HOERA! HappyLiesje is om 10u50 bevallen van een prachtig zoontje! Hij weegt 2kg750 en is kerngezond! Vele groetjes Bianca
Heey meiden! Hier gaat alles heel erg goed! @ alle meiden die inmiddels zijn bevallen, van harte gefeliciteerd! Xavièr doet het nog steeds geweldig. En nog ff over die foto.. Nee hij is niet in scene gezet, haha! Maar heb wel 5 foto's (uit verschillende posities)gemaakt en dit was uiteindelijk de mooiste geworden. Denk dat ik hem iets groter ga uitvergroten en af laat drukken voor op me nachtkastje ofzo, hihi! Morgenvroeg komt iemand van het consultatiebureau. gaat ze alleen praten of zou ze hem ook vast wegen enzo? ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel hij inmiddels weegt! Ik zou wel graag ff naar me moeder willen gaan. Met de auto, alleen durf ik gewoon niet zo goed te rijden met Xavièr in de auto.. Heeft iemand van jullie daar ook last van? Maar ach, tis ook geen ramp, me mams komt vanmiddag lekker naar mij toe! Samen met mijn zus, die woont in Den-Haag, dus die zie ik niet zovaak. Maar nu komt ze iets vaker voor Xavièr! Nu ga ik ff wat eten.. Liefs Kiss En beebs, kom er nu maar gewoon uit bij jullie mams!
Auw zeg! Ben benieuwd of dit wat is... ik vind het best pijnlijk en dan moet het nog veel erger worden! -shock- Er zit nu zo'n 8-6 min tussen.
goedemorgen meiden! Jesse is vannacht 2 keer gekomen voor de voeding.. om 2 uur en om 7 uur.. daarna weer lekker terug in zijn bedje gelegt.. schrikken we toch om 10 uur wakker.. ligt hij nog heeeerlijk te slapen! @anz.. gefeliciteerd met Mieke! Lekker van genieten! @stay funny.. gefeliciteerd met Susenna..leuke naam! @happy liesje..ohh spannend meid! vandaag heb jij je beeb in je armen! @liesje.. gefeliciteerd met je man! @safiya.. nog steeds je bib? hoop dat er snel wat begint meid! @irene.. ik wil ook weer leuke kleding dragen! pas nog geen 1 broek van mezelf.. erg frusti .. want heb tussen in nog niet zo veel! nu dus nog lekker pyama broek aan! We willen vandaag naar buiten gaan! Jesse is al paar dagen op zijn geboorte gewicht.. maar het is best koud vandaag! Gewoon gaan? en lekker warm aankleden? Of nog even wachten? wat zouden jullie doen?
@ happyliesje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hier lijkt het er verdacht veel op alsof ik verkouden ben. M'n neus zit een beetje dicht, beetje keelpijn en hoofdpijn. Voel het al wel een paar dagen aankomen. Ik hoop maar dat het klopt dat als je op het punt staat te bevallen je niet erg ziek wordt en er in ieder geval geen last van hebt tijdens de bevalling. @ missyess: hoop dat het gaat beginnen. Je weet maar nooit en anders kan het strippen misschien wel alles in gang zetten. @ bolletje: wat jammer dat het strippen niks heeft gedaan... gelukkig heb je wel goed geslapen (scheelt enorm in het humeur... zeker van zwangere hormoonbommetjes).
HappyLiesje en haar man hebben hun zoontje Jelle genoemd! Ze is bevallen met een epuderale verdoving en alles is perfect gegaan!
Wat leuk zeg!! Happyliesje van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelle!! @ missyess, spannend hoor! Wie weet zet het nu wel door! Ik ook altijd met mijn foto's Maar wilde deze toch ff laten zien, hihi.. zittie in de emmer.. en dat is zoooo erg grappig gezicht! Ik lig iedere ochtend echt in een deuk alssie erin zit.. kijk dat hoofd whahah! (als jullie gek worden van mij met die foto's steeds, gewoon zeggen hoor Maar ben zoo trots op Xavièr!)
Happyliesje: gefeliciteerd! Missyess: mm..klinkt wel als weeen......spannend bij jou! Houd je ons op de hoogte? Misoh, niet prettig als je je niet helemaal fit voelt. Hier alles rustig, gisteren weer erg veel pijnlijke steken onder gehad, ook nog wel harde buiken, maarja, die heb ik al zolang. Dus hier nog niks helaas Liefs Sylvia
@ Kiss: Wat een superfoto, echt leuk! @ Happyliesje: GEFELICITEERD met jullie zoon JELLE! @ missyess: heb je ook dat alle strak trekt rondom het kindje? alsof alles wordt ingesloten? ik had dat heel erg toen ik die erge voorweeën had en de VK twijfelde of het door zou zetten. Komt vast goed! Klinkt wel alsof het bij jou gaat beginnen.
Happyliesje, een zoon van harte! Missy, is er iets op komst... ?! Zet em op hoor. Toen het hier begonnen was had ik even een vlaag van: Oh shit, nou moet ik straks dus gaan bevallen... *slik* en daarna heb ik tegen mezelf gezegd: we zien wel hoe het komt en werd ik rustiger. Maar echt, je kunt het! Probeer wat voor jou het prettigst is, onder de douche of hangen op de bank of wat dan ook... You can do it, succes/sterkte! Xenas, volgens onze kraamverzorgster konden we naar buiten als ons meissie zichzelf goed op temperatuur kon houden. Je trekt ze net als bij jezelf een jasje oid aan en dan een laagje extra, als je ze in de wagen legt is dat extra laagje dus het lakentje met een dekentje en het mutsje op! Wij zijn ook al een paar keer een blokje om geweest, maar ik vind het vandaag wat hard waaien. Ik loop dus in mn positiespijkerbroek nu... heb nog niet gepast of ik een gewone broek pas, maar deze gaat zo lekker makkelijk aan en uit . Heupbroek met zo'n buikband eraan, maar niet heel hoog en ik kon em op een gegeven moment niet meer aan. Nu dus wel weer en het is best een leuke broek . Mn shirtjes (gewone) zijn wel allemaal wat aan de korte kant, maar dat komt geloof ik omdat die 2 gevallen toch wat zijn gegroeid, hopelijk slinken ze gauw weer . Kiss, hihi leuke foto, hij kijkt echt zo van: oke... . Heerlijk! Ik ga mn meissie weer even de fles geven hoogste tijd!
Missyess, meis ik hoop dat het gaat beginnen bij jou. Het klinkt goed in elk geval! Heel veel succes hoor! Nou, vanochtend urine naar de huisarts gebracht en ja hoor blaasontsteking. Er ontstond daar enige paniek omdat ik allergisch ben voor een bepaald soort antibiotica maar ze wisten niet precies welke. Nu krijg ik voor de zekerheid een soort wat ik nog nooit eerder heb geslikt en wat ook in de zwangerschap gebruikt mag worden. Maar ze hadden nogal enge verhalen over dat antibiotica weeen kan opwekken enzo en dat als je blaasontsteking hebt er complicaties tijdens de bevalling zouden kunnen optreden . Ik dus helemaal in paniek. Verloskundige gebeld maar die zei dat ik gewoon thuis kan bevallen mits mijn urine geen streptokokken bacterie bevat. En dat zijn ze nu aan het uitzoeken in het laboratorium, maar krijg pas maandag de uitslag waarschijnlijk. Nou lekker dan allemaal. En ben ook nog steeds ziek. De hele zwangerschap voelde ik me prima, geen ziekte of dat soort dingen en nu opeens alles tegelijk. Voel me toch eigenlijk wel erg k*t nu, vooral ook omdat ik antibiotica moet slikken en dat vind ik eigenlijk helemaal niets.
Jeetje wat een nieuwe baby's allemaal, alle nieuwe mamma's GEFELICITEERD! Geniet van je kindje! Zoals beloofd mijn bevallingsverhaal: Het begon donderdagnacht al een beetje met gerommel. Vrijdag had ik overdag weeen. Ik dacht dat het flinke krampen waren en ben toch lekker naar mijn paard gegaan, mijn box uitgemest en mijn paard gelongeerd. Omdat het toen toch niet echt ging is mijn man me van stal komen halen. De weeen werden steeds erger. Mocht de vk bellen als ze regelmatig kwamen. Om 18.00 kwamen ze regelmatig. Dat de vk kwam had ik wel 0cm ontsluiting. Het schoot dus lekker op. Uiteindelijk is hij nog 3 x geweest. de weeen waren al erg heftig alleen de ontsluiting schoot niet op. Had 3cm rond 2.00. Om 6.00 mochten we naar het ziekenhuis. De weeen waren echt afschuwelijk. Om 10.00 mocht ik eindelijk gaan persen. Ook dat schoot niet op. De vk heeft zelfs op mijn buik geduwd om te helpen. Hij vroeg me of ik hulp wilde met de vacuum pomp, daar hoefde ik geen seconde over na te denken. Toen heeft de gynacoloog het overgenomen. Het was natuurlijk geen pretje maar ik was erg blij dat ze met die pomp aankwamen. Na flink persen is ze uiteindelijk om 12.11 geboren. Ik ben 2 keer ingeknipt maar heb dat absoluut niet gevoeld, ook het hechten daarna niet. Nu heb ik daar gelukkig nog steeds geen last van. Al die dingen waar ik me zo druk om heb gemaakt zoals bv het hoofdje wat eruit moet, dat is me reuze meegevallen. Het gaat hartstikke goed met Deyna. Ze drinkt super (alleen vinden mijn borsten het minder, wat een pijn) en de nachten gaan ook goed. De laatste voeding rond half en en de volgende rond half 6. Ideaal dus! [/img]http://img527.imageshack.us/img527/1848/deynadag1005dp5.jpg
hallo allemaal ik wou ook even melden dat ik 21 oktober om 19.07 ben bevallen van een dochter ROMEYSA MARIAM ze weegt 3560gr en is 49cm lang anders moeders ook nog GEFELICITEERD en andere veel succes met bevallen!
@ Irene: Ik heb ook blaasontsteking (3 weken geleden ook al) en volgens mijn VK was het geen enkel probleem om thuis te bevallen, ook zouden het streptokokken zijn. Alleen wilden ze weten of het streptokokken zijn, zodat mocht het kindje ziek worden, ze weten waar het van kan zijn. Gelukkig bleek ik geen streptokokken te hebben, maar ik mocht anders dus toch ook gewoon thuis bevallen. Het gaat er alleen om dat je kindje besmet zou kunnen raken tijdens de bevalling met die streptokokken. Ik geloof dat ze in belgië je daarom een infuus geven tijdens de bevalling met AB, zodat het kindje het niet krijgt, maar blijkbaar is dat bij mijn VK in ieder geval niet nodig. Wat betreft de AB: Ik ben ook voor meerdere allergisch en heb nu erytromycine. Ik kreeg hier de vorige keer dus wel weeën van. Ik had het vooral als ik moest lopen of in de auto zat. Ik heb bewust gezegd dat ik deze AB wel weer wilde, omdat ik de vorige keer er erg snel mee van mijn blaaonsteking was. En als er nu weeën komen dan is dat toch geen probleem, hooguit lastig als ze niet doorzetten. Ik hoop dat het je een beetje gerust stelt. Komt vast allemaal wel goed! Daar ga ik ook gewoon vanuit.
GEFELICITEERD serlovesang! @ Eva: leuke foto! Wel een zware bevalling zeg, maar gelukkig dus met weinig klachten na afloop. Geniet ze van je mooie meid!
Evaatje, ik lees dat het voeden zoveel pijn doet... Heb je het er al met de kraamverzorgster over gehad? Wat ik wil zeggen is, loop er niet te lang mee door als het zo pijn blijft doen hoor! Ik heb te lang gewacht met hulp vragen, dus dat zou ik je graag mee willen geven. Ik heb uiteindelijk pas na 10 dagen een lactatiekundige gebeld en ben nu gestopt met BV... Hopelijk gauw minder pijn bij het voeden voor jou! Heftige bevalling ook! Serlovesang, van harte met de geboorte van Romeysa!
Goedemiddag meiden! Happyliesje, van harte gefeliciteerd met jullie zoonJELLE! Heerlijk met de meiden van 'm genieten! Serlovesang: Van harte met dochtertje ROMEYSA! Ook lekker genieten van je kraamtijd! Evaatje, wat een verhaal joh! Je hebt het niet makkelijk gehad meid! Gelukkig kun je nu van je mooie meisje genieten! Missyess, hoop dat het gaat doorzetten meid! Kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet! Zou ik ook hebben! Vind het heel goed wat Nijnie zegt, lijkt me het proberen waard om even met jezelf in gesprek te gaan: JE KUNT HET! Kiss, wat een heerlijke foto weer! Ben ze helemaal niet zat hoor, MEER, MEER, MEER! Ben dol op baby's! Vanochtend weer bij de vk op controle geweest en alles was helemaal goed... Toch ook maar weer een afspraak voor volgende week gemaakt, bleh! Dat wil ik helemaal niet,ik wil m'n kleintje vasthouden! Nou ja... hij/zij komt toch wanneer 'ie zelf wil.... zucht... Ga zo nog ff een poging doen om op de fiets te stappen richting m'n ouders... ben benieuwd! Gaan we daar lekker eten zometeen, hoef ik ook niet zelf te koken! Liefs Chris