Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Maartje, succes! Zet em op!

Liesje, misschien is het niks, maar het lijkt me wel weer even zo'n positieve ontwikkeling. Geeft je weer even frisse moed volgens mij ;). Hopelijk komt de bevalling gauw op gang.
    Hier ook ongeduldig hoor.

Had vanmorgen schoonmoeder alweer aan de telefoon *zucht*. Het lijkt wel of ze zoooo bang is dat ze ook maar iets zal missen. Nou al zou er wat aan de gang zijn dan nog krijgt ze te horen dat alles rustig is. Ik vind het allemaal wel best. Anders heb ik haar straks elk uur aan de telefoon.
    Daarna mn beste vriendinnetje nog even gesproken die op haar werk zat en op een gegeven moment een heleboel collega's om zich heen had die tips stonden te geven om de boel op gang te brengen, hahaha. Zo lief!
    Ben al een paar keer de trap op en af geraced en ik denk dat ik zo maar eens even een blokje om ga ofzo. Bewegen, bewegen, bewegen. Misschien doet het wat.
    Het is in elk geval lekker weer om er even uit te gaan.

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Nijnie, en wat waren die tips?

En idd, geeft weer wat moed!
    Heb net de oefening van Marieke gedaan...is best wel intens vind ik...en nu maar wachten...binnen een 2 tal uur ga ik ze nog eens doen!

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ehhh... ja nogal! Ik ben nu overtijd en dat had ik van tevoren nooit bedacht. Ik moest alles met week 34 klaar hebben, want de kans op een prematuur was erg groot (met 26 weken al verstreken baarmoedermond, ontsluiting en ziekenhuisopname voor teveel harde buiken). En kijk nu.... aan alle kant word ik ingehaald... ;)

Murizz.... gefeliciteerd met jullie zoon. Heel veel sterkte met je moeder.

Maartje, wat een spannende ontwikkelingen. Ik hoop dat de weeën goed doorzetten.

Ik word trouwens om de haverklap gebeld 'of ie er al is'. Gek word ik er van! Alsof ik zelf niet zou bellen. Het begint al om 8.00 uur 's ochtends. Dan zijn ze waarschijnlijk op weg naar werk en gaan dan bellen. Halloooo.... alsof ik al fris gedoucht, opgemaakt en aangekleed op de bank zit. Laat me toch slapen! :evil:

Zo... even uitgeklaagd!

4. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Liesje, de tip die uit alle kelen tegelijk kwam was "sexen" en de befaamde ananas tip natuurlijk. Maar veel verder kwamen ze niet ;).

Appeltje, zo vroeg al :eek:. Kan je de telefoon niet buiten gehoorafstand leggen? Dan kan je in elk geval op je gemakje wakker worden...
    Dan heb ik geloof ik nog mazzel met enkel mn schoonmoeder die belt...

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Appeltje: Ach... afgelopen dinsdag vroeg mijn stiefmoeder of ik al weeen had. Ik weet wel dat ik de telefoon gewoon uit ga schakelen om dit soort dingen te voorkomen.

Zal straks even de stad in om vis te halen. Had het m'n katten beloofd (en mezelf).

6. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Appeltje, vervelend zeg, die telefoontjes!

7. NiCa

NiCa Bekend lid

hier is het ook nog redelijk rustig maar voel me onderkantje en me rug goed we hebben de schootbapjes al binnen en beebje is nu flink bezig en heb het idee dat me buik lager geworden is en we gaan zo danny van school halen

liefs nica

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Die van mij komt vandaag om de boel DRIE WEKEN LANG in de gaten te kunnen houden, hahaha, ben dus druk in de weer, bedje moet opgemaakt, verbouwingstroep een béétje opgeruimd en door de verbouwing natuurlijk al twee weken geen stofje weggehaald, haha, dat is wat hoor, wat je dan tegenkomt...Kan het haar toch niet laten doen op haar 65e, arme Lyliane....

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marieke, die blijft dus 3 weken logeren bij jullie?
    Pfffffffff zou ik niet zien zitten, maar ja, heb nu niet echt een goede band met haar...hoe minder ik mijn schoonmonster moet zien, hoe liever!

10. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

De bruiloft was gisteren ERG leuk! Het was gelukkig een heel formele bruiloft dus we hebben een groot deel van de dag aan tafel gezeten (en heerlijk gegeten!). Fijn dat ik er bij was (ik had me wel druk gemaakt dat ik ter plekke in de weeen zou schieten en zo).
    Bij het weggaan kregen we natuurlijk wel van _iedereen_ te horen "zet 'm op", "succes" en zo. Da's wel gek weg gaan, maar op zich is het ook wel leuk om zo in de aandacht te staan (het bruidspaar was toen gelukkig al weg, anders had ik me ongemakkelijk gevoeld!)
    Vannacht heb ik heerlijk kunnen slapen door de vermoeienissen van de dag. Lekker hoor!

@ Chrisje: mooie buik hoor! Je babykamer vind ik ook heel mooi gedaan.
    Volgens mij woon jij trouwens bij mijn broertje in de wijk, aan het uitzicht te zien. Maar ik kan me ook heel goed vergissen hoor (nederlandse nieuwbouw lijkt toch wel erg veel op elkaar!).
    Ik zou me persoonlijk niet te druk maken over de jasjes hoor!
    Gewoon zo laten.
    :)

@ Nynke: heb je goed kunnen slapen? Hopelijk ben je weer een stuk frisser thuisgekomen!

@ choco: zeven pond is toch redelijk normaal, of ben ik nu abuis? Apart dat ze bij jou ook naar jouw hartslag luisteren. Dat doet mijn vk nooit.

@ Denisse: wat een mooi meisje heb je op de wereld gezet! Heerlijk ook met zoveel haar, super! Fijn ook om je bemoedigende verhaal te lezen over je bevalling. Dat horen we graag!

@ Murizz: jeetje zeg, aan de ene kant natuurlijk onwijs gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje, en aan de andere kant heel veel beterschap voor je moeder! Wat een hektische tijd voor jullie! Ook Moniek veel sterkte gewenst!

@ NIenke: lekker bij de hand, "verdikkingsmiddel" zo te interpreteren! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar knap van jou dat je niet op de grond hebt liggen rollen van het lachen!
    Zou je trouwens niet gewoon dikker worden van vocht? Lijkt me stug dat overschakelen van brinta op havermout zo'n effect heeft hoor!

@ Maartje: Nu gaat het dan toch echt gebeuren! Succes!

Zo, ben weer helemaal bij... En ondertussen zit ik al een heel tijdje te wachten op onze kinderwagen.. Die komt vandaag, "na elf uur".
    Ik ben heeeel benieuwd. Ik ga nu toch maar even een boterhammetje eten denk ik, want om daar nou mee te wachten omdat die bezorger er nog niet is trek ik niet geloof ik.

Groetjes!
    Maris

ps ik ga denk ik een geboorteslinger bestellen bij www.feestslinger.nl, iemand ervaring mee?

11. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    nou, ze blijven dit weekend daarna gooien we ze in een chambres d'hote...Omdat als ik beval mijn moeder ook moet komen natuurlijk en die heeft voorrang, sorry...Zolang die niet hier is kan ze in principe blijven, maar ja, die chambre d'hote moest natuurlijk van tevoren geregeld worden, ik weet natuurlijk ook niet van tevoren wanneer ik ga bevallen...En wil niet m'n hele huis vol...

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @denisse: wat een plaatje zeg!

@murizz en zus: gefeliciteerd met Quinten, en veel sterkte met jullie moeder!

@liesje: ja ben ook errugg ongeduldig aan het worden!

@marieke: waar staan die oefeningen van jou dan?

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marieke, idd jouw moeder moet voorrang krijgen! En die moet van Nederland komen?

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Meiden, even een kort berichtje van mij. Ik heb redelijk geslapen in het zh. Van 23.00 uur tot 05.00 uur en van 05.30 tot 07.00 uur. Dat is voor mij erg veel. De ctg vanochtend liet een drukke beeb zien dus ik was om 10.00 uur weer thuis. Ik ben nog wel wat afwezig van de medicatie. Mag geen autorijden en liever niet fietsen, ik hoop dat het vannacht nog wat doorwerkt. De kids slapen een nachtje bij opa en oma. Dus wie weet kan ik nog een lekkere nacht maken. Als ik me weer wat helderder voel dan reageer ik weer op iedereen.

@Murizzz: gefeliciteerd met jullie zoon. En sterkte met je moeder.

@Maartje: kom op meid! Ik hoop zo dat je jullie beeb vandaag nog in je armen mag heben. Ik heb een kaarsje aangestoken voor je.

@Beeb van appeltje: HET IS DE HOOGSTE TIJD! KOM NU MAAR!

15. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Ik ben dan nog wel geen 37 weken maar met hoe het hier ging de laatste dagen zal ik toch wel even voldoen aan mijn meldplicht ;)

Vandaag weer APK goed gekeurd bij de VK. De weeën die ik dinsdag had waren wel echte weeën, die voelde ook anders dan wat ik nu steeds heb. Volgens haar heb ik nu gewoon steeds voorweeën. Ondanks dat nu nog geen ontsluiting, dus dat is mooi. Wat haar betreft kan ik best wel af en toe even doorlopen met die voorweeën, alleen niet te lang omdat het wel voor echte weeën zou kunnen zorgen. Ik hou me dus nog maar even een beetje in hier tot dinsdag. Jeroen gaat waarschijnlijk maandag nog wel gewoon naar Vlissingen, hij kan er dan in 2 uur weer zijn. Ik denk dat dat wel kan, zodra het weer begint zoals dinsdagavond dan weet ik genoeg en bel ik hem wel meteen. Ik weet nu wel heel goed verschil tussen voorwerk en het echte werk.

@ Maartje: Zet um op! Kom op meid! Je kunt het! Zou het vandaag nog? Ik ben echt benieuwd!

@ Murizzz: Jeetje zeg! Gefeliciteerd met je beebje! Hopelijk gaat het snel beter met je moeder.

Sorry verder ff geen puf om te reageren.

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nynke, fijn dat je nachtje ziekenhuis je in elk geval wat slaap heeft opgeleverd!

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Murizzz GEFELICITEERD!!

@ Maartje, zet 'm op! IK hoop dat de beeb vandaag geboren wordt!

Hier weer weinig bijzonders. Beeb is erug druk. Heb wel het idee dat mijn buik wat "gezakt" is.

Gisteravond de laatste gym. Eerst volgende keer zijn er baby's! :D Erg leuk vooruitzicht.

Hmmm ik zit met een probleem. Mijn schoonloeder heeft die kruidvat ooievaar voor ons gekocht ( die staande, moet je opblazen) en ik vind het echt een vreselijk lelijk ding :oops: (smaken verschillen ;) )
    Rein heeft hem aangenomen want ik was op gym. Hem boeit het niet zoveel.
    Wat moet ik nu zeggen? Wij hebben zo'n leuke raamooievaar en wat slingertjes en dat vind ik meer dan genoeg....
    Als ik zeg dat ik hem lelijk vind en niet in de tuin zet (wel wat subtieler) dan ben ik de boeman en ook als ik hem maar 1 of dagen erin zet krijgen we gegarandeerd commentaar.
    Ik vind eigelijk dat Reinout het maar moet zeggen, als hij het zegt is het tenminste minder "fout" als dat ik het doe.
    Wat jullie?
    Waarschijnlijk ben ik sowieso wel de boeman hoor :)
    Schoonmoeders....

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Astrid: gewoon neerzetten en s'nachts lek prikken. (lol)

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Lastig Astrid.... anders zet je hem toch voor het raam aan de kant van de achtertuin onder het mom van 'dan weten mijn overburen ook dat het zover is'. Of je blaast hem op en prikt hem lek bij een naadje. 'Oeps.... vast een fabrieksfoutje!'.

Nynke, wat heerlijk dat je zo'n goede nacht hebt gemaakt!

Laura, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat de echte weeën weer plaats hebben gemaakt voor oefenweeën.

Marieke, wat een drukte in je huis straks! Wel lekker voor de helpende handjes, want jullie hebben geen kraamzorg toch?

Maris, is je kinderwagen er al?

Choco, vroeg ze dat NU al? Dat wordt nog wat dan als jouw uitgerekende datum nadert!

Nijnie, ik weet dat ik de foon kan uitschakelen, maar ik heb mijn wekkerfunctie erop zitten. Als ik op stil zet, dan slaap ik straks de hele dag!

Liesje, schoonmonster.... is het zo erg? :)

Nou, ik ga weer bankhangen!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahahaha Rein zij ook al, we steken hem gewoon lek.
    Hmmm dat kan ik trouwens wel doen, ik blaas hem gewoon alvast op want "dan heb je dat maar gedaan".
    En dan is hij de volgende ochtend kapot gegaan! Hebben de katten waarschijnlijk gedaan :)
    Hahahahaha ja ik ga dat gewoon doen :D

Deel Deze Pagina