je lekker uitgerust thuis kan komen morgen!

Hier net fftjes een aanval van nesteldrang gehad.. Zomaar vanuit het niets!Ik leek wel een idioot die door het huis rende. Nu ruikt het heerlijk fris,alles schoon! Heeerlijk!

Valt me wel beetje tegen dat er nog geen baby's zijn!

Liefs Kiss

19. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Hey meiden!

ff mijn meldplicht, kheb ontzettend last van mijn onderrug en bekken, dus kan helaas niet lang achter de pc blijven zitten...en jullie hebben zoveel gekletst :)

maar net weer bij de gyn geweest...strippen willen ze me liever niet, omdat ze willen dat ik bij de eerste weeen al naar het ziekenhuis komt ivm de hartslagdipjes die ons meisje in het begin had...ze willen haar vanaf het begin goed in de gaten kunnen houden en bij strippen kun je toch contracties krijgen zonder dat het echt iest doet..dat wilden ze liever niet, wel wilden ze me eind volgende week gaan inleiden, maar heb het niet zo op dat inleiden, dus heb gezegt dan maar iig tot week 40 zonder "hulp" uit te zitten, hopelijk komt ze daarvoor...en dan staat in week 41 mijn inleidingsdatum al vast...ook om de dipjes van ons meisje, wilde ze er toch niet te lang mee wachten..dus ik spreek mijn kleine meid nu elke dag toe...ze moet echt voor die ruim 40 weken komen...eind week 40 wordt ik dan ongeleid ergens...dacht eerst jee moet ik nog zo lang...haha maar das nog maar 3 weekjes! dus sowieso ben over 3 weekjes weer mama :)

chrisje...mooie buik meid, en ook een heel leuk kamertje!
    en die salmiaklollies..hier nog een heb net 7 napoleons weggesnoept haha!

knuf

Deel Deze Pagina