Heey dame's even snel een teken vanleven! Gisteravond zijn we thuisgekomen. Nathan doet het erg goed, is lekker tevreden maar wel veel krampjes, zo zielig! ±) Bevalling was erg zwaar, duurde 2 dagen en kreeg geen pers weeën. heb vanuit mijn gewone weeën geperst.... Heeft een uur geduurd, valt dus wel mee. Binnenkort zet ik een uitgebreid verslag neer natuurlijK! De kraamvisite komt eraan, tot snel! http://album.partyflock.nl/23002478.jpg
Hey Choco, Ik had het 2 weken geleden ook, maar er kwam alleen geen bloed uit. Wel dik en pijnlijk, ik kon het ook bijna niet aanraken. Heeft een week of 2 geduurd, heb verder geen zalfjes erop gesmeerd ofzo. Nu is het weer weg. Liefs Kari
Astrid, proficiat meid! Weet niet of ik dat al gedaan had....mijn geheugen is echt een zeef...WInter slaapt heel slecht s'nachts en dat begint door te wegen...maar het is zo'n schatje! Zal wat foto's in mijn album plaatsen...
@Irene: Hoe lang blijft je schoonzus? En wat vindt je man er eigenlijk van? Ziet hij dat wel zitten dat ze komt? Anders kan hij er beter wat van zeggen. Ik voel me nog prima hoor. Ik wil wel graag bevallen! Maar we wachten maar geduldig (ahum) af.. @Diaan: Wat vervelend dat je je zo rot voelt! Klinkt niet best allemaal. Gelukkig kun je wel een beetje van je kleintje genieten. He nou ook nog een koortslip. Doe anders een mondkapje voor, dan kun je hem iig wel knuffelen! @Bolletje: Hopelijk zet het door! Wij zijn nu echt aan de beurt hoor! hihi @Misoh: poe, kan me voorstellen dat je het zat bent. Hopelijk komt de kleine nog vanzelf! @Safiya: Gefeliciteerd met je 40 weken! @Choco: Wat vreemd! Doet het geen zeer? Klinkt erg pijnlijk. Wat raar dat de HA post niks doet.. @Maris: Lijkt me een spectaculaire droom! Kan me voorstellen dat je een beetje geirriteerd raakt van die vragen. Met Jeroen valt het nog mee. Maar andere mensen, pffff, iedereen vraagt ernaar. Dat is natuurlijk wel lief bedoeld, maar ik zit zelf het meest op de baby te wachten! En ik word dus nog ongeduldiger van al die vragen.. @Astrid: Ach wat een snoepie! Snel meer foto's hoor! Geniet er maar van. Nou, ik loop dus ook nog gewoon rond, hihi. Zoals ik al zei word ik een beetje moe van iedereen die vraagt of ik al bezig ben. Ze bedoelen het wel goed, maar ik zit zelf natuurlijk het meest op de baby te wachten. Ik wil er juist zo min mogelijk over praten. Want het kan net zo goed nog 2 weken duren. bah Over het uit handen geven van de baby. Ik hou daar ook niet zo van. Maar ik denk dat mijn moeder me heel kinderachtig gaat vinden. Dat roept ze nl altijd; tegenwoordig doet iedereen zo moeilijk met die kinderen, ik gaf jullie gewoon aan iedereen in de armen hoor!'. Dan zeg ik dat ik dat niet wil en kijkt ze me aan of ik gek ben. Ik zie wel hoe het loopt. Als de baby slaapt dan laat ik haar mooi liggen! En ik vind het ook niet nodig dat iedereen haar maar vastheeft.
Missyess, groot gelijk hoor! Als ze slapen, gewoon laten slapen...ik doe dat ook...hoop altijd dat hij slaapt als er bezoek komt...ik wil hem nog lekker voor mij alleen...
@ Liesje & Astrid: mooooie babyfoto's! Echt leuk om te zien, wat een schatjes weer! Je kan wel zien dat Winter geen kleintje is he! @ Missyess: mijn moeder gaat ook vast van dat soort dingen zeggen, maar ik zeg altijd maar dat ik enorm veel gelezen heb over baby's sinds ik zwanger ben, en dat haar kennis van 30 jaar terug is. Ik probeer haar dus te overtuigen dat er in die tijd veel veranderd is en dat ik heus wel nadenk bij wat ik doe. En verder krijgt de visite heus een andere keer wel eens de kans om de baby vast te houden, tenzij ze niet van plan zijn om ooit nog een keer op visite te komen. En van die categorie kun je je sowieso afvragen of ze de moeite zijn om je kind mee te vermoeien. Mijn moeder is trouwens van alle mensen die ik ken het meest onhandig met baby's dus hopelijk houdt ze zich in als het zover is. Ze had het er laatst over dat ze hier wel wou komen logeren om mij te helpen, nou, ik dacht het mooi even niet. brrrrrr.... Ik ga maar weer even een stukje breien, Groetjes! Maris
hey meiden hier ben ik weer ff.met mij gaat het redelijk goed en met dyon ook wel maar hij is zo onrustig vandaag ben vanmiddag maar methem op de bank gaan liggen hij bij mij op de buik en wat denken jullie wij zijn saampies in slaap gevallen een heerlijk gevoel!maar hij had wel last van schokjes of hoe je het ook noemt,dus meneer ligt ff in de box hij krijgt zo zijn voeding en dan hopen dat hij weer wat rustiger wordt,want vanmorgen om half 8 had hij zijn voeding zo'n 120cc en die had hij helemaal bijna leeg gedronken,maar 2uur later kwam hij weer dus iom de wijkverpleegkundige eergisteren heb ik 120 cc aangemaakt waarvan hem 60cc gegeven en na 2uur kwam hij weer dus had hem de volgende 60cc gegeven dus om half4(als ik dat red hij begint al weer te huilen)krijgt hij gewoon weer de 120cc en dan is het hopelijk weerop regel!'s nachts gaat het wel goed we snappen er echt nix van maar gelukkig komt morgen de wijkverpleegkundige hier en dan ff er over babbelen sorry van mijn ego bericht knufff voor allee mama's die er nog lopen en voor de mama's die zich wat ziekkies voelen! liefs nica
Nou hier ben ik ook maar weer zucht... Naarmate de ochtend vorderde zakte het allemaal weer en nu heb ik zelfs niet meer als menstruatiekramp! Ik word er zoooo moe van! Ik heb de 1ste nooit een voorwee of krampje gehad dat begon gewoon en dat zette toen meteen door! Nu rommelt het al weken met gister en vannacht echt weeën. Ik ga nu maar ontspannen en een bad pakken. Als het dan toch voorwerk is dan stopt het maar totdat het echte werk zich aandient. Sorry dat ik verder even niet reageer ,maar baal gewoon behoorlijk na zo'n nacht. @Misoh: ik had er nog niet aan gedacht ,maar inderdaad alleen wij moeten nog van ons buddy clubje Tot later
NiCa, met flesvoeding kan ik je niet helpen...hopelijk komt alles in orde en heb je snel overdag ook wat regelmaat! Bolletje, tja dat voorwerk...als het dan al wat resultaat mee brengt is het meegnomen, maar vaak is het gewoon gerommel voor niets en daar heb je niets aan, hé! Hopelijk zet het snel door voor je!
geeft ook nix liesje ik heb het morgen wel ff met de wijkverpleegkundige er over en dan komt het best wel goed dyon had tegen half4 zijn fles en slaapt nu nog lekker heb net ff gekeken en heb er een foto van gemaakt dus ga de tafel dekken en dan kom ik zo nog wel ff weer liefs nica
hey meiden ff een gek idee kunnen we dit forum niet ombouwen voor alle mama's die de kindjes al hebben?(dus pas als alle mama's bevallen zijn dan he?)dan hoeven we hier ook niet weg liefs nica
En toen was het alweer zondagavond! Ben me vannacht rot geschrokken. Fiene sliep in ene 6 uur door en ik schrok dus wakker net op het moment dat ze smakkend in haar wiegje lag (stadium voor huilen). Super natuurlijk dat ze zo lekker slaapt, maar je verwacht het gewoon niet. Ik dacht echt even een tel dat ze er niet meer was ofzo. Vandaag de hele dag mijn schoonmoeder hier gehad. Ze woont niet naast de deur, dus als ze komt dan blijft ze wat langer. Het was erg leuk om haar met Fiene te zien, maar wel behoorlijk vermoeiend om de hele dag iemand om je heen te hebben. Na mijn blokje om is manlief met zijn moeder nog een rondje gaan lopen zodat ik even op de bank kon bijkomen. Aan het einde van de middag ook nog even een vriendinnetje met haar man en tweeling van vijf op visite. Wat een schatten van kinderen zeg! Zo rustig en lief voor Fiene! Zo kan je er wel tien hebben! Ik lees steeds dat er zoveel mama's met voorweeen zijn. Meiden wat vervelend dat het niet doorzet! Ik duim voor een snelle bevalling! Liefs, Maartje
Het blijft lekker rustig hier zeg! Komt dat omdat het zondag is? Of is iedereen bezig? Ik ga even eten. Lekker een pataje gehaald. Geen zin om te koken! XXX
Hallo allemaal, even een ego berichtje. We zijn sinds vandaag thuis. Yessie doet het heel erg goed. Lees morgen even terug, ga nu even verder genieten van mijn rustpauze tot de volgende voeding. Alle nieuwe mamma's gefeliciteerd met jullie kleintjes. P.s foto Yessie staat op haar website.
* Meld * Hier nog steeds een beeb in de buik. Ik weet niet hoe het aankomende week gaat zijn, maar ik heb even niet zo'n behoefte om op het forum te zijn. Ik heb sowieso momenteel een beetje weinig interesse in mijn omgeving merk ik. Mijn lijf zal zich wel gaan voorbereiden op de bevalling. Ik zal me wel gewoon melden als ik ga bevallen, of mijn buddy's waarschuwen hoor, maar ik heb gewoon even niet zo'n behoefte om te kletsen, sorry daarvoor... Veel succes dames met de laatste loodjes, succes tijdens je bevalling, of veel plezier van je kleintje gewenst! Ik hoop snel weer zin te hebben om hier rond te hangen. Liefs Laura
wat een mooi meisje anne maar ik vroeg me af heb je je meisje na mij vernoemd? want de naam nica was ooit eens door me zusje bedacht.zoniet voel me toch vereerd geniet van je kleine meid liefs nica
heeeeey meiden! ik meld me ook weer even! moet nog ontzettend mijn ritme vinden tussen de voedingen en het rusten door! Verder gaat alles goed! Jesse is natuurlijk vrijdagmiddag opgenomen.. toen krijg hij 2 glasvezel matjes op zijn rugje en buikje.. Toen wij savonds kwamen lag hij niet meer in die kamer en de zuster zat ons al op te wachten.. Zijn billi was gestegen tot over de 400.. en nu lag hij aan een infuus en alleen in een luier en onder 3 lampen met een zonnebrilletje op! Het was zo ontzettend zielig om hem zo te zien liggen! ik kon natuurlijk alleen maar huilen! Savonds toen we thuis waren konden we naar het ziekenhuis bellen om te vragen hoe zijn waarde nu was.. want ze hadden hem toen wij er waren nog een keer geprikt! Zijn waarde was gezakt tot 347! de grens voor een lamp is 320. dus dat was goed nieuws! We hebben heerlijk geslapen die nacht.. toch nog stiekum een nachtje meegepikt! en om 8 uur stond onze kraamhulp voor de deur.. ze kwam ons gewoon ff helpen.. mijn cotroles doen, en nog wat dingetjes uitleggen! smiddags werden we gebelt door het ziekenhuis dat we Jesse weer mochten ophalen! en sinds zaterdag middag is hij weer lekker bij ons! Vannacht heeft hij geslapen van 12 tot 5 dus dat was ook weer fijn! Morgen is de kraamphulp voor het laast wil haar ook nog een kado geven, maar kan nu de deur niet meer uit! wil haar een foto geven van haar en Jesse.. maar we hebben geen kleuren inkt meer.. Dus ze krijgt het later .. ik stuur het naar het kraamcentrum op denk ik.. dan sturen hun het wel door naar haar ... of mijn ouders moeten het nog kunnen printen voor morgen ochtend.. zal dat straks nog even aan hun vragen!
@kiss: zag dat happy liesje je al had ingelicht over het geelzien.. als je het niet vertrouwd gewoon even aan je kraamhulp of vk vragen! Gaaf filmpje! En lekker he wandelen! Zit xavier al op zijn geboortegewicht, omdat jullie al naar buiten zijn geweest.. ik hoop dat ik volgende week lekker een blokje mag wandelen! @appeltje..Jesse lijkt ook al zo op Xavier.. hihi en idd ook beetje op Kevin! @astrid.. gefeliciteerd met Nathan! wat een lieverd zeg! @moon.. fijn dat Britt het zo goed doet! @maartje.. mooie meid die fiene van jou! @irene.. fijn he bemoeigrage familie.. ik vind dat ook zo moeilijk! @maris.. zag dat je je alweer wat beter voelt.. gelukkig maar! fijn he die onzekerheden! Ik zei zelfs op de dag van het inleiden tegen rob of we wel zeker zijn over zijn naam! @irene.. beterschap meid.. hoop dat je je snel wat beter voelt.. @choco.. hoop idd dat je beeb zich niet via je clit naar buiten wilt komen hahahaha zal wat zijn! hoop dat het snel over is! @liesje en anne.. wat een mooie kindjes!