Dat klote voetbal ook. Ik krijg zo visite en Jeroen die is er nog steeds niet. Hij is er waarschijnlijk pas om 8 uur en we zouden uit eten gaan...grrr Hij mocht trouwens van de trainer ook niet met zijn eigen auto achter de bus aan rijden! Als hij plots naar huis moest dan zou iemand hem wel brengen...
tis rustig op t forum.. weinig berichtjes vandaag @ Laura echt een super idee dat kaartje en wat is ie lief geworden!
Ik dacht, ga toch ff nog kijken anders moet ik zoveel bijlezen.. Hebben jullie maar zo weinig gekletst! Maar ja, nog steeds geen babynieuws dus.. @ Laura, wat lief zeg! Hopelijk gaat het goed met dr en dr beeb! Vandaag vond ik het echt zo een herfstdagje, lekker zonnetje.. Maar toch best koud! Vind ik altijd wel lekker wandelweer! Hier best ook vel krampjes gehad vandaag, alsof ik ongesteld moet worden Maar ja, het hoort er allemaal bij! Ik ga nog ff hier opt forum snuffelen.. Liefs Kiss
Hier alles rustig, af en toe wat gerommel. Maar ik heb echt geen idee of dat uberhaupt wat doet... Astrid, nog even die kleine binnenhouden hoor als je niet naar t ziekenhuis wilt... Missyess, wat vervelend.
hoi allemaal, daar ben ik ook weer even, na een druk dagje bij de Ikea en op de "Kunstevent" (daar exposeerde een oom van ons). Op zich jammer van het mooie weer (het was hier prachtig), maar we hebben nu wel een mooie kast erbij (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19848239 maar dan in zwartbruin en ipv hangmappenlades hebben we twee keer twee deurtjes) en een staande lamp voor in de babykamer (de Kroby). @ Chrisje: yep, mijn broer woont ook in de Stadshagen! Op de Rietgras wel te verstaan. Ik ben helemaal trots op het feit dat ik je wijk herkend heb van 1 foto! Bedankt trouwens voor de complimenten over mijn wagen en buik (ook aan de andere dames die er iets over gezegd hebben!). Ik ben ook heeeeel blij met de wagen. We hebben ook onwijs veel zin om er mee naar buiten te gaan (met ons beebje natuurlijk!) @ laura: heel goed idee om Moon een kaartje te sturen! Ik vind dat je een mooi kaartje gekozen hebt en een mooie tekst er in gezet hebt. Hopelijk doet het haar goed! @ Nijnie: je bent grappig! Ik zag echt een stampvoetende Nijnie voor me toen ik je berichtje las! Maar ik hoop wel voor je dat je nu snel zult bevallen natuurlijk! @ Salsabine: PROFICIAT met jullie zoon! @ Astrid: ik heb vandaag ook ineens veel druk op mijn blaas staan. Spannend he? @ Missyesss:Idiote (bekrompen) opvatting van de trainer van jeroen... Waarom zou hij in vredesnaam niet zelf mogen rijden? Ik ga nu lekker in bad (geen specifieke reden zoals kramp of zo, gewoon lekker), tot later! Groetjes Maris
Het is hier echt verdacht stil Heb zelf ook weinig te melden. Iedereen druk aan het bevallen ? Of heeft iedereen van het mooie weer genoten en ligt nu voor pampus op de bank. Ik zie hier verlopig geen baby komen eigenlijk. Heb nergens last van was vorige weekend wel anders. Ga wel vroeg me bedje in want morgenvroeg komt formule 1.
Xenas, gefeliciteerd met je vriendinnetje en je 38 weken! Joepie de poepie! doris, fijn dat alles goed gaat meis! Oeh Nynke, lekker zeg! Goedzo! Misoh, heb ik met windjes, kan ze echt niet meer ophouden, leuk als dan net je schoonvader langsloopt, hihi Laura: Dankjewel! Super lief van je zeg! Ik was er niet vandaag, ben heeeel erg opgeschoten met de beebskamer an heb daarna de ramp van Fred proberen schoon te maken een paar uur lang. Dacht éven een kitrandje om het bad heen te zetten...Het zat ongeveer door de hele badkamer...En dat is echt kl*tespul om weg te halen. Zat op een gegeven moment huilend te schrobben toen ie boven kwam, toe moest ik maar verplicht onder de douche en lekker op het terras gaan zitten...Pfff...Dus: in de beebskamer heb ik de stopcontacten en schakelaars gedaan, de grote plank in dezelfde kleur gebeitst als de kleine boekenplankjes en de lijstjes van haar schilderijtjes aan de muur ook. Schilderijtjes ook opgehangen. Nu hoeven alleen nog de planken aan de muur, het deurkozijn geschilderd, vloer erin en dan het bedhemeltje en de gordijnen erin (en de meubels natuurlijk) en dan is het gewoon KLAAR! Yes yes yes! Badkamer ook bijna fini, morgen even opruimdagje en schoonmaken van gereedschappen die we niet meer nodig hebben enzo, lekker rustig, met een muziekje... Rommelt hier flink in mijn buik! Sorry voor het lange verhaal weer, hihi, maar ja, omdat het zo rustig was vandaag mag het hè?
hey meiden volgens mij rommeld het hier een beetje in me buik en de rugpijn zit nu ergens bij me staartbotje en idd ongpijntjes enzo maar kan een begin zijn of alleen voorweeen maar we horen het maandag wel als ik er dan nog loop want dit houdt ik echt geen wek meer vol die pijntjes liefs nica sorry moest ff klagen
meis ik zit net zo maar als de bevalling begonnen is hebben we zoiets pffff hoelang nog hihi liefs nica
Laura, wat lief dat je dat kaartje hebt gestuurd! Marieke, bedankt voor de oefeningen. Ik ga er straks wat van doen. Ik hoop dat het vannacht weer gaat rommelen. Had het idee dat het het rommelen afgelopen nacht toch te maken had met die (laxerende) thee die ik had gedronken - op advies van de vk. Hopelijk doet ie vannacht zijn werk nog beter. Ga maar weer een kopje zetten. Een goede nacht allemaal gewenst met toch wel minimaal 2 forumbabies, niet?! Groetjes, Appeltje
Lijkt me een mooi streven Appeltje.. minimaal 2 .. maar niet vanhier... alles rustig.. al heb ik wel het idee dat er een soort van beweging in zit (naar beneden) het mag alleen geen naam hebben ... en zeker niet de naam bevalling Laura.. super lief kaartje voor Moon... ik ken haar niet, maar vind het toch wel erg mooi dat er ' oktobermama's ' in het algemeen op staat, want ik leef toch mee.. Marieke... toch weer een druk dagje dus.. maar fijn dat het opschiet! Jotim.. klinkt ff anders bij jou dan vorig weekend... Verder iedereen een rustige OF heeeeeel drukke-nacht-met-resultaat gewenst!
hahaha, hier niks in ieder geval, kom net terug uit de plaatselijke kroeg, Frankrijk heeft van de All Blacks gewonnen Jééééé! Hele dorp gek natuurlijk! Was heel gezellig, ben wel wat moe, denk dat we morgen even lekker uitslapen, ook aangezien Fred een béétje teveel bier op heeft hihi, gelukkig zijn m'n schoonouders er, als ik vannacht nog vervoerd moet worden gaat dat hém niet lukken...! Maar wat doet dat een mens goed, met al die verbouwingen er even tussenuit...Hadden we verdiend. Kusjes en welterusten (of succes met bevallen )