Goede morgen allemaal, Nu nog met BIB. We hebben net gebeld met het ziekenhuis en we worden over een goed half uur verwacht op de verloskamers... Ben echt bloednerveus en heb nauwlijks geslapen. Diederik gelukkig wat meer... dus is er in ieder geval eentje uitgerust. Ga proberen jullie op de hoogte te houden via de buddy's. Hoop in ieder geval op 1 baby op 25 oktober... die van ons Liefs Silvie P.S. Het zal wel even duren voordat ik weer online ben... aangezien de kleine en ik minstens 2 dagen ter observatie moeten blijven...
Missyess, proficiat met je dochtertje! Smeetje, proficiat met je dochtertje! Nynke, sterkte met je moeder...hopelijk komt alles in orde! Dikke knuf Bolletje, wat een buik(je)! Jij hebt precies ook veel vruchtwater, zo te zien op de echo's! Jotim, het is ook nog vroeg voor de bv hé! Na 4 à 5 dagen komt die pas helemaal op gang hoor! Komt wel goed! En idd een heftige bevalling! Maartje, echt fijn hé, als ze zo liggen te slapen...uren kan je er naar kijken! En leuk dat je vader Fiene in bad heeft gezet! Zie ik die van mij niet direct doen! Chrisje, ach ja, vergissen is menselijk en hopelijk wordt je lief niet te ziek! Marieke, *kwijl*...zo'n lieve foto! Misoh, zet hem op meid! Veel succes en strraks super genieten van je beebje!
alle nieuwe mama's en papa's gefeliciteerd met julie kleintjes voor alle dames die nog moeten bevallen suces hier nog baby in buik mijn kinderen worden ongeduldig en hangen heel de dag om me heen dus niet veel tijd om achter de pc te zitten groetjes cathy
Goedemorgen meiden... Ben er even heel vroeg bij vandaag... Voel me niet zo heel erg happy, heb ongeveer een uurtje nu steeds hele harde buiken met enorme stekende krampen... Verlies ook wat slijm en bloed...Als ik op het toilet ga zitten moet ik wel steeds kleine beetjes plassen en heb ook wel het gevoel dat ik dit op kan houden... Dan is het toch geen vruchtwater? De stekerige krampen zijn toch echt wel heavy, moet ze wegpufffen..... Pffff, dat was er weer één.... ze komen toch echt wel elke 5 minuten, maar weet niet zo goed of ze 1 minuut aanhouden... Vanaf waar tot waar begin je met tellen... Sorry hoor, ben echt een muts hierin.. hoop dat iemand van jullie al wakker is voor advies... liefs chris
@Chrisje: je begint met tellen op moment dat je de pijn onderin je buik voelt opkomen en stop als hij weer onderin weg trekt. Mij komt dit echt over alsof je bent begonnen meid. Bij twijvel altijd d vk bellen hoor! Heel veel succes! @Silvie: heel veel succes vandaag en ik hoop dat je beeb snel in je armen hebt. Alle meiden die zijn bevallen: van harte gefeliciteerd met jullie beebs. Geniet er maar flink van. Voor alle wachters: hou vol hoor meiden, beeb komt echt. Ik weet hoe lastig wachten is, zeker met al dat voorwerk maar jullie geduld word werkelijk beloond. Hier gaat alles goed. Marijn doet het prima en komt om de drie uur dus geen klagen. Over mijn moeder heb ik nog geen nieuws. Ze is de nacht goed doorgekomen en ze krijgt nu allerlei onderzoeken. Ik ga vanmiddag naar haar toe en hoop meer te horen. Tot later!
Dank je Nynke! Ben er achter dat 't toch echt begonnen is... ze komen ongeveer om de 4 minuten en AUWIE zeg! Zo raar dat het tussendoor gewoon steeds heel goed ging.,, Nu wordt dat wel steeds minder trouwens... VK gebeld en ff kijken of ze me telefonisch in de gaten houden of dat ze me "meeneemt in de route". Jullie horen van me~ Liefs Chris
@Chrisje: heel veel succes meid. Een douche wil wel helpen om de weeen beter op te vangen. Ook lekker blijven bewegen wil helpen. Je kan het meid!
Kom me even snel melden met BUB, hihi. Voel me prima. Bedankt voor de felicitaties. ik zal morgen alles even terug lezen. @Alle andere nieuwe mama's van harte! @Chrisje: Zet hem op! Achteraf valt het best wel mee! Ik ga nu weer snel even liggen. XXXX
@Chrisje; ooohhhh, wat spannend weer! Succes vandaag meid! Je kan het! Nog even en dan heb je jullie schatje in je armen (kan je ook lekker badderen, knuffelen, wandelen en voeden!) @Marieke; wat een vreselijk lieve foto! Echt superlief! *smelt* Ik ben de buddy van Misoh en zal haar namens ons een smsje sturen. Ze heeft de reacties hier niet meer gelezen denk ik. @Liesje; mijn vader heeft toen wij klein waren ook altijd heel veel van de verzorging gedaan. Bovendien heeft mijn broer een zoon van 4 maanden, dus hij heeft al kunnen oefenen op een iets groter exemplaar! WE hebben hem ook nog gefilmd! @Cathy; moeilijk he, om aan kinderen uit te leggen dat het nog wel even kan duren. Het is voor ons al zo lastig allemaal! @Nynke; sterkte bij je moeder. Ik hoop dat ze goed uit de onderzoeken komt! @Missyess; zooooo, jij zit snel weer achter de pc! Geniet lekker meid! Fiene heeft vannacht een gat van 8 1/2 uur tussen de voedingen gelaten! Is dat wel normaal?! Of kan ik haar dan beter na een uur of 5 wakker maken? Het lijkt me zo snel dat ze al zulke grote gaten laat vallen. Vanmorgen had ze uiteraard wel enorme honger, dus na haar voeding van half 6 kwam ze na drie uur weer. Overdag komt ze meestal ook elke drie uur. Wie weet er raad?
Bevallen 30 Juli Liedel (24) -> Isa 1ste kindje 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. 30w 5d 22 Augustus Joey26 (..) -> Jayden .. - .. - .. ZB (ks) - .. 31w 4d 9 September Kirsteyana -> Yuul - 2de kindje 2860 gr. - .. ZB BV 35w 1d 17 September Sofieke (..) -> Paulien - .. 3445 gr. 50 cm ZB BV 38w 1d Nomen (38 ) -> Fleur - .. - .. - .. - .. - .. - .. 25 September Doris (25) -> Sven - 1ste kindje 3780gr - 49cm TB FV 39w 26 September Andrea (29) -> Vince - 2de kindje 3015gr .. - ZB (m.i.) BV 38w 28 September Floortje (27) -> Robin - 1ste kindje 3810gr 54cm ZB FV 39w 3d 29 September Klieke (28 ) -> Reijer - 3de kindje 3500gr 50cm - TB BV 38w 5d 2 Oktober Avalon1972 (35) -> Aaron - .. - 2780gr 49cm .. - .. - 37w 5d Salsabine (32) -> Jayden - .. 3815gr - .. - .. - .. - .. 3 Oktober Denisse (26) -> Melieke - 1ste kindje 3280gr 48cm - TB BV - .. Diaan (33) -> Gilian - 2de kindje 3695gr 50cm - ZB (m.i.) FV 38w 6d 4 Oktober Murizzz1 (30) -> Quinten - 2de kindje 3745gr - ..- .. - .. 40w Ready (30) -> Mads 1ste kindje 3185gr 52cm - .. - .. 39w 5d 5 Oktober Maartje06 (29) -> Fiene - 1ste kindje 3390gr 51cm - ZB BV 39w 2d 6 Oktober Ine (..) -> Eline - 1ste kindje 3350gr 50cm - .. - .. - .. 9 Oktober NiCa (32) -> Dyon - 2de kindje 3105gr 49cm - ZB (m.i.) BV - .. 10 Oktober Liesje (32) -> Winter 3de kindje 4640gr 55cm ZB BV - .. Nijnie (28 ) -> Mirte - 1ste kindje .. - .. - ZB BV - .. 11 Oktober Appeltje (29) -> Kevin - 1ste kindje 3510gr 52cm TB BV 12 Oktober Rastagirl (31) -> Ky-Shana - .. 2760gr 47cm ZB - .. 38w 6d 13 Oktober Moon85 -> Britt 1ste kindje 1720gr 41 cm ZB BV 28w 6d 14 Oktober Xenas81 (25) -> Jesse - 1ste kindje 3385gr - .. - ZB BV 39w 1d 15 Oktober Martine (25) -> Lucille - .. 3900gr TB - .. - .. - .. Annn (27) -> Daan - 1ste kindje - .. - .. - TB BV 40w 6d Elvira (28 ) -> Tiago - .. 4185gr 52cm ZB - .. - .. Kissflower (19) -> Xavier - 1ste kindje 3740gr 53cm ZB BV 39w 2d 16 Oktober Anne36 (36) -> Yessie - 1ste kindje 3090gr - ZB (m.i.) BV - .. Stay Funny (20) -> Susenna - 1ste kindje .. - .. - TB FV 42w 1d 17 Oktober Nynke (29) -> Marijn - 3de kindje 3870gr 51cm - TB BV 40w 6d 19 Oktober Mamapatricia (21) -> Kyano - 2de kindje 3360gr 52cm - .. - .. 42w 1d Astrid85 (22) -> Nathan - 1ste kindje 3360gr 51cm - TB FV 38w 3d Lolli (..) -> Lars - 1ste kindje 4090gr 53 cm - .. - .. 40w 5d Evaatje (..) -> Deyna - .. 3685gr 52cm - .. - .. 41w 2d 20 Oktober Mariekebalm (26) -> Eline - 1ste kindje 2830gr 49 cm - ZB BV 40w 6d Lynn (27) -> Mike - 1ste kindje 2790gr 46cm - .. - .. 39w 1d Pol (28 ) -> Eva - 1ste kindje 3500gr 51cm - TB BV 40w 21 Oktober Serlovesang (..) -> Romeysa - .. - .3560gr 49cm - .. - .. 41w Smeetje (33) -> Kyra - 2de kindje - 3500gr 49cm - .. - .. 39w 22 Oktober Anz (25) -> Mieke - .. 3985gr 54cm - .. - .. 41w 1d 23 Oktober Jotim30 (32) -> Decco - 3de kindje 3360gr 46cm - ZB BV/FV 40w 3d 24 Oktober Happyliesje (25) -> Jelle - 1ste kindje 2750gr - .. - ZB - .. 41w 3d Missyess (24) -> Dewi - 1ste kindje 3280gr - .. TB BV 40w 5d Oktobermama's 11 Oktober Jetteke (34) -> 1ste kindje Jongen ZB BV Misoh (30) -> 1ste kindje - Verrassing ZB (m.i.) BV 13 Oktober Divanaatje (30) -> .. - .. Littledream (21) -> .. - .. 18 Oktober Bolletje (..) -> 2de kindje - Verrassing TB BV 20 Oktober Marize (34) -> .. - Meisje ZB BV 21 Oktober Safiya (27) -> 3de kindje - Meisje ZB (m.i) BV 22 Oktober Lievebeesje (36) -> 4de kindje Verrassing 23 Oktober Chrisje (28 ) -> .. - Verrassing TB BV 24 Oktober Maris (30) -> 1ste kindje - Meisje Irene (30) -> 1ste kindje Meisje TB BV Nienke07 (39) -> 3de kindje - Verrassing Kaykekay (..) -> 4de kindje - Jongen ZB (m.i.) FV 25 Oktober Sylvia (24) -> 1ste kindje - Meisje ZB BV 26 Oktober Bieke24 (24) -> .. - Meisje ZB BV 29 Oktober Marianne30 (32) -> 3de kindje - Verrassing TB FV 30 Oktober Lvdwerf (22) -> 1ste kindje Geheim TB BV Trienegirl (25) -> 1ste kindje - Meisje 31 Oktober Choco (28 ) -> 1ste kindje - Meisje TB BV 44 Mamas bevallen Nog 19 te gaan Verwacht: 8 Meisjes 2 Jongens 6 "Verrassingen" 1 Geheim Geboren: 19 Meisjes 25 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
Serlovesang, Smeetje, Anz & Missyess GEFELICITEERD met jullie DOCHTERS!!!! Happyliesje GEFELICITEERD met jullie ZOON!!!!
Nynke veel sterkte met je moeder! Misoh veel succes! Chrisje SPANNEND Sven is vandaag alweer 1 maand! Jeetje wat gaat dat snel! Gister naar het CB geweest, hij was goed gegroeid! De arts heeft hem bekeken en alles zag er goed uit! Hij ligt nu heerlijk bij me op schoot, kan ook de hele dag naar hem kijken Groetjes Doris
Gefeliciteerd Missyess! Wat een leuke naam Nu begrijp ik waarom je dat zei, de namen lijken veel op elkaar. Goede smaak, haha.. Over de borstvoeding, het gaat al stukken beter. Ik heb gewoon gevoelige tepels. Het heeft niks te maken met verkeerd aanleggen of dat ze niet goed drinkt. Het gaat gelukkig iedere dag een stukje beter. Vinden jullie het niet jammer voor de pappa's dat ze geen flesje kunnen geven? Hoe doen jullie het met bezoek, is het al lekker druk bij jullie? Ga zo voor het eerst naar buiten met Deyna, spannend!
Wouwie wat een baby's er weer bij. Gefeliciteerd allemaal. Ik moest gisteravond naar de VK en heb haar gevraagd om me te strippen, ze zag ook dat ik het lichamelijk erg zwaar heb. Ze zei gelijk we gaan zo ff kijken hoe of wat. Na dus wat controles bloeddruk eiwitten heeft ze dus geprobeert om me te strippen. Ze voelde dat de BM al goed verweekt en vlak was en dat ik 1cm onsluiting had helaas kreeg ze haar vingers niet goed naar binnen omdat ze iets te kort waren. Beeb lag iets te hoog met hoofdje. Maar ik was al blij dat ze een poging heeft gedaan. Ze vertelde me dat ze het idee had dat het niet lang meer zou duren maar begrijpelijk zijn ze nogal voorzichtig met dit soort uitspraken. Ik ga er ookmaar gewoon van uit dat ik dindag weer bij haar op controle moet komen. Toen ik thuis kwam kreeg ik wel weer wat voorwerk, eigenlijk de hele nacht en vanmorgen had ik ook rose slijm verlies. Misschien heeft het kleine zetje toch iets gedaan. Helaas heb ik nu wel harde buiken maar niet regelmatig. Wachten weer geduldig af. Voor mama's die bezig zijn....................kom op! Succes.
*meld* met BIB Hee dames! Chrisje wat ontzettend spannend!Zet hem op ik weet dat je het kunt! Misoh nogmaals heel veel succes en ik hou de mobiel bij de hand! Vanmiddag naar het zh en ik ben errug benieuwd wat ze gaan zeggen (of doen) Ik hoop op iets positiever nieuws als dinsdag. Mannetje heeft iig vanmiddag vrij en gaat daarna ook niet meer terug naar z'n werk dus dat is al goed nieuws Ik ben heel aanhankelijk en heb mijn mannetje het liefst aan me vast zitten op het moment Zal wel door de hormonen komen Nou ik ga me zo eens douchen ,lekker tutten en dan wat eten ,zodat ik met frisse goede moed richting zh kan gaan! Ik hou jullie op de hoogte!
*meldt met BIB* Alle nieuwe mamsen feli! En de mamsen die bezig zijn sterkte! Evaaatje.. lekker dat de BV beter gaat en lekker naar buiten! Maartje.. ik zou het lekker even aankijken.. wie weet komt ze vannacht wel weer elke 3 a 4 uur .. en als niet.. zou ik het lekker zo laten.. ze groeit als kool en je zegt zelf al dat ze in de ochtend wat extra komt...dus ze krijgt echt genoeg binnen... BV-kinderen zijn er een ster in om hun eigen behoefte te bepalen.. dus even z'n gangetje laten gaan zou ik doen!
Hallo Allemaal, Ik zal me ook weer eens melden...... Afgelopen zaterdag 20 oktober ben ik om 08.08uur bevallen van een zoon. Hij heet Ruben. Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland omdat Ruben in het vruchtwater had gepoept. Vorige week vrijdag moest ik naar de gynaecoloog omdat ik zaterdag 41 weken zou zijn. Daar is een ctg en een echo gemaakt. De gyn heeft mij toen gestript. Waarschijnlijk is de bevalling daardoor op gang gekomen. 's avonds om 22.00 uur wisten we zeker dat het bezig was. Ik had meteen regelmatige weeen, om de 8 a 9 minuten. Om 4.30uur hebben wij de vk gebeld, zij kwam om 5.10, heeft de vliezen gebroken en toen moesten we naar het ziekenhuis. Daar aangekomen moest ik aan de ctg, en bleek dat ik al bijna 7 cm ontsluiting had. De weeen waren vanaf toen wel moeilijk op te vangen. Maar ik mocht toch al redelijk snel gaan persen. Tijdens de persweeen bleek dat Ruben het een beetje moeilijk kreeg, zijn harttonen zakten weg. De verpleegkundige heeft de laatste 2 weeen op mijn buik geduwd en de gyn heeft hem uiteindelijk met de vacuumpomp ter wereld gebracht. Al met al een hele geslaagde bevalling, ik heb er verder niets aan overgehouden, alleen een klein knipje. Die voel ik nu wel goed zitten! Voor alle ander mama's VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie aanwinsten! Liefs, Divanaatje
Meld met BIB... Chrisje wat spannend meis...ben stiekum n beetje jaloers op je Klinkt idd wel als een beginnende bevalling...veel suc6 meis..! hopelijk heb je vanavond je kleintje in je armen! denk aan je! Marieke..aah wat een ontzettend lieve foto zeg..echt een scheetje! nou hier naar de gyn geweest.. alles in orde..zou morgen ingeleid worden, maar heb dat afgeblazen..wil toch liever dat ons meisje uit zichzelf komt...ze verwacht dat ik nog zeker wel de 42 weken ga halen, omdat mijn eerste kindje ook bij ruim 42 weken is geboren...als ik het trek, dan laten ze me daar tot week 43 lopen vind het wel lang...ben eigenlijk al wel helemaal op met 2 zwngerschappen zo snel achter elkaar...kan wel janken maarja alles voor mijn kleintje...12 november is de uiterste datum..nog ff doorbijten.. kzie het nu allemaal somber in geloof ik, voelt echt alsof ze nog wel tot die tijd blijft zitten..maja dat hoeft natuurlijk niet..tkan zomaar ineens beginnen... sorrie meiden voor mijn klaagzang...wil zooo graag bevallen ben zooo moe en dan die totpijn de hele tijd van mijn ribben...en mega drukke dochter die niet bij me weg wil..zou zo graag even 2 daagjes helemaal rust hebben...ze is lief hoor, maar mega druk nu..en als je zo moe bent en veel pijn hebt dan is dat echt behoorlijk zwaar..zit zowat om elk klein dingetje wat mis gaat te janken..pffff en nu hou ik op met klagen,..hoort erbij die gekke hormonen... knuf
@bolletje... zoooo jij doet je naam eer aan zeg! Wat een buik! hoop dat je beeb er snel uit gaat! @jotim.. heftige bevalling ook meid! Maar wel lekker zeg.. 1 perswee maar! @diaan.. vandaag weer lekker naar buiten.. moet het wel droog blijven.. @maartje.. was je borreltje lekker? @chrisje.. jaaa ik liep zeker trots over straat! kijk maar op mijn www voor foto! Kan je zelf zeggen of ik licht gaf of niet Ohhh volgens mij is het begonnen bij jou! ff idd de tijd bijhouden en daarna je vk bellen meid! spannend! @misoh.. succes meid vandaag! Ik denk aan je! @marieke.. ohhh wat een mooie foto zeg! Wat een lief meisje! @maartje.. mijn kraamhulp zei dat ik zoizo om de 3 uur moet voeden.. en snachts mag er 6 uur tussen zitten geloof ik.. als je er maar 6 a 7 voedingen op een dag doet dan zat ik goed! @evaatje.. wij hebben op het kaartje gezet dat we rusten tussne 12 en 4... in preciepe doen we bezoek om 11 uur en bv 4 uur en 7 uur! maar merk toch dat als we 3 keer op een dag bezoel hebben gehad, dat ik echt wel moe ben! maar het is nog niet heeel erg druk geweest met bezoek! komt wel.. want in november hebben we al wat afspraken staan! @marize.. spannend meid.. hoop dat het idd wat voorwerk was.. en dat het vandaag of morgen goed gaat doorzetten! @divanaatje.. gefeliciteerd met je zoontje Ruben! leuke naam ! @safiya.. balen meid.. ik snap dat je het helemaal zat bent nu! Maar als je het niet meer trek kan je dan alsnog ingeleid worden of niet? Vannacht is Jesse 2 keer gekomen voor de voeding.. Gisteren avond schrok ik best wel. Rob had hem drinken gegeven.. tussen de voeding stoppen we even als Jesse dat aangeeft, en dan verschonen we zijn luier... Nou dat gedaan.. gaat Rob weer zitten, en hij laat weer een scheet dus zat de luier weer vol.. maar op dat moment begon hij ook te spugen.. denk wel dat de hele voeding a 120 cc eruit kwam. Ik schrok zo erg.. hij zat helemaal onder.. heb meteen visite de deur uit gekickt.. en Jesse uitgekleed.. Daarna meteen onder de douche met hem gegaan! Was trouwens ook de eerste keer! En leuk dat hij het vond! Daarna begon hij weer te huilen.. en een honger dat hij had.. gelijk weer 120 cc op gedronken! pfff.. wat laat dat ventje me vaak schrikken zeg! ga vandaag de c1000 doos denk ik ophalen! Iemand die al opgehaald? Die krijg je als je een kaartje daar inlevert!