@Missyess:GO GO GO GO GO, hoop dat het doorzet, mijn mobiel staat aan dus ik wacht met spanning op je smsje zodat ik meteen het grote nieuws kan melden. @Happy liesje: gefeliciteerd met je zoon Jelle, geniet lekker van je kraamtijd. @Serlovesang: gefelcitieerd met je dochter, mooie naam. geniet er lekker van. @Kiss: mooie foto, hij kijkt lekker eigenwijs, en foto's zijn nooit teveel hoor. Ff een updatetje over mij: Het gaat sinds ik de energie boosters van de huisarts slik/drink een stuk beter. Heb weer meer energie. Bloeddruk blijft laag maar omdat ik meer energie krijg en weer meer eet en buiten kom voel ik me niet meer zo extreem duizelig. Dus gelukkig dat het nu beter gaat. Met Gilian gaat het goed, hij wil alleen niet in zijn wieg in zijn slaapkamer slapen. Het liefste slaapt hij in de kinderwagenbak beneden of naast ons bed. Heeft iemand tips hoe ik hem in zijn eigen bed krijg? Heb zijn bedje voorverwarmd met een kruikje, het bedje was een beetje koud dus dat is verholpen maar hij wilde nog niet. Heb het de hele middag geprobeerd maar hij schreeuwt moord en brand , dus nu ligt hij weer lekker beneden, maar ja dat kan ook niet eeuwig. Dus tips zijn welkom..... groetjes Diana
Jeetje wat een babynieuws! Goed zeg! @Happyliesje; ge-VEEL-iciteerd met jullie zoon Jelle! Wat een leuke naam! @Xenas; lekker naar buiten gaan zodra Jesse zijn temp goed op peil kan houden. Ik pak Fiene gewoon goed in, eventueel een warme kruik erbij als het echt koud is. @Kissflower; wat een schattige foto! @Evaatje; jeetje wat een verhaal meid! Ik weet niet meer zeker of ik je al had gefeliciteerd, dus bij deze nog een keer: Ge-VEEL-iciteerd!! Enne......het is al gezegd, maar ik zou inderdaad een lactatiekundige inschakelen. Bij mij deed het ook zo'n pijn en ik zat onder de klofen. Na goed advies gaat het nu helemaal super en zijn mijn tepels helemaal niet meer pijnlijk. @Serlovesang; ge-VEEL-iciteerd met jullie dochter!! @Diaan; oef, wat een lastig probleem. Fiene heeft dat helemaal niet gehad, dus ik vind het moeilijk om je te adviseren, sorry! Fiene heeft vandaag een beetje een huildag. Pas toen we een rondje buiten zijn gaan lopen viel ze in slaap in de wagen. Nu is het tijd voor de volgende voeding, dus ik ben weer even weg!
Happyliesje, proficiat met je zoontje! En toch nog spontaan! Serlovesang, proficiat met je dochtertje! Diaan, zit met hetzelfde probleem, Winter wil ook niet in zijn bedje slapen s'nachts...overdag slaapt hij in zijn park of in de draagmand en dan is hij helemaal KO, dus hij neemt de dag voor de nacht...s'nachts slaapt hij alleen op mijn buik *smelt*... beter dat dan niet slapen! Dus...ik kan je niet echt helpen! Missyess, hopelijk zet het goed door!
Gut, Happyliesje en Liesje, heb jullie helemaal door elkaar gehaald... Sorry... gooi het maar even op zwangerschapsdementie Chris
Goedenavond allemaal, Hier een drukke dag achter de rug, we hadden vandaag de begrafenis in Beverwijk dus we zijn van half negen tot vier de hort op geweest. Eerst langs de verloskundige (die speciaal voor ons wat eerder met haar werk begon vandaag!). Alles was weer ok, gelukkig niet zwaarder meer geworden (met al dat vocht is het mij wel welletjes nu! (zit op 16 kg extra)) en onderdruk was 84. Dat is wel best wat hoger dan de afgelopen tijd... De begrafenis was indrukwekkend, ik ben blij dat ik er bij geweest ben! De hele familie was ook op zijn zachtst gezegd verbaas dat wij er waren. Wel heel fijn om iedereen nog even te zien voor D-day! @ Maartje: ik denk niet dat vandaag nog "mijn dag" wordt... @ Happyliesje: van harte gefeliciteerd met je zoontje! @ Missyess: spannnend! heel veel succes, volgens mij ben je begonnen hoor! @ bolletje: fijn dat je wat rust gepakt hebt. Hopelijk lukt het je vandaag om nog wat meer uit te rusten! Wel balen natuurlijk dat het strippen niks uitgehaald heeft... @ Kiss: briljante foto! Hij kijkt echt heel grappig inderdaad! @ Irene, wat een toestanden... en dat nog wel op de 40 weken grens... echt heel vervelend voor je, je was al niet lekker en nou ook nog eens moeten horen dat je tot maandag op een uitslag moet wachten! jeetje zeg. Ik vind dat trouwens wel lang, ik heb op de uni ook wel microbiologie-kweekjes gedaan maar met een a twee dagen moet je toch ook wel kunnen zien hoe het in elkaar steekt qua kolonies dacht ik zo... Waarschijnlijk groeien streptokokken langzaam of zo, maar ik vind het wel gek. Heel veel sterkte! @ Evaatje: heftig verhaal, maar fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! @ Serlovesang: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! @ Diaan: Goed om te lezen dat jij weer een beetje de oude wordt! Ik moet nu aardappels gaan schillen van Henk (heeft hij een hekel aan en dan doet hij de rest), dus tot later! Groetjes Maris
Buddynieuws van Missyess! Ik ben om 16.29 bevallen van Dewi Lynn. Ze weegt 3280 gram en is heel mooi. Het is heel snel gegaan en lekker thuis. xxx Esther (Missyess) Gaaf he, en zo snel gegaan! xxx Irene
Missyess: gefeliciteerd met je dochter Dewi. Meiden ik zal erg weinig online zijn. Mijn moeder is vandaag opgenomen in het ziekenhuis met ws een hersenbloeding. Hoe en wat is nog onbekend. Ze ligt in Utrecht omdat Zwolle al vol was. Ik ga morgen op bezoek. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden. Met Marijn gaat alles verder prima. Hi is al weer terug op zijn geboorte gewicht en doet het verder prima. Meiden zet hem op!
Even snel het grote nieuws! Ik ben zondagmiddag om 15.49 bevallen van een dochter Kyra! Alles ging supersnel, het verhaal volgt later.... Ze weegt 7 pond en is 49 cm lang. Smeetje
@nynke.. jeetje meid das schrikken! hopelijk gaat het snel weer beter met je moeder.. houd je ons op de hoogte! @serlovesang.. gefeliciteerd meid! @missyess.. yess het was toch begonnen bij jou! is zeker lekker snel gegaan! gefeliciteerd meid.. mooie naam ook! Vandaag eerste rondje gedaan! was echt heerlijk! ik heb er ook ontzettend van genoten want tja.. zelf was ik ook nog neit echt buiten geweest! alleen afgelopen weekend om jesse naar het ziekenhuis te brengen! Het zonnetje scheen heerlijk!
sjonge wat een geboortes happyliesje gefeliciteerd met je zoon evaatje,serlovesang,missyess, smeetje gefeliciteerd met jullie dochters Nynke veel sterkte met je moeder hoop dat alles meevalt Hier nog steed BIB, maar wel steeds harde buiken die zeer beginnen te doen dus afwachten maar. gr Marianne
@Nynke...sjee wat een vervelend nieuws meis..heel veel sterkte, hoop dat heteen beetje meevalt en je moeder weer snel op de been is...sterkte.. ((knuf)) wauwie nog meer meiden bevallen gefeliciteerd meiden, geniet ervan! hier nog steeds alles rustig... knuf
Hee dames! Zo hé wat een bevallingen Zou het dan toch met die volle maan te maken hebben?..... Hier gaat het weer een stuk beter met m'n humeur en heb ook nog een buikfoto gemaakt en in album gezet. Niet schrikken Ik weet van de 1ste dat ik de eerste week bv verschrikkelijk pijn had bij het aanleggen (zo'n pijn dat m'n tenen krom trokken ) Vk en kraam zeiden toen dat dat erbij hoorde. Ik weet trouwens niet meer wie het daarover had ,maar ik wilde je toch even gerust stellen mocht het hetzelfde zijn bij jou. Nou ik ga eens gtst kijken Tot later! Misoh succes morgen!(mocht ik je niet meer spreken)
Goedeavond dames Even een berichtje van mijn kant. Het gaat allemaal redelijk met borstvoeding komt niet echt op gang. Daarom wordt Decco bijgevoed met flesvoeding en is hij erg hongerig en huilerig. De bevalling in het kort 10 uur weeën om de 4 minuten. 12 uur VK geken 3 cm ontsluiting. Kwart over 12 vliezen doorgeprikt. Elk minuut weeën. Om 1.45, 9 cm Vk randje weg gemasseerd Om 1.50 is Decco geboren met de navelstreng om zijn nek met 1 perswee. Het was heftig. Maar alles goed gegaan. Had ook geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan dus thuisbevallen Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Heb een korte update gemaakt binnenkort zal ik bijwerken. Op mijn www foto van Decco. Mis jullie wel een beetje Heb vlug gelezen Nynke sterkte met je moeder.
@smeetje: gefeliciteerd met je dochter, geniet van je kraamtijd. @MIssYess: super meid, gefeliciteerd met je dochter. Toch wel snel gegaan volgens mij. geniet lekker en super dat je gewoon thuis bent. @Nynke: heel veel sterkte met je moeder, hoop dat het snel beter gaat met haar en dat het allemaal meevalt. We horen het wel van je. @Xenas: lekker he een rondje lopen buiten, blij dat je genoten hebt, gewoon vaker doen hoor. Fijne avond allemaal, ben alleen thuis, tenminste zonder man dus ff lekker stomme programma's kijken op tv. Kus diana
@Liesje; wat vervelend dat Winter zijn dag en nachtritme zo heeft omgegooid! WEl schattig he, als hij zo lekker bij je ligt te slapen. Ik kan ook niet stoppen om naar Fiene te kijken als ze zo bij me ligt! @Maris; wat fijn dat alles goed is gegaan vandaag! Zo te horen werd jullie aanwezigheid ook erg op prijs gesteld! @Missyess; joepie! Het heeft doorgezet!! GE-VEEL-iciteerd met jullie dochter Dewi Lynn!! @Nynke; wat een vreselijk rot bericht! Ik heb traantjes in mijn ogen. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken! @Smeetje; ge-VEEL-iciteerd met jullie dochter Kyra! @Xenas; wat een heerlijkheid he, naar buiten! Ik heb er ook weer van genoten. @Marianne; wie weet is het wel een goed voorteken! @Bolletje; pijn bij het aanleggen (de toeschietreflex) heb ik nog steeds, maar dat trekt heel snel weer weg. @Jotim; klinkt heftig! Onze Fiene had de navelstreng zelfs twee keer om de nek (net als haar mama vroeger) en een knoop erin gezwommen! Hoe doen die kleintjes het toch! Heeft Decco last gehad van de navelstreng?! @Diaan; geniet lekker van je tv avondje! Mijn vader heeft hier vanavond gegeten en Fiene in bad gedaan. HEt was echt superleuk. Fiene is dol op badderen en heeft deze keer zelfs bij het afdrogen en aankleden de boel niet bij elkaar geschreeuwt! Opa mag het dus vaker komen doen! Nu ligt ze eindelijk lekker te slapen na een hele dag wakker zijn (op een enkel half uurtje na). Ze zal dus vast wel een paar uur doorslapen. Ik neem nu een klein borreltje en kruip dan ook lekker mijn bedje in! Weltrusten allemaal! Maartje
Hoi! Ik ben er weer... Rogier en ik hebben lekker bij m'n ouders gegeten! Was errug gezellig even! Op tijd naar huis gegaan want m'n lief is absoluut niet fit... Loopneus, niezen, hoofdpijn, last van nek en schouders... Volgens mij komt er een fikse verkoudheid aan! Heb me alvast flink ingeleefd in de rol van moeder want ik heb 'm ff flink m'n oppepinstructies laten volgens en heb streng voor 'm gezorgd! Hij ligt nu lekker naast me in bed, heeft gestoomd, daarna een panadolletje ingenomen en lekker heet gedouched! Tijd om zo te slapen Missyess, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Jemig wat is het snel gegaan zeg! Hoop dat je je ook goed voelt! Tijd om van je mooie meisje te genieten! Nynke, sterkte meid, ik zal aan je denken! Hoop je moeder goed herstelt! Dikke knuf! Xenas, heerlijk dat wandelingetje zeg! Volgens mij liep je stralend over straat en gaf je bijna licht van trots of niet Jotim, jeetje zeg! Da's best schrikken geweest! Wat is Decco een mooi ventje zeg! Maartje, wat een gezelligheid met opa zeg! Vaker met hem badderen dus, haha! Geniet er van meid! Liesje, ik had jullie wel door elkaar gehaald, want ik zei tegen Happyliesje dat ze ook lekker met de meiden moest genieten van haar manneke! Ik bedoelde jouw meiden, haha! Dom, dom! Zo, ga nu lekker m'n mannetje in slaap kriebelen! Hopelijk morgen weer meer babynieuws... al zal het waarschijnlijk niet van mij zijn... Toch is het zo raar, sinds gisteravond is mijn buik echt ENORM naar beneden gezakt... ziet er best wel raar uit eigenlijk, dus wie weet Weltrusten meiden! Knuf Chris
@ smeetje: gefeliciteerd met jullie dochter! @ missyess: gefeliciteerd met jullie dochter! Heb je vlot gedaan! @ nynke: sterkte met je moeder... hoop dat het snel wat beter met haar zal gaan. Hier nog steeds alles rustig. Zal morgen nog wel even berichten of we naar het ziekenhuis mogen komen. Verwacht toch niet veel slaap te krijgen. Weltrusten Silvie
Hee meiden, weer geen tijd gehad om alles bij te lezen, alle mama's die bevallen zijn gefeliciteerd! En Jotim, wat goed dat je die nieuwsbrief nog bijhoudt, ik kom niet eens aan plassen toe, hihi! Tussen de voedingen wandelingetjes bezoek en papieren door...Hier eventjes een fotootje om bij te kwijlen