ben eigenlijk wel een beetje blij te horen dat jullie ook niet veel an sex doen. ik heb dus ook echt geen zin. mijn man wil wel, maar heb gewoon echt geen zin. dan vind ik dat weer vervelend. maar hij snapt het wel natuurlijk. avalon, balen zeg dat bloedverlies als je twijfelt gewoon de verloskundige bellen hoor. die kunnen je dan geruststellen of laten komen als ze dat nodig vinden.
We hadden toch al eerder die lijst met iedereen met wanneer iedereen naar VK mocht en zo? Ik weet niet wie het iniatief daartoe had genomen. Misschien kan je even met haar overleggen en kan je die op een site zetten. Het is namelijk wel jammer dat die lijst elke keer verschuift naarmate er meer berichtjes geplaatst worden.
Halloooo! Ik kom me hier ook melden Ik ben pas aan het einde van oktober uitgerekend, maar nog wel een oktober mama
Ja daarom wou ik een soort van website maken waar iedereen opstaat die er op wilt staan. Ik hang die gewoon ergens achter een website van mij en dan via een link kan iedereen kijken wanneer die wilt. Hoef je ookniet steeds te zoeken. Zal wel een voorbeeldje maken en dan de link plaatsen wie er dan bij wilt kan altijd een pbtje sturen.
goedemorgen allemaal Heb vanacht heerlijk geslapen. Heb alleen een beetje pijn aan me ribben lijk wel of ik een paar trappen heb opgevangen. Vanmorgen toen ik wakker werd lag dochter lief tussen ons in. Stiekum erbij gekropen vannacht dus die voetjes zullen wel hun best hebben gehad. Vandaag een rustig dagje gepland. Ik voel wel steeds beter me baarmoedermond op de en of andere manier. Niet een pijnlijk gevoel maar wel zeurend gevoel. Nog iemand. ach mag bijna na de vk dan kan ik alle vragen weer los vuren. @ appeltjes Hoe was de echo ... @ astrid welkom gefeliciteerd hoor
Goedemorgen, Astrid: Gefeliciteerd en welkom in ons kletsclubje!\ Hier gaat het niet zo lekker. Ik ben er echt heel beroerd van. Vooral last van mijn darmen (al vier dagen geen ontlasting) en heel erg misselijk. Ik krijg echt niks naar binnen en ben daardoor zo slap als een vaatdoek. Vanmorgen dus toch maar mijn werk afgebeld. Ik werk met verstandelijk gehandicapte kinderen en kan niet zomaar weglopen van de groep, dus is werken even onmogelijk. Morgen is mijn baas terug van vakantie, dus dan ga ik even overleggen of ik wel iets anders mag doen. Ik heb namelijk wel behoefte aan afleiding. Desnoods dubbel op de groep met een collega, zodat ik weg kan lopen als ik misselijk word. Ik heb net ook de huisarts gebeld. Assistente gesproken en die laat de huisarts even terugbellen na zijn spreekuur. Ben benieuwd of hij nog tips voor mij heeft. Vanacht ook superslecht geslapen door de misselijkheid. Herkent iemand zich hierin? Ik heb nu het idee dat iedereen mij een aansteller vindt. Bovendien weten veel mensen niet dat ik zwanger ben, dus die snappen er helemaal niks van. Appeltje; Hoe was het?!?! Grts, Maartje
goede morgen heb nog totaal geen kwaaltjes eigenlijks ja beetje ongi gevoel maar dat herken ik nog wel van me vorige zwschappen. Maar nog niet misselijk gelukkig @Astrid welkom hier en gefeliciteerd
@ maartje Heb je al geprobeerd om smorgens te begin met een glas water. Het liefste nog in bed. Zelf ben ik gelukkig niet meer zo misselijk maar dat beroerd zijn van futloos en moe heb ik wel. smorgens voel ik me prima maar daarna is het echt met het uur vermoeiender om hier de boel draaiend te houden.
Ik heb alles al geprobeerd, maar ik blijf misselijk. Niet alleen 's morgens, maar de hele dag door. Ik probeer nu elk uur kleine beetjes te eten, zodat ik toch iets binnen krijg, maar ik moet het echt naar binnen dwingen en dan heel rustig blijven zitten, anders is het er zo weer uit. Ppfffff, afgelopen weekend was ik er echt even heel verdrietig over en wilde ik het liefst niet meer zwanger zijn (meen ik niks van, maar ik voelde me gewoon zo beroerd).
Hallo Allemaal, Nou, het lijkt er op dat het gisteren inderdaad maar een gesprongen adertje was. Het heeft namelijk niet doorgezet. En ik was vanmorgen weer misselijk, dus dat gaat nog goed. Maar ja, het was flink schrikken. Phew. Iedereen weer een fijne dag toegewenst. Succes met de misselijkheid. Ik begin nu ook te ervaren hoe fijn het is. NOT. Haha Groetjes, Marianne
Goeiemorgen, ik heb eigelijk (nog) nergens last van. Wel borrelt mijn buik als een gek En heb ik ongi krampen. Wel een gek gevoel hoor, begin het steeds meer te realiseren.
Goedemorgen, Indd in het begin is het onwennig. Ik had ook last van ongikrampen de eerste week, zelfs 6 dagen btje bloedverlies gehad, erg eng. Maar gelukkig is t allemaal goed. Hebben jullie trouwens ook al 'bandenpijn' echt zo'n trekkerig zeurend gevoel in je liezen wat dan doortrekt naar je baarmoeder? Heb er vreselijk veel last van gehad vannacht, kon er nauwlijks om slapen. Ben benieuwd of jullie dat herkennen...
ASTRID ! Van harte gefeliciteerd, Meid. Wat leuk om je bij de Oktobermama's te zien. Ga er maar lekker van genieten. Groetjes, Marianne
@ marjo83, ik herken het wel. Bij mij trekt het door tot aan me baarmoedermond @ avalon wat een geruststelling is dat dan weer. nou dames heb eenpoging gedaan om een voorbeeld te maken. Als jullie het niks vinden dan houdt het op. Maar ik denk dat het wel makkelijk is voor de komende maanden klik hier Vind het ook niet erg om bij te houden
Wat een leuk initiatief van je Jotem! Super joh! Ik zal je zo gelijk pb'en. Want indd het is zo druk hier, het zou fijn zijn om in 1 oogopslag zo'n lijstje te kunnen bekijken! Willen we er ook foto's op van wie we zijn eigenlijk (als dat kan hoor en niet teveel werk is) of blijven jullie liever anoniem?
Nou, ik ben mijn bedje maar even uitgekomen. Zo eens kijken of ik weer iets kan eten. Ik ga maar eens een bordje brinta proberen. Toen ik net naar de wc ging had ik ook nog een beetje donkere afscheiding. Ik weet dat het erbij hoort en dat het niks hoeft te betekenen, maarja ik ben toch al zo labiel, dus ik vind dit niet leuk! Zit met spanning te wachten tot de dokter me belt. Jullie horen het zodra ik wat meer weet. Jotum, wat een leuk lijstje! Ik ga alleen nog liever niet met mijn foto op internet, misschien later in de zwangerschap.
Niks moet natuurlijk maar foto kan altijd later. Misschien ook dadelijk wel foto van de baby. Van sommige heb ik al een pb ontvangen. Misschien is het een idee om de code van je banner mee te sturen. Het heeft geen zin om de code mee te sturen heb allemaal banners staan in me pb en niet de code. Wel leuk zo'm berichtjes maar gaat dus niet. Zoek daar nog wel een oplossing voor. Ik zal de link in mijn handtekenning plaatsen. Je kan hem natuurlijk in je favorieten zetten. De website hangt achter andere websites van mij dus niet makkelijk te vinden voor het gewone internetverkeer.