@Nijnie...dat komt me heel bekend voor...ik kan ook zo vreselijk piekeren en erin blijven hangen...idd schrijven helpt vaak wel...ga tegenwoordig ook maar mijn bed uit als ik het heb...even animal planet kijken of internetten...ff gedachten op iets anders zetten...tis wel behoorlijk lastig! @Laura...gefeli met je 37 weken...nu mogen de weeen komen kheb dat idee ook hoor...dat voorwerk zegt echt totaal niks...tis idd wel lastig dat er regelmaat in zit..dat sprankje hoop komt dan toch wel ff koekeloere...maja hou mezelf bij voorbaat al voor dat het wel weer zal afzakken, dan kan het alleen maar meevallen... Het blijft ook dubbel meid...hopelijk mag je op een andere dag bevallen! knuf
Waar zijn Astrid en Xenas? Aan het bevallen? Al weer wat van Nica gehoord? Wat spannend allemaal zeg.
goedemorgen meiden! Ohh voel dat het een spannende dag word.. Kom maar op met die baby's. Hier nog geen baby die eruit wil hoor, volgens mij blijft ie stiekem toch gewoon zitten tot november.. Het is echt geweldig lekker weer buiten zeg! Zometeen naar de vk. Nu ff lekker wasje ophangen buiten.. Liefs Kiss
nou... vandaag zou ONZE dag zijn... kun je rekenen?!?!? nou, reken er maar niet op! hihi! word GEK gebeld en gesmst... maar goed... 't blijft hier lekker rustig. dus lekker gedouched, en lekker tutten (haar doen, gezichtsbruiner...) ff "mooimaken" voor de bevalling hahaha... .
zo ben weer terug van de VK, alles in orde volgende week gewoon weer melden. Al hoop ik toch dat het niet nodig is. Ik zal er toch wel zitten. Inwendig onderzoek doen ze pas vanaf 40 weken. Het heeft geen nu om dit nu te doen kan alleen maar buikpijn veroorzaken. Nou ja hobbelen we nog maar een weekje verder. Xenas is gisteren gewoon thuis geweest alleen geen tijd gehad om zich te melden. Moest vanmorgen terug komen om weer bloeddruk te laten meten. Als er iets is dan stuurt ze een smsje. Zolang we niks van haar horen is alles dus nog in orde Nica heb ik verder niks meer van vernomen. Hoop dat het allemaal goed gaat en vlug een baby in haar armen heeft. Sylvia - de vk zegt dat het heel normaal is en zeker bij nr3 je lichaam doet al veel voorwerk dus we wachten gewoon af. Laat die harde buiken maar achterwege vind het niet echt een pretje. Missyess dat is ook een lange dag voor jeroen, hoop dat je toch nog een leuke verjaardag hebt. Appeltje hihi dat oude vrouwtje woont hier ook. Baby van appeltje je laat wel op je wachten kom er eens uit. Irene de ene dag weet ik me goed te vermaken de andere dag kan ik ook me draai niet vinden. Als ik iets hoor van nica zet ik het meteen neer. Safiya ooh klinkt bekend in de oren die pijntjes. Vind wel dat je gelijk hebt de dames die overtijd lopen hebben voorrang. ( willen die aub opschieten ) Jetteke jij hoeft ook niet lang meer Nynke prima we gaan bevallen op de 14de. Mooie dag vind ik zelf Nijnie dat kan ik ook snachts zo malen in me hoofd. lvdewerf gefeliciteerd met je meldplicht. Kiss mmmhhhh ook last van voorgevoelens ? Doe jij eens een voorspelling. Martine, ready, pol, stay funny allemaal dames die ik al een tijdje niet meer heb gelezen. Als ik iets hoor van NICA zet ik het gelijk hier neer. Ik ga eens kijken wat ik ga doen.
Hoi allemaal! Gisteren was een lekker dagje, ben weer goedgekeurd door de VK. Mijn ijzer was zowaar wat gestegen (nu 6,8) en ik heb een mooi slaapzakje van mijn schoonzusje gekregen (nog voor mijn verjaardag). Eerst Nijnie: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Missyess: Gefeliciteerd met je verjaardag! Anne: Gefeliciteerd met je verjaardag! Irene; ik ga vanaf morgen drie dagen naar Vlissingen, ik herken je onrustige gevoel mbt "de deur uit gaan" wel. Maar ik laat me er toch niet door weerhouden om er nog even lekker tussenuit te gaan! Mijn kindje is ook ingedaald dus dat scheelt wel. Mijn grootste zorg is of de verzekering een verruineerd hotelbed vergoed. :-D Nynke: oei, te hoge bloeddruk en dan ook nog gestript. Heftig allemaal! jammer dat het strippen niks uitgehaald heeft, maar wel prettig dat je bloeddruk weer normaal is! Allen: Prachtige buikfoto's komen er weer voorbij! Wat een wonderbaarlijk gezicht toch om die buiken te zien! Astrid: wat een goede vk heb jij zeg. Fijn dat ze zich zo met je bezig houdt! Ik ga trouwens geen kadootje geven aan de VK. Ik vind dat die mensen gewoon hun werk doen. Fijn als ze dat goed doen, maar ik heb bijv. ook een heel fijne tandarts en die geef ik ook nooit wat. (misschien vinden jullie het een idiote vergelijking, maar zo voel ik het). Chrisje: wat een super-cake! Diaan: wat eng dat je last van je hart en je arm gehad hebt! Goed dat het weer voorbij is! Annn: toch een spannende dag voor jou, geniet van het tutten en mooimaken! Ik ga nu maar eens even naar de bibliotheek denk ik. Groetjes! Maris
Nou Jotim, zou graag een voorspelling doen.. Maar ben daar erg slecht in! Dus dat heeft niet echt nut. Ook heb ik het gevoel dat het vant weekend een erg druk weekend gaat worden hier met baby's.. Wie weet! Maar ben bang dat ik er nog niet bij zit, maar ach.. Ben eigenlijk nog lang niet aan de beurt. Liefs Kiss
Net was het hier rustig maar heb toch weer veel last van redelijk pijnlijke krampen...ben ook al 4 keer naar wc geweest voor 'grote boodschap' , beetje diarree... bah...misschien moet ik toch nog even proberen te slapen...voel me ook een beetje onrustig.
Ik laat deze pagina openstaan, vandaar dus dat er online staat, ben er dus niet de hele tijd maar is wel zo handig als ik ff snel iets wil typen ofzo..sorry dus voor mijn ego berichtje maar lig ff op de bank.. voel nu ook krampen in mn rug een beetje en net ook heel even een steekje in mn been? Ik zal jullie op de hoogte houden, maar het zal wel weer voorwerk zijn...
Mmm Sylvia, ben benieuwd.. Ik ben ineens heeeeeeeel erg misselijk, gatsie.. Ga ff rustig op de bank zitten.. begin ook beetje te trillen..
Goedemorgen dame's! (mag nog net) Hier zit de beeb nog in de buik. Had gisteravond een paar uur achterelkaar flink pijnlijke krampen ( ik vermoed weeën ) elke 5 a 10minuten. En toen hield het opeens op! :x Zal een valse start zijn geweest, VK vermoed dit ook. Nu heb ik vanacht echt super lekker geslapen gelukkig. Maar de krampen zijn weer losgebarsten. Lopen gaat niet zo lekker, zitten gelukkig wel. Ook ben ik al 3 keer naar de wc geweest, mijn darmen zijn helemaal overstuur. En mijn maag ook, gelukkig hoef ik niet over te geven! Bloeddruk was nog wel hoog, maar niet te hoog. Er zijn geen eiwitten in mijn urine gevonden, gelukkig maar want daar was ik wel een beetje bang voor... @ NICA, heeeeeel veeeeel succes! Ik hoop dat je snel je kleine in je armen mag hebben! @ Misseyes en Anne GEFELICITEERD!!!! en maak er een hele fijne dag van! @ Maris, ja daar heb je gelijk in. Hmm ik weet het nog niet.... @ Sylvia, ooeeeh klinkt spannend! Wie weet..... Bah... Ik moet de badkamer poetsen maar zie het echt niet zitten met al die krampen
@Laura, leuk he dat je nu echt meldplicht hebt . Poets ze en geniet ervan dat je nu lekker los mag, hihi. Jij liever dan ik. Ik heb mezelf maar even getrakteerd op wat te snoepen . @Safiya, uit bed gaan wil inderdaad nog wel eens helpen. Had ik vannacht niet zoveel zin in, ik heb in bed spelletje liggen doen op de game boy . @Annn, stekker uit de telefoon . Ik heb besloten dat als mn schoonmama vandaag weer belt ik maar eens even niet op ga nemen. Heb manlief al gewaarschuwd, dat mocht ze hem bellen dat ik niet opneem hij zich geen zorgen hoeft te maken. Deed hij ook niet zei hij, want hij wist dat ik hem wel zou bellen als er wat was . @Maris, ik begon al even te denken dat jij stiekum aan het bevallen was gegaan . Veel plezier in Vlissingen! Hahaha, ik denk dat het wel goed komt hoor met dat hotelbed mocht je lekkage krijgen. Geniet, ik hoop dat jullie het weer ook nog een beetje mee hebben! Ik was ook niet van plan om een cadeautje aan de VK te geven, heb er een stuk of 6 namelijk. Als ik de behoefte heb dan schrijf ik wel een kaartje voor ze. Overigens heb ik mn tandarts wel eens wat gegeven omdat hij zo enorm veel engelengeduld met me had gehad. @Sylvia, klinkt als een mogelijk aanstaande beeb...
@Nijnie:ik zal idd maar moeten afwachten. Baby komt toch wanneer hij wil. @Laura: gefeliciteerd met je 37 weken. Ben wel heel benieuwd of beeb nu snel komt. @Kissflower: ik hoop voor jou dat je niet zolang hoeft te wachten. @Annn: het kan nog hoor. Mijn jongste is om 23.49 uur geboren op de uitgerekende dag. @Jotim: fijn dat alles goed was. Ik vind de 14e ook prima. Is maar drie dagen overtijd dus wel te doen. @Maris:fijn dat je weer goedgekeurd bent. Geniet van je drie daagjes Vlissingen. Heerlijk uitwaaaien aan het strand. @Sylvia: ik hoop dat het doorzet meid. Misschien toch nog collectieve bevaldag vandaag. Hier rommeld het weer maar daar ben ik wel aangewend. Ik wacht maar weer rustig af. Nu even eten en dan even op de bank met een boekje. Tot later. Ik vind het wel spannend vandaag. Nica, Anne en mss Sylvia. Kom op meiden!
@Astrid: ga jij ook mee doen aan de collectieve bevaldag? Misschien helpt bezig zijn juist wel om de weeen echt op gang te brengen. Toch maar aan de poets dame.
*meld* @ missyess en anne: gefeliciteerd met jullie verjaardag! @ nica: hoop dat je je kleine snel hebt @ nynke: gelukkig is je bloeddruk weer goed. Wel jammer dat het strippen niet heeft geholpen. Ik zit me er ook al op voor te bereiden dat die kleine nog wel even op zich laat wachten. Nog maar 2 dagen en dan zijn we al 40 weken. @ laura: jippie! meldplicht. Nu kun je lekker aan de poets en mag het gewoon doorzetten. @ maris: veel plezier in Vlissingen... en wie weet kom je wel terug met een zeeuwse baby. Hier meld ik me ook weer met baby in m'n buik. Het blijft rommelen. Steeds irritanter trouwens. Net nog even boodschapjes gedaan en volgens de kassiere kan het niet lang meer duren. Daar hangt m'n buik veel te laag voor... We zullen zien. Van mij mag het wel.
Net bij de verloskundige geweest. Alles was weer in orde. Hier nog geen tekenen dat er iets aan zit te komen dus we blijven afwachten....
Hee dames! Aan alle jarigen GEFELICITEERD! Zo te horen is het toch bij verschillende dames aan het rommelen spannend zeg! Ik denk dat ik vandaag ook de site een beetje in de gaten moet houden. Nica jou wil ik iig succes wensen ik hoop zelfs dat je je beeb al in de armen hebt! De rest die aan het rommelen is KOM OP!Laat maar komen die weeën ik wil vandaag toch minimaal 2 of 3 baby's (als het even wil lukken hihi) Tot later!
@Kiss, hopelijk is het gerommel en wordt je niet ziek ofzo... @Astrid, goeiemiddag . Klinkt toch ook wel alsof je aardig aan t rommelen bent, en nu 37 weken dus beeb kan gewoon komen. En als je geen zin hebt om te poetsen... doe je het toch lekker niet.... Hier geen gerommel...
Jeetje wat spannend hier zeg! Jullie gaan zeker voor de meeste baby's op 1 dag? Ik ben benieuwd! Ik ga maar eens aan de strijk. Ik ben zo blij dat ik eindelijk mag! Nu kan ik lekker gaan rommelen in huis, zonder dat ik meteen bij iedere harde buik moet stoppen. Hoop echt dat er vandaag wat baby's op de wereld komen! Mijne mag nog wel ff blijven zitten, ik vind het niet erg om nog eventjes te wachten, al heb ik ook geen bezwaar als het nu zou komen. Ik heb wel het voorgevoel dat het wacht tot Jeroen er is, want ik heb steeds veel meer last van de oefenweeën enzo als Jeroen er is. @ Astrid: Spannend zeg! Of je darmen zijn overstuur omdat het gaat beginnen, of je hebt voorweeën omdat je darmen overstuur zijn. Ik hoop het eerste voor jou! Kom op meid!