Goedemorgen allemaal Wat een rotdroom appeltje lievebeestje spannend hoor. Maaar je bent zwanger dat is al 1 zekerheid. Einde van de week mag ik na de vk zalik me dan eindelijk zwanger gaan voelen ? Heb vanacht ook slecht geslapen maar voel me verder redelijk.
Goedemorgen! @Elvira; Gefeliciteerd zeg! Wat onwijs toppie. Zo zie je maar, eerlijkheid duurt het langst. Als je het pas had vertelt wanneer je was aangenomen, hadden ze zich heel erg genept gevoeld en nu heb je gewoon een baan! @Appeltje; Wat rot dat je van die vreselijke dromen hebt. Ze zeggen ook altijd, je verwerkt je leven en je angsten in je dromen, nou das duidelijk dus! Zolang je het maar in je dromen houdt meid! @Pjetje; Ik heb dat ook hoor! De eerste keer was ik er helemaal van in paniek, maar inmiddels hoort het er bij. Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Je buik wordt opnieuw ingericht zeg maar. @Lievebeesje; Dus jij gaat ons straks allemaal inhalen Das nog eens grappig! Ik heb vandaag een stuk minder last van mijn borsten. Nou hoor ik jullie zeggen; fijn toch?! Maar ik vind het best wel eng. Ik ben zo bang dat de kwaaltjes stoppen en dat ik weer een miskraam krijg. Ik werd eigenlijk wel een beetje gerustgesteld door de kwaaltjes. En nu dus niet meer. Manlief is wel een schatje hoor. Stond vanmorgen weer naast me met een kopje thee en een beschuitje. Das toch een wereldvent he! Grts, Maartje
Yo hier in Frankrijk een goed humeur vandaag!Heb een afspraak kunnen krijgen met één van de gyns in de policlinique.....2maart!Ik vertelde het van het zh, vond ze erg raar, de assistente. Weet niet of ik dan ook gelijk een echo krijg, weet niet hoe de consultatieruimtes daar zijn, maar ben dan iig wat rustiger....joepiedepoepie Verder onwijs pijn in mn (.)(.) en vreselijke dromen, maar dat hebben er wel meer zie ik, hihi, hoort erbij hè.... Elvira: SUPER, GEFELICITEERD! \/
Goedemorgen allemaal, Ben wakker, na een dagje flink carnavallen! Gisteren van 13 uur tot 21.30 uur weggeweest. Was erg gezellig! Vanmiddag gaan we weer. Ben erg blij dat ik nergens last van heb, (behalve mijn boobs) zodat ik gewoon mee kan gaan, en geen verklaringen hoef af te leggen. Er heeft gisteren niemand gevraagd waarom in spa en jus dronk. Zaterdag wel 1 iemand en ook 1 iemand vroeg of ik was gestopt met roken. Mooi verhaaltje opgehangen, wat ik ook tegen mijn collega heb verteld, en er was niets meer aan de hand! Valt tot nu toe erg mee! Liefs, Divanaatje
@maartje, gelukkig, dankje wel voor je reactie, stom dat je het eigenlijk wel weet, maar je kan er zo onzeker van worden, kheb nu al de hele morgen echt het idee ongesteld te moeten worden, maar goed er is van alles aan de gang daarbinnen, dus tis juist goed! je hebt me weer wat gerust gesteld! Kan me ook helemala voorstellen dat je onzeker wordt dat je minder kwaaltjes hebt, ik heb al weinig kwaaltjes, maar had eerst nog wat gevoelige tepels en nu al een tijdje helemaal niet meer, brengt ook weer onzekerheid mee he, ik hoop dat we met zijn allen goed door deze eerste maanden doorkomen en dat we dan lekker kunnen genieten en een mooie zwangerschap mogen hebben, met straks allemaal mooie wondertjes in onze armen! En je hebt idd een wereldvent! geniet er maar lekker van! liefs pjetje
Ik ben ook best onzkr. Heb ook niet veel kwaaltjes en bij de 2ling was ik zo ziek. Vanmiddag moet ik op controle voor me Suiker ziekte hoop dat ze tevrede zijn. Nog paar daagjes en dan eindelijk een echo. Dat zal me denk ik een stuk meer gerust stellen.
goedemorgen meiden! hier alles goed.. Mijn (.)(.) doen me toch een pijn vandaag... ze gaan nu steeds gespannender staan.. (hmm hoe zeg je dat) Ook heb ik best wel wat ongipijntjes.. Maar goed... Allemaal voor het goede doel haha!
hebben jullie ook weleens als je je uitrekt steekjes rechts onderin je buik? dat vond ik wel erg vreemd...
Elvira: Gefeliciteerd! Nieuwe mama's welkom. Pjetje: ook ik heb veel last van ongi krampjes. Helaas hoort het er bij. Ik voel me vandaag erg beroerd. Of het nu door de zwangerschap komt of dat ik de griep ga krijgen ik weet het niet. Ben werkelijk doodmoe heb het steenkoud en heb een raar weeig gevoel in mijn maag. Bah ik hoop maar dat het snel over is.
Ja, daar heb ik sinds vorige week last van. Ik hoef niet over te geven, maar ben de hele dag door misselijk. Ik heb ook steeds een rare smaak in de mond. Ik ben ook moe en heb nog steeds zere borsten. Dit is vooral 's nachts lastig, want ik slaap op m'n buik Ik heb er al aan gedacht 2 kuiltjes in m'n matras te maken. Maar ik klaag niet hoor
Morgen dames; Bedankt voor alle felicitaties! Ben zelf ook erg blij met mijn nieuwe baantje. Ga per 1 mei starten, dus dat duurt nog wel ff. Hoop dat ik meteen met een beginnend buikje mag gaan beginnen (ben dan als alles goed gaat plm 17 weken) Pjetje; tof dat je weer even bent binnengewipt hier! Ik heb die ongikrampjes mn in week 3,4 en 5 gehad. Sinds vorige week een stuk minder. Heel soms nog maar. Appeltje; wat een nare droom zeg. Kun je zien hoeveel je er onbewust toch mee bezig bent. Zal vast te maken hebben met de spanning voor je echo. Nog 1 nachtje meis. Ben heel benieuwd...Hoop dat je daarna heerlijk op je wolkje verder geniet! Marieke; wat fijn dat je toch eerder terecht kunt bij een gyn. Kan me voorstellen dat dat al een hele opluchting is! De rest ben ik alweer kwijt
Heee Elvira, lees nu pas dat je bent aangenomen! Van harte meis, super zeg! Zo zie je maar weer he, dat als je eerlijk bent je het een eind kan schoppen Wat betreft steekjes en pijntjes en krampjes, heb ik zo nu en dan ook last van hoor.. En mijn kwaaltjes verschillen heel erg per dag. Af en toe zere borsten, maar op het moment zijn het vooral mn tepels. Hebben jullie ze ook bijna de hele dag in de 'koudstand' staan? Nog 9 nachtjes tot de 2e echo, whieee kan niet wachten hoor
Hallo meiden! Elvira, ook van mij gefeliciteerd met je nieuwe baan! Alle nieuwe oktobermama's ook super gefeliciteerd! Morgen heb ik mn intake bij de vk, ben benieuwd hoelang ik nog moet wachten op mn eerste echo! En ook al zijn de meesten van ons nog behoorlijk onzeker, we moeten niet vergeten te genieten hoor! 8) Groetjes Doris
Hoi Shannen! Ik zie aan jou banner dat jij even 'ver' bent! nou ja ver inderdaad wat gaat dat langzaam... en wat ben ik onzeker.. Ik vind het echt spannend allemaal! Sterkte en geniet! (dan probeer ik het ook!) Groetjes Jen
Ik kan het allemaal maar moeilijk bijhouden ,maar ik wil iedereen feliciteren die ik gemist heb Elvira, gefeliciteerd met je baan!Ik werd in mijn 1ste zwangerschap met 11 weken ontslagen dus het is erg fijn om te weten dat er ook nog menselijke werkgevers zijn Ik heb ook nog steeds ongi krampjes en ik heb met uitrekken ook af en toe wat steekjes ,maar ook dat had ik in mijn 1ste zwangerschap dus ik maak me daar niet zo heel druk over.
Ben helemaal vergeten de nieuwe mama's welkom te heten en te feliciteren Nou ja, bij deze dan Marjo; ik kan ook niet wachten op mijn tweede echo....nog 7 nachtjes! Vind het echt onwijs spannend en hoop dat we dit keer een knipperlichtje in beeld krijgen!
Hallo allemaal! Ik kom me ook melden! Begin het nu een beetje te beseffen... Durfde na mijn lichte test van vrijdag nog niet zo goed te geloven dat het raak was, maar zaterdag stond de streep er toch een stuk duidelijker... Lijkt me niet dat deze er 2 keer komt als 't net raak is! We mogen 29 maart al naar de verloskundige voor de eerste echo! Oh, ben zooooooooooooooooooooooo blij Hopelijk wordt het hier een gezellige boel, maar ik denk dat dat wel goed gaat komen! Liefs Chris
Spannend he! Ik heb 'm 2 dagen naar jou dus ben heel benieuwd hoe die van jou eruit ziet! En het komt goed hoor met dat knipperlichtje, heb vertrouwen! Heb je nog steeds weinig kwaaltjes eigenlijk, of toch te vroeg gejuichd?
Gefeliciteerd Chris, welkom hier Herken je gevoel van onwerkelijkheid erg goed, dat had ik de eerste week ook heel erg (en soms nog wel een btje hoor, tis ook zo spannend allemaal!) Geniet ervan!