Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Meiden, wie weet nog hoe die oefening gaat die Marieke hier op het forum had gezet en was dat nou om de bevalling op gang te helpen of de indaling of wat anders? Ik wil het eens gaan proberen.

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    baby's baby's baby's waar blijven jullie nou?!

meiden die overtijd zijn.. ik hoop zooo voor jullie dat de baby's snel gaan komen!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Misschien moeten we met zn allen de weeën dans doen? :whistle: :whistle: :whistle:

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Jaaa! de weeendans :D

@irene; ik weet ook niet meer precies hoe die oefening ging...was volgens mij om de weeen '' op te wekken' .

5. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    de weeëndans? Geen idee hoe dat gaat ;)
    Maar ik doe graag mee :p

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Had hem weer ff opgezocht...

7. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Heb die oefening gedaan in het weekend, maar bij mij toch niet geholpen!

Dat is ook nog eens een verschil met nederland en België :in Nederland is het normaal dat je meer dan 41 weken rondloopt, bij ons in België niet, max tot 41 weken, maar niet langer...

8. NiCa

NiCa Bekend lid

hihihi ik doe ook gezellie mee maarre hoe gaat die dans:p
    zal nog gezellie worden al die zwangere buikies enzo

liefs nica

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier is het 42 of 43 weken.
    Ik mag zelf kiezen met welke week ik word ingeleid. Keus is niet moeilijk denk ik....

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

11. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Hallo allemaal,
    Hier ben ik weer even. Het gaat momenteel steeds beter met mij. Ik kan Robin nu zelf aankleden en verschonen. Is mij al veel waard. Kom nu ook makkelijker het bed uit. Heb wat foto's van Robin in mijn fotoalbum gezet.
    Ik krijg vanaf woensdag fysio aan bed - lekker luxe - en dan krijg ik ook te horen wat ik wel en niet mag doen.

Verder alle moeders die bevallen zijn gefeliciteerd. Ik probeer een beetje terug te lezen, maar volgens mij moet ik 25 bladzijden gaan lezen.

De weeendans? Zie jullie al helemaal staan. hihi.

Groetjes

12. NiCa

NiCa Bekend lid

hahaha ik zie het al helemaal voor ons en toen was het de verkeerde dans en toen begon het gigantisch te regenen en te onweren oeps foutje bedankt:p

liefs nica

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @appeltje: ben een dag overtijd dus valt nog mee, maar ebn het wel aardig zat nu! Maar jij bent eerst aan de beurt nu!

@avelon: wat een plaatje~~

@astrid: haha mooie dans hoor, ga ik zo ook ffies doen!

@nijnie: bedankt voor de tip! ik heb net de bal gehaald bij de lidl Echt een koopje! Maar nu moet ie nog opgeblazen worden...mn pa denkt dat ie wel een opzet stukje heeft voor op de fietspomp zodat ik hem daarmee op kan blazen, anders maar even langs de bezine pomp.

14. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik be n ook net terug van de lidl! Heb de bal (een roze!) met de mond opgeblazen.. 5 minuutjes maar dus dat valt mee! Super!
    Heb ik meteen een speelbal voor als mijn paard komend voorjaar weer terug komt!

15. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

zo hebben jullie niks beters te doen dan het forum hier volschrijven met weeëndansen.

Ik kijk of ik het nog allemaal weet. Maar wil nog veel doen voor 3 uur dus sorry mensen als ik je vergeet.

Appeltje netjes gemeld maar nog steeds met baby in de buik.
    Astrid jij bent ook een grapjas ik hoop ook op dat soort dingen
    Xenas thuis komen he uit het ziekenhuis
    Nynke hoe is het nu met de buik
    Nienke lekker geslapen, ooh een hangbank heerlijk.
    Martine bij de fietsenwinkel kunnen ze dat ook die bal op pompen dan
    Floortje wat een plaatje
    Syliva hopelijk is de blaasontsteking weg.

Kom er eigenlijk nu pas achter dat ik helemaal geen tijd hebt om te bevallen wil in eens nog van alles doen. Vind dit een stuk beter dan maar heel de dag nergens zin in hebben.
    Heb net boodschappen gedaan in het dorp gaat ook niet meer makkelijk zonder bekende tegen te komen. Denk dat ik wel tig keer heb verteld dat ik nog maar 2 weken hoef.

Zo even de boodschappen opruimen tot laters weer.

16. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Meldplicht

Hee Dames!

Hier ook weer terug met beeb in buik.
    Ik heb ook nog even te gaan ,maar ik hoop ook niet al te lang over 40 weken te gaan!

Vanmorgen iig bij vk geweest en alles was weer goed!
    Heb ook gevraagd of ze nog gaat strippen oid ,maar dat doet ze niet voor 41 weken.
    Ik had stiekem gehoopt dat ze het iets eerder wilde doen ,maar daar was geen reden toe (hallooooo ik kan er zo een paar noemen ,maar ja ;) )
    Verder heb ik eigenlijk weinig te melden dus ik kom gewoon later weer terug kijken naar alle nieuwe beebs :) .......

17. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hallooooo!
    Ik meld me ook weer!
    Vanochtend eerst saampies met vriendlief een flink aantal klusjes in huis afgemaakt en de middag eerst in rust op de bank begonnen... Pff, voel me soms net een oud wijf :)

Avelon, wat een prachtig ventje zeg! Ooh, krijg er ook echt helemaal zin in!

Floortje, wat een plaatje is Robin! Fijn dat je fysio aan bed krijgt zeg! Rustig aan herstellen he!

Astrid, fijn dat de ctg goed was! Toch lastig als je steeds van die harde buiken houdt! Hé da's een goede vraag trouwens: Waar blijft het vruchtwater?

Ine: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER ELINE! Lekker genieten samen!

Nijnie, gefeliciteerd me je verjaardag! :whistle: Hoop ook op een heel mooi cadeau voor jou vandaag ;)

Marsja, welkom! Wat heb je al veel meegemaakt zeg! Hoop dat je gauw je ventje in je armen mag houden!

Ga m'n mams ff strikken of ze zo'n gymbal voor me wil ophalen na 't werk... Anders moet ik zelf richting Lidl fietsen en daar heb ik nu echt geen zin in (20 minuten heen en 20 minuten terug)... Heel fijn zijn ze, we gebruiken ze met yoga ook!

O, by the way, ik doe ook mee hoor met de weeëndans, haha!

Pfff, 2 verjaardagen gehad de afgelopen dagen en eerlijk gezegd worden we doodziek van al die opmerkingen... Alle mannen tegen Rogier: Geniet er nog maar van hoor, straks is je nachtrust en je vrije tijd helemaal verdwenen! Tegen mij: Zie je er al tegen op, hoe lang moet je nog, goh wat een bescheiden buikje toch! GRRRRR! Nou ja, zullen wel hormonen zijn... :rolleyes: Zaterdag vroeg een dame me zelfs: hoe lang moet je nog, een maand of 3? Eh, excuse me? Ik bedoel, kom op zeg... als je m'n foto zo ziet, zie ik er toch niet uit alsof ik nog 3 maanden moet of wel?
    Genoeg geklaagd, sorry!

Zometeen hier nog ff boodschapjes doen, maar eerst nog maar even rustig wat lezen op de bank... lekker rustig aan doen vandaag!

Liefs Chris

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Floortje: fijn dat het zo goed gaat! Mooi kindje heb je hoor!

@Nienke: is het formaat van de bal goed voor de weeen op te vangen? Dus dat je dan in de goede houding zit?

@Jotim: gezellig hoor, de weeendans met zn allen, moet je ook eens proberen ;) :D

@Bolletje: fijn dat alles weer goed was bij vk.

@Chrisje: Ik heb dat ook regelmatig dat ik me net een oud wijf voel...dan ben ik opeens helemaal bekaf..en is het net alsof ik de marathon heb gelopen ofzo...Enne: ik vind dat je een mooie buik hebt hoor! iedereen heeft wel weer wat anders te zeggen over zwangere buiken. Bij mij is het steeds: zooo, wat een toeter, weet je zeker dat het geen tweeling is etc...
    maar echt: ik vind je buik harstikke mooi hoor, en ik vind dat je echt wel kunt zien dat je aan het einde bent.

Pff...wat heb ik ontzettend veel zin in om eindelijk ons kleine meisje te zien zeg!

Liefs

SAyl

p.s nieuwe buikfoto plaats ik zo in mn album

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Avalon, mooi knulletje hoor!

Liesje, ik weet niet waar ik die energie vandaan haal, wil het gewoon af hebben denk ik en het zijn nu zulke k-klusjes nog... Heb vanochtend ook weer heeeeel veel gedaan, dus nu ga ik lekker de auto pakken en een beetje rondrijden, denk dat ik een middagje vloertjes ga kijken, hihi....

Rastagirl, is meestal wel een goed teken meid! Zou fijn zijn!

Xenas, spannend meis allemaal, hee en zulke handjes heb jij binnen nu en zeer korte tijd lekker in huis ;)

Nienke: Mmmm, patatje oorlog zou er bij mij wel ingaan, helaas moet ik daar een beetje ver voor reizen...

Nynke, dankje....schoonouders zijn lekker in een appartementje gaan zitten bij vrienden van ons (aangezien mijn moeder eerder "geboekt" had, ze is er nog niet, komt als de baby komt, maar ja, wanneer dat weet ik dus nie van tevoren hè) Héérlijk! heb lekker kunnen werken zonder dat schoonma naast me komt staan en uren tegen me aan gaat beppen over dingen die me NIET interesseren (buurvrouwen die ik niet ken en zo) of mijn schoonvader demonstratief mijn plekje inpikt op de bank als ik daar even net even lekker zittend werk deed(gereedschap schoonmaken, moet ook gebeuren), omdat MENEER tv wil kijken, grrrrrrrr! Euh sorry, moest even zeuren...

Nijnie, heb ik ook vaak last van hoor, kop op meissie, je hoeft nu écht niet lang meer...Oew, lees net dat je jarig bent? Gefeliciteerd meissie! Maar er een leuke dag van!

Astrid, klinkt alsof het niet lang meer zal duren nee, ben benieuwd....

Martine: Ik hoop dat het geen bakerpraatje is, die van mij is al twee dagen heerlijk aan het badderen in plaats van meehelpen verbouwen... :) denk dat ze gewoon wat minder plek heeft de arme schat.

maris, shop ze!

NiCa, hoop dat het helpt meis...

Missyess: of OP je 25e? ;)

Appeltje, als je je verveelt valt er hier nog wel wat te doen hoor ;)

Irene, ik had hetzelfde, 1 1/2 in 1 wk eraf, en had me toevallig net volgepropt deze week... Denk dat de kleine ook meer "eet" nu ze groter wordt.

Stelletje mafkezen met jullie dansjes, hihi, ik dacht dat deze het was:

Floortje ***zucht***

Chrisje, weet wat je bedoelt met die opmerkingen, vreselijk irritant...

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    JEEZ! SYL! WAT EEN JOEKEL! Geweldig mooi!

Deel Deze Pagina