Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nog steeds nergens last van. Ja ok, 's avonds en 's nachts iets gevoeligere borsten en misschien iets eerder moe. Maar echt niets opvallends...

Ik probeer zeker vertrouwen te hebben, maar knijp 'm toch wel voor die 2de echo...

Chris; welkom en gefeliciteerd :D

2. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Jendo, idd ik wou dat het allemaal iets sneller ging.. Het is ook ontzettend spannend, als ik bij de verloskundige ben geweest zou ik wat geruster zijn.. dat is nog even afwachten, wanneer mag jij terecht?

liefs Shannen

Elvira gefeliciteerd met je baan!

3. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Elvira gefeliciteerd =D> goed zeg dat je aangenomen bent, dat zegt in ieder geval wel wat goeds over je toekomstige werkgever en de mentaliteit binnen het bedrijf ;)

Ik heb vorige week ook verteld dat ik zwanger ben aan mijn manager na lang twijfelen.
    Het is hier gewoon rete druk en merk dat ik wat verstrooid ben en wil niet dat ze denkt dat ik mn werk niet aan kan.
    Was wel bang voor haar reactie aangezien ze zelf bewust gekozen heeft voor geen kinderen en een aantal maanden geleden toen ik misselijk was had gevraagd "je bent toch niet zwanger?" :(

Gelukkig reageerde ze heel goed en is heel blij voor me dus dat was wel een opluchting hoor. :)

Verders alle nieuwe mamma's die erbij zijn gekomen WELKOM! :whistle:

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey Salsabine; is het bloedverlies weer helemaal over? Denk eigenlijk van wel....
    Wij moeten/willen binnenkort de stap ook weer eens wagen om de liefde met elkaar te bedrijven. Vanaf week 3 (toen we dus nog niks wisten) niet meer gedaan en gedurfd :oops:

5. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    nou, gewoon lekker genieten van elkaar hoor! hou je toch niet nog acht maanden vol, haha!

wij zijn nog steeds liefdevol tegen elkaar en nergens last van hoor! :)

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    We willen niets liever, maar ik denk dat je gezien onze voorgeschiedenis wel kunt denken dat we met dit wonder heeeeeeel voorzichtig willen zijn en dus daarom een beetje bang...We gaan het op korte termijn echt wel proberen hoor ;)

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik moet bekennen dat wij het ook nog niet hebben gedaan hoor :oops:.
    Vriend vind het ook een beetje eng plus dat ik in mijn heel erg moeie fase zit. Natuurlijk zijn er andere methoden (hihihi) die zijn toegepast, maar ik hoop straks na de geslaagde echo ( [-o<) vriend weer eens flink op de ouderwetse manier te verleiden... :D

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hihihi...goede deal; na een goede echo MOETEN we gewoon durven!
    Blij dat ik niet de enige ben trouwens ;)

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zeker niet hoor Elvira! Ik ben ook als de dood! Bovendien heb ik echt ongelovelijk veel last van mijn borsten en dat helpt ook niet echt. Als hij er naar kijkt doet het al pijn! ;)

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Sow, wat is er weer veel geschreven.

Hier gaat alles goed, op een vette keelontsteking na dan. Ik klink alsof ik al dagen aan het carnavallen ben, maar dat is dus absoluut niet. Zo maar even de ha bellen om te vragen wat ik precies als pijnstiller mag gebruiken. Door de pijn van de keelontsteking valt de misselijkheid minder op, maar moe ben ik nu wel extra, dus ik duik lekker even m'n bed in!

11. heey meiden
    hoe gaat het allemaal met jullie?
    het is alweer bijna 1 uur...
    de tijd vliegt haha!

Wat gaan jullie allemaal eten vanavond...

pfff moet me toch een partij piesen iedere keer
    Baal nu dat ik vandaag een rok met pantij aan heb haha

12. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    he hallo!

heerlijk om weer bij te lezen, aangezien ik gister middag voor het laatst gelezen heb (tsja, dan ben je nu toch alweer een paar pagina's verder, hihi!).

vraagje: hebben jullie nou ook de neiging om met een kussen onder je shirt/trui voor de spiegel te gaan staan!?!? hihi! ik moet daar telkens aan denken! heb wat leuke zomerkleren, die ik ook als zwangerschapskleding aan kan, en zit daar telkens over te fantaseren, hoe het zou staan!
    ik durf het alleen niet echt, zeg maar...

ennuh... zijn jullie ook zo blij, elke keer als je naar de toilet gaat, dat je broekje "schoon" (bloed-vrij) is? opluchting!

ik ben alleen wel bang dat hier in de komende weken op dit forum ook wat negatieve verhalen zullen gaan komen...
    we zitten toch immers in een "gevaarlijke" periode.
    al wil ik daar niet te veel mee bezig zijn.

een vriendin (kraamverzorgster) zei:
    onthou goed dat het vruchtje goed en stevig ingenesteld is in jou, en dat die er niet zomaar weg wil/gaat!
    onder dat motto wil ik lekker blijven denken.

nog 2 dagen werken, en dan vakantie!
    ga lekker wintersporten (wel voorzichtig), dus dan gaat de tijd mooi snel.
    als ik er dan weer ben nog een paar daagjes, en dan de echo! (en dan ben ik al 9.5 weken, dus... dan zal er vast wel wat meer te zien zijn, hopelijk!)

nog even 2 vraagjes:
    zijn hier ook christelijke oktober-mama's?

ennuh... wat is de walvis-club?

nou, ik ga even liggen (rusten) en proberen warm te worden...

groetjes!

13. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Nou Elvira wij hebben afgelopen vrijdag voor het eerst dan weer voorzichting gevreeen en dat leverde dus wel weer licht bloedverlies op helaas....had het kunnen verwachten natuurlijk..blijkbaar ben ik erg goed doorbloed en gevoelig daarvoor.

Maar dat was echt heel weinig en daarna wat bruin verlies en dat was zaterdagavond weer helemaal weg en sindsdien weer mooi schoon :)

Nu friemelde mn vriend zaterdag wel weer aan me maar mij nie gezien hahaha vind het echt vreselijk eng elke keer weer dat roze/bloed en bruin...die stress wil ik nie te vaak.

Verders kan je ook heel liefdevol tegen elkaar zijn zonder dat daar echt sex aan te pas komt hoor Denisse ;)

Man maar zijn jullie ook zo emo?
    Ik was gister met een vriendin naar de huishoudbeurs gegaan en zijn we ook nog ff over de 9maanden beurs gewandeld..hoe langer ik er liep hoe hoger de tranen kwamen.
    Net alsof ik toen pas echt ging beseffen dat ik zwanger ben en wat me allemaal te wachten staat...heel vaag hihi en toen ik dat vanmorgen tegen mn vriend vertelde liepen de tranen over mn wangen...ben normaal niet zo soppig hoor haha wel grappig :) ;)

14. jaaa joh..
    zaterdag ochtend zei ik tegen mijn mannetje.. dat ik nu al helemaal gek ben op datgeen wat er in me buik zit..

en gisteren heeel de dag vet chago!

15. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, vind het zo leuk om hierover mee te mogen praten (straal, straal)!

Ik ben ook ontzettend emo... Toen ik vanochtend naar 't werk fietste hoorde ik op de radio het nummer van de Pussycatdolls: Stick with you... zat gewoon bijna te janken op de fiets, haha :)

En eh, Annn... ik ben ook nog steeds aan het checken als ik naar de wc ga.. Heb ook af en toe wel wat afscheiding hoor, schrik me dan een hoedje als ik dat voel en vlieg richting toilet...

Vinden jullie het af en toe ook eng? Ben best wel heel erg bang dat het mis kan gaan namelijk... Misschien een beetje overbezorgd, maar je leest ook genoeg verhalen hier die niet zo rooskleurig zijn...

Vind het wel heeeeeeeeeeeel erg fijn dat we alle "aanstaande mama"-dingetjes in ieder geval samen hier kunnen delen! ;)

Liefs Chris

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Haha ja dat humeurige en emotionele herkent ik wel, mn vriend heeft het niet echt gemakkelijk... :oops: neem me steeds voor om liever te zijn maar op de een of andere manier komt er dan toch weer zon fijne opmerking uit mn mond.... :(

Over het klussen gesproken....vind het eigenlijk ook een beetje eng, en daarbij heb ik er weinig zin in de laatste tijd, ben steeds moe of niet lekker..maar ja zal wel weer beter worden...toch...

Kon me vanmiddag niet inhouden, heb een paar van die hele schattige schoentjes gekocht...zo leuk :baby:

En Elvira gefeliciteerd! Ik heb deze week een gesprek met mijn coordinator, die mij een jaar contract heeft aangeboden, maar nog niet weet dat ik zwanger ben...ga het nutoch maar vertellen, hoop maar zo dat ze er niet moeilijk over doet....... [-o<

17. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Haha ja dat humeurige en emotionele herkent ik wel, mn vriend heeft het niet echt gemakkelijk... :oops: neem me steeds voor om liever te zijn maar op de een of andere manier komt er dan toch weer zon fijne opmerking uit mn mond.... :(

Over het klussen gesproken....vind het eigenlijk ook een beetje eng, en daarbij heb ik er weinig zin in de laatste tijd, ben steeds moe of niet lekker..maar ja zal wel weer beter worden...toch...

Kon me vanmiddag niet inhouden, heb een paar van die hele schattige schoentjes gekocht...zo leuk :baby:

En Elvira gefeliciteerd! Ik heb deze week een gesprek met mijn coordinator, die mij een jaar contract heeft aangeboden, maar nog niet weet dat ik zwanger ben...ga het nutoch maar vertellen, hoop maar zo dat ze er niet moeilijk over doet....... [-o<

18. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, er zijn al een aantal meiden die al afscheid hebben genomen van de oktoberclub (Framboosje en verder weet ik het niet uit mijn hoofd).
    Dat was toen behoorlijk erg confronterend omdat er toen meiden waren (waaronder ik) die toen even ver als hen waren.
    Gelukkig hebben we al even geen 'afmeldingen' gehad. Gelukkig maar.... houden zo!

19. 26Lotte26

26Lotte26 Actief lid

2 jan 2007
    149
    0
    0
    hallo,
    Ik ga ook vaak naar de wc. Niet eens om te plassen, maar om gewoon te checken. Tot nu gelukkig allemaal schoon. Wel zo nu en dan meer afscheiding. Maar niets dat op rood lijkt, gelukkig.
    Ik zou willen dat de weken snel voorbij gaan. Dat we dan allemaal voorbij de 12 weken zijn en dat het aan de buik te zien is dat je zwanger bent. Elke ochtend kijk ik naar mijn blote buik, maar nog neits hoor. Voel verder nog haast niets. Maar goed.... ze zeggen dat het bij iedereen anders is, dus dat geloven we dan maar.
    Groetjes, Lotte

20. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    hoi

Ik kom me hier ook melden heb net ontdekt dat ik zwanger ben, en ooooooooo wat ben ik blij maar tegelijkertijd ook zo onzeker.
    Heb in sept 2005 een miskraam gehad met 14wk
    en daarna lukte het niet meer om zwanger te raken
    tot vandaag dus :D
    Hoop hier lekker mee te kletsen en alle meiden gefeliciteerd
    Ben 29 okt uitgerekend

groetjes Marianne

Deel Deze Pagina