Hoi! Wow heftig verhaal! als eerst gefeliciteerd met je neefje! En als 2e.. sterkte met je moeder, hoop dat ze zich weer snel dingen kan herinneren!
*snik* weer kan ik het filmpie niet zien liefs nica P.S maartje en man gefelciteerd met jullie kleine meid!
Maartje, gefeliciteerd! Wat geweldig voor jullie. Rust maar lekker uit nu. Diaan en Marco, echt superlief hoor die foto! Wat een plaatje. Marieke ga jij even de vk bellen! Klinkt niet helemaal goed hoor, en je kan beter meteen bellen. Sterkte meis! Mijn moedertje is weer weg. Gezellig samen thee gedronken en Dormiplant dragees van VSM gekregen en hopelijk gaan die me helpen om heerlijk te slapen. Kreeg net een pakketje van H&M binnen. Had vanalles besteld voor mezelf en Jeroen. Er ontbrak alleen 1 artikel en ipv hadden ze er een zwarte slip met witte stippels bij in gedaan. Op zich was die wel leuk, maar ik wil toch liever wat ik besteld had en dat was een shirt met lange mouwen. Hoe moet ik dit nou weer oplossen, moet ik daar ook weer achter aan.
jaaaaaa muppetje! een meisje! wat leuk! stoere naam ook FIENE! leuk! lekker van genieten meid! @marieke.. heb je je vk al gebelt? ik meld me vandaag ook weer.. wel wat later dan normaal.. maar kwam te laat mijn bedje uit.. en toen ik net klaar was met douchen, stond mijn mamsie al voor de deur! ff snel de ikea ingegaan.. jaaa alweer.. maar ze hoefde alleen een kastje opte halen.. en daarna een theetje gedaan bij mijn oma! wel gezellig.. maar mijn oma is zo'n oma die alles verzamelt.. dus door het hele huis liggen er folders, kranten, wcrolletjes (ook voor oud papier) theezakjes.. noem maar op! baaaah vies werd ik ervan! net even alles terug gelezen! we zijn weer 2 babies rijker! maar kan even niet op iedereen reageren... dus vandaar iedereen een cyber knuf!
Jakkes, alles zit hier onder de lieveheersbeesten! Had lekker mijn was buiten hangen, maar moest er dus tientallen beesten van af slaan. Daarna kwamen ze allemaal op mij zitten, brrr nu voel ik ze overal lopen!
Ieh bah vind het maar niets lieveheersbeestjes Ze kunnen nog bijten ook! Bah :x Maartje & man GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!! @ Maris, mooie buik! En mooie wagen! Ik heb nu al een paar uur lang allemaal steekjes en krampen onderin. Het voelt alsof ik hevig ongie moet worden. Ook verlies ik echt veel slijm (sorry, bah!)
even vlug want ik ben moe heb wel alles gelezen hoor Maartje gefeliciteerd met je dochter Nienke leuk filmpje Nynke dus vanacht weer heerlijk slapen Astrid oooh die ooievaar, misschien kan die wel vliegen Xenas druk ? moe ? vind je zo stil vandaag Appeltje jij houd het wel spannend he Diaan en man mooi plaatje ( snif ik wil ook Zo ga weer verhuizen na de bank Oja marieke ben wel benieuwd hoe het met je oefningen gaat
Jaaaaa...Maartje en Ronald gefeliciteerd met jullie dochter Fiene! @marieke: zeker even de vk bellen hoor! Tja, over de schoonmoeders...zucht...ik maak me er de laatste tijd steeds meer drukker om, dat ze elke dag hier aan de deur staat en heeeeel vaak langskomt en blijft hangen (met dr wijntjes drinken...) Heb daar gewoon echt geen zin in....nu komt ze niet zo vaak hoor (gelukkig!) maar als ze komt, komt ze onverwachts met haar vriend en blijft ze lang hangen, ze drinkt dan dus altijd vele wijntjes....Schoonmoeder doet niet echt vervelend tegen me ofzo hoor, maar ik hoef haar gewoon echt niet vaak te zien en al helemaal niet daar op de thee ofzo of zij bij mij. Nu is het ook zo dat mijn moeder de bekleding voor het wiegje heeft gemaakt. Dit hadden we haar verteld, ik zei al zo: mijn moeder zegt steeds dat ze het niet super kan, maar wil het wel heel graag doen, en ik weet dat ze zoiets wel heel goed kan' . Nu zei schoonmoeder de hele tijd: maar Astrid wil het wel doen hoor, die kan dat heel goed! (kennis van haar die dus goed dingen kan maken). Dan denk ik: houd er toch over op mens! Ik heb al wel duizend keer gezegd dat mijn moeder het zelf maakt, dat ik dat juist graag wil en dat ze dat goed kan! Af en toe lijkt het wel alsof schoonmoeder haar oren op het nachtkastje heeft laten liggen...(zo deed ze ook al toen ik mijn trouwjurk uit ging zoeken. Ik wilde gewoon erg graag samen met mijn moeder. Maar de hele tijd, steeds als we haar zagen zei ze bijvoorbeeld: Ik wil ook wel meegaan hoor! Of: missschien vind je moeder het wel leuk als ik ook meega....en dat bleef ze herhalen....ook al zei ik steeds: nou, ik ga liever samen alleen met mijn moeder. Vind dat echt een moeder-dochter ding, en ik voel me daar prettiger bij (en mijn moeder vind het juist ook leuk alleen samen met mij!) Oeps..sorry voor lange verhaal..maar ik zag al die dingen over schoonmoeders dusja... Ik heb al tegen Twan gezegd dat als de weeen mochten beginnen hij het echt niet tegen zijn moeder of familie moet zeggen, want die wonen best dichtbij en die zie ik dus al aankomen..om te kijken hoe het gaat ofzo...of dat ze de hele tijd bellen..en dat ze er als eerste bijzijn..en dara heb ik dus echt geen zin in! Mijn moeder bel ik wel als het echt gaat beginnen...wil mijn ouders en zusjes dan ook als eerste zien na de bevalling, maar eerst zelf bijkomen met zn drietjes natuurlijk! Liefs Sylvia
@ Astrid: dankjewel! Veel slijm verliezen en allerlei krampjes? Nog wel even je zoon binnenhouden hoor, anders moet je toch nog naar het ziekenhuis en daar zit je niet op te wachten! @ Nienke: erg geinig dat filmpje! mooi gemaakt ook. ik ga weer even met mijn wagen spelen en een restje stroopwafelijs opeten. :-D
Even paar dagen afwezig geweest ivm gecrashte pc. Hier nog neit s ad hand. Diaan, van harte gefelictieerd met jullie zoon! Murizzzz, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Sterkte met je moeder! Maartje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
@Astrid, saboteren dat ding... Kan je er niet een gaatje/gat in maken... kan gebeuren dat dat al in de verpakking gebeurd is... toch... En dan kom je er pas achter als je het ding in de tuin wilt gaan zetten... Loop je alleen wel kans dat je schoonloeder een andere gaat kopen, maar misschien zijn ze tegen die tijd uitverkocht . Ik heb ook gezegd dat we wel bellen als beeb er is en ik ben ook van plan dan aan te geven vanaf wanneer (tijd) ze welkom zijn. Ik denk dat we vanuit t ziekenhuis eerst maar eens op ons gemakje naar huis willen en daar even op adem willen komen voordat er allemaal visite voor de deur staat. Begint het nou bij jou? Haha, misschien wil beeb toch wel heel graag die ooievaar in de tuin dan . @Appeltje, bij mijn telefoon doet de wekkerfunctie het wel als ik 'em op stil zet. Misschien eens proberen of het kan... @Diaan en Marco, wat een mooi mannetje . @Maris, ah de wagen is gearriveerd, yessss! Wij hebben dezelfde alleen dan met rood ipv oranje . Nog even en dan kan je rondtoeren met een kleine in die mooie bolide . @Martine, dat kinkt goed... geen voorweeën bij een eerste... Dan heb ik er toch iets meer vertrouwen in dat onze beeb ook uiteindelijk wel een keer zal komen . @Bolletje, ik was ook van plan om het ding te laten rinkelen, was van de week ook gebeurd, maar dan belt schoonmoeder gewoon op mn mobiel. Maar volgende keer neem ik niet op of ik laat het manlief doen en dan mag hij zeggen dat het allemaal erg lief is hoor, maar dat we echt wel bellen als t kind er is. @Nienke, hahaha . @Maartje en Ronald, van harte met jullie dochter! @Marieke, heb je de VK of gyn al gebeld? @Missyess, ik vind lieveheersbeestjes best leuk, maar niet zoveel tegelijk. Wij kwamen vorig jaar toen we gingen wandelen in het bos een hele horde van die dingen tegen, brrrr. Toen kreeg ik toch wel overal kriebel hoor...
@Astrid: Jakkes, bijten ze?! @Sylvia: Ja, jij hebt ook al zo'n fijne...Wie weet wat onze mannen allemaal over onze moeders zeggen! haha. @Maris: Hee mooie bugaboo. En mooi buikje ook! Jammie stroopwafelijs! Krijg meteen trek. Maar omdat ik gisteren zoveel gesnoept heb, neem ik vandaag maar niks. Ik heb het proberen te compenseren door net een peer en 2 kiwi's te eten, hihi.
@Jotim: Super dat je de nieuwsbrief zo trouw bijhoudt! Al 13 mama's bevallen. Als iedereen straks bevalt dan zal het wel saai worden hier! Hopelijk blijf ik niet als laatste over..
ha meides! kwam net mijn buurvrouw naar me toe.. is de schoonmoeder van mijn vriendinnetje die ook zwanger is.. 34 weken.. om te vertellen dat ze vannacht is opgenomen! omdat haar vliezen zijn gebroken.. ik weet nog niet zoveel.. alleen dat alles wat fout kan zijn goed is! dus bloeddruk enzo! maar ze moet nu wel 3 weken in het ziekenhuis blijven! ohh ben er helemaal van geschrokken..
Murriz en Maartje van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! geniet er maar van en Murriz, sterkte met jullie moeder, hoop dat ze snel opknapt! Diaan, tjee wat een schatje zeg Marieke...het kan ook een aanval van migraine zijn, ik heb dat vaker, dan valt mijn zicht gedeeltelijk weg (vlekjes) en een drukkende hoofdpijn...maar bel idd wel ff je verloskundige! sterkte meis! Maris, mooie buik meis en super mooie kinderwagen! hierbij mijn meldplicht...rustig, met wat krampjes...enorm moe en pijn in rug en benen, dus ga weer lekker op de bank hangen! dikke knuf voor iedereen!
Buddynieuws mailtje van Salsabine Hoi Hoi, Ik wilde even laten weten dat ik 2 oktober 15.16 ben bevallen van een gezonde zoon Jayden. Was een heftige bevalling met vacuumpomp uiteindelijk maar we zijn allebei gezond en gelukkig Jayden woog bij zijn geboorte 3815gram. Groetjes Salsabine Buddynieuws Salsabine van harte gefeliciteerd met jullie zoon Zo nu ga ik eerst mijn chinees eten en dan ga ik even de pagina bijwerken. Kom er niet aan toe met al die baby's Bedankt voor de complimentjes over de nieuwsbrief tot later
@Maartje en Ronald: van harte gefeliciteerd met jullie dochter FIENE. @Salsabine: gefeliciteerd met Jayden. @Marieke: heb je de vk of gyn al gebeld? @Jotim: jij kan pas bevallen als iedereen bevallen is, wie houd anders de lijst bij? Grapje hoor meid. Ik wil ook graag maar geduld is het toverwoord in deze helaas. Sorry meiden ik ben nog stees niet helemaal helder in mijn hoofd. Morgen meer reactie van mij.