Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh wij doen altijd bubble trouble...is dat hetzelfde? haha

2. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hoi dames

VK is geweest. 1 a 2 cm ontsluiting maar baarmoedermond nog niet verweekt. Maar kan vlug gaan bij 3de. Even afwachten hoe het zich voorzet. Moest proberen zoveel mogelijk rust nog te nemen.
    Nu om de 5 minuten echte pijnlijke weeën.

3. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Morgen het hele verhaal hoor...

Maar ik ben vrijdag bevallen van onze dochter Deyna Lynn...
    3685 gram en 52 cm.

Het was een super zware bevalling, morgen horen jullie het hele verhaal.

x Eva

4. @ evaatje: gefeliciteerd met je dochter!... toch nog zelf gekomen

@ jotim: zet em op!

5. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    OOOO Jotim zet hem op!
    Het is dus echt aan de gang! :)

Evaatje gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier is het weer aan het rommelen ,maar ik ben bang dat het weer vals alarm is.
    Ik hoop dat ik vannacht een klein beetje kan slapen en anders bevallen ,maar niks ertussen in (klinkt redelijk hè ;) )
    wat wordt het geduld toch op de proef gesteld zeg pfff Ik wil nu wel eens weten wie of wat er zo eigenwijs is in mijn buik!

Nou Jotim heeeel veeel succes en ik hoop morgenvroeg baby nieuws te kunnen lezen.
    Groetjes!

6. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Bolletje: zullen we het maar op wie houden en niet op wat? wie is een mensje wat kan van alles zijn hihi ;) :(

@Evaatje: gefeliciteerd met je dochter, joepie weer een meid, geniet lekker en we horen je verhaal wel.

@Jotim: sterkte meid, hoop dat het snel gaat bij je. Misschien is het volgende bevallingalarm van jou :)

Heb net lekker een bakkie thee op en een schaaltje pepernoten en ga nu ff lekker zappen,

slaap lekker en tot morgen

kus diana

7. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ maartje: dankjewel! het zal wel heftig worden, 't is een grote hechte familie en helaas heel snel gegaan qua ziekbed (oom van Henk; hij was 75).

@ astrid: jeetje wat een verhaal zeg! Ik vind dat je nog behoorlijk opgewekt klinkt, hopelijk klopt dat gevoel met hoe je je nu voelt!

<de telefoon gaat maar ik laat hem lekker rinkelen gna gna gna! Als ze me echt nodig hebben heb ik ook een mobiel>

@ diaan & maartje:lekkere verhalen hebben jullie hoor! Blegh! Dat zijn inderdaad dure verschoonacties!
    ;)

@ Missyess: lekkere vragen stelt jouw schoonmoeder! ik kan er wel om lachen. De aanstaande opa's en oma's zijn gewoon errug nieuwsgierig he...

@ Chrisje: een stationwagon is wel heerlijk ruim, hopelijk gaat het door!

@ Evaatje: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

@ Jotim: dat wordt toch in ieder geval niet later dan 23 oktober dat jij je baby in handen gaat hebben! Succes!

Hier is alles rustig. Zo nu en dan een harde buik, dat is wel opvallend aan het toenemen. Ons meisje houdt zich redelijk rustig de laatste tijd, 's avonds heeft ze haar actieve periode en verder is het voornamelijk draaikonten wat ze doet. Wel uit te houden dus, al begin ik toch wel steeds meer richting "kom er nu maar eens uit" te gaan qua zwanger zijn.

Groetjes!
    Maris

ps ik ga ook maar eens een suf spelletje doen, goede tip!

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Astrid; jeetje meid, jouw bevalling was ook geen kattenpis! Wat goed dat je er alweer zo positief over kan vertellen en wat fijn dat Reinout je zo goed heeft gesteund! Fijn dat het zo goed gaat met Nathan! Heerlijk he, als alles zo goed gaat. Dat geeft zoveel rust!

@Diaan; hahaha, gelukkig ben ik dus niet de enige. Fiene deed het bij de kraamhulp en wijkverpleegkundige ook. Het boefje!

@Missyess; fijn he, die voor de hand liggende vragen. Verwachen ze nu echt dat je midden in een wee opneemt?!

@Misoh; een infuus is best te doen hoor. Zeker als ze de dosis rustig opschroeven. Met gel heb je kans dat het niet goed op gang blijft en daar word je helemaal niet vrolijk van (ik kan het weten :rolleyes: )

@Jotim; joepie! Jotim krijgt een baby! Zal het de 22 of 23 worden?!

@Evaatje; ge-VEEL-iciteerd met jullie dochter Deyna Lynn!!!Wat goed dat je het nog zelf komt melden ook! Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar rust eerst maar eens lekker uit! Daarna hebben we alle tijd van de wereld niet?!

@Bolletje; een rustige nacht gewenst of een met genoeg activiteit voor een baby! ;)

@Maris; wat vervelend zeg! En 75 is ook nog niet reuze oud!

Ik ga zo voor het eerst weer in mijn eigen bedje slapen! Manlief is het nu aan het verschonen. Tot vandaag lag ik in een logeerbed, omdat wij een waterbed hebben en daar kwam ik echt niet meer uit met mijn hechtingen. Ik ga vanaf vandaag alleen nog in het logeerbed voeden (verstelbare rug) en lekker in mijn eigen bedje slapen! Eindelijk niet meer gescheiden van bed met mijn mannetje!

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

9. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Over suffe spelletjes gesproken.....
    Dynomite is ook een errug leuk spel ;)

Diaan hihi ik bedoelde er eigenlijk mee jongen/meisje ,maar je kunt het ook zo opvatten ;)
    sorry niet bij nagedacht!

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Kennelijk is het mamaforum al geopend voor de oktobermama's. Was er net even. Dacht dat het de bedoeling was om met z'n allen te verhuizen naar dat forum wanneer iedereen bevallen was.

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    * Meld * met BIB :-D

Hier nog niets aan de hand, alleen weer blaasontsteking, en ik heb weer dezelfde AB als waar ik de vorige keer weeën van had. Dus we zullen wel zien.
    Ik duik mijn bedje in, misschien dat ik morgen even wat langer kom buurten.

@ Astrid: Jeetje mina wat een verhaal zeg! Dat moet op dat moment een aardige hel voor je geweest zijn. Echt goed van je dat je er nu al weer zo nuchter en goed over praat. Mooi ventje heb je hoor! En nog gefeliciteerd!

12. Stay Funny

Stay Funny Bekend lid

6 feb 2007
    529
    0
    0
    Middelburg
    Zo das lang geleden, haha

Nou ben dinsdagnacht 16 okt om 0.21 bevallen van een pracht van een dochter.. Susenna Elise hebben we dr genoemd!
    De bevalling was echt een hel,
    heb nog 3 dagen in t ziekenhuis gelegen, vanwege veel bloedverlies..

Door de knip ben ik heel beurs van benee..
    kon ook niet naar boven, en daar staat de compu..
    dus vandaar zo laat!

ben benieuwd hoe het met de rest is..
    zou van de week proberen een beetje bij te lezen!

Liefs Stephanie

13. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Hihi Maartje, die Fiene. Zeker aandelen in luiers...;). Die kleine van ons doet er iets meer tijd tussen, voor de voeding verschonen en lekker aan het eind van de voeding nog even volpoepen :).

Astrid, wat een lange bevalling, pfoeh. En een scheur brrr. Balen dat Rein een koortslip heeft, beterschap voor hem en neem jij goed je rust hoor!

Evaatje, van harte met jullie dochter :)!

Stay Funny, van harte met de geboorte van je dochter :)!

Ik moet nog een half uurtje wachten voor onze meid weer aan de beurt is voor voeding, dus ik zal ook eens even wat van mij laten horen.
    De bevalling, was behoorlijk heftig vond ik.
    Half 3 'snachts vliezen gebroken en vrijwel gelijk om de 5 tot 8 minuten weeën. Ze werden regelmatiger en hielden langer aan en tegen 7 uur VK gebeld. Toen 1 a 2 cm ontsluiting.
    12 uur kwam ze weer, toen was het 2 cm, schoot dus niet echt op. Afspraak dat ze tegen half 3 terug zou zijn in de hoop dat ik dan toch meer ontsluiting zou hebben... Rond een uur of 1 zat ik er echt doorheen, ik kon geen houding meer vinden om de weeën goed op te vangen en ik was doodmoe. VK gebeld, die kwam en nog maar krap een cm ontsluiting erbij.
    Omdat het niet opschoot en vooral omdat ik er doorheen zat besloten dat ik dan maar eerder naar het ziekenhuis zou (want wilde daar toch sowieso al bevallen) en dan voor pijnbestrijding in de hoop dat ik dan nog even zou kunnen slapen.
    Ging vrij snel, in ziekenhuis 5cm ontsluiting, ruggenprik gezet en toen voelde ik persdrang, had in volledige ontsluiting. Dat was echt heel snel gedaan. Maar door de ruggenprik kon ik niet genoeg meepersen, dus die moest eerst weer uitwerken ;). In die tijd waren de weeën gelukkig wel een stuk beter op te vangen en kon ik toch wat op adem komen.
    2 uur later mocht ik gaan meepersen en ruim een half uur en een knip later was onze dochter geboren :).
    2 nachtjes in het ziekenhuis gebleven en daarna naar huis. .
    Ik vond het heftig, maar ik heb niet een keer geroepen "nooit weer" ;). Wat een overweldigende ervaring zeg.

En onder dat ik aan het typen was werd ze wakker, dus ik heb eerst gevoed.
    Ik begin zelf weer een stuk mobieler te worden. We proberen elke dag een stukje te wandelen en ik zie mezelf eind van de week het dorp wel halen voor een paar boodschapjes (mits het droog blijft, haha).
    Ik ga het voor nu hierbij laten en mn bed in.
    Slaap lekker allemaal en dames die nog niet bevallen zijn... hou nog even vol, aan de BIB-beebjes: oktober begint op zn eind te lopen kom maar eens gauw buiten kijken. Het wordt herfst en de kleurtjes buiten worden steeds mooier, echt waar!

Nijnie

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Evaatje GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!!

Stay funny GEFELICITEERD met jullie DOCHTER!!!!

Morgen werk ik de lijst bij, ben nu niet op mn eigen computer!

Groetjes Doris

15. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ laura; alweer blaasontsteking,wat een gedoe heb jij daarmee zeg. Op zich niet verkeerd als je nu weeën krijgt natuurlijk, maar die ontsteking moet sowieso maken dat-ie wegkomt!

@ stayfunny: goed om weer wat van je te horen! Wij hadden al zo'n vermoeden dat je bevallen zou zijn, van harte nog met de geboorte van jullie dochter!

@ Nijnie: ook best een heftig bevallingsverhaal, waarom moest je zo lang blijven in het ziekenhuis?

@ choco: de eersten die in dat mama-onderdeel geschreven hebben hebben we hier volgens mij nooit gezien, dus we kunnen het ze moeilijk verbieden. Wel fijn dat er genoeg (of misschien zelfs wel alle?) mama's die wél hier meeschrijven van plan zijn te blijven tot de laatste van ons ook bevallen is. Ik ben trouwens benieuwd wie dat zal zijn!

Groetjes en weltrusten!
    Maris

16. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Goeiemorgen

Ik meld me helaas weer met BIB :(
    Heb echt een rotnacht achter de rug!
    Tot half 2 vannacht weeën gehad om de 7/8 min niet hevig ,maar wel genoeg aanwezig om me op te houden.
    Daarna in bed toch in slaap gevallen tot half 4 en toen klaarwakker met bijna geen weeën meer :confused: :evil:
    Ik snap helemaal niks meer van mijn lijf!
    Heb mannetje toch naar z'n werk laten gaan ,maar vraag straks de vk of ze er alsjeblieft iets aan doet ,want dit is niet leuk meer! :cry:

Jotim hoe is het bij jou?Ik hoop een stuk beter als hier!
    Stay funny:gefeliciteerd! met jullie dochter!

Nou het lucht toch weer wat op om m'n ei kwijt te kunnen hier!
    Sorry daarvoor!
    Ik ga eens kijken of de krantenman geweest is dan kan ik de krant eens royaal op m'n gemak lezen :(
    Ik kom straks weer even langs met hopelijk goed nieuws van de vk.
    Groetjes

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Stay funny en evaatje, proficiat met jullie dochtertjes!

Bolletje, balen dat het niet doorzet! Hopelijk wil de vk je strippen ofzo...is niet leuk meer hé! Dikke knuf!

Jotim, hoe was de nacht bij jou?

Laura, oei, weer een blaasontsteking...hopelijk is ze snel weg...

Nijnie, een heftig verhaal! Bij mij ook...zal aan de datum liggen ;)

Astrid, jouw bevalling was ook geen lachertje...gelukkig krijgen we het allermooiste ervoor in de plaats!

Maartje, is wennen he, zo alleen met de baby...ik ben 5 dagen in het ZH gebleven en toen ik de eerste dag thuis was, is mijn ventje al terug gaan werken...vond het helemaal niet leuk, maar ja, als zelfstandige anders geen inkomen, hé...en meestal krijgt Winter honger als de meisjes net naar school moeten ofzo...een heel gedoe eer je alles weer georganiseerd krijgt....

18. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

Goeiemorgen dames

@ Evaatje: gefeliciteerd met jullie dochter!

@ Stay funny: amai, klinkt nu al heftig, dat bevallingsverhaal. Gelukkig heb je er een prachtige dochter voor in de plaats. Geniet ervan en gefeliciteerd!

@ Jotim: spannend, hoor. Is de baby er al?

Hier ook nog steeds bib. Heb deze nacht een paar keer pijnlijke harde buiken gehad, maar voor de rest niets, noppes, nothing! :( :evil:
    Zo meteen naar het zh aan de ctg en direct afspraak maken voor inleiding! :cry: (hoopte dat het niet nodig was, maar ja...)

Tot deze middag eens

iedereen een fijne dag gewenst...

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Vanacht geboren

Decco Dylano
    23 oktober 1:50 uur
    3360 gr 46 cm

1 x persen en hij was er.

Kom later, nog een keertje terug

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    *** inbraak ***

Lieve Jotim,

Nogmaals ook nog even hier; gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Decco Dylano. Super meid!

Lifs van mij

*** uitbraak ***

Deel Deze Pagina