@Missyess en anderen die op zoek zijn naar zo'n GYMBAL, bij de Lidl vanaf vandaag, 7 euro. @Nynke, liever vandaag al, maar morgen is ook prima. Ik ben een beetje klaar met het wachten. Verder even niet zoveel zin om te reageren. Gisteravond weer een dip, blegh het lijkt wel of ik alleen nog maar kan lopen janken zo ongeveer... Ik vind het lastig om te lezen dat anderen wel bevallen en ik nog niet. Ik gun het iedereen, maar ik wil ook zo graag en de moed zakt me af en toe volkomen in mn schoenen. Aan de ene kant denk ik dan: misschien moet ik maar even wat minder lezen hier, aan de andere kant wil ik toch ook gewoon meelezen. We zitten immers uiteindelijk allemaal in hetzelfde schuitje... Dus misschien ben ik wat minder aanwezig even, misschien ook niet. Ik zie wel. Op dit moment gaat het wel weer.
Goeiemorgen dames! Jeroen zit vandaag in Vlissingen, dus duim met mij mee dat ik mijn benen goed bij mekaar weet te houden. Daarna zal hij niet meer zo ver weg zijn, vandaag is de laatste keer, tot de kleine er is, blijft hij dan verder op ongeveer anderhalf uur reistijd. @ Marianne: Wat een mooi ventje zeg! Echt een plaatje! Ik wil ook! @ Marsja: Welkom! Wil je nog op de buddylijst? Staat op in de nieuwsbrief van Jotim30 uitgelegd. Ik heb al wel zo'n gymbal, ook vanwege mijn rug, aangeschaft bij mijn fysio. Je hebt ze gewoon in allerlei maten. Mijne is goed om op te zitten, maar net te hoog om op te bevallen. Je moet dan eigenlijk wel hebben dat je doos lager hangt dan je knieën, want dan ontspant je bekkenbodem beter. Het beste is een ondersteunde hurkhouding, dus dan moet de bal juist niet al te groot zijn. Ik weet dus nog niet of ik deze wel ga gebruiken met de bevalling, want kan dus wel eens te hoog zijn. (hebben we uitgebreid uitleg over gehad bij de cursus) Gister hebben we de laatse dingen gedaan ter voorbereiding op de thuisbevalling, dus wat dat betreft; laat maar komen! Ik ga weer even op de koffie bij mijn ma.
@Nijnie: dikke ((knuff)) voor jou. Kom maar gewoon als je zin hebt. Ik hoop echt dat je beeb snel komt. Misschien wil de vk je strippen vandaag? @Laura: nog even een dagje wachten met beeb hoor.
Goedemorgen dames met dikke buiken. Zo geen baby's vanacht ? het wordt wel tijd hoor. Ik heb goed geslapen en ik hoef nog maar 1 weekjes vroeg me bed uit. Dan hebben de kids hier al herfstvakantie 2 weken. mooie tijd om te bevallen voor mij. Ik voel me redelijk vit. Hoef weinig te doen gisteren heel het huis gedaan vandaag maar een beetje aanrommelen. Nynke - jij mag morgen bevallen ik ga voor de 14de. Heb vorige week al gezegd dat je morgen een baby in je armen hebt. Wat een pech met de auto beter nu dan dat je onderweg was na het ziekenhuis. Missyess - zo'n bal kan je overal halen bij sportzaken heet het gewoon een gymbal volgens mij hebben ze het nog wel bij de hema. Anders ga je toch na de speelgoedwinkel voor een skippybal. Avelon - wat een heerlijk mannentje geniet ervan hoe bevalt de kraamzorg ? Liesje - nou de sex helpt dus niet zo om de weeën op te wekken. Rastagirl- dat kan wel het begin zijn. Hoop dat de weeën vlug volgen. Xenas - nou vlug weer thuis zijn hoor. Anders gaan we je missen hoop dat je bloeddruk laag is. En tja die honger. Het zal wel even blijven heb ook om de have klap honger. Nienke -lekker slapen nog even Marsja - welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen. Hier ook de derde en voor mijn man de eerste. Die laatste loodjes pff ja we moeten nog even. Ook al een jongentje. Nijnie - (((((((((( megaknuffel)))))))) onze tijd komt wel. Lvdwerf - je benen bij elkaar houden heeft denk ik geen zin. Maar goed we duimen met je mee dat jij vandaag niet gaat bevallen. zo ben weer bij. Appeltje ? en stayfunny jullie houden het wel spannend. Ondertussen nog meer dames overtijd. Zal zo eens gaan kijken.
Hey dame's Hier (nog) geen beeb... Gister een uur aan de CTG gelegen, regelmatig harde buiken en soms wat pijnlijk. Kleine doet het super goed. Hij begon natuurlijk volop te bewegen toen ik aan de CTG lag De groei was ook perfect, toen de echo gemaakt werd was hij al zijn longetjes al aan het "oefenen" Erg leuk om te zien! Hij wordt nu geschat op 6 pond. Lekker gemiddeld dus! Gister had ik de kleine maar 1 keer gevoeld, ook geen hik ofzo. Erg raar. Ook had (en heb) ik behoorlijk wat hoofdpijn Mijn bloeddruk is ook een stuk hoger dan normaal (140/90) maar er zijn geen eiwitten in mijn urine gevonden. De kleine zit ook al goed vast in de bekken. En volgens de VK zou het niet lang meer duren. Ze verwacht 1 deze dagen. Ik ben echt super benieuwd, bedoel... zij zal er wel verstand van hebben toch? Maar ik ga er niet vanuit hoor, straks duurd het nog 5 weken! Ik mag gewoon thuisbevallen trouwens hoor! De VK kijkt hier niet op 1 dag, zolang alles maar goed met de beeb is. Mja.... Heb nu nog steeds hoofdpijn en mn bloeddruk is ook nog steeds hoger. Ook heb ik veel harde buiken,krampen naar mn been en rug toe en heeeel veeeel slijm... We zullen het zien...
Toch wel spannend hoor Astrid. Wel fijn dat hij weer goed beweegt. Een hoge bloeddruk hoeft gelukkig niet altijd ernstig te zijn. Hier nog steeds last van mijn buik. Raar. Maar goed ik ga verde aan de schoonmaak. Doei
Hey wat een goede tip van de lidl, ga mn mannetje even lief aan kijken zo of we even langs rijden (heb namelijk zelf niet meer zo veel zin om auto te rijden) en nog steeds geen baby.... wel steeds een soort ongi gevoel en wat krampjes en steken maar ja das al een paar dagen zo.. voor degene die al (eens) bevallen zijn, wordt de baby nou rustiger vlak voor de bevallen, of is dat weer zon bakerspraatje?
Volgens de VK wordt een beeb vaak wat rustiger voor de bevalling.... Dat is wat zei iig altijd meemaakt... Hier is ie ooknog steeds rustig
Oh, bij sportzaken, daar had ik niet eens aan gedacht! Ga meteen zoeken. @Nijnie: De Lidl, oh super. Ik hoop dat wij een Lidl hebben hier. Toevallig worden er op dit moment 2 gemaakt, maar die gaan pas in Nov. open! @Marsja: Welkom hier! @Jotim: Zo 2 weken herfstvakantie? Dat is lekker veel. Ik hoop ook dat ik voor de herftvakantie beval, want dan is Jeroen ook een week vrij. @Astrid: Zeker spannend! Zu jij de volgende zijn? Vind het wel rustig met bevallingen dit weekend...
hoi allemaal, even snel, heb alles gelezen maar mijn schoonzusje is net binnengekomen (half uur te vroeg, hou ik nooit zo van , maar goed). Baby zit nog binnen bij mij. Fijne dag allemaal, wij gaan lekker shoppen en naar de verloskundige. Groetjes Maris
@Missyess: ik ben niet jarig. Dan zal het Nijnie zijn. @Martine: hier waren bijde kids idd de dag van de bevalling erg rustig. @Maris: shopse en veel plezier bij de vk.
Ok, dan was het Nijnie. Nijnie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En dat je maar een mooi verjaardagscadeau mag krijgen! Wij hebben dus geen Lidl in Dordt. Maar ik heb mijn vader erop uit gestuurd, ,hij gaat even in de plaats waar hij werkt kijken of ze hem hebben.. Wel toevallig dat hij nu in de aanbieding is!
meiden.. goeie tip van die bal! nijnie.. gefeliciteerd meid! en hoop dat je snel je beeb hebt.. misschien kan de vk je idd wel strippen vandaag! @allemaal.. ga nu naar het ziekenhuis! x
Hallo allemaal, ik ben weer thuis. BD en eiwit waren gedaald. Heb echter wel al drie dagen weeen. Maar die zwakken steeds af als het ochtend wordt. Ga nu eerst even bijlezen en kijken wie er al bevallen zijn
*meld* Nog steeds met baby in de buik. Gisteravond zoals gebruikelijk weer voorweeën die de halve nacht zo ongeveer hebben geduurd. Uiteindelijk toch goed geslapen en nu is alles weer rustig. Nu maar eens even aan de afwas...
Zo net weer terug van de koffie. @ Astrid: Wordt wel spannend nu zeg! Ik vind het ook wel spannend om te horen dat het er aan zit te komen bij iemand die tegelijk met mij is uitgerekend. Mijn bloeddruk weet ik niet, maar die is voor mijn doen in ieder geval aan de hoge kant, maar verder heb ik alle verschijnselen die jij ook hebt. Over het algemeen een rustigere beeb en veel meer afscheiding, hoofdpijn en heel veel voorwerk. Ben benieuwd wie de eerste gaat zijn van ons! @ Nijnie: Voor zover ik het hier goed heb begrepen; GEFELICITEERD! Misschien mag je vandaag wel bevallen, zou wel heel speciaal zijn. @ Iedereen: Missen we hier niet een aantal mensen? Het is hier nog steeds erg rustig voor een doordeweekse dag terwijl we verlof hebben en ik heb het idee dat ik een paar namen al even niet meer heb gezien, maar ik ben even kwijt welke. Iemand? Ik ga zo nog maar ff een spelletje spelen, me nog ff gedeist houden.
@ Astrid: ik heb ook zo'n bloeddruk gehad, valt wel mee hoor. @lvdwerf: vrees dat ik met jullie mee ga doen met voorwerk. Heb veel last van kramp in m'n bekken dat richting benen gaat, beebje dat wat rustiger wordt, harde buiken krijg ik nu ook vaker, en een licht zeurende hoofdpijn. Er is zelfs een voorspelling gedaan bij mij door een vriendin dat ik op 17 oktober ga bevallen...( zou wel mooi zijn natuurlijk maar ik ga er niet van uit). Oja.. en mijn humeur begint echt achteruit te gaan, wordt steeds/sneller chagerijniger.
Nijnie, gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je het allermooiste kado mag krijgen vandaag! @ Laura, het is idd best wel spannend....IK ben ook wel benieuwd wie het eerst "mag" Zal je zien dat we allebei zometeen met 42 weken nog lopen Ik heb ook erg veel steken onderin.. Jij ook? En nog steeds veel harde buiken, maar niet pijnlijk. Wel een ongi gevoel. Ik ga zo iig even een ananas halen en bitterlemon. Wie weet helpt 't Oh en ik heb net het hele huis lopen poetsen! Kon mezelf niet in bedwang houden @ Choco, voor mijn doen is dat best hoog Zit normaal gesproken zo rond de 140/70...