Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    @ avalon: Poeh, wat een opluchting zeg!

@ de nieuwelingen: van harte welokom hier.

Ik was gisteren ziek: Ik dacht eerst: oh jee, dit is dus de misselijkheid in volle omvang, nog wel met duizelingen erbij... Als dit weken gaat duren... Maar later had ik er ook buikkrampen bij, spierpijn, verkoudheid. En toen bleek ik verhoging te hebben (max 38.3): toch een griepje kennelijk. Gaat vandaag gelukkig een stuk beter! Gelukkig, anders was ik denk ik toch even langs de huisarts gegaan. Is geen lekker idee: griepje en zwanger..

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
  3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Jeetje, dat is schrikken he, Jetteke?
    Ik weet er alles van. Heb net een hele slechte week achter de rug met buikgriep. Niet leuk meer. Ik hoop dat het met jou snel beter gaat. Sterkte.

4. appeltje

appeltje Niet meer actief

Jaaaaa! hartje klopt!
    Ben zo blij! :D

(zie album)

5. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    wow wat zal jij blij zijn

gr marianne

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Appeltje! Wat een supernieuws! klopt het dat je 7w4d zwanger bent ipv 8 weken?! (staat in je echofoto)

Geniet lekker van dit goede gevoel!
    Grts, Maartje

7. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Gaaf appeltje.

Bij is net MvM langs geweest en een dikke vette streep! Is toch wel weer fijn zo'n bevestiging, ook al liegen m'n symptomen er ook niet om.

Ik ben ook de hele dag misselijk. Wat ik er aan doe is ook kleine beetjes eten en pepsi max drinken. Dit laatste ben ik gister mee begonnen en helpt echt super. Je moet er van boeren :oops: en dat lucht echt super op :) .
    Misschien moeten de andere misselijken het ook eens proberen, het kan in ieder geval geen kwaad.

8. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hallo,

Ik hou al die pagina's niet meer bij! Wel leuk dat er zoveel oktobermamas zijn. Vanmorgen hebben we de tweede echo gehad. De beeb is nu 8 week en 3dgn en is 17,7 mm.

Verder nog steeds beroerd en duizelig..

Liefs,
    Angel

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, de echo zegt dat ik iets minder ver ben, want ik heb geen 28-daagse cyclus. Volgens mijn eigen berekening ben ik eigenlijk 7 weken en 5 dagen. Op zo'n echo is het altijd lastig te bepalen vertelde de gynacoloog ook, omdat het nog zo klein is. Een milimeter scheelt meteen 1 of 2 dagen. Maar in principe hanteren ze nog 8 weken, pas als de afwijking groter is dan een week dan word de zwangerschapsduur aangepast.

(oftewel.... ik heb waarschijnlijk iets langer verlof!)

Marianne, nog gefeliciteerd!

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Appeltje; JIPPIE wat een goed nieuws meid! Nou, spring op je wolk en genieten maar! ;)
    Heb je een inwendige, of uitwendige echo gehad?

Avalon; Gefeliciteerd met je verjaardag meis! Maak er een leuke dag van. Ben onwij blij voor je dat het bloeden weer gestopt is!

Jotim; leuk hoor die site! Ga je zo een PB sturen.

Marjo; ik heb dat trekkende gevoel niet echt. Ik heb wel mn 's nachts last van mijn borsten. Overdag meestal niet... :(

Wat een opluchting om te horen dat er zoveel meiden zijn die nog niet hebben durven vrijen, of geen zin hebben...Al wil ik dit echt geen 8 mnd volhouden hoor ;)

Lolli; fijn dat je test weer posi was. Toch steeds weer leuk om te zien he...

Bobbie; leuk die gratis buikband. Er staat alleen bij; gratis als je een VSM produkt koopt...Kan het ook zonder iets te kopen?
    Vind roze wel leuk voor in de zomer...

Ik ben nu al zenuwachtig voor de echo van maandag. Ik hoop zo dat ik daarna ook eindelijk mag gaan genieten. Ben echt bang. Erg he!

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Angel; fijn dat je tweede echo er goed uitzag! Lekker verder genieten!

12. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Avalon: fijn dat het bloeden gestopt is! En gefeliciteerd met je verjaardag![​IMG]

Appeltje en Angel: wat fijn dat jullie een goede echo gehad hebben!
    Lolli: jippie, een vette streep!

Gelukkig allemaal weer gerustgestelde aankomende mama's!
    Maartje: veel mandarijnen eten, heb ik ook gedaan en het helpt! :)

13. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Zo wat is het hier gezellig druk zeg :D er zijn veel oktober mama's bij.
    Januari/februari waren vruchtbare maanden!

Ik heb a.s donderdag mijn eerste echo ...brrr spannend ! mn mannetje gaat mee en gaat een filmpje er van maken met de digicam , ik zei hem al volgens mij is dr nog niet zoveel te zien het is nog niet groter dan een rozijntje. Hij kan zich nog echo's van vorige zwangerschappen herinneren maar die waren van onze zoon toen hij 27 weken was dat is heel wat anders he :p maar goed laat hem maar filmpje maken als het lukt laat ik hem hier wel zien.

14. hey meiden!

hoe gaat het met jullie...

Hier alles goed...

Heb toch gisteren best wel wat krampen gehad.. en nog steeds het gevoel dat je ongi moet worden..

Ff domme vraag... je baarmoedermond zit toch helemaal onder in je buik..
    daar heb ik namelijk last....

15. ohh ja.. en ik ga vanmiddag de vk bellen..
    voor een afspraak spannend!

16. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoihoi, Klus is Back from the Canaries! 8)

Nou, een dag voor vertrek zag ik het somber in, want ik was in ene keer kots- en kotsmisselijk :cry: Maar.... daar is het gelukkig zelfs bij gebleven! verder de hele week lekker genoten van de zon, en ik geloof dat ik goed heb gesmeerd want ik zie geen tekenen van een zwangerschapsmasker, hihi... :)
    Het weer was grandioos en ik heb lekker lopen pronken met mijn zelfgemaakte shirtjes! Voor de leut ook een paar foto's gemaakt waar ik achter een liter bier zit, maar ik heb alleen maar alcoholvrij gedronken; netjes, hè?! Heb lief over kunnen halen om een ieniemienie babyshirtje te kopen, zo leuk! En nu.... pfff... nog een weekje en dan de VK, en als dat goed zit, dan wordt het nieuws de wereld ingeslingerd... :p Kan niet wachten!

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Mandarijnen en pepsi max?! Okee, ik ben bereid alles te proberen! De huisarts heeft nog steeds niet gebeld. Beetje jammer, maarja. Anders bel ik hem morgen zelf wel weer.

@Klus; welkom back! Ben blij dat je lekker hebt kunnen genieten!

@Xenas; die krampen hebben we (bijna) allemaal. Het is het oprekken van je baarmoeder wat je voelt. Ik was in eerste instantie ook helemaal in de stress, maar ben er nu al helemaal aan gewend!

@Moonique; Ja, we doen goed ons best met zijn allen!Wat leuk dat je man gaat filmen. Zo is hij lekker betrokken bij het geheel!
    Vergeten jullie allemaal niet om de bevallingslijst (zie links in beeld) in te vullen! Anders kloppen de statistieken van oktober straks niet! Die worden vanuit die lijst gemaakt.

@Angel; Wat goed zeg! Geniet er lekker van!

Grts, Maartje(die nu de fruitmand gaat plunderen ;) )

18. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Hey Klus, fijn dat je nergens last van had tijdens de vakantie. Zet je nog een paar vakantiefoto's in je album?

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Halllooo dames!
    Ik ga morgn ook de vk denk ik maar bellen, spannend!
    Wanneer is de 1e echo ongeveer eigelijk?

en nu behoorlijk moe aan het worden, en ben ook niet zo lekker.
    Mijn buik gaat tekeer! Niet normaal. Zo eerst maar ff wat eten.

Ik heb ook erg veel last van een droge mond, meer mensen hier last van gehad?

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ astrid

Verschilt wel een beetje maar vaak rond de 12de week

Deel Deze Pagina