Hoi Lotte gefeliciteerd! Ik voelde in het begin ook bijna niks begin nu pas de laatste dagen misselijk etc te worden. Dus komt allemaal vast nog wel!
Nieuwe oktobermama's welkom en gefeliciteerd! Ik ben erg moe en misselijk de laatste paar dagen. Had zelfs geen zin in internetten. Ben vandaag wel lekker bezig met de belastingaangifte. Dat vind ik leuk om te doen, want wij krijgen altijd geld terug! Dit jaar best veel \/ , dus ik ben helemaal blij!
Alle newbees VAN HARTE WELKOM en gefeliciteerd! Kom vanaaf ff weer bijschrijven en lezen, eerst ff eten koken nu! kus
Haha.... ik ben een zonnetje hoor! Ik voel me even vrolijk als anders alleen slaap ik echt ontzettend veel op een dag. Lient, dus toch nog misselijk geworden?! Heb jij daar pas sinds kort last van? (ik waande mij al veilig namelijk ) Nieuwe oktobermama's: welkom!
Ja hoor, helemaal herkenbaar! Volgens mijn vader lijk ik hierin op mijn moeder, maar of ik daar nou blij mee moet zijn! Gelukkig maakt mijn man er nog grapjes over. Ik maak het over een paar maanden wel weer goed met hem Grts, Maartje
ik wordt als alles goed blijft gaan ook een oktober mama. zoals ik zelf uitgerekend heb hier, ben ik rond 22-10-07 uitgeteld. ben benieuwd hoe het allemaal gaat. dit is ons eerste wondertje. dus alles is helemaal nieuw. doordat het hier carnaval is, kan ik pas woensdag of donderdag bellen met de huisarts. ik moet namelijk doorverwezen naar de gyno, ivm mijn handicap/chronische ziekte. dus hadden we afgesproken met hem dat we zouden bellen zodra we een positieve test in handen hebben. dan kunnen we zo snel mogelijk naar het zkh. groetjes anneke oooo heb er nog een beetje moeite mee hoor om het te geloven dat ik echt zwanger ben.......................
Ik merk het zelf ook heel erg. Vind het niet leuk voor me omgeving maar probeer dan te denken doe aardig en dan komt het er juist fout uit. Hoop dat het snel veranderd hihi.
haha, hier een juli mama die even met jullie mee las... en helaas ook in week 16 ben ik nog steeds een kreng...
Nou, ik kom me na een aantal dagen ook weer even melden (ga zo X factor kijken) Even goed nieuws; Ik ben aangenomen! Ongelofelijk gaaf, vooral omdat ik heb verteld dat ik zwanger ben! Ben er helemaal blij mee. Boek van Kluun krijgt mijn man do voor zijn verjaardag Hoop dat ie het leuk vind! Behalve foliumzuur gebruik ik niks...Denk dat ik wel gezond genoeg eet. Zal het volgende week ook nog even met de gyn over hebben... Ik voel me nog steeds niet zwanger (en vind dat niet erg als ik volgende week maar hoor dat alles goed gaat...) Heb alleen 's avonds soms wat pijnlijkere borsten en iets eerder moe, maar niet echt opvallend. Meiden die deze week een echo hebben: suc6 allemaal! Tot gauw maar weer!
Elvira, gefeliciteerd! Wat goed dat je werkgever er dus zo mee omgaat..... kennelijk wilden ze je wel heeeeel graag! Anneke, welkom!
Ik heb zo vreselijk gedroomd.... ik droomde dat ik een miskraam had gehad en iedereen moest vertellen dat het over was. Toen ik wakker werd moest ik huilen van opluchting! Ik ben positief (dacht ik), maar die droom geeft toch wel aan dat ik er onbewust wel mee bezig ben.
Een goede mogguh allemaal! @appeltje: naar he die dromen, ik droom ook vaak dat ik naar de toilet ga en dan allemaal bloed zie, vreselijk en wat een opluchting dan wakker te worden en geen bloed te vinden op de toilet pffff... @elvira: Gefeliciteerd, heel erg fijn voor je! Wie heeft er ook regelmatig last van ongipijntjes? ik weet dat dat ook bij een beginnende zwangerscahp hoort, maja kan het niet helpen me er toch wat ongerust over te maken liefs Pjetje
Goor morning, Rot zeg die droom. Ik droom de laatste weken ook al van die rare dingen. En vooral over baby's en kinderen...Vreemd he. Ik heb trouwens geen ongi pijntjes maar steekjes. Maar die ongi pijntjes kunnen geen kwaad hoor, schijnt er ook bij te horen.
zo droom ik steeds over zwangerschapstesten mens zit raar in elkaar , heb vanavond een echo omdat de dokter denkt dat ik geen miskraam heb gehad vorige maand dan zou ik dus een september mama zijn wat een onzekerheid hoor eerst dacht ik een miskraam was er erg verdrietig om en toen weer zwanger vanavond weten we meer maar 1 ding staat wel vast en dat is dat ik zwanger ben
Goedemorgen Allemaal! Alle nieuwe oktober mama's gefeliciteerd! Poeh wat gaat dat hier hard zeg 10 pagina's lezen.. Bijna 6 weken, gaat echt langzaam zeg.. liefs Shannen
Jee wat een onzekerheid lievebeestje! Maar idd je bent iig zwanger en dat is het voornaamste, en als je dan een maandje verder bent is dat alleen maar mooi meegenomen toch! Laat je wat weten als je de echo hebt gehad?
Spannend hoor lievebeesje! Ik heb morgen mijn echo, dus ik denk dat ik daar onbewust mee bezig ben. Eergisteren droomde ik dat ik een kindje had gekregen dat niet helemaal gezond was. Het leek wel een lappenpop, helemaal slap. Brrrrrr.... dat belooft nog wat met die dromen van mij de komende 7 maanden! Ik ga nu snel naar mijn werk, anders ben ik te laat!