@ Rastagirl, veel succes! @ Kissflower. hmmm klinkt verdacht. Ik hoop dat het bij je doorzet! Succes iig gewensd! Hier weer de gebruikelijke krampen enzo. Wel pijnlijk vanochtend maar niet met regelmaat. Geen zuur trouwens gehad vanacht! Heeeerlijk geslapen dus weer. Denk dat ik wel op 10 uur zit elke nacht. Oh en ik heb ook de zin gevonden voor op de geboortekaart "Mochten jullie ons willen verrassen, dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen" Subtiel toch? Staat heel klein eronder op (maar groot genoeg) Ik vind het zo zonde als iemand ons kleertjes gaat geven, wij hebben echt al teveel. Dan kunnen we beter iets mooit uitzoeken toch? Zal zo hier alles weer even stofzuigen... Ik heb trouwens vanaf vanochtend al heel erg de zenuwen... Zo raar
He dames Hier ook weer een keer een berchtje van mij, ook met baby nog in de buik. Lees dat de meesten al behoorlijk wat voorweeen hebben. Hier inderdaad ook het geval. Moet zeggen dat het aantal voorweeen de laatste dagen wel echt aan het toenemen is. Hoop dat dit een teken is... Gister weer bij de Vk geweest en de bloeddruk was gelukkig weer wat gedaalt, dus mag nu toch bij de VK blijven. Ook wel zo prettig! Nou dames zet 'm op dit weekend!
Hé Astrid, da's echt wel een goeie! Heel subtiel, toch duidelijk! Haha, iedereen is echt ongeduldig aan het worden hè! Hier is de nesteldrang echt ongelooflijk... wassen, wassen en nog eens wassen... Er mag van mij geen sokje meer in de wasmand liggen 'T enige wat echt nog moet gebeuren is de administratie... en DAAR heb ik dus wel een hekel aan... Meteen maar ff door de zure appel heen bijten nadat we een broodje hebben veroberd... Chris
Rastagirl;heel veel suc6 vandaag en enorm veel sterkte met je vader. Tjee, is echt wel heftig. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt en jullie kleintje snel kunt gaan showen bij je ouders! Kiss; bloedverlies op zich is geen ramp. Mijn vk zei dat het iig niet meer mag zijn dan bij menstruatie. Anders voor de zekerheid gewoon ff bellen! Sylvia; misschien zijn die steken al gewoon lichte weeen! Ik hoop voor je dat het doorzet! Vandaag ben ik gelukkig weer beter gehumeurd Haha, wat kan een lijf gek doen soms! Heb me voorgenomen maar uit te gaan van 42 wkn, dan kan het hopelijk toch niet tegenvallen he.... Heb de strijk al gedaan en nog wat lades opgeruimd. Ga vanmiddag ff lekker wat bezoekjes afleggen en frisse neus halen. Hier is het trouwens ook geen goed weer hoor; megabewolkt en somber weer. Misschien tot straks en anders tot morgen. Tenzij.....
\/ 900 pagina's !!! Ik heb HEEEERLIJK liggen slapen! Na mijn bericht van vanmorgen ben ik dan toch mijn bedje ingegaan. En een half uurtje geleden pas wakker geworden. dat was toch ff 5 uurtjes heerlijk liggen slapen! Voel me nu ook een stuk beter! Nog steeds ongi gevoel, geen weeen. Ik schreef wel dat ik bloedverlies had, maar echt maar heel erg weinig, alleen beetje in de wc 3 druppeltjes, net weer een klein beetje. Alex is over een uur thuis. Dus ik ga zo ff douchen en daarna met hem heerlijk wandelen. Denk dat dat me wel ff goed doet. Durf niet zo goed nu alleen te gaan wandelen namelijk. Hoop echt dat jullie gelijk hebben en dat het voor mij inderdaad niet lang meer zal duren.. Maar ach, die laatste weekjes zou ik ook nog wel volhouden! (alleen niet met die slapeloze nachten iedere x ) Ik heb in ieder geval het gevoel dat er dit weekend veel baby's geboren gaan worden! En dat ik dinsdag aan de beurt ben.. We zullen zien.. Liefs Kiss
Nou daar ben ik weer, halve nacht last gehad van steken richting mn :c: helaas verder niks.. elke dag is er gelukkig 1tje dichterbij mn kleine meid! @ Kiss ach elk teken is een teken.. heb je je al verdiept in acupuntuur? @ Nynke welkom bij de overtijddames.. helaas! ik denk dat ik tot 43 weken blijf lopen haha kan t alleen maar meevallen.. ben benieuwd wat de gyn er morgen van vind! hoe is het verder met jou, met je bd en die onderzoeken? @ Rastagirl veel suc6 meid! hoop dat je je wondertje snel mag vasthouden! en sterkte in deze moeilijke tijd! liefs Stephanie
Martine: heel veel sterkte met het verlies van je kat Diaan: mooie, lieve fotos hoor! Xenas: veel sterkte in het ziekenhuis! Kissflower: lekker dat je even een paar uur geslapen hebt. Heb net ook even een uurtje geslapen, was ineens zo moe! Nu gaat het wel weer
* meld * Alles was weer goed bij de VK. Volgens haar heeft de kleine het daar goed naar het zin. Nu maar hopen dat het er niet te goed heeft en lang blijft zitten en/of heel groot wordt. Maar ja, dat zien we dan wel weer. Ik had even gevraagd hoe lang ze je door laten lopen. Hier tot 42 weken, dan met 42 allerlei onderzoeken om te zien hoe jij en de kleine er voor staan. En als alles goed is vanaf dan iedere dag CTG tot uiterlijk 43 weken. Met 43 weken wordt je dan ingeleid. Ze vertelde dat ze het hier zo laat doen, mits alles goed is, omdat de kans op een kunstverlossing kleiner is bij een groter kindje dan bij een inleiding. Dus vandaar. Ik hoop maar gewoon dat mijn voorgevoel klopt en ik in het weekend van de 27 mag bevallen, dat lijkt me wel een mooie termijn. Ik ga straks lasagne maken. Ik bereid het zometeen al even voor, dan hoef ik vanavond alleen nog maar die schaal in de oven te zetten. Iedereen een fijne dag met veel zon gewenst. En ik hoop maar dat de baby's nu eens massaal gaan komen. Van het weekend zijn jullie mannen waarschijnlijk thuis, dus dat lijkt me wel een mooie. Dus beebjes: KOM ER UIT! WE WILLEN JULLIE ZIEHIEN!
ik ben ook maar weer eens even komen kijken .. heb zelf geen pc meer omdat er is ingebroken voor een paar weken terug en ben ondertussen verhuist dus heb het erg druk gehad .. alles bij lezen is wel een beetje erg veel hahaha maar hier nog steeds geen baby gefeliciteerd voor de gene die hun wonder al hebben en sucses voor de dames die bezig zijn of waar het rommelt
@rastagirl: Nou veel succes! En sterkte met je vader. @Kiss: Klinkt een beetje als de slijmprop. Bloedverlies mag, maar als het helderrood en veel is (als menstruatie) moet je de vk bellen! @Martine: Dat metertje is niet heel erg betrouwbaar. Als je nl een beetje vet op je buik hebt dan geeft hij iets heel anders weer als wanneer je een strakke buik hebt. Ook de plaats waar ze hem aanbrengen kan een andere uitslag geven. Bij een medische bevalling krijg je soms inwendige weeen registratie. Dan brengen ze een soort drukmetertje naar binnen, die is wel betrouwbaar. Meestal zit een echte wee dan boven de 60 en persweeen komen vaak boven de 100 uit. @Sylvia: Bij jou is het ook veel aan het rommelen he. Misschien zet het binnenkort eens door. @Nynke: Lekker schoongemaakt? Nee, ik heb niks leuks meer gedaan gisteren. Heb alleen maar achter de comp gezeten. @Evaatje: Heeft ze met de echo gekeken? Bij mij schatte ze haar nu 7 pond, vond ik ook best veel omdat Jeroen en ik niet zo groot zijn en ik een vrij klein buikje heb. Ik hoop dus ook niet dat ze nog 3 weken blijft zitten! @Irene: Nee niet geholpen.. Oh, dat is ook apart, bij de kinderen thuis! op zich wel een goed idee, maar je bent er wel weer veel tijd aan kwijt. Wel fijn dat hij niet meer op kamp hoeft! Omdat Jeroen nu teamleider is heeft hij ook veel ouder gesprekken, vooral van probleem kinderen. Zo heeft hij nu iemand onder zijn hoede die geen geweten heeft . Maar die gaat waarschijnlijk snel van school en naar een speciale school ofzo. Hoe is je haarkleur? @Happyliesje: Kan me voorstellen dat je het zat bent. We zitten ons ook maar te vervelen zo alleen thuis! @Misoh: Oh was jij dat! En is dat een speciale kinderrekening? Want ik had een tijdje terug een link geplaatst hier, dat het fiscaal helemaal niet voordelig is om een rekening voor je kind te openen. Wij zijn ons nu een beetje aan het orienteren, ook waar je de meeste rente krijgt, want dat verschilt nogal! @Astrid: Dat is een leuke zin ja! En alweer 39 weken! Nou meiden, gisteren macaroni op, ananas op en gesext.....en geen baby! Niet eens harde buiken vannacht. Dusseh....ik zou zeggen kap met die onzin! haha. Ik ga het maar gewoon afwachten, het komt vanzelf wel. Dit weekend zou ik echt fijn vinden, het wordt prachtig weer. Net is mijn vriendin op bezoek geweest met haar kleintje. Ze is nu 3 maanden oud, dus ik heb heerlijk geknuffeld. Kan echt niet wachten om met mijn eigen meisje te knuffelen! Daarna zijn we even naar het winkelcentrum gelopen. Ik heb bij hans textiel allemaal lieve disney kleertjes gekocht. Ik miste nog wat kleine broekjes.
nou... toch voor het eerst in de hele zwangerschap een dipje vandaag! we waren met 6 collega's zwanger op het werk, 5 mensen in de buurt, 9 van de zwangerschapsgym, en iedereen is nu inmiddels bevallen (zelfs mijn buurvrouw-vriendin, die gister is bevallen met 37 weken!). IK WIL OOK! voel me lichamelijk nog steeds prima, net als vorige week en vorige maand, maar... ben het wachten gewoon zat. en dan lees je okt.-mama's die nog niet eens 40 weken zijn, en al aan het drammen (wat ik me wel voor kan stellen, hoor!), maar dan denk ik "joh... werk eerst maar eens naar die 40 weken!" maar dat zijn nu ook een beetje de geprikkelde emoties bij mij, hoor... maar goed... rustig blijven wachten dus! slaap nog prima. eet prima. loop/waggel prima (vanochtend nog over de markt gestruind). fiets (op mijn tempo) prima, dus mag niet klagen! zucht... .
Nou, eindelijk weer een berichtje van mij. Ik ben op 4 oktober bevallen van een prachtige zoon, MADS! Het was een zware bevalling (voor wie het wil weten, zie mijn log) maar het resultaat is ernaar. Ik ga later nog wel even teruglezen, voor nu succes voor de moeders die nog moeten bevallen!
@ Ready, gefeliciteerd met je ZOON!!! @ Laura, ik heb het er ook met mijn VK over gehad, hier doen ze met 41 weken strippen, helpt dat niet dan gaan ze met 41.5 weken mijn vliezen breken. Uiterlijk met 42 weken wordt ik ingeleid. Dus 15 November is er sowieso een kleine! Jeeeeeh het geboortekaartje is nu helemaal af, ben er echt super blij mee. Ben ook zo benieuwd wat mensen van de naam vinden Ik heb trouwens echt helemaal geen voorgevoel wanneer ik zal gaan bevallen. Ik droomde dat ik met 37 weken zou bevallen, dus misschien komt het nog. Zo had ik ook een droom over onze 20 weken echo en die was echt heel erg voorspellend, alles klopte ( vond ik wel een beetje eng). Dus wie weet....
@Ready: JEEE Gefeliciteerd met je zoon! Ik heb net je blog gelezen, pfff idd geen makkelijke bevalling! Ben je inmiddels al wat bijgekomen? @Astrid: Ik heb ook geen idee wanneer ik ga bevallen. Heb wel steeds gedacht dat het voor de uitgerekende datum zou komen. Op zo'n dag als vandaag zou ik best willen bevallen! Lekker weer buiten, gewoon relaxed. Mijn moeder denkt zondag...maar inmiddels heeft iedereen al wat anders voorspeld.
Annnn.. ook als de hormonen niet de overhand hebben bij mij ben ik het helemaal met je eens hoor... 40 weken is gemiddeld... pas NA 42 ben je ' overtijd .. 'drammen' met 37 weken (zeker als er verder geen onwijze klachten of bijzondere omstandigheden zijn) ontlokt bij mij ook wel eens een zucht Waarbij ik overigens wel wil zeggen, dat ik me de nieuwsgierigheid wel kan voorstellen!
@ Misseyes, ik ben benieuwd! Niemand heeft nog wat over mij voorspeld...We zien eht allemaal wel Even een vraagje: Ik heb soms het gevoel dat er een hele grote druk op de onderkant staat ( op de uitgang ) En dat als ik 1 keer nies de kleine er zo uitvalt! (was het maar zo'n feest.. ) Heel raar gevoel, heb dit nu een paar dagen. Meer dame's last van?
astrid, dat heb ik ook een beetje. Mijn schaamlippen zijn ook wat opgezwollen en het ziet er wat donkerder uit dan normaal Soms kun je zelfs last hebben van spadaderen. Probeer eens met een spiegeltje te kijken hoe het er van onder uitziet