Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    goede morgen allemaal
    alle nieuwe mama's gefeliciteerd met julie kleintjes
    voor iedereen die nog moet hoop voor julie dat het voorspoedig gaat
    hier ook nog baby in buik
    groetjes cathy

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Volgens mij heeft dat 1 gedaan die hier niet mee praat.
    En ik wist het niet.

@ jotim

Gefeliciteerd met je zoontje!

3. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @Evaatje en Stayfunny gefelciteerd met jullie dochters

@jotim gefeliciteerd met jullie zoon wat heb je dat mooi gedaan zeg en maar 1x persen

Hier nog bib. Tot vanacht 2 uur weeen gehad maar helaas ben in slaap gevallen en vanmorgen niks aan de hand, word er zo langzamerhand helemaal sjokke van. Vind het niet meer leuk :evil:

Hoop dat iedereen snel bevalt

gr Marianne

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Jaaaa.Jotim! gefeliciteerd!
    wat leuk weer om te lezen!

Ik ben gisteren bij de vk geweest. Alles was weer goed. Heb wel gezegd dat ik me wat sneller misselijk voelde en niet helemaal fit. Ze zag het ook wel aan me zei ze. maar ik moet gewoon mn rust nemen. Ik slaap nu overdag wat meer. Want s nachts moet ik erg vaak mn bed uit om te plassen...wel 6 keer ofzo! Maar heb dan ontzettende druk onder, en dan komt er soms ook maar een klein plasje uit.
    Verder: de harde buiken zijn vooral s avonds aanwezig. De menstruatieachtige krampen heb ik ook steeds meer.
    Nouja, ik lees toch best vaak dat de weeen ineens beginnen dusja...ik ga er maar vanuit dat het nog lang gaat duren ofzo...dan kan het niet tegenvallen..
    Volgende week maandag weer naar de vk, en dan gaat ze me proberen te strippen..ben benieuwd dus...maar ik hoop deze week wel te bevallen eigenijk..

Liefs

Sylvia

5. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @moon 85

Wat een mooi dochtertje heb je, gaat alles goed met haar?

6. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Maris, nog in de zwangerschap hebben ze een aantal keer een extra hartslagje gehoord bij Mirte en daarvoor ook een extra echo gemaakt. Zag er allemaal goed uit en het was iets wat ze wel vaker zagen en onschuldig is. Na de geboorte hoorden ze het nog steeds en wilden ze haar toch graag 24u observeren. Dat hebben ze gedaan. 1 nacht op de couveuseafdeling en aan het eind van de volgende middag mocht ze met mij mee naar zaal. Maar toen vonden ze het toch wat laat om nog naar huis te gaan en daarom zijn we nog een nachtje gebleven.

@Jotim, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik heb ook wat problemen gehad met de borstvoeding en inmiddels zijn we over op de fles. Het werd zo'n martelgang, dat ik steeds meer op ging zien tegen het voeden en het genieten er volkomen bij in schoot. Nu we de knoop hebben doorgehakt voel ik me zoveeeel beter :). En ik denk dat dat me ook weer frisse energie geeft, vandaar dat ik ook weer iets actiever ben hier.

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marianne

Ja alles gaat prima met haar.
    Ze doet het heel goed.
    Ademd zelf en gaat deze week van het infuus af :)
    Binnen nu en 2 weken gaat ze waarschijnlijk naar een streek ziekenhuis.

8. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @moon85

Blij te horen dat alles zo goed gaat met haar, jullie hebben het ook echt verdiend, heb je steeds gevolgd maar nooit echt gereageerd, heb zoveel respect voor jullie

gr Marianne

9. Hier meld ik me ook weer met BIB. Redelijke nacht gehad. Viel lekker snel in slaap...helaas om 2 uur wakker geworden en toen 2 uur wakker gelegen. Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen. Om half 9 wakker geworden van de harde buiken met ongi gevoel. Nu is alles weer redelijk rustig.

@ jotim: gefeliciteerd met jullie zoon!

@ stay funny: gefeliciteerd met jullie dochter! Ben blij dat je weer lekker thuis bent. Had me al af zitten vragen hoe de inleiding was gegaan.

@ laura: wat vervelend... weer een blaasontsteking! Hoop voor je dat je er snel geen last meer van zult hebben en dat je dan lekker kan gaan bevallen.

@ moon: wat fijn dat Britt het zo goed doet. Blijft toch spannend met zo'n kleintje en straks lekker naar het streekziekenhuis.

Ga maar weer eens aan de duffe spelletjes. Heb nog geen zin in de afwas of boodschappen.

Liefs Silvie

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey Maris wat sta je leuk in de Puls! :D
    Ik zag het gisteravond pas :oops:
    Erg leuk zeg!

En wij hebben de kraamverzorgster die bij jou de intake heeft gedaan! Leuke meid zeg :D

11. NiCa

NiCa Bekend lid

jotim meis gefeliciteerd met je zoon!

12. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier weer een goede nacht achter de rug, negen uur geslapen met twee pauzes. Heerlijk, ik voel me gezegend hiermee.

@ Jotim: Van harte met de geboorte van jullie zoon Decco! Wat een kracht moet jij hebben zeg, 1 keer persen! Wauw!

@ Astrid: Dankjewel! Ik vind het ook leuke foto's en heeeeel heftig dat ik op de kaft sta. Hij staat bij ons op het dressoir te pronken.
    :-D
    Qua kraamverzorging, zit jij nog wel bij dat Yunio? Hebben die de kraamverzorgsters van KOM overgenomen? Ik zou die dame van de intake ook wel willen hebben, ik heb een goede eerste indruk van haar. Maar eerst moet hier maar eens een baby geboren worden.
    ;)

@ Nijnie: klinkt als een goede beslissing om over te stappen op de fles. Ik ben heel benieuwd hoe de bv mij gaat bevallen. Ik ben er best wel rebels over door die hele bv-propaganda, maar het lijkt me toch wel bijzonder als het lukt.

Ga even boodschappen doen en creatief doen (ben een soortemet bloeseje/jurkje aan het naaien voor de baby).

Groetjes!
    Maris

13. Happyliesje

Happyliesje Actief lid

@ Jotim: van harte gefeliciteerd met je zoon

zo, ben terug van het ziekenhuis. De ctg was goed. Wel even een hoge bloeddruk,maar die zakte snel (kwam waarschijnlijk door de trappen. Er was namelijk alarm op de ondergrondse parking en de liften deden het niet, daarmee 3 verdiepen moeten stappen en ben dat echt niet meer gewoon (puf, puf, puf :oops: )). Ik heb 3 cm ontsluiting. 'k Was zo blij om dat te horen, want tijdens het laatste inwendige onderz. had ik nog geen ontsluiting (is ondertussen wel al 2,5 weken geleden).
    'k Heb een afspraak om donderdagavond om 23.00 uur binnen te gaan om in te leiden. Dan wordt hopelijk onze jongen geboren vrijdag 26/10 :D

Groetjes...

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,

even een berichtje van mij. Hier gaat alles goed. We hebben twee drukke onrustige dagen achter ons maar dat hoort erbij. Marijn drinkt prima en is op 20 gram na alweer op zijn geboorte gewicht. De bv loopt goed dus. Ik hoop vanaf vanmiddag weer wat meer mijn bed uit te mogen en weer wat meer mee te kunnen kletsen.

Alle bevallen mama's: van harte gefeliciteerd!

@Jotim: gefeliciteerd meid! Wat fijn dat je niet te lang meer hebt hoeven wachten. Ben benieuwd naar je verhaal.

@Xenas: is Jesse weer thuis?

Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer maar dat lukt me nu echt niet.

Voor alle wachtenden een dikke knuffel van mij.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Maris, nou ik vind het een erg mooie foto! Leuk hoor :D

En ze is echt een super kraamverzorgster, leuke spontane jonge meid! Ze doet echt veel in huis en is gek met de kleine. Ik hoop dat je haar krijgt want je hebt er erg veel aan. Zal het jammer vinden als ze weg gaat :(

@ Jotim gefeliciteerd met je kerel! Heerlijk zo'n snelle bevalling zeg :D

16. Dop07

Dop07 Bekend lid

*meldt met BIB*
    Alle nieuwe mamsen van harte! Super hoor.. al die beebjes!

HIer alles rustig.. da's mooi ook, want ik wordt ERG verwend en vertroeteld door manlief en ben van plan om daar nog mooi even van te genieten ;) :) ... dus van mij mag Pukje nog even op zich laten wachten.. ;)

Iedereen een fijne dag!

17. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou hier nog geen baby hoor. Gisteravond wel veel last van mijn onderbuik maar geen resultaat. Voel me vandaag eindelijk weer wat fitter. Ik ben nog wel ziek, maar we gaan vooruit. Vanmorgen naar de vk geweest. Alles was weer prima. Als de bevalling tussen nu en een week niet spontaan op gang komt gaan ze me volgende week maandag strippen. Maar daar zit ik niet echt op te wachten ofzo, dus hopelijk komt mijn meisje deze week nog! Jeroen heeft lekker vakantie dus het zou ideaal zijn deze week. Maar lang kan het in ieder geval niet meer duren, dus we wachten af.

Jotim, gefeliciteerd meis, geweldig hoor en zo snel, 1x persen!

Chrisje, wij hebben ook een Laguna gehad, maar dan geen stationwagon. Heerlijke wagen was dat, inmiddels hebben we die niet meer want hij had veel problemen en toen hebben we hem maar ingeruild voor een peugot.

Missyess, hoe gaat het met jou?

Sylvia,rustig aan doen hoor! Als je je zo voelt lijkt me dat zo rot. Het gaat vast snel gebeuren, lang kan het niet meer duren in ieder geval!

Evaatje en Stayfunny, gefeliciteerd!

Liefs van Irene

18. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Jotim GEFELICITEERD met jullie ZOON!!!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marianne

Dank je!
    Sja zijn geen makkelijke zwangerschappen geweest.
    En durven nu helemaal niet meer om nog een keer zwanger te raken na wat er gebeurd is rond de zwangerschap van Britt.

20. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Jeetje wat een baby's erbij. Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Jotim jij was ook vande 20ste toch........hhmmm daar waren de meeste mama's uitgerekend......helaas die van mij nog in buik.

Gister om 21h00 kreeg ik wel weeen om de 7-9 minuten ben een stukje met hondje en man gaan wandelen, zakte een beetje weg, naar bed gegaan, kwam weer terug. Toch in slaap gevallen en om o4h00 weer wakker van de weeen. Heb geen tijd opgenomen, dacht alleen maar ga nu nog ff slapen, wie weet zet het door...........in slaap gevallen...........en nu weg.............*&^TH(UY&^RC. Wel nog een beetje harde buiken maar die heb ik al mijn hele zwangerschap dus die doen me niet veel meer.

Nou ik ga niet afwachten thuis, daar word ik echt niet vrolijk van, dus ga ik de stad lekker in.

Irene, bij de kruidvat hebben ze weer heel veel Rose (en andere kleuren) Bambino spullen, ook die aakleedhoeze, al kan ik me voorstellen dat je alles al in huis hebt.

;)

Deel Deze Pagina