Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Misoh: Spannend zeg! Ik duim voor je mee.

@Chrisje: Ja die heb ik ook gedaan. Die op je rug lijkt me wat moeilijk om zelf te doen, hihi.

Als je gebroken vliezen hebt en nog niet zulke goede weeen kun je beter niet in bad gaan. ivm infectiegevaar. Je mag wel altijd onder de douche. Als het echt gaat beginnen dan kan de douche ook stimulerend werken. Bij voorweeen kan een warme douche het juist weer afzwakken.

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaa, ja, dat krijg ik toch echt niet voor mekaar hoor, mag Rogier doen vanavond!

Hmm, vreemd zeg, de afgelopen 2 dagen lijkt het wel of mijn borsten ineens een heel stuk zijn gegroeid... Kan dat nog zo op 't laatste moment? Ze waren echt een paar maandjes amper groter geworden, maar nu... :oops:

Misoh, ik duim voor jullie dat hij de baan krijgt! Hou je ons op de hoogte!?

Chris

3. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    hoe is het nu met jou astrid?

4. Wat rustig ineens weer hier! Ik heb inmiddels al eten gekookt..is iedereen druk aan het bevallen, haha.

@Chrisje: Zou best kunnen van je borsten. Misschien vast voorbereiden op de voeding!

5. Even snel een berichtje voor het eten koken.

Ze hebben net gebeld en manlief heeft de baan. Nu nog een arbeidsvoorwaarden gesprek maar dat zal geen probleem zijn. Pfff.... wat een opluchting.

6. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Misoh: \:D/ Toppie! Van harte gefeliciteerd zeg! Wanneer begint 'ie? Laat de kleine nu maar komen ;)

Hmm, Missyess... kan zijn... zie echt verschil met een weekje geleden, heel raar...
    Het is inderdaad ontzettend rustig hier zeg... Zit op m'n paps te wachten, want die haalt me zo op... ga bij mijn ouders eten (hoef ik zelf lekker niet te koken :) ) want Rogier heeft koopavond... Ben heel benieuwd wie er vandaag allemaal gaan bevallen!

Chris

7. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    kan toch komen vertellen datik om de 5 minuten weeen heb
    heb niet zo zin om alles bij te lezen maar wou het toch even neerzetten

8. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    zet hem op mamapatricia

9. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Jippie, heel goed mamapatricia! Heel veel succes en dat jullie kleintje maar snel mag komen!

Liefs Chris

10. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    FF snel een berichtje.....mijn benzine raakt een beetje op......lees wel jullie berichten maar de zin/fut om terug te schrijven is er even niet. Vandaag helemaal een jank dag...........hopelijk voor de meiden die bezig zijn dat het door gaat zetten. Ik ga weer plat.

Dus als jullie ff niets horen, geen zorgen. Ik sms mijn buddy zodra er iets is.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier worden de weeën ook sterker, alleen niet regelmatig genoeg :(
    Rond 19 uur komt de VK, kijken hoeveel ontsluiting ik heb en dan overleggen met het ziekenhuis.

De weeën opwekken kan toch dmv een tablet?
    En ik heb al een paar cm ontsluiting, zal het opwekken van de weeën dan minder heftig zijn als je bijvoorbeeld helemaal geen ontsluiting hebt?
    Ben wel een beetje bang voor het opwekken van weeën, straks krijg ik zo'n weeënstorm :(

Oohh mama patricia, ik hoop dat het bij jou beter doorzet als bij mij!
    Succes!

12. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Mamma patricia: HUP HUP HUP doorzetten meis en baby :whistle:

@Astrid: HUP HUP astrid weeen kom op en baby kom er nu uit, ff een weeen dans doen dat versneld de boel hopelijk :whistle:

13. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Astrid, komt helemaal goed meid, je kunt het! Opwekken kan best heftig zijn ja, maar hoe heftiger, hoe sneller je er vanaf bent heb ik ook gehoord...Succes maar! En kan met een tablet of met een gel, anders aan het infuus...

Misoh, gefeliciteerd aan jullie beidjes met de baan! Lekker gevoel zeker?

Hier nog steeds hetzelfde, nog steeds weeen maar niet meer dan hele heftige ongi pijn en trekkend gevoel op hetzelfde moment, dat zijn toch wel weeen hè...?Dat ik geen buikgriep heb of zo, hahaha

Hoop zoooooo dat ze lekker uit zichzelf komt! Zal zo toch maar ff gaan klokken of zo...Vind het wel raar dat ik vanmiddag een bad heb genomen en toch nog steeds weeen heb...Heb ook in ene keer m'n hele huis uitgesopt..Heerlijk alles klaar, ze mag komen, NU!

14. @Astrid: Als je nu naar het ziekenhuis moet dan krijg je waarschijnlijk een infuus met weeenopwekkers. Soms heb je net dat zetje nodig om goede weeen te krijgen. Zet hem op! Veel succes!

15. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Zooo wat spannend hier!
    Ik had al zo'n gevoel dat ik even moest gaan kijken.
    Mamapatricia en astrid heel veel succes (nogmaals) en laten we gauw hopen op babynieuws!

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Laten we hopen dat het werkt!
    Heb trouwens weer macaroni gegeten :)
    Ik ga nu lekker bankhangen ,misschien dat ik starks nog even kom kijken.
    Groetjes!

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Spannend hier, mamapatricia en astrid succes!

Hier alles ok, wel veel last van kraamtranen. Ik merk dat ik de neiging heb om vanalles van mezelf te verwachten, wat ik eigenlijk niet zou moeten doen. Ik kom er ook niet toe, daar niet van...
    Erg wennen, dat mama zijn. Ik heb ook even niet zoveel energie om hier actief mee te lezen en te posten, sorry daarvoor.

Zet em op dames!

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik hoop dat jullie snel je kindjes krijgen, Wachten duurt zo lang hè?! Ik ben zelf met 41 weken en 2 dagen bevallen en die dagen na de 40 weken leken zoooooo lang!

Hier gaat alles goed. Ik ben dolblij met ons ventje. Het is een rustig mannetje die eigenlijk alleen huilt als hij voeding wilt. Zelfs met verschonen geeft hij geen kik. Zo schattig joh, na een voeding ligt hij helemaal voldaan te grijnzen in mijn armen. Ik ben verliefd!

18. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,

Astrid & patricia, you gogogogo girls!
    Wanneer hoor je of je naar het ziekenhuis moet?
    Vind het heel stoer dat jullie nog zeen update geven! Erg leuk om met jullie mee te kunnen leven.

Hier weer helemaal rustig, af en toe een harde buik, maar verder helemaal niks.... Ben ongelooflijk chaggie! Echt niemand moet moeilijk tegen me doen vandaag. Had m'n schoonzusje op bezoek met haar twee meisjes, de oudste van 3 was venijnig tegen m'n dochtertje en daar had ik echt heeeel veel moeite mee! Terwijl ik gek ben op dat kind. M'n moeder heeft echt veel last van een ontstoken voet en daar bovenop is ook nog haar auto stuk en kost 1300 euro om op te knappen, en ik zie het alleen maar als mijn probleem vandaag... Zij komt hannah halen als de weeen beginnen en dat wordt zo steeds moeilijker! Heel lullig van me...
    Pff en dan staat er ook nog een bevalling te wachten. Wil er heel graag vanaf, maar ben ineens weer bang voor de hel van vorige keer en die heftigheid van de dagen erna...

Bah bah bah, wordt niet goed van m'n eigen geklaag!
    Sorry!

Ga maar een chocoladetaart bakken en dan helemaal opeten!

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Kom vlug even kijken en de dames die bezig zijn
    toi toi toi

Kom dadelijk weer terug om op iedereen te reageren.
    Even druk met spoedklusjes voor het werk

20. mamaliciouss

6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Ik ben benieuwd of ik ook inderdaad een oktober mama word! Ik ben 21 oktober uitgerekend, maarja zul je net zien dat die van mij zo'n eigenwijsje is die nog lekker 2 weken langer blijft zitten hihi.. Ik hoop het niet! Iedereen heel veel succes! (k)

Deel Deze Pagina