Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Rastagirl: gefeliciteerd met jullie dochter!

Xenas: gefeliciteerd met jullie zoon!

Martine: gefeliciteerd met jullie dochter!

Elvira: spannende dag voor jullie. Zet hem op!

Hier is alles nog steeds lekker rustig. Vanacht geen lekkage gehad, beddengoed is weer helemaal schoon geworden :)

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Martine gefeliciteerd met jullie dochter. wat een mooie naam

Maartje - De nageltjes zijn nog te zacht om in te groeien waarschijnlijk maar met een papier vijl kan je de nageltjes altijd bijwerken.

Elvira - spannend leuk dat je ons up2date houdt

Eva - suc6 in het ziekenhuis

Astrid - al dat gerommel lijkt wel te horen bij de oktobermama's beweging is goed ga maar lekker shoppen

Missyess - ja gaat hard he zo heb je zwangerschapstest in handen zo zit je tegen de bevalling aan.

Nynke - lekker bezig blijven is het beste deze dagen. Heb je eigenlijk met je andere kids overtijd ?

Zo ga weer verder. Gaat goed zo elke keer als ik kom kijken is er een baby afgesproken ?

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Martine: Gefeliciteerd met jullie dochter Lucille!

Maartje, oh, ik zou ook helemaal in de stress schieten geloof ik...Heb je nog een beetje bij kunnen slapen?

Wat zijn er eigenlijk al best veel bevallen als je zo het lijstje ziet hè? En wat me opvalt: wat een mooie namen allemaal! (vooral ééntje... ;) )

Evaatje succes, laat je even weten of alles ok is?

Astrid, lopp sinds gisteravond (nacht) net zo, op een gegeven moment kwamen ze netjes om de 5 minuten, maar na een bad was het weer weg...Toen ik vanochtend opstond begon het weer te trekken in m'n buik rug en benen en nu is het weer over, grrrr, irritant hè...

Missyess, gek is dat hè, af en toe heb ik ook echt nog het idee van: het duurt nog wel een paar maanden, haha, en soms ben ik zo nerveus dat ik het bijna niet meer trek...

Maris: veel plezier met poetsen! ;)

Fredje is echt ziek de arme schat, ik vertroetel hem lekker vandaag, heb allemaal kussens op de bank gelegd en een dekentje, dan kan ie lekker onder de wol een filmpje kijken...Kippensoepie erbij en dat komt wel goed...

Kusjes en tot straks (nu ik de tijd heb ga ik jullie stalken ;) )

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    nog net goedemorgen allemaal

@Martine: feli met je dochter, yess een meisje, geniet van je meisje en veel geluk ook voor papa.

@Maartje: Gilian krijgt geen bv maar had gisteren ook een hele rare eetdag. Dronk zijn flessen niet meer leeg en had veel kramp. Het is zo zielig he om dat te zien en weinig te kunnen doen. Ik las dat troosten en leker tegen je aan houden ook heel veel kan helpen. Mijn kraamhulp zei dat je ze de eerste maanden wat knuffelen en bij je houde niet kan verwennen.
    Wat betreft die nageltjes..... Gilian en Rowin hebben ook xulke tenen en nagels. Lijkt net of ze in de huid groeien. Heb dat destijds bij mijn eerste ook laten nakijken maar was niets. Ze zeiden toen dat ik eens naar de voeten van msnlief moest kijken en inderdaad die heeft ook zulke tenen. Maar als je het zeker wil weten gewoon bellen hoor en al je twijverls uitspreken en zeker al je vragen stellen. Niets is raar...... Wij heebben gisterenmiddag ook gebeld ivm met Gilian die ineens maar halve flessen ging drinken. Succes meid.

@Nica; veel wandelplezier toegewenst. Ga maar lekker trots achter je wagen lopen :) .

@Rommelende meiden succes en ik doe de weeendans en duim voor jullie dat het doorzet :whistle: =D>

@Anne: spannend hoor het is bijna zover, succes meid met aftellen.

Kus diana

5. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen lieverds hier ben ik ff weer

@alle nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie baby's
    @elvira heel veel suc6 go girl go
    @allemaal ik ga zeker genieten vanmiddag van me wandelingetje met dyon
    @maartje graag gedaan lieverd wij hebben de druppels gelukkig nog niet hoeven gebruiken alleen is dyon een flinke drinker dus soms heeft hij meer voeding nodig en dan krijgt hij ook...ik geef helaas geen bv omdat ik bijna nix heb en dat vond ik heel erg maar nu hij de fles krijgt groeit hij goed!
    @voor alle mama's waar het rommelt hopelijk zet het door!

liefs nica

6. Dop07

Dop07 Bekend lid

Goeiemorgen dames (kan nog net ;) ) Ik meldt me bij deze.. alles rustig hier.. goeie nachten doen wonderen.. laat mij nog maar even lekker lopen zo! 's avonds wel wat rommelend, maar goed te doen.. dussss... dat duurt nog wel ff!

Martine Feli! Moohooie naam! (moest meteen denken aan de gitaar van BBKing ;) )

Maartje.. geef jezelf maar ff de tijd hoor.. om die antennes van je uit te schuiven en op te poetsen! Je hebt ze zeker en vast.. nu nog vertrouwen! Komt goed... Waardevol advies van Diaan.. Fiene lekker bij je houden.. voeden op vraag en proberen te accepteren dat je soms een jengelende dochter hebt, terwijl je alles hebt geprobeerd.. (warm, droog, bij je, buikje vol) ... en dat je eigen 'schema/bezigheden' even op een laag pitje komen te staan... that's life met een beeb ;)
    Komt goed.. als ik het kan.. kan jij het ook! ;)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi dames, hier zijn de kasten weer winterklaar. Al het zomergoed is opgeruimd en wat wg kon is weer weg. De was hangt weer en verder weet ik niet meer wat te doen. :( Ach, ik vind vast wel iets. Ga zo eerst even eten met de kids. Tot later weer!

@Maris: succes met schoonmaken.

@Marieke: heerlijk dat je nu lekker kan relaxen. Wel jammer dat Fred nu net ziek is.

@Diaan: gaat alles naar wens bij jullie?

@Jotim: de eerste was 8 dagen te vroeg en de tweede is op de uitgerekende datum geboren. Dus eigenlijk kan het niet anders dan deze te laat is.

@Pol"fijn dat alles weer schoon is. Nog geen gerommel bij jou?

@Missyess: het gaat idd super snel. Ondanks al het gerommel probeer ik nog wel even te genieten. Het is tenslotte de laatste keer.

@Anne: nog even meis. Raar idee dat je weet wanneer je meisje komt. Zijn dehonden nog steeds in de opvang? Wat voor honden heb je eigenlijk?

@Astrid: idd heel frustrerend die valse weeen. Shopse meid.

@Evaatje: succes in het zh.

@Misoh: als ik stil zit word ik gek van het afwachten dan maar flink opruimen en schoonmaken.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou het zit hier allemaal pot dicht :(
    De Vk is net even langs geweest en het zijn zeer waarschijnlijk indalings weeën.
    Als deze al zeer doen, hoe zit het dan met "echte weeën"? :confused:

9. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    *meld*

@ Astrid: ligt de klein al vast of niet. Aangezien die van mij dat wel is maar ik niet zulke pijntjes ervaar, vroeg ik me dat ff af.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hij was nog niet helemaal ingedaalt.
    Waarschijnlijk na vandaag wel :D
    Woensdag moet hij weer, dus hoop dat hij dan ingedaalt is en vast zit!

11. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Aha....want die van mij is dat dus wel en ik heb dus niet zulke pijntjes ervaren van het indalen, meer dat het rommelde. Hoop het voor je dat het nu wel zo is, scheelt weer een hele hoop. Aan de beeb van Astrid: GA ES FF VAST ZITTEN IPV JE MOEDER TE PESTEN! Hahaha.

12. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ah, misschien is dat bij mij dan ook het geval, aangezien ze nog niet ingedaald was...

Maar zien, moet toevallig morgen naar de gyn, die zal wel uitsluitsel geven dan. Vind haar wel erg beweeglijk trouwens hoor, heb het gevoel alsof ze er aan de voorkant uit wil, Mijn streepjes trekken behoorlijk (krabbelt zich nu nog eens flink over de buik, aarrgg)

13. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    pffff de badkamer is weer schoon hoor..... Nou ja... Ik kwam nogal wat kalk tegen op de tegels bij de douche en ik heb het er niet helemaal af gekregen. Iemand een gouden tip misschien?

:-S

De zolder wordt... ehm... een uitdaging!
    :-D

14. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Nog geen gerommel bij mij hier. Ja rommelige darmen, maar dat telt niet mee :)

Het kleintje in mijn buik ligt nog veelste lekker denk ik en heeft er nog helemaal geen zin in om eruit te komen. Heb zomaar het idee dat het zeker nog wel een weekje duurt. We zullen het zien :)

15. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Antikal?

Hier moet ik eigenlijk ook de badkamer schoonmaken, maar heb er helemaal geen zin in, waarom heb ik geen schoonmaakaanval (ben de naam ff kwijt).

16. @Maris: Met een oude tandenborstel en antikal krijg je heel makkelijk het kalk tussen de tegels weg!
    Ik ga ook f de badkamer doen (en slaapkamer en wassen en .... enz)

17. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Antikal dus! bedankt voor de tip, ik moet zo toch nog naar de winkel dus dan zal ik dat ook even meenemen.

Pol, volgens mij zoek je het woord "nesteldrang"?
    :-D

18. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Martine gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam!

Elvira heel veel succes! Zet em op.

Hier alles heel rustig. Vanmorgen bij de vk geweest voor controle en YES...mijn kleintje is ingedaald en ligt nu helemaal vast. Is toch wel een geruststelling hoor. Voel me op en top vrolijk nu, laat de baby maar komen.

xxx Irene

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hier zweer ik ook bij antikal, maar is wel superchemische troep, als je daar niet van houdt kun je azijn gebruiken en met kalk is er maar één remedie (helaas) en dat is bijhouden...Hier is het water zo verkalkt dat als ik niet iedere week alle tegels in de douche goed met Antikal schrob, ik er drie uur over moet doen om het eraf te krijgen...Terwijl als ik het iedere week doe, ik in 5 min klaar ben...

Als het trouwens echt heel erg is meid, moet je het je vriendje even laten toen, met acide chloridrique, zo heet het hier iig, letterlijk vertaald is het cloorzuur...Dat "brandt" het bijna weg, heb ik toen we hier kwamen wonen in de wc moeten doen want het huis stond al heel lang leeg en er zat een korst kalk van drie cm dik in...

20. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    maris: het woord nesteldrang zocht ik inderdaad! :D

Heb toch maar besloten om ook hier de badkamer schoon te maken, doe ik tenminste nog iets nuttigs vandaag :)

Deel Deze Pagina