haha bijna alle oktober mama's eten macaroni vanavond! Nou hier niet hoor! Hebben we gisteren al gegeten hahaha! We eten vanavond broodje shoarma! Lekker makkelijk! Heb net de kinderwagen uit de kelder gehaald! jippie.. vanavond eens kijken hoe die in elkaar moet! En...heb zo'n raamooievaar besteld! Cool! ben benieuwd wanneer die binnenkomt! Was nu maar 14,95!
@kiss .. ik ga trouwens voor de uitgerekende datum... 20-10-2007 hihi en idd ik las het al ergens vandaag 10-10.. nog maar 10 dagen tot de officiele datum! grappig
Ik ben thuis gestript. Pfff... dat deed wel even zeer zeg! Mijn baarmoedermond was al geheel verstreken en ik had al 2 tot 3 cm ontsluiting. De kans is groot aanwezig dat het aanslaat, omdat mijn lijf er al helemaal klaar voor is. Ik moest wel een beetje in beweging blijven na het strippen. omdat dat meer effect heeft. Dus we zijn even naar de stad gegaan, rondgebanjerd (met af en toe flink wat krampen en steken) en wat gaan drinken op een terrasje in de zon (uiteraard bitterlemon ). Mocht het trouwens niet werken, dan proberen ze het zaterdag nog eens. Dan wil ze ook de vliezen breken. Lukt het dan nog niet, dan zondag of maandag voor ctg naar ziekenhuis en dinsdag inleiden. (maar daar gaan we maar niet vanuit) Nu ga ik lekker de bank op.... ben erg moe en heb na mijn thuiskomst uit het ziekenhuis niet meer geslapen. Liefs, Appeltje
Hallo allemaal, Ik ben een vriendin van Liesje , en omdat ik weet dat ze hier mee schrijft kan ik jullie met trots vertellen dat WINTER geboren is!!! hij weegt 4640 gram en is 55 cm groot! groetjes Roos (nog veel suc6 allemaal)
BUDDY NIEUWS WINTER is geboren om 18.00 uur en weegt 4640 gram en is 55 cm Groot! Liefs Liesje BUDDY NIEUWS
Hey Apppeltje! Hoop dat jullie kleintje zich mooi aandient en dat 't strippen dus geholpen heeft! Duim hard voor je! Liesje, van harte gefeliciteerd met WINTER! Geniet lekker van jullie manneke! Liefs Chris
@liesje! jaaaaa weer een jongetje erbij! Wat een aparte gave naam zeg! Gefeliciteerd met jullie kereltje! @appeltje.. ik hoop dat het strippen geholpen heeft meid! en laat nu maar komen die weeen!
Hè hè eindelijk weer een baby! Liesje:Gefeliciteerd met Winter!Inderdaad een hele aparte naam.Wat een flinke gezonde kerel zeg Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten! Ik meld me dus ook weer met beeb in buik! Heb vandaag ook weinig last gehad van gerommel in de buik. Heb maar de boodschappen in huis gehaald dan hebben we dat alweer gehad (voorraadje frisdrank ,beschuiten ,muisjes ,koffie enz) Je krijgt toch een hoop bezoek dus iets op voorraad moet je toch hebben en het is allemaal houdbaar gerei dus dat komt ook weer goed. Ga dalijk eens lekker op de bank hangen en gtst kijken heb ik de hele week nog niet gezien en mannetje is vanavond toch niet thuis. Nou tot later weer!
Bevallen 30 Juli Liedel (24) -> Isa 1ste kindje 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. 30w 5d 22 Augustus Joey26 (..) -> Jayden .. - .. - .. ZB (ks) - .. 31w 4d 9 September Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje 2860 gr. - .. ZB BV 35w 1d 17 September Sofieke (..) -> Paulien - .. 3445 gr. 50 cm ZB BV 38w 1d Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - .. 25 September Doris (25) -> Sven - 1ste kindje 3780gr - 49cm TB FV 39w 26 September Andrea (29) -> Vince - 2de kindje 3015gr .. - ZB (m.i.) BV 38w 28 September Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje 3810gr 54cm ZB FV 39w 3d 29 September Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje - .. - .. - TB BV 38w 5d 2 Oktober Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr 49cm .. - .. - 37w 5d Salsabine (32) -> Jayden - .. 3815gr - .. - .. - .. - .. 3 Oktober Denisse (..) -> Melieke - 1ste kindje 3280gr 48cm - .. - .. - .. Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje 3695gr - .. - ZB (m.i.) FV - .. 4 Oktober Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje 3745gr - ..- .. - .. 40w 5 Oktober Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje .. - .. - ZB BV - .. 6 Oktober Ine (..) -> Eline - 1ste kindje 3350gr 50cm - .. - .. - .. 9 Oktober NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje .. - .. - ZB (m.i.) BV - .. 10 Oktober Liesje (32) -> Winter 3de kindje 4640gr 55cm - ZB BV Oktobermama's 1 Oktober Stay Funny (20) -> .. Meisje 2 Oktober Appeltje (29) -> 1ste kindje Jongen TB/ZB BV 4 Oktober Mamapatricia (21) -> 2de kindje - Jongen 6 Oktober Ready (30) -> 1ste kindje Verrassing Nijnie (28 ) -> 1ste kindje - Geheim ZB BV 8 Oktober Martine (25) -> .. Geheim 9 Oktober Annn (27) -> 1ste kindje - Verrassing TB BV Elvira (28 ) -> .. - .. 10 Oktober Evaatje (..) -> .. - Meisje - .. - .. 11 Oktober Jetteke (34) -> 1ste kindje Jongen ZB BV Misoh (30) -> 1ste kindje - Verrassing ZB (m.i.) BV Nynke (29) -> 3de kindje - Jongen TB BV 13 Oktober Divanaatje (30) -> .. - .. Littledream (21) -> .. - .. 14 Oktober Anz (25) -> .. - .. Mariekebalm (26) -> 1ste kindje Meisje ZB BV Lolli (..) -> 1ste kindje - Verrassing 17 Oktober Anne36 (36) -> 1ste kindje Meisje ZB (m.i.) BV 18 Oktober Bolletje (..) -> 2de kindje - Verrassing TB BV 19 Oktober Missyess (24) -> 1ste kindje - Meisje TB BV 20 Oktober Jotim30 (32) -> 3de kindje - Jongen ZB BV/FV Kissflower (19) -> 1ste kindje - Jongen ZB BV Rastagirl (31) -> .. Meisje Marize (34) -> .. - Meisje ZB BV Xenas81 (25) -> 1ste kindje - Jongen ZB BV Pol (28 ) -> 1ste kindje Verrassing TB BV 21 Oktober Safiya (27) -> 3de kindje - Meisje ZB (m.i) BV 22 Oktober Lievebeesje (36) -> 4de kindje Verrassing 23 Oktober Chrisje (28 ) -> .. - Verrassing TB BV 24 Oktober Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje Irene (30) -> 1ste kindje Meisje TB BV Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen ZB (m.i.) FV 25 Oktober Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje ZB BV 26 Oktober Lynn (..) -> 1ste kindje - Jongen Bieke24 (24) -> .. - Meisje ZB BV 28 Oktober Smeetje (33) -> 2de kindje - Verrassing 29 Oktober Marianne30 (32) -> 3de kindje - .. 30 Oktober Lvdwerf (22) -> 1ste kindje Geheim TB BV Astrid85 (22) -> 1ste kindje Jongen TB FV Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje 31 Oktober Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje TB BV 18 Mamas bevallen Nog 40 te gaan Verwacht: 14 Meisjes 10 Jongens 10 "Verrassingen" 3 Geheim Geboren: 6 Meisjes 12 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
Goedenavond meiden, ik ben inmiddels wat bekomen van de schrik en weet ook wel dat het het beste is voor mij en beeb. Net nog maar even de vluchttas nagekeken en bijgevuld en we zijn er klaar voor. @Appeltje: ik hoop echt dat het strippen effect heeft meid. Het is je meer dan gegund. @Liesje: gefeliciteerd met jullie zoon Winter. Wat een gave naam. Geniet van je kraamtijd en ik hoop snel foto's te zien. Hier is het muugzuur ook weer flink aan het opspelen. Gelukkig heb ik genoeg aan melk en rennies. De macaronie heeft hier niet gewerkt en de sex helaas ook niet. Mijn lijf is er nog niet klaar voor schijnbaar. Ach, ik heb vanaf dag een gezegt dat deze te laat zou komen, waarom: omdat de eerste te vroeg was, de tweede op de uitgerekende datum dus deze te laat. Ik hoop dat alle overtijd lopers niet te lang meer hoeven te wachten. Het is dat je er een mooie iets voor terug krijgt maar anders. Succes allemaal en ik hoop op veel baby's vannacht. Dikke ((knuff)) Nynke
Jeeeh gefeliciteerd! Wat een flinke jongen zeg! Goed gedaan! Au he Chrisje dat maagzuur Had ook veel problemen met warm eten vanavond. Heb nu wel iets uitgevonden dat een beetje werkt, is alleen niet zo goed voor de lijn... Milkshake's! Heeeeeerlijk. @ Appeltje, ooeeeh nu zal het bij jou ook binnenkort gebeuren! Ik doe de weeën dans voor je *edit* Ik denk dat wij de sex hier ook maar eens moeten uitproberen Vind rein vast niet erg! Moet zeggen dat mijn sexdrive ver beneden 0 ligt opdit moment. Voel me alles behalve aantrekkelijk met die pens van me
hey allemaal hier ook nog een oktobermama. Ik weet dat jullie me nog niet kennen. (ben niet zo een internetter), maar sinds een dag of 2 volg ik gespannen jullie verhalen. Wil dan ook heel graag Liesje van harte feliciteren met de geboorte van WINTER! Ik hoop voor iedereen die er soms even genoeg van heeft, dat het snel zal gebeuren (hoop dat ondertussen voor mezelf ook). Vele groetjes en veel suc6...
Mijn sex drift is ook ergens in maand 8 blijven hangen. Maar vaak al we eenmaal bezig zijn komt het wel weer even boven drijven. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig gefrummel aan mijn lijf kan hebben op het moment. Gelukkig komt het weer goed.
Ik denk dat de weeën hier zijn begonnen. Al meer dan een uur weeën van een minuut om de 5 minuten. Hopen dahet doorzet, ze zijn nog niet superintens...
@Appeltje: o, ik ga onwijs voor je duimen. Probeer te blijven bewegen meis dan zet het vaak wat beter door, ook een warme douche of warm bad wil wel helpen.
Liesje van harte gefeliciteerd met jullie zoon Winter Nynke pffffffffff het is ook niet makkelijk he een derde kind op de wereld zetten. Liggen we beide zondag in het ziekenhuis te bevallen ? Xenas misschien dat pannekoeken wel helpen. Hoe is het met je vriendin ? of heb ik er overheen gelezen appeltje spannend het strippen heeft bij jou blijkbaar geholpen hoop vlug voor jou een baby om te knuffelen. astrid ooh milkshakes dat lus ooooooooooook Doris wt doe je dat weer vlug je lijsjte bij houden Happyliesje welkom en klets gezellig mee de rest heb ik wel gelezen maar me het blijft niet in me hoof hangen. Ben nieuwsgierig hoe het met Nijnie gaat. Vanmiddag op het schoolplein zei iemand moet je haar ogen zien die gaat bevallen tegen een andere moeder. ahum wist niet dat je het aan iemand zijn ogen kan zien maar ik hoop dat ze gelijk heeft. Om half 6 warm gegeten en nu heb ik gewoon weer honger. Is toch niet nromaal.