Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Meiden,

hier weer eens een berichtje van mij. Hier gaat alles goed. Ik kan de hele dag wel slapen en heb het steenkoud! Verder geen klachten.

Nieuwe mama's Welkom hier!

2. Niet meer actief

Hoi Appeltje!

Dankje wel meis voor je lieve welkom! Kylian is niet te vervangen idd, ik zal hem altijd missen, en ik weet zeker dat hij met ons mee kijkt en dat hij zal waken over dit wondertje! Het worden maanden waarin verdriet en vreugde heel dicht bij elkaar zullen staan, maar we gaan er helemaal voor! dit gaat goed komen!

Suc6 met je echo meis, spannend! :)

Verder voel ik me eigenlijk heel erg goed! ik heb heel weinig nare klachtjes, alleen slaap ik wat slechter, ben niet misselijk en met vlagen moe, maar is makkelijk uit te houden! wel ben ik wat emotioneel, zit snel met tranen in mijn ogen, maar goed dat komt natuurlijk door 2 factoren!

Hoe gaat het met jullie meiden?!

dikke knuf

3. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames! Hier weer lekker het klokje rond geslapen! Heerlijk was het, heb het gevoel dat die eeuwige vermoeidheid even voor een paar uurtjes verbannen is!
    Straks naar de schoonouders om hen het nieuws te vertellen. Wordt nu zo onderhand wel eens tijd nu ik 8 weken ver ben... Ben benieuwd hoe ze gaan reageren!

Gisteren trouwens vrienden op bezoek gehad waarvan een van hen gyn in opleiding is. Heerlijk, kon ik al mijn vragen eens afvuren. En dames, we moeten ons geen zorgen maken al onze klachtjes en soms geen klachtjes zijn doodnormaal! Al die dingetjes horen er gewoon bij. Hij zei trouwens ook dat er een paar mijlpalen zijn in de 12 eerste weken. In het begin gaat er heel veel fout, maar dat weet je vaak niet omdat dat nog voor NOD misgaat. Na 6 weken daalt de kans op een mk weer en op 8 weken nog eens. Na 12 weken wordt het echt veilig en pas op 15 weken ben je echt min of meer safe. Dus we zijn toch al met een hele hoop die 6 weken gepasseerd en met een paar alweer bij de 8 weken! Dus dames, moed houden!

4. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    Van mini mijlpaaltje tot minimijlpaaltje leven dus. Of niet, en gewoon genieten want je kan er toch niets aan veranderen (dat laatste probeer ik mezelf voor te houden, control freak die ik ben ;)).

Met mij gaat het goed, nog steeds nauwelijks klachten al had ik gisteravond wat steken in mijn onderbuik. Ik denk dat het bandenpijn is, als ik op de beschrijvingen op de rest van dit forum en in dit topic afga.

Fijne dag allemaal! Ik ga zo op stap!

5. augustus

augustus Niet meer actief

Goeie morgen,

Nog steeds op naar de eerste mijlpaal...(grappig)

Ik ben van hyper actief naar super moe gegaan...Gister de hele dag liggen pitten...
    Kom net mijn bed uit maar denk dat ik zo weer lekker mijn bed in ga...

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen dames,

Gisteren een dagje niet geweest wat en geklets alweer.
    heb me buik nog niet opgemeten. Ga ik denk ik oook niet doen.
    wil straks gewoon een mooie zwangere buik. Me vorige zwangerschappen hebbben met buik al versierd. Dus heel veel smeren ga ik.

Bij mij gaan de kwaaltjes op en af. Maar alles waar jullie last van hebben heb ik ook al gevoelt of heb het op het moment.
    Het is wel allemaal gewoontjes aan het worden. Hoort erbij.

Heeft iemand al het boek help ik heb me vrouw zwanger gemaakt ?
    heb het met valentijn aan mijn mannetje gegeven. Elk avond leest hij er trouw in. ( Het eerste boek wat ik hem zie lezen ) En hij moet er zo om lachen. echt een aanrader. Voor de a.s papa's

7. augustus

@Jotim, ik denk dat ik het boekje van de week even ga kopen...Hoor van velen dat het echt zo'n leuk boekje is.

8. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Hallo oktober mama's,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben als alles goed gaat 24 oktober uitgerekend van mijn 2de kindje. Heb afgelopen donderdag 2 positieve testen gehad.
    Ik hoop dat deze zwangerschap goed verloopt, heb in nov. 06 een miskraam gehad en ik moet zeggen dat je dan toch een beetje huiverig bent of het nu wel goed zal gaan.
    Ik heb 20 maart mijn eerste echo. Pas als ik dan het hartje heb horen kloppen durf ik echt op de roze wolk te gaan zitten.

groetjes Joyce

9. augustus

Gefeliciteerd...

10. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ joyce welkom en gefliciteerd met je zwangerschap

@august ja echt top boek. Mijn man vind boeken 10x niks maar hij leest nu ineens wel

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Hier is de misselijkheid echt n iet te harden vandaag. En dat terwijl het gisteren zo goed ging! Er is dus echt geen pijl op te trekken! :(

@Jottim; Ik heb het boek aan mijn broer cadeau gedaan met sinterklaas. Hij wordt in juni vader. Goed idee om die ook voor mijn man aan te schaffen!

@ Joyce77; Gefeliciteerd meid! Enne...die angstige gevoelens komen ons bijna allemaal bekend voor hoor! Ik heb afgelopen zomer een missed abortion gehad en ben nu ook een stuk terughoudender dan toen. 'Gelukkig' heb ik erg veel last van kwalen (lees: misselijk, moe, huilerig enz) en dat stel me enigsinds gerust. Probeer er van te genieten. 9 Maanden zijn zo om!

@Sofieke; wat fijn een vriendin met echt goede kennis van zaken! En ik heb dus het eerste mijlpaaltje al bereikt! Als ze nog meer goede tips heeft, dan houden wij ons aanbevolen, toch dames?! ;)

Zo, nu eerst maar eens aankleden. Fijne zondag en tot later
    Grts, Maartje

12. augustus

Nou echt iets voor mijn ventje dus. Die leest ook echt nooit...

Ik ga snel de ramen wassen voordat ik helemaal instort...

Ik heb trouwesn ook steekjes in mijn buik, kan dat al zo vroeg?

Fijne dag allemaal!

13. Ik heb ook gisteren het boek aan mijn vriend gegeven! We moesten al lachen om de inleiding. Dus ben benieuwd.

Ik heb ook hyves. Maar ik wacht nog even met hem geven, want alleen onze ouders weten nog dat ik zwanger ben. Het is nog even geheim! ;)

Mijn buikomtrek is nu 69 cm. We hebben ook al een buikfoto gemaakt, haha. Dan hopen we aan het eind er een soort animatie van te maken.

14. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    :) :) :)

Ik had het boek al eerder aan hem gegeven, voordat we zwanger werden. Vorige week nadat we positief getest hadden, nam hij het spontaan mee naar boven en begon spontaan elke avond voor te lezen. Hij kon het niet wegleggen.

Hij las voor en ik lag helemaal dubbel en deed het bijna in mijn broek elke keer. Het is hilarisch. Het was wel heel informatief hoor, maar tevens zo ontzettend leuk beschreven, dat we grinnikend in bed lagen. De buren zullen wel gedacht hebben: "Zo, die hebben het weer gezellig".

:) :) :)

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi ladies,

Gefeliciteerd Joyce!
    Ik begrijp ook goed dat je onzeker bent, ik heb 2 mk gehad, 1 met 8,5 week in september en 1 in januari, de in januari was gelukkig nog heel vroeg, maar 5 weken dus verkeerde innesteling dus dat vond ik minder erg.
    Mjn testen zijn nu al veel donkerder dan die van vorige maand toen het dus fout ging en de testen paar dagen na mn nod alweer vager werden.

Ik ga hard voor je duimen hoor!Lekker gaan genieten!

Augustus, ook jij hebt mk gehad zie ik in januari, duim ook voor jou hoor! (en voor alle andere meiden ook natuurlijk :D )

Ik was gisteren super misselijk en moe, en heb dus de hele middag in bed gelegen en geslapen.
    Is voor mij wel een goed teken, zo misselijk en moe nu al en super vet posi testen (die staan niet in album, uit onzekerheid vandaag weer 1 gedaan.....en teststreep was donkerder dan controlestreep!)

Liefs

Syl

Oja, ik zal mijn buikomtrek ook eens gaan meten...

16. augustus

@ Sylvia, dank je wel. Ik ga ook voor jou duimen hoor.

Ik heb maar 1 test gedaan, wil mezelf niet gek maken ermee. Donderdag komt MvM, dus dan doen we nog een testje..Zit wel te denken van, stel je voor dat die test negatief is ofzo of heel vaag.

17. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mijn buik omtrek is nu...82,5cm...en dan heb ik dus bij navel/heupen gemeten.

Liefs

Syl

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sylvia

Heb je al een kindje of het je gewoon al je babykamer klaar?

19. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo allemaal,
    Ik wil graag ook meekletsen. Ben namelijk vandaag 5 weken zwanger. ben nog erg onzeker en kan het nog niet geloven dus er ook nog neit echt van genieten.
    Groetjes, Lotte
    Voelen jullie al veel of zijn er ook mensen net als ik die niet veel voelen?

20. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    goedemorgen(middag)!

oh, wat is slapen toch goed/lekker, he!
    was van plan vandaag even lekker wat te gaan doen, maar er komt maar weinig uit!
    zit nog met een hoofd vol snot en vocht (bah!).
    heb met het ontbijt iets te fanatiek gegeten, dus zit nu met een naar vol gevoel :(
    maar daar leren we weer van!

@ pjetje: wow, wat een heftig verhaal heb je achter de rug, zeg! zat net met tranen je vlinder-site te bekijken. wel heel bijzonder hoe jullie er mee omgegaan zijn. ik hoop vreselijk voor je dat dit kindje heel veel pijn zal verzachten...

Deel Deze Pagina