Nieuws van Annn Lees net op haar site dat ze een zoon hebben gekregen! Daan Harm Hendrik. (hou 'm stiekem in de gaten, wil ook zo graag babynieuws... en heb nou ook weer niet zo heel veel te doen)
Annn gefeliciteerd met je zoontje Daan. Zo gelijk mijn meldplicht weer gedaan voor vandaag. En nynke, blijven gokkken je zit in de buurt
FF snel een berichtje van mij.....ben al een paar dagen niet lekker.......dus breng een hoop uurtjes door in bed. Zodra ik weer de oude ben............laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xxx
Goedemorgen meiden, hier nog steeds een beeb in de buik. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. @Jotim: gek is dat wij waren gisteren aan het fietsen en zeiden hetzelfde tegen elkaar. Bij alles wat we doen is het: zal dit de laatste keer zijn? @Maartje: ik sluit me aan bij de andere mama's. En neem er rustig de tijd voor meid. @Marieke: succes bij de gyn vandaag. @Misoh: thanks voor je speurwerk. @Annn: onwijs gefeliciteerd met jullie zoon DAAN!! @Anne: dan is het vandaag. Je bent veel te vroeg online nl. @Marize: ik hoop dat je snel weer de oude bent.
Goedemorgen allemaal! Het was alweer vroeg dag voor mij, manlief is weer om vijf uur naar Zeeland vertrokken (dit keer zonder mij) dus ik ben ook maar om kwart voor zeven opgestaan. Wel goed geslapen trouwens. De zolder is aardig opgeruimd al zeg ik het zelf. De zware dingen laat ik natuurlijk aan manlief over (er ligt o.a. een hele voorraad houten planken schots en scheef door elkaar (mijn man vindt het leuk om meubels te maken)). Ik heb ook hier in de computerkamer alle boekenkasten uitgesopt. man man man we hebben echt te veel boeken... :-S Zonet stond ik even de hand-afwas weg te werken toen ik ineens echt een soort "plens" voelde tussen mijn benen. Maar alle trucjes van de gym om te kijken of het vruchtwater was (hurken, op je hand blazen) hebben niet meer vocht opgeleverd. Dus ik denk dat het "gewoon" afscheiding was. Maar goed, zo was ik om half negen wel al aan mijn tweede onderbroek van de dag toe. Ik lijk wel een kleutertje! :-D @ Astrid: Wat heb je gescored bij de Ikea? @ Annn: Gefeliciteerd met de geboorte van Daan! @ Nynke/Jotim: ik heb dat ook sterk, zo'n gevoel van "zou dit de laatste keer zijn dat we zus-of-zo doen". Maf gevoel! @ Marize: beterschap meid! @ Rastagirl: leuk om een foto te zien van je dochter, ze ziet er goed uit! Ik heb inmiddels ook de site van Appeltje bekeken, leuk hoor! Ik vind het wel spannend om in de "achterhoede" te zitten, en al die baby's en bevallingsverhalen nu van de al-bevallen mamma's te lezen. Vanmiddag moet ik trouwens weer naar de vk. Vorige week heb ik meer dan een UUR zitten wachten, hopelijk is het deze keer wat strakker gepland... Groetjes Maris
*meld* Hier nog steeds met baby in de buik zonder veel bijzonderheden. @ marize: beterschap! @ maris: hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten bij de vk. Een uur is echt ontzettend lang. Ben benieuwd hoe het met Elvira is...
@Ann: gefeliciteerd met jullie zoon! @Rastagirl: mooi meisje heb je hoor! @maris: hier is dat ook wel eens, dat we lang moeten wachten. Ik heb ook wel eens dat ik echt vocht daaronder voel lopen..ik ga dan ook meteen blazen enzo, maar dan komt er verder niks. @marize: beterschap! Ik ben gisteren bij de vk geweest. Alles weer goed. Wel werd er beetje eiwit in mn urine gevonden, maar was niet zo erg. Moet wel in de gaten houden of ik klachten krijg. Onze kleine meid was nog verder ingedaald...ze ligt nu schijnbaar echt heel diep naar beneden, maar dat is juist heel goed zei de vk. kan ook heel goed zijn dat de baarmoeder mond al zacht is of dat nu heel snel wordt...ben benieuwd of ik idd binnen de 40 weken ga bevallen..vk had niet het idee dat ik pas met 42 weken zou gaan bevallen... Blijft wel spannend dus Liefs Sylvia
Is iedereen aan het bevallen vandaag? Het is zo mega rustig. @Maris:hier nog zo kleuter. Heb nu maar even een inleg kruisje ingedaan het loopt er zo uit. Nee, het is echt afscheiding hier. @Misoh: ik ben idd ook benieuwd hoe het met Elvira is. Ze zal wel bevallen zijn toch? @Sylvia: fijn dat je weer door de apk heen bent. Ik ben benieuwd of je voor de 40 weken gaat bevallen. Elvira is bevallen!! UPDATE ElviraR is gisterenavond na een zware dag om 22.37 van een zoon bevallen. Het is een keizersnede geworden. Hij heet TIAGO en weegt 4185 gram en is 52 CM. Elvira was vanacht om 1.00 pas op de kamer. Dit las ik net in een ander topic. Elvira gefeliciteerd met jullie zoon!!
UPDATE ElviraR is gisterenavond na een zware dag om 22.37 van een zoon bevallen. Het is een keizersnede geworden. Hij heet TIAGO en weegt 4185 gram en is 52 CM. Elvira was vanacht om 1.00 pas op de kamer. LIEK...
Nynke: ik ga idd voor de 22e Maartje06: ik heb gelezen dat het belangrijk is dat het kindje een borst helemaal goed leeg drinkt ipv uit allebei de borsten, omdat het eerste beetje melk (voormelk) nog niet echt veel voedingsstoffen bevat wat voor een verzadigd gevoel zorgt. Als je dus twee borsten per keer geeft, blijft het bij het voormelk. Annn: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daan! Elvira: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Tiago! Hier is alles nog steeds rustig. En hoe vaak ik per dag de vraag wel niet krijg: "en?" Ik heb nog nooit langer dan 5 minuten zitten wachten bij de verloskundige. Ze neemt altijd rustig de tijd. Volgens mij plannen die van jullie gewoon veelste krap ofzo.
* meld * Goedemorgen dames! Hier gisteravond weer steeds met een onrustig gevoel gelopen en vanmorgen nog steeds een beetje. Ik heb ook veel krampen en af en toe een harde buik. Gisteravond had ik ook heel erg veel pijn van druk op mijn doos en onderrug. Weer een beetje een onrustige nacht gehad door dit. @ Annn: GEFELICITEERD met jullie ZOON! @ Elvira: GEFELICITEERD met jullie ZOON! Echt spannend nu zeg met al die geboortes. Het komt geloof ik eindelijk een beetje op gang hier bij de oktobermama's. Zet 'm op dames en baby's! Ik ga hier zo denk ik weer poetsen, ik wil graag het huis helemaal aan kant hebben. Liefs Laura
Tsjonge, dat is een lange dag geweest voor Elvira! Elvira: van harte proficiat met de geboorte van Tiago! Groetjes maris
* MELDPLICHT Meestal vergeet ik het Alles nog rustig hier... nog 10 daagjes en dan ....hoop ik Voor alle oktobermama´s die al zijn bevallen. GEFELICITEERD Groetjes, Lynn
Toch weer 2 baby's gisteren/vandaag. Ik heb eindelijk een kuurtje gekregen dus nu moet ik zorgen dat ik behoorlijk aansterk. Ben zo slap als een vaatdoek en ben al een paar dagen de deur niet uitgeweest. Hoest nog vreselijk en mijn buik doet behoorlijk pijn van al dat gehoest. Slapen gaat al iets beter, van niets naar 5 uurtjes vannacht. Nu maar hopen dat het kuurtje snel aanslaat! Sorry dat ik niet op iedereen reageer, was wel mijn bedoeling.. Maar lees nu alleen even mee hoe het met iedereen is en wie er bevallen is! Super die mailtjes elke keer wanneer er iemand bevallen is Jotim, bedankt!
Hallo dames, ik ben niet actief geweest op dit topic, maar kan het nu niet laten om even mee te gluren wie er al bevallen is..... en iedereen even succes te wensen en iedereen te feliciteren die inmiddels al zijn bevallen! Erg spannend allemaal! Liefs Kari