Ben er zeker trots op! haha! Ach ja, die Alex.. whaha.. Maar ik vond het helemaal niet erg dat hij was flauw gevallen. Had het eigenlijk wel verwacht. Want bij de eerste echo toen we voor het eerst het hartje hoorden ging het al bijna mis. Toen viel hij al bijna flauw. Maar het was ook heel druk, veel mensen om mij heen.En omdat het met Xavièr even moeilijk ging met zijn hartje tijdens het persen, moest er worden ingegrepen met de vacuumpomp. Zou voor Alex ook niet echt een fijn beeld geweest zijn. En dan nog die knip die gezet werd.. Alex kwam pas na ongeveer 6 min bij. Maar hij heeft wel de navelstreng doorgeknipt, was ik wel trots op! En hij zelf zei: 'nou, ik vond anders dat ik het best wel lang heb volgehouden.' Ach Alex, mijn schat haha! Nou ik zal nog ff fotos in me album doen, maar lukt ff niet haha.. Liefs Kiss
Oooh Kiss wat een mooi jongetje! En ook mooie zwarte haartje's! Ik wordt echt ongeduldig, ik wil ook. Zo even boodschappen doen, maar het is zulk :c: weer. En ik moet op de fiets... Grrrr
*meld* Sorry dat ik hier bijna niet te vinden ben, maar mijn moeder is 2 weken geweest heeft het hele huis hier schoon gemaakt was enorme puinhoop nog van de verhuizing, maaaaaaaar het is klaar alles staat op zijn plek en alles is uit gepakt Alle meiden die zijn bevallen gefeliciteerd met jullie zoons en dochters wat een plaatjes allemaal. Ben er jaloers op. Hier veel voorweeen dat ik vaak denk dat het begonnen is maar helaas tot nu toe nog niks. Het gaat wel snel zeg nu met bevallingen sjonge. Hoop dat ik nu weer wat meer kan reageren schaam me wel hoor dat ik bijna niks van me laat horen sorry gr Marianne
@Sylvia: Lijkt me lastig al dat voorwerk! @Astrid: Fijn dat je goedgekeurd bent. Wel jammer dat ie nog niet is ingedaald, maar dat komt vanzelf. Vorige week zat ze bij mij nog bibi en gisteren vibi. @Marieke: Op een andere site stond dat je dan onzeker bent en jezelf niet meer mooi vind. Is ook niet zo positief maar tenminste niet zo eng, haha. @Choco: haha, nou er zijn er geloof ik meer met een rothumeur. Hoort er misschien wel bij op het laatst. @Kiss: Wat een prachtig mannetje. Heel lief! Hoop dat ik snel aan de beurt ben! Ach arme Alex. 6 minuten das best lang! hihihi Ik ga zo even boodschappen doen met mijn moeder. Ben ik er ook weer even uit. Idd vies weer, getver! Echt bevallingsweer! Ik wil wel hoor. Maar volgens mij maakt deze kleine meid nog geen aanstalten om eruit te komen....boe.
Heb nog even lekker liggen slapen. Daar knapt een mens van op. Ben gelukkig niet de enige die soms niet kan stoppen met malen. Stomme hormonen ook. @ kiss: wat een scheetje zeg... en zoveel haar. Nu nog even mijn dagelijkse uitstapje gaan doen. Even een flesje cava halen voor na de geboorte. Heb ik ook weer meteen m'n half uurtje wandelen gehad. Het weer is wel niet geweldig... helaas pindakaas...
Hee dames! Hier even kort ,want mijn ouders komen thuis vandaag (eindelijk) en daar wil ik zo snel mogelijk naartoe! Alle nieuwe mamma's van harte gefeliciteerd! Hier nog steeds beeb in buik.
zo, meiden.. De foto's staan in mijn album. Staat ook een foto met middelvinger, die is zooo leuk haha! En natuurlijk komen er steeds meer foto's op de babysite, onder www. Nou, ik ga er weer vandoor, Liefs Kiss
@ Kiss: Wat een mooi mannetje zeg! Die arme Alex, ik ben benieuwd hoe het gaat met Jeroen, want die is ook al gewaarschuwd dat hij maar beter bij mijn hoofd kan staan mocht er een knip gezet moeten worden. Net nog even met de VK gesproken, die wilde nog even weten hoe het nu gaat. Ik heb nog wel veel harde buiken, maar ik voel de kleine gelukkig ook weer goed. Ik duik nu nog even mijn bedje in, want door al die slechte nachten kan ik wel een extra dutje gebruiken. @ Marieke: Fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent meis. Hier in het dorp zijn het laatste jaar ook best wat baby's geboren, maar ook hoofdzakelijk jongens, dus ze hopen hier al dat ik er voor ga zorgen dat er nog een meid bij komt, we zullen zien... Echt grappig dat de ene denkt te zien dat het nog wel even bij je duurt en de ander vindt dat het echt overduidelijk is dat het nu snel gaat komen. Echt grappig hoe mensen daar in verschillen. Dat er trouwens nu zo veel geboortes zijn bij de oktobermama's verbaasd mij op zich niet, ik verwacht er nu het meest, want er zijn nu meerdere mama's overtijd en verder mag het bij iedereen nu ook komen, dus de kans is nu denk ik juist het grootst op baby's. Ik hoop maar dat we allemaal oktobermama mogen worden en niet te lang over tijd gaan. We zullen wel zien!
@ Choco: veel succes bij de vk. En dat rothumeur, ja, dat kennen we allemaal, denk ik. Moeten er ons even doorheen slaan! @ Kissflower: ja, inderdaad, een superlief mannetje. Proficiat! nou, hier is het ook echt een hondenweer. regen, regen, regen en wolken. Hoop om snel het zonnetje weer eens te zien, want dat kan mijn humeur ook wel gebruiken. Ben een beetje verkouden aan het worden (dat heb ik nou, nooit ziek geweest en op het einde, ja, dan komt het op). Ga me dus in de zetel ploffen en hoop even te kunnen slapen. Tot strakjes...
Oh Kiss wat is het een plaatje zeg! Had gisteren al stiekem ff op je site gekeken natuurlijk, haha! Echt een heel mooi ventje! Mooie foto ook met Alex trouwens! Ben ook weer helemaal goedgekeurd bij de vk! Bloeddruk was 70/130 dus helemaal tevreden! Ze vond dat er wel "veel kind" in mijn buik zat, haha... hoogstwaarschijnlijk een wat lange beeb, maar ja, rogier en ik zijn allebei niet de kleinsten! Onze uk vond dat gepier maar niks en schopte flink van zich af, haha! Meiden wat een troosteloos weer... wat moeten we hier nou mee? Hé, ik weet het al... 't is bevallingsweer Dussssss.... zet 'm op meiden! Chris
Oh Kiss wat is het een plaatje zeg! Had gisteren al stiekem ff op je site gekeken natuurlijk, haha! Echt een heel mooi ventje! Mooie foto ook met Alex trouwens! Ben ook weer helemaal goedgekeurd bij de vk! Bloeddruk was 70/130 dus helemaal tevreden! Ze vond dat er wel "veel kind" in mijn buik zat, haha... hoogstwaarschijnlijk een wat lange beeb, maar ja, rogier en ik zijn allebei niet de kleinsten! Onze uk vond dat gepier maar niks en schopte flink van zich af, haha! Meiden wat een troosteloos weer... wat moeten we hier nou mee? Hé, ik weet het al... 't is bevallingsweer Dussssss.... zet 'm op meiden! Chris
@ Kissflower: Wat een mooi mannetje hebben jullie op de wereld gezet, daar mogen jullie zeker trots op zijn! Baal hier ook van het weer. Vroeg me eigenlijk het volgende af. Het vruchtwater wordt regelmatig ververst omdat het kindje ervan drinkt en erin plast, maar waar blijft het vruchtwater dan en waar komt het vandaan? Kon hierover niets vinden op internet.
haaaaa lieve meiden! hier ben ik dan weer! ben gisteren middag thuis gekomen! Ik heb nog helemaal niks terug gelezen! Maar alles gaat goed met mij! En natuurlijk ook met de kleine Jesse! Ik zal zo even snel een foto in mijn album zetten dan kunnen jullie hem alvast bewonderen! De kraamzorg komt zo weer.. en hoop dat ik vanavond wat tijd heb om weer wat bij te lezen! en natuurlijk om mijn verhaal te doen! Alle nieuwe mama's en volgens mij zijn het er veeel! Gefeliciteerd met jullie kindjes! Lekker van genieten! x Wen
xenas: welkom terug! Goed om te horen dat alles goed met jullie gaat! Heel veel succes met alles terug te lezen, ben je wel even zoet mee