Goeiemorgen! Hier alles rustig... goed geslapen.. wel en keer of wat wakker geweest, maar weer niet wakker gelegen en een uitgerust gevoel! Zo met het jongste kind naar voetbal.. de oudste wilde dit weekend liever bij zijn vader blijven, dus de jongste krijgt de onverdeelde aandacht. Manlief slaapt.. die werkt 4 avonden/nachten achter elkaar, dus heeft zijn rust hard nodig.. Iedereen een fijne dag!
Mogguh meiden! vanaf 2.30 uur beneden gezeten dus niet zo'n lekkere nacht, maar goed, verder alles prima en rustig (jammer genoeg)... Ga vandaag zoveel mogelijk doen, moet nog een aantal dingen klaar hebben, restanten van een verbouwing die nog steeds niet afgewerkt zijn hoop dat ik vandaag iets meer puf heb dan de afgelopen week! nou Jotim, idd mogen wel weer beebjes geboren worden..! fijne zaterdag allemaal! knuf
Goeiemorgen, Ik meld me weer met baby in buik! Vannacht werd ik om 4 uur wakker van de buik- en rugkramp. Elke 5 minuten kwam er weer een kramp voorbij die een halve minuut tot een minuut aanhield. 'Yes!', dacht ik, 'het is begonnen!'. Om 5 uur ben ik een warme kruik gaan maken voor mijn onderrug... nou en toen heb ik tot 6 uur zitten puffen en daarna was het weer weg! Ik werd gewoon om half negen krampvrij weer wakker! Baal, baal, baal.... Hopelijk zet het dit weekend alsnog door. Ik ben het nu wel een beetje zat!
Laura, goed idee! Ik meld me weer. Rotnacht gehad, ik weet niet meer hoe ik liggen moet. Wel weer een zekere mijlpaal bereikt, 40 weken... Ben niet zo in mn hum.
appeltje en nijnie hopelijk hoeven jullie niet zo heel lang meer te wachten en dat jullie snel jullie beebjes in jullie armen kunnen houden! ik zit net zo hoor ik heb het ook gehad maar ik ben nog niet eens uitgerekend moet nog een week liefs nica
Appeltje, hoop ook voor je dat het doorzet. van mij mag het ook wel, ben lekker opgezet op het moment en m'n schoonouders werken nu al op m'n zenuwen... Laura, mijn naam mag er zéker op, goed idee! Nijnie, zal voor je duimen dat je niet overtijd hoeft te lopen! NiCa: Hoop dat het bij jou ook snel komt nu... Ik ga vandaag even stopcontactjes doen in de kleine haar kamer en plankje beitsen en houten plafond restjes schoonmaken, dan is dat ook weer gedaan... Kusjes meiden en hup hup hup allemaal aan het bevallen geslagen en snel een beetje!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa marieke ikkuh wil bevallen(maar ja dan is het zo ver en dan roep ik waarschijndelijk ik wil niet meer) maar heb jij die oeveningen nog ergens voor de weeen opwekken die had je laatst in het forum gezet! liefs nica
haaaa meiden! Gisteren schreef ik toch een berichtje over mijn vriendin die gisteren met 34 weken is opgenomen in het ziekenhuis! Ze is bevallen! van een meisje! Madelief! Alles gaat prima! ze moeten nog 4 daagjes in het ziekenhuis blijven! Ohhh vindt het zo leuk! Iedere keer als een okt mama bevalt.. is het feest! (want dat is toch een stapje dichter naar mij toe) maar nu mijn vriendin is bevallen! vind ik het nog leuker! Wel rare gedachte.. zeg nu al tegen mijn beeb.. dat zijn vriendinnetje al is geboren! en dat ze hem graag wil zien! haha! @salsabine... jaaaa gefeliciteerd met je zoontje Jayden! Geniet ervan! @allemaal.. zal vandaag niet zo veel op internet zijn..ga strakjes ff naar de voetbal om naar mijn lief te gaan kijken.. en vanavond gaan we lekker uit eten! Vannacht prima geslapen! Gisteren weer naar een musical voorstelling geweest.. ging over piratendames! was erg leuk! wel lange zit.. maar heb het uitgehouden!
@Salsabine: Gefeliciteerd met je zoon!! Geniet ervan! @Stay Funny: Beterschap! Gata het vandaag al iets beter? @nica: Kan me voorstellen dat je het zat bent. Wie weet helpen de oefeningen van Marieke wel. haha, jouw hond houdt je wel wakker he? Is een bench niks voor jullie? Wij kunnen gerust tot 12 uur uitslapen en als we dan eruit komen dan ligt die hond vaak nog te pitten. Maar ja dat is een bulldog, dus die slaapt de hele dag door.. @Laura: Stuur die weeen maar naar mij hoor! Wil best bevallen. Wat een lief idee om een kaartje naar Moon te sturen. Doe maar van alle oktobermama's, dat is denk ik het handigst. @Appeltje: He wat balen dat het niet doorzet. Hoeveel ananassen heb je inmiddels op? haha. Het wordt wel tijd voor jou om te bevallen. Wie weet gaat het vannacht verder! @Xenas: Fijn dat alles goed is gegaan met je vriendin. Grappig dat zij eerder is bevallen dan jij. Zijn jullie kindje bijna even oud. Ik hoop dat het hier vandaag een beetje druk wordt, want ik ben de hele dag thuis... Jeroen heeft een verre uitwedstrijd, dus die was vroeg weg en is laat thuis. En mijn ouders zijn ook de hele dag weg, naar een begrafenis. Dus ik zit hier in mijn remi. Heb de hond als gezelschap, maar die ligt de hele tijd te pitten. Ga straks maar even lekker met hem wandelen.
Goedemorgen meiden! Ik meld me ff! Ik weet niet wat het is, maar sinds ons bed op klossen staat, slapen Rogier en ik als baby's... niet te geloven (alsof hoogte lekkerder zou slapen )Maar wel errug lekker natuurlijk! Gisteren heerlijk een dagje met m'n mams op pad geweest, heeft de hele dag geduurd, haha! Daarna gelijk doorgefietst naar m'n schoonouders waar we gegeten hebben... Tegen half 11 weer thuis en lekker gelijk door naar ons mandje! Zooo, ff reageren hoor! @ Maartje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! Nu lekker genieten saampjes! Wat een prachtige naam trouwens! @ Salsabine: Ook GEFELICITEERD zeg! Hartstikke fijn dat je je ventje nu bij je hebt! Hoop dat alles voorspoedig verloopt en jullie samen kunnen genieten! @ Maris: wat een prachtige kinderwagen zeg! Was de moeite wel waard om op te wachten of niet En jee wat een mooie buik! Woont je broer ook in Stadshagen in Zwolle? @ Astrid: hmm, lastig zo met die ooievaar zeg! Kan me voorstellen dat 't op een gegeven moment zat bent om de goeie vrede te bewaren! Zou een "fatsoenlijk" gesprek eens zin hebben of heeft ze een plaat voor d'r hoofd? @ Nynke, fijn dat je nachtje in het ziekenhuis goed is verlopen! Hoop dat deze positieve lijn zich ook thuis weer voortzet! @ Diaan en Marco, wat een prachtig kereltje zeg! Kan me voorstellen dat jullie hier supertrots op zijn! @ Nienke, hahaha, ik heb echt vreselijk gelachen om dat filmpje! Fantastisch! @ Weet niet meer wie: Bijten lieveheersbeestjes? Echt waar Weg is 't schattige beeld dat ik van ze heb @ Stay funny: Beterschap meid! Lekker in bed blijven! @ Anne: hopelijk mag je snel naar huis meis! Rustig aan hoor! @ Laura, ik vind het een erg goed idee om Moon namens ons oktobermama's een kaartje te sturen! Erg lief van je! @ Appeltje, getver zeg! Dan hoop je toch ook echt dat het doorzet! Ik ga HEEL hard voor je duimen dat 't snel gaat beginnen! @ Xenas: fijn dat alles goed is gegaan bij je vriendin zeg, gefeliciteerd! Haha, moet jullie kleine ook maar snel komen! Ben volgens mij weer helemaal bij! Zo even boodschapjes doen samen met een vriendinnetje! Vanavond verjaardag van een vriend van ons, morgen de verjaardag van mijn neefje, die wordt 14! Ik kom straks nog wel weer aanwaaien, nu eerst ff lekker douchen! Knuf Chris
@laura.. goed plan! doe maar gewoon denk ik van alle oktobermama's! @missyess.. ja ze zouden natuurlijk al vlak na elkaar geboren worden! maar ik 3 weekjes eerder dan haar! haha! ze ligt nu nog 3 dagen in ziekenhuis! ze zei al.. goed je best doen dit weekend.. dan liggen we nog even naast elkaar! haha!
@Xenas: Mag die van jou ook komen of ben je het nog niet zat? Rommelt het al een beetje bij je? Hier nog vrij weinig te merken..zou best wel graag willen bevallen. Maar ik denk dat ik mijn buik wel ga missen, ook al zit ie af en toe in de weg..
@diaan en man: Wat een knap jochie! @maartje en man: eindelijk is ze daar dan!! Super~!!(ps) voor de rest heb haar ook via de sms gefeliciteerd @nijnie: gefeliciteerd met je 40 weken! Dat de kleine maar snel mag komen! En inderdaad vond het ook wel fijn om te horen, ik vroeg me namelijk af wanneer ik ze eens zou krijgen, maar dat schijnt dus niet te hoeven. @salsabine: gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! @stay-funny: he wat vervelend, beterschap, heb je de vlk nog gebeld, of denk je dat het griep is? @anne36: mooi dat je naar huis kan! @laura: dat is een leuk idee van je, heb je haar adres of doe je dat via de mail? @appeltje: balen zeg dat het niet door heeft gezet,kan me voorstellen dat je het zat bent, hopelijk komt jou kleine dit weekend zich laten zien! (en de mijne ook) @xenas: Fijn dat het allemaal goed is gegaan met je vriendin! gefeliciteerd met haar! valt ook mee 4 daagjes in het zh toch? en gefeliciteerd met je 38 weken! hier ook nog rustig, had gisteravond en vanacht wat krampjes, maar helaas vanmorgen wat het weer over... Iedereen belt hier ook steedsof er al wat is....pfff wordt er een beetje gek van, is natuurlijk best lief bedoeld..maar toch... Heb ook geen idee hoe je zo iets nu weer subtiel brengt naar iemand, kan toch moeilijk zeggen, bel niet meer...ook zo cru..
ik denk niet dat een bench zin heeft voor onze hond denk dat ie eerder dan de gehele buurt wakker houdt en daar zitten we ook niet om te springen wij hebben een kruizing tussen een jackrussel en een dodermann(mama was dobermann en papa de jackrussell ) het kan ook zijn dat hij merkt dat er wat aan de hand is want ik heb wel last van doorzichtig slijm als ik me onderkant afveeg maar ja kan ook vals alarm zijn he? en een bench kunnen we hier ook niet meer kwijt in huis alles staat al zo vol liefs nica
Hoi iedereen, bedankt voor de lieve berichtjes het gaat gelukkig al wat beter, ben nog wel heel erg moe.. heb gister heel de dag geslapen (voor zover t kon, tussen t overgeven door) de hoofdpijn is nu in ieder geval dragelijk! verder baal ik er van dat mn kleintje nog niet in aantocht is.. soms erg last van krampen en steken.. maar echt doorzetten ho maar! zo dan zou ik even reageren op de meeste hierzo! @ Nynke ben blij dat t goed is geweest een nachtje ziekenhuis! @ Appeltje kan t begrijpen, ik vind t ook wel tijd worden! hoop dat t doorzet meis! @ Chrisje je heb t dr maar druk mee @Nijnie wachten is verschrikkelijk.. maar we wachten op iets zo moois dat t t wel waard is! ookal wil ik t liever gister dan vandaag al vasthouden!
@Nica: onze hond is al vanaf pup gewend aan zijn bench, echt ideaal. Maar idd, het huis staat nu wel erg vol! Heb nl ook nog een groot konijnenhok en een vogelkooi, is hier een beetje een dierentuin.. @Stay Funny: Hopelijk gaat het ook bij jou doorzetten!