Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ liesje: krijg ontzettend veel commentaar. Is het echt geen tweeling? Wanneer moet je bevallen? En dan nog al die mensen die kijken alsof ik compleet gestoord ben dat ik de deur uit ga. Dat kind kan er elk moment uitvallen. Volwassenen kijken met grote ogen en kinderen lopen/fietsen met open mond voorbij. Erg irri soms.

@ smeetje: gelukkig voel je je alweer wat beter

@ xenas: klinkt als voorwerk... zegt alleen niks over of het echt gaat beginnen nu... kan het weten... loop al 3 weken zo rond...

Vandaag weer lekker gepoetst. Gisteren het hele huis gezogen door manlief en ik heb beneden gedweild. Ben echt niet normaal. :) Heb nergens puf voor maar moet wel de ramen zemen en manlief ging de auto uitdoen. Heb ik nog maar even geholpen om de ramen te doen en de binnenkant af te nemen. Nu kan de kleine met een gerust hart vervoerd worden.

Pff nesteldrang is best vermoeiend... weet nu niet meer wat ik nog zou kunnen doen..

We kwamen er net wel achter dat we de maxi-cosi niet kwijt kunnen op de achterbank. Is de gordel te kort voor. Dus dan op de bijrijdersstoel, dat lukt wel. Kreeg al een lichtelijk paniek gevoel. Hoe moet anders die kleine mee naar huis uit het ziekenhuis... gelukkig past het net. Hebben geen airbags in de auto, dus voorin is geen probleem. Hoop wel dat het vervolg zitje wel gaat passen achterin. Anders moeten we over een paar maanden een nieuwe auto.... nouja nieuw..

2. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    :) meld :)

Hier even een berichtje uit de polder. Alles oke.....alleen die pijn in mijn handen van dat vocht, daar wordt ik echt gek van. Mag ook geen vochtafdrijvende middelen gebruiken, zou niet goed zijn voor de placenta. Gewoon veel drinken en doorbijten.

Ik ga er weer vandoor.

xx

3. @maris: Ja vond het ook een beetje vreemd. Nu moet hij dus eerst naar de club gebracht worden en vanaf daar weer met de auto naar huis.

@marieke: Nou je bent flink opgeschoten. Hopelijk is het nu allemaal een beetje klaar en kun je gaan rusten. Is ook belangrijk hoor!

@Liesje: Nee dat zou ik ook niet leuk vinden hoor, zo tegen het einde van je zwangerschap. Hopelijk kun je vandaag een beetje bijslapen. Hoe is het nu met je dochter? Wow, zeker een flinke buik! Ziet er goed uit hoor!

Oh, mijn ouders zijn er...ik reageer straks verder...

4. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Smeetje, ik zie net dat jij uitgerekend bent voor 28 oktober! Dan zijn wij 7 jaar getrouwd!

Misoh, op de duur zou je gewoon nog zeggen : ja ja het zijn er twee! pffffff echt irri hé!

Missyess, de dochter heeft nog altijd last van haar oor...echt zielig....maar heeft geen koorts, dus dat is toch ook al iets...als ze nu maar niet echt super ziek wordt, anders kan ze haar broertje nog niet eens pakken :( als het ooit nog besluit om er uit te komen, natuurlijk :)

Morgen om 10u terug een afspraak bij de gyn...had echt gehoopt dat ik die afspraak niet meer ging nodig hebben...

5. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden hier ben ik ff weer ben het echt helemaal zat loop me eigen echt wat in de weg was net al in tranen toen me vriend een opmerking gaf wat als een geintje bedoeld was ik hoopte ook dat het van het weekend zou beginnen maar niet dus en ik hoop ook dat we morgen horen wanneer in ingeleid word ik hoop dat ie zegt kom dinsdag maar!

sorry moest ff een ego berichtje kwijt

liefs nica

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nog geen baby's?
    Hier gelukkig ook neit, nog 2 dagen wachten kleine!

Mijn ouders zijn vandaag langs geweest (vanuit Friesland) was erg gezellig.
    Heb alleen nu al een tijd hoofdpijn enzo :(
    Iets miinder, mag er natuurlijk ook niets tegen nemen ( paracetamol werkt bij mij niet meer :) )
    Lekker weertje trouwens! Denk dat ik zo maar ff weer buiten ga zitten.

En beebie's, SCHIET OP! We zijn aan het wachten :rolleyes:

7. Ine

Ine Actief lid

5 dec 2006
    159
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    Hallo dames.

Bij deze meld ik mij nu als moeder. :D :D
    Jaja.
    Ik ben gisteren bevallen van onze dochter ELINE !
    Alles is goed verlopen.
    Bevallen in het ziekenhuis ivm gebroken vliezen en niet ingedaald. om 2.00 uur in zkh en om 16.30 mochten we alweer naar huis. :D
    Een half uurtje geperst en ze was op de wereld. Alles was okay en ik heb zelfs geen hechtingen, sjoef.
    Ze weegt 3350 en is 50cm lang.
    Nou dames ik wens jullie verder succes met de laatste loodjes, en ik zal snel weer wat laten horen.

8. Dop07

Dop07 Bekend lid

Feli Ine! Fijn dat alles goed is gegaan!

9. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    *meld*

Wauw toch nog een beebje dit weekend! :) gefeliciteerd Ine! geniet er lekker van!

hier nog steeds alles rustig..alleen ontzettend pijn in rug en enorm energieloos helaas...sorrie meiden, maar hierdoor kan ik niet meer dan bijlezen en een kort berichtje plaatsen...ga weer plat!

dikke knuf voor iedereen!

10. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @ine: gefeliciteerd met jullie dochter Eline!

11. Jammie marsepijn en bonbonbloc...krijg meteen trek! En ik moet nog eten (waar ik dus geen trek in heb, slecht he)

@Laura: Ja het klopt dat rommelende darmen weeen opwekken. Daar is de werking van wonderolie op gebasseerd.
    Mijn libido is wel gelijk gebleven eigenlijk. Het is alleen allemaal niet zo makkelijk meer. Mijn lichaam zit echt in de weg! Ik heb nu al wel de hele dag harde buiken na het vrijen! Komen nu zelfs om de 5 min, haha, maar zijn niet pijnlijk, helaas. Zette het maar door in een bevalling!

@Maris: ja, met klussen kunnen er soms flinke vloeken voorbij komen! Toen bij ons het rolgordijn steeds naar beneden pl...rde heb ik ook heel wat voorbij horen komen! haha

@Xenas: Ja zo'n album is echt leuk o te doen. je bent er toch best even mee bezig, wil je alles mooi krijgen. Leuk werkje voor saaie dagen!
    Jeroen geeft zijn mobiel tijdens trainingen en wedstrijden ook af aan de verzorger. Gelukkig was dit voorlopig de laatste uitwedstrijd, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken!

@Misoh: Wauw, idd een flinke toeter! Mooi hoor.

Hee ik zie veel foto's met de vsm puur mama buikband, haha.

@Kirsten: Nou zeker een mooi mannetje! Hoe bevalt het om moeder te zijn? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?

@Nica: Nou, ik hoop dat je gauw ingeleid wordt, of dat het niet nodig is natuurlijk! Heb je de oefeningen van Marieke al geprobeerd?

@Ine: Jee toch een baby vandaag (of gisteren eigenlijk..)!!! Van harte gefeliciteerd en wij willen wel foto's zien natuurlijk!!

He jammer, mijn harde buiken zwakken weer wat af. Ik ga nu maar even koken, bah echt geen zin in, maar moet toch wat eten...

12. NiCa

NiCa Bekend lid

nee missyess :oops: ik heb te veel last van me rug/bekken enzo en ik wacht af tot morgen heb al wel annanas en tonic gehad

liefs nica

13. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd met jullie dochter Ine!

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo lieve meiden,

Hier dan even een berichtje van mij. Zoals jullie inmiddels wel weten zijn wij vrijdag de trotse ouders geworden van een gezonde dochter, Fiene.
    Ze woog bij geboorte 3390 gram en is 51 cm lang. Ze heeft heerlijke bolle wangen en is uiteraard de allermooiste baby van de hele wereld. Ik heb nog geen tijd en rust gehad om alles terug te lezen en alle foto's van onze schat staan ook nog op de camera, maar ik zal manlief vragen om ze er snel af te halen.

De bevalling is uiteindelijk donderdagochtend met gel ingeleid en kwam ook goed op gang. Rond 15.00 uur had ik drie cm ontsluiting. De weeen waren goed op te vangen en alles ging goed. Helaas stopte de weeen en besloot de gyn dat ze dan ook niks meer gingen doen die dag, maar ik moest wel blijven. Een flinke domper dus. 's Avonds begon het weer te rommelen, maar ook dit zette niet door. Uiteindelijk heb ik om 23.30 uur een slaapmiddel gekregen omdat ik helemaa kapot was en is mijn man thuis gaan slapen.
    De volgende ochtend was ik als de dood dat ze me naar huis zouden sturen, maar gelukkig besloot de volgende gyn in dienst anders. Om 8.30 uur hebben ze mijn vliezen gebroken en ben ik aan het infuus met weeenopwekkers gegaan. Om 11.00 uur had ik 5 cm ontsluiting. Daarna volgde een weeenstorm die ik mijn ergste vijand niet wens. Ik weet nu precies wat rug- en beenweeen zijn :confused: . Ik werd onder de douche gezet, maar dat was geen succes. Vijf kwartier later had ik namelijk persdrang en werd ik over de gang teruggesleept naar mijn kamer, alwaar een kwartier later Fiene ter wereld kwam.
    Ze had de navelstreng twee keer om haar nek en er zat een knoop in, maar gelukkig heeft ze er absoluut geen last van gehad ('grappig' detail; ik ben zelf ook geboren met de navelstreng twee maal om de nek).
    Omdat ik inmiddels echt aan het einde van mijn latijn was, ben ik 's middags aan het infuus gegaan en was er gelukkig 's avonds een bed beschikbaar zodat ik een nachtje kon blijven. Zaterdagochtend om 11.00 uur zijn we lekker naar huis gegaan.

Inmiddels is de borstvoeding aardig op gang en maken we het beiden goed. Ik ben nog wel erg slap, maar kan in ieder geval weer eten! :D
    Gelukkig krijg ik extra kraamzorg en is mijn man ook de aankomende twee weken nog thuis.

Ik kan nog uren door gaan over de bevalling, onze prachtige dochter en het wonder wat geboorte heet, maar ik ben moe en moet zo weer voeden, dus laat ik het hier even bij.
    Iedereen die nog moet bevallen; Zet hem op!
    Iedereen die in de tussentijd ook aan het grote genieten is begonnen; Gefeliciteerd!

Liefs, Maartje

15. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hey Maartje! Wat fijn om van je te horen... Horror bevalling (weet alles van rug en beenweeën) maar gelukkig nu alles goed! Misselijkheid ook over? Nou maar flink aansterken èn genieten!

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ine gefeliciteerd met je dochter

Maartje wat leuk dat je even aankomt. Rugweeën zijn erg. Heb ze ook nooit anders gehad. Maar je hebt er wat voor terug gekregen een mooie meid. Ben heel nieuwsgierig na de foto's

Xenas de spare-ribs waren zooooooo lekker. Echt van genoten.

Zo heb wel een beetje bij gelezen maar nog niet helemaal.
    Heb vandaag weer heel het huis gedaan en ben ook erg moe.
    Heb ook veel honger vandaag.

Ik wens iedereen een goede nachtrust

Appeltje en stay funny jullie zijn aan de beurt hup hup baby's kom eruit.
    We kunnen niet allemaal tegelijk bevallen.
    Vond het wel verdacht rustig in het weekend. Is iedereen de ademshalingsoefening van marieke aan het doen ?

Misschien dat ik straks nog even kom. Anders tot morgen

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey meiden!

Weer een baby, HOERA!

Ine, van harte gefeliciteerd met je dochter Eline!!!

Zat vanochtend om 9 uur al in de auto. Alex moest voetballen (hij voetbalt in Almelo). Had ineens zin om mee te gaan kijken, en zonnetje scheen ook lekker. Was vanmorgen nog wel even koud, maar later werd het heerlijk weer! Daarna naar zijn schoonmams geweest.. Daar ook onze auto helemaal van binnen en buiten een schoonmaakbeurt gegeven. Normaal doen we dat lekker snel in de wasstraat.. Maar nu dachten we, we doen dit lekker zelf! En het was natuurlijk ook heerlijk weer!

Daarna naar mijn mams geweest.. En net zijn we pas weer thuis.
    Nix geen gerommel meer in mijn buik.. Helaas..

Maar ben wel 38 weken, dus lang kanhet niet meer duren, toch? Maximaal 4 weekjes, en ach, das zo voorbij!

Nou meiden.. Hoop toch volgende keer op meer baby-nieuws!

Ik ga nu filmpje kijken met Alex..

Liefs Kiss

18. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    BUDDY NIEUWS ASTRID

07-10-2007 om 19h43

Hey Dames, wij zijn onderweg naar het ziekenhuis. Ik heb de kleine vandaag te weinig gevoeld. Vruchtwater is verminderd en bloeddruk is hoger. Urine is schoon. Volgens verloskundige gaat het niet lang meer duren.

BUDDY NIEUWS ASTRID

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Sterkte astrid

dat je jou baby vlug in je armen mag hebbben.

ik wil ooooooooook baby in de armen dan he

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Astrid, hoop dat alles ok is..En dat je snel naar huis mag met je beeb!

Liefs Kiss

Deel Deze Pagina