Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben beniewd hoe dat hier gaat....
    We hebben tegen iedereen gezegd: We bellen als de kleine er is. Niet als we denken dat het is begonnen, nee als hij er is.
    Iedereen vond dat prima, behalve schoonma. Die wil gebelt worden als het is begonnen.
    Uuuhh nou nee.... Rein belt als hij er is. Waarschijnlijk na een paar uur pas want dan hebben we nog even tijd met ons 3en.
    Mijn ouders moeten van ver komen (2 uur reizen) dus waarschijnlijk bellen we die iets eerder. Heb liever mijn eigen moeder er eerst bij.
    Hebben jullie dat ook?

2. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hier even een ego-berichtje van Diaan vanuit ZH (geplaatst door Marco). Gaat goed met Diaan. KS-wond trekt wel. Gilian doet het heel goed, drinkt goed en is een knap ventje. 'k heb een foto geplaatst in album, ik hoop dat het gelukt is. Moest ook even iedereen feliciteren die inmiddels is bevallen, en voor de de anderen veel succes met de laatste (zware) loodjes. Gr. Marco

3. @Astrid: Nou, bij mij gaan die 'steken' nu gewoon het ene oor in en het andere weer uit! Ik kreeg ook altijd het idee dat ik haar zoon had afgepikt en wat helemaal mijn schuld was is dat hij geen profvoetballer is geworden! Ineens stond voetbal niet meer op nr 1, maar ik. Volgens mij nemen ze me dat nog steeds weleens kwalijk, haha. Mijn schoonouders pochen nogal graag met hun zoons. Het was nooit van: het is zo'n lieve jongen. Maar altijd: hij is zo goed op school, hij kan zo goed voetballen, blabla.
    Maar ik zeg al, nu na 8 jaar ben ik er wel aan gewend hoor. En ik kan het nu goed met ze vinden. Ik praat nu tenminste ook als ik daar ben, hihi.

4. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Pol: we hebben de wagen begin juni al gekocht... Duurt inderdaad lang. Maar goed, vandaag komt-ie dan eindelijk.

Ik was gisteren wel blij dat we ook een "bras-maxi-cosi" (oftewel een oude) hebben, want zo kon ik met een geruster hart van huis (vluchttas en bras-maxicosi lagen in de auto "voor het geval dat").

<tijdsverdichting>

De wagen is zonet gebracht! Ze hebben hem ook helemaal in elkaar gezet en alles gedemonstreerd. Leuk leuk leuk! Hij is echt super-mooi.

:-D

5. Dop07

Dop07 Bekend lid

Even tussendoor:

Kreeg dit in de mail vandaag.. heb me bescheurd! (wel geluid aanzetten! )

KLIK!

6. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
  7. @Diaan: Wat een lekker mannetje! Lief zeg!

@Astrid: Ja, dat heb ik dus ook...zijn toch je eigen ouders.

@maris: Eindelijk! Wat is het voor wagen?

@Nienke: Ga nu ff klikken....

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ohh Diaan en Marco, wat is Gilian een onwijs schatje zeg! Trots op zijn!

9. haha, leuk filmpje hoor! Over lieveheersbeestjes gesproken..ik heb nu een plaag op mijn balkon! Er zitten er wel tientallen!

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Nienke, hij is nog aant laden..

@ Missyess, hier ook veel last van lieveheersbeestjes!

11. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    sms buddy nieuws maartje

Hoera!We hebben een dochter!Ze is om 12.36u geboren en ze heet fiene.We maken het allemaal goed,maar zijn wel erg moe.Grts Maartje en Ronald.

Gefeliciteerd Maartje en Ronald!

12. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Diaan & Marco: super leuk om een foto van Gilian te zien!
    Hij ziet er heeeel goed uit, ongelovelijk dat hij op de foto nog maar een half uurtje oud is!

mbt onze wagen: ik heb een fotootje gemaakt en die zet ik nu in mijn album.
    Ook meteen even een buikfoto van 37 weken.

groetjes
    Maris

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Jaaaaaaaaaaaaa! Maartje een dochter!
    SUPER!
    Gefeliciteerd! Nu lekker uitrusten en opknappende heen!

14. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Jippie! Gefeliciteerd Maartje en Ronald!

15. JEEEE! Maartje gefeliciteerd! Dat is dan toch nog snel gegaan na het breken van de vliezen! Hopelijk volgens er snel foto's. Geniet ervan.

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Gefeliciteerd Maartje, Bravo! Goed gedaan meisie! Nu lekker uitrusten en genieten.

Diaan en Marco: Mooi baby'tje hoor!

Ik zit niet alles meer goed, heb allerlei vlekjes rechts, ligt de baby op een zenuw of zo, heb ook hoofdpijn...Wat is dit? Voel me helemaal raar... :(

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Maartje en Ronald, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Fiene!!!

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maartje, proficiat met je dochter!

Marieke, oei klinkt niet zo best...heb je ook last van vocht?

19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    @ Marieke, ff bellen naar je gyn of vk! Klinkt niet zo goed!

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Maartje, gefeliciteerd met jullie dochter! Laat de goede tijden voor jullie nu maar aanbreken!

Deel Deze Pagina