Hey Maartje! Wat leuk even wat van je te lezen! kan me voostellen dat het zwaar is voor je..zeker als het even zo tegenzit..maar gelukkig dat het nu weer een stuk beter gaat! wat een onzettend schatje is ze toch zeg! geniet van jullie prachtige meisje! dikke knuf
haaa meiden! hier ben ik dan weer! alle jarigen! GEFELICITEERD! heb alles gelezen.. maar even geen puf om op iedereen te reageren! Gisteren naar gyn geweest.. bloeddruk was te hoog 140-90 en er was wat eiwit gevonden in mijn urine.. iets meer dan normaal..dus moest vanmorgen terug komen met ochtend urine.. Dit keer was mijn bloeddruk weer wat lager 140-85 en urine was schoon vanmorgen.. Omdat ze dat raar vonden.. gisteren wel en vandaag niet.. moet ik nu 24 uur mijn urine sparen.. en dat moet ik morgen weer langs brengen en dan krijg ik donderdag uitslag.. zit hier meer eiwit in dan normaal, dan wordt ik waarschijnlijk opgenomen. We zullen zien.. al 3 dagen behoorlijk wat krampen gehad.. en vannacht toch echt wel voorweeen in mijn rug wat doortrok naar mijn zijkant van mijn buik.. en die werd hard joh.. de gyn zegt dat het idd voorweeen zijn, en dat dat nog niks hoeft te betekenen, en dat het straks voor bij de bevalling alleen maar prettig is, dat ik dit nu al heb..
@jotim.. tnx voor het doorgeven! @nica.. aaah spannend! @maartje.. wat een lekker meisje zeg! super lief!
Om even in dezelfde sfeer als gisteren te blijven (met dank aan Chrisje): Hier mijn verjaardagstraktatie! Eetse!
@Xenas: Ik dacht al dat je aan het bevallen was! Hopelijk is alles goed en hoef je niet te worden opgenomen. Of komt je baby vandaag nog!
Even snel: @Maartje: mooi meisje heb je hoor! @Appeltje: tjee zeg,,,schrik ervan! Rustig aan doen maar. @Kiss hoop dat je je weer wat beter voelt! Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu. Ff een update: de krampen zijn minder geworden...hmm...ben benieuwd of het straks tegen de avond weer erger wordt....voel nog wel duidelijk gerommel. Ben nu wel erg moe aan het worden, heb vanacht maar 2uurtjes kunnen slapen ofzo...en kan nu ook moeilijk slapen maar ga het nog even proberen in mn bedje! Wel zo handig als ik goed uitgerust ben, mocht het wel echt op gang komen vanavnd..dat weet je maar nooit.. Ik kom vanavond weer even kijken hier.
Maartje wat een schatje zeg! Heel veel geluk met jullie meisje... Hier is het sinds vandaag aan het rommelen. Veel last van kramp. Baby is ook super druk. Altijd lekker als je last van kramp hebt Ik weet niet of dit tekens zijn dat het gaat beginnen. Nu ik daar zo aan denk vind ik het ineens toch een beetje eng. En de jarigen Gefeliciteerd!!
kom ook even vlug langs gewipt. Ben niet meer vooruit te branden en wil eigenliijk alleen maar liggen Appeltje je laat ons schrikken en wat zal je zelf geschrokken zijn. Fijn dat ze je even houden voor de zekerheid. xenas - goed dat jij je gemeld hebt. Ben benieuwd na de uitslag Maartje - wat een poepie doe rustig aan we missen je wel hoor. De lijst is al heel wat pagina's terug als ik puf heb zal ik hem weer eens opzoeken. Safiya - ja we moeten wachten op onze beurt maar duurt zo lang. v-tech langs je bed wel geluid uit hoor Evaatje - spannend Missyess - zo dat ziet er erg lekker uit Elvira wat leuk dat je even om het koekje komt kijken Martine -netjes weer gemeld vandaag. hihihihi Pol - ook weer aan je meldplicht gedaan. Iedereen waarbij het rommelt ik hoop echt dat het door zet. heb tot nu toe nog niks van NICA gehoord hoop dat alles goed gaat. Ik ga weer even de wereld horizontaal bekijken ik ben en blijf moe. Kwam weer ineens aangewaait, snap er niks van. heb het ook koud.
Aaaah Maartje wat een schatje! Wees er maar trots op! Hier begint het pijn te doen, vooral helemaal onderin. Heb steken en krampen. Weer dat hele erge ongi gevoel. Bah...Was blij dat het vanmiddag even rustig was! Ben trouwens benieuwd hoe het met Nica gaat...!
Hoi meiden, even geen tijd om op iedereen te reageren, sorry sorry sorry op: op de vloer na (gaan we zo halen) is het AF...Mariekje is errug trots op haarzelf, ook nog eens een mooie plaid voor op de bank gevonden, preciés in de kleuren die ik wilde hebben, héérlijk! Beebs is aan het draaien en wroeten, heel schattig hoor, maar wanneer komt ze er nou UIT NiCa, heeeel veel succes! ben zo ontzettend blij voor je dat het nou toch gebeuren gaat... En wat zijn dat voor enge verhalen, als ze nog niet is ingedaald met tangen pompen en keizersnedes? Brrr, hoop niet dat ik daar doorheen hoef... Misyess en Anne, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen, maak er een mooie dag van! Maartje, volgens mij lijkt jouw meiske heel erg op jou, niet? kusjes aan IEDEREEN en morgen ben ik er misschien weer wat langer. o ja: goed nieuws van mijn tante, ze heeft geen uitzaaingen, dus morgen wel de borst eraf, maar daarna geen chemo of andere enge dingen, zijn we erg blij om!
@mariek.. wat een fantastisch nieuws zeg .. tja borst er dan wel af.. maar gelukkig geen uitzaaingen! hihi grappig om te lezen dat we allemaal met krampjes lopen! hoop dat er snel een babyboom is bij de oktober mama's!
@ Safiya hoop dat de kleine gauw komt, vind al die verhalen van t ziekenhuis en inleiden zo eng klinken! heb het zoiezo niet zo op ziekenhuizen, maja wat moet dat moet! Voordeel van de laatste loodjes is wel dat t huis er piekfijn uitziet.. heb die schoonmaaktik ook nog steeds.. de afgelopen 5 weken is er echt geen stofje te bekennen geweest haha! @ Kiss hoe was t bij de vk? hoop dat dat voorwerk bij jou wel wat oplevert! en mannetjes komen vroeg hierzo dus wie weet @ Maartje echt een scheetje zeg! @ Xenas gelukkig gaat alles weer goed! hoop dat dat ook zo blijft! @ Missyess kan je traktatie niet zien..
Buddynieuws buddynieuws Nica is bevallen van een Zoon Dyon Quintin om 12.12 de rest komt laater wel Buddynieuws buddynieuws Nica gefelciteerd
Wauw Nica gefeliciteerd meis! toch ineens snel gegaan zeg super! nu lekker genieten! @Stay funny..haha nou zo erg heb ik het helaas nog niet..begint de afgelopen 2 dagen op gang te komen, maar dat komt ook door het gerommel...mijn rug en bekken laten het helaas niet toe om de hele dag lekker te rommelen en poetsen in huis..zou het graag willen, zit niet rustig als het voor mijn idee nog niet helemaal spik en span is... kga ook liever niet naart ziekenhuis, maar idd wat moet dat moet en nahet verlies van een kindje op het eind ga ik toch wel graag..dan weet ik tenminste dat ze goed in de gaten gehouden wordt! @Marieke..fijn dat het bijna af is! en idd goed nieuws van je tante! fijn (op de borst na dan..) dat ze geen chemo hoeft straks! knuf
Gefeliciteerd met je zoon Nica! En Marieke: ook gefeliciteerd met het goede nieuws voor je tante! Een hele opluchting dat het zo goed afloopt! Groetjes maris
Nica, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Goed gedaan meis! Net mn collega's aan de deur met een bloemetje, nog voor mn verjaardag . Natuurlijk even bijgekletst. Ik heb het idee dat het een beetje rommelt in mn buik...