Salsabine: Van harte gefelicteerd met jullie zoon! Het lijkt er hier op dat jongentjes gemiddeld toch eerder komen dan meisjes.....
Ben weer goedgekeurd door de vk. Bloeddruk mooi 120/80. Al het voorwerk vond ze een prima teken. Volgens haar is het beter om het rustig aan te doen dan in een paar uur. Zei wel tegen d'r dat het nou eens een keer mag doorzetten. M'n baarmoeder ligt trouwens helemaal naar rechts. Links zit niks als ik op m'n rug lig. Geen wonder dat daar m'n buik dan ook niet hard wordt. Ze vroeg nog of we de verloskamer al hebben geboekt. Volgende week vrijdag weer op controle, just in case. Nu weer lekker niksen, moet het vooral rustig aan blijven doen van d'r...
hey lieverds ik wil ook graag ons manneke in me armen hebben maar volgens mij duurt het nog wel ff k ben het echt helemaal zat heb last van me rug,bekken/liezen,me kont en heb steeds lang harde buiken en volgens doet me schaambot ook zeer ik ben al begonnen met tonic en een annanas maar we zullen zien of het bij mij werkt sorry voor mijn klaag ego berichtje dikke knuffff nica
hoi iedereen, even snel een berichtje van mij.. ben ontzettend ziek, hoofdpijn, misselijk overgeven.. dus ga gauw mn bedje weer in... alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
Salsabine van harte gefeliciteerd geniet ervan! Stay funny, beterschap meis... Nica..geen sorrie voor je geklaag..snap je helemaal..ik wil ook zoooo graag...denk iedereen van ons wel! we kunnen niets anders dan afwachten en (on)geduldig zijn helaas Nynke...hoop dat je vannacht ook nog een goed nachtje mag hebben! liefs
Nee hoor heb boven bij me bed een pc staan. Dus eigenlijken hoeven jullie me niet te missen. Kan bijna live bevallen. Doen we niet Hoop dat je vanacht weer lekker slaapt en dat je ook weer wat helder wordt.
idd safiya maar toch heb je het gevoel dat je aan het klagen bent dat heb ik dan he?en de hormonen werken ook niet echt mee liefs nica
BUDDIE SMS van Anne36 Even een update uit ziekenhuis. Bloeddruk is omlaag en eiwit ook, als er morgen niets meer in urine zit mag ik maandag naar huis. Met beeb in mijn buik. Anne36
Had dit smsje van anne al vanmiddag rond 17:00 gekregen, maar lag te slapen.. Zag het net pas! Maar alsnog ff doorgegeven.. Anne, hopelijk mag je snel naar huis! Liefs Kiss
Salsabine gefeliciteerd meid! Xenas, getsie ja, das wel vroeg nog 34 wk, heb je gepb't hoor! Anne: Fijn dat je bloeddruk is gedaald meis! Hier alles ok hoor meiden, bedankt voor jullie bezorgdheid, ben op bed gegaan (nadat ik mijn schoonouders heb "geïnstalleerd") met een paracetamolletje en heb een uurtje geslapen. Ik heb nog wel hoofdpijn maar had in ene keer zoooon honger, dus heb heerlijk soep met broodjes gemaakt voor iedereen en dat ging er wel in! Zeker met dit weer... Nu ga ik lekker slapen, dat zal me goed doen, morgen niet te vroeg eruit... Denk dat ik misschien toch een beetje teveel gedaan had en te weinig gegeten (goh..) en dat mijn lijf nu even heel hard STOP! riep... Kusjes en alvast welterusten iedereen! Marieke
Ohh Marieke fijn dat het weer beter met je gaat! Slaaplekker meid! trouwens, alle meiden slaaplekker! Ik ga nog ff uitslag van popstars kijken en dan ook lekker naar bedje! Liefs Kiss
@ Salsabine: Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik had begin van de avond net op iedereen gereageerd, toen mijn pc het delete, dus ik heb mijn best gedaan, maar ik had geen puf om nog een keer alles te tikken en op te zoeken. @ Marieke: Fijn dat het beter gaat. Rust maar even goed uit, het verbaast mij zeker niet dat je lijf je even terug roept als ik hoor wat je allemaal nog steeds doet. Slaap lekker. @ Anne: Fijn dat je waarschijnlijk naar huis mag. Ik had vanavond verjaardag van mijn oma. Ondanks dat ik alleen maar zat begonnen de voorweeën weer, ik zit nu met een kruik op de bank. Ik hoop dat het stopt, want ik heb geen zin om weer in bad te gaan. Ik zit er nu al iedere dag minstens 1 keer in. Misschien toch nog een keer proberen om die weeën door te sturen naar iemand die ze wel wil Weltrusten allemaal! Hoop dat jullie allemaal een beetje goede nachtrust hebben. ********** OPROEP! ***************** Ik vroeg mij af of mensen het een goed idee vinden als ik namens de oktobermama's een kaartje naar Moon stuur. Zal ik het dan namens alle oktobermama's doen, of zullen we namen erop zetten? Laat maar weten of jullie het een goed idee vinden en ook of je namens iedereen of op naam wil. Liefs Laura
Goedemorgen goh stil hier. Heb redelijk geslapen maar wordt wakke met pijn in me rug vind ik wel minder. Al met al hoeven we niet lang meer. Vandaag 38 weken Joepie. Lvdwerf ik denk namens alle oktobermama's een goed idee is. Heb vandaag op de planning staan niks. Mannentje moet naar de basketbal. En de kinderen zijn er. We zullen wel zien. Iedereen een fijne zaterdag. Er mogen vandaag weer baby's bij hoor. Misschien appeltje of stayfunny
*meldplicht* goede morgen meiden hier goed geslapen alleen die kl*te hond was tegen twintig voor 7 te piepen dis dacht ga maar ff plassen en ben weer in slaap gevallen en daarna begon ie weer dacht ga er wel uit me mannetje was net opgestaan.dus het was tegen 8uur dat we opstonden en danny is lekker uitlogeren bij opa en oma heb nog wel last van me onderrug en trekt door naar me kont bekken en schaambeen/lies zijn nu nog rustig sorry tis langer geworden dan ik dacht maar heb een nieuw mijlpaal ben alweer 39 wkn! liefs nica