Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hallo lieve meiden!
    Hier snel ff een berichtje van een hele blije nieuwe mama :D
    Gisteravond is onze prachtige kanjer dus geboren! Het is allemaal heel voorspoedig gegaan! Jeetje mina wat is bevallen hard werken zeg :) Maar ohohohohoh, wat is het alle moeite waard! Zal m'n bevallingsverhaal een ander keertje nog wel uitgebreid plaatsen, maar ik ben in ieder geval uiteindelijk op de baarkruk van Damiën bevallen... Hij was helemaal schoon en gaaf! Zo heerlijk als je dan dat glibberende lijfje samen mag aanpakken! We hebben even flink gehuild saampjes 8)
    Gelijk na de bevalling was 'ie al zo lekker wakker, helemaal om zich heen aan het kijken... En hij heeft nog helemaal niet gehuild! Ach, is ook nog maar de eerste dag he, wat nog niet is, kan heel goed nog komen ;)
    We zijn in ieder geval helemaal in de wolken met ons prachtige manneke! Zal morgen wel even wat foto's plaatsen! Met mij ook alles goed, heb 3 kleine hechtinkjes, helemaal top! Ben alleen vanmiddag pas voor 't eerst m'n bed uit geweest omdat ik steeds van m'n stokkie ging! Maar dat gaat steeds beter!

Silvie, jij ook van harte gefeliciteerd met je zoon Wietze!
    Alle dames die nog wachten: heel veel succes meiden, ben heel hard aan het duimen dat jullie je kleintjes ook snel in je armen mogen houden!

Ga er gauw een eind aan breien, Damiën moet zo weer aan de borst! Tot gauw en weltrusten allemaal!

Liefs Chris

2. NiCa

NiCa Bekend lid

maartje dat is echt wel zwijmelen als je kindje zo heerlijk bij je ligt:)

maar waar kan ik dat vinden de lounge en dat verhaal ben niet nieuwsgierig wil geoon graag alles weten:p

liefs nica

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
  4. NiCa

NiCa Bekend lid

jeetje wat is dit erg zeg! :cry: ik ken haar dan wel niet maar heb voor haar man en nabestaanden een berichtje achter gelaten hopelijk vinden ze kracht om deze zware tijd door te komen

liefs nica

5. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Ik meld me me gewoon nog met BIB.
    Vannacht is alles rustig gebleven.

Tjonge jonge wat een verschrikkelijk bericht van Lieselotje1980!
    Ik krijg er dus helemaal kippevel van!
    Wat moet dat een nachtmerrie zijn voor haar man (en alle andere nabestaanden)
    Heb ik nu goed begrepen dat het kindje het zelf ook niet heeft gered?
    Dan is haar partner dus vrouw en kindje verloren :confused:
    Bah da's echt niemand te gunnen!

Maartje wat zal die rosé gesmaakt hebben zeg!
    Je zult wel heel goed geslapen hebben ;)
    Ik hoop ook dat het nu toch echt gauw eens doorzet!Mannetje zei al je hebt nu meer valse starts gehad als schumacher in z'n hele carrière :)
    Kun je nagaan hij houdt niet eens van formule 1 :)

Ik hou jullie straks weer op de hoogte van het zh bezoekje.
    Tot later!

6. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ik zie dat lieselotje 15 weken zwanger was van een tweeling en zelf 27 was pfff
    Daar word je toch even stil van.
    Ik mag ook eigenlijk niet klagen over iets onbenulligs als valse start of dat het lang duurt besef ik nu.
    Ongeloofelijk....

7. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    @bolletje ik mag net als jou ook niet klagen met veel voorweeen
    als je dat van lieselotje hebt gelezen
    ik had nieuws omdat ik gisteren bij gyn ben geweest
    maar dat is nu even hellemaal niet belangrijk
    groetjes cathy

8. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @maartje – nee met een ruk van 7 uur slaap zou ik ook niet gaan klagen. Ik heb niet eens voldoende tijd om daar van te dromen (haha). Ja erg he dat verhaal van lieselotje1980.
    Dit soort dingen maakt alles om je heen ineens zo onbelangrijk.

@appeltje – hier zit ik ook iedere 2 soms zelfs om het uur te voeden omdat ze steeds in slaap valt en niet wakker te krijgen is. De pijn kan ik redelijk onder controle houden met een tepelhoedje, ze drinkt er zelfs op sommige momenten van de dag beter door. Hier valt ze steeds in slaap doordat ze zoveel voeding in 1 keer krijgt dat ze gewoon te snel verzadigd is, ik laat soms eerst de druk van mijn borst gaan door zelf wat melk eruit te spuiten.

@evaatje – Yessie is niet geel geweest

@Martine – Beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt en naar huis mag.

@Xenas – Ik denk dat ik hier het badje ook maar eens naar de avond zet, kijken of ze dan wel in 1 keer wil gaan slapen.

@Marize – Nog even meis, als ik je zo hoor weet ik ineens weer hoe mijn laatste loodjes waren. Als ik nu terug kijk en zie hoe ik me nu voel had ik dat toen nooit geloofd.

@Chrisje – Gefeliciteerd met je zoon Damiën.

Hier weer een gebroken nacht achter de rug, de voedingen zijn geen pijl op te trekken de ene keer na een uur dan weer na 4 uur. Alleen die buikkrampjes zorgen er voor dat ze zo slecht in slaap komt. Ben gister voor het eerst echt gaan wandelen, dit vond ze wel heel erg lekker en ik ook. Vandaag komt eindelijk de hond thuis, ben benieuwd hoe dit zal gaan. Maandag komt ook de andere hond thuis en is mijn gezinnetje weer compleet na een 26 dagen.

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Jelle zijn lengte is 47cm.
    Happyliesje mag zondag naar huis!

Vele groetjes

Bianca

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Chrisje, van harte met de geboorte van Damiën!

Ik heb ook het bericht over Lieselotje gelezen, heftig zeg... Verdrietig dat zulke dingen gebeuren en het doet mij vaak wel weer heel erg beseffen hoe bijzonder het dan toch is als het allemaal loopt zoals het zou moeten lopen.
    Maar ondanks verdrietige en nare berichten gaat het leven wel gewoon door en daarin mag ook geklaagt of verteld worden over minder verdrietige en nare dingen (bolletje, klagen mag met al die valse starts en Kaykekay ook jij mag gewoon je verhaal doen hoor!). Dat maakt het bericht over Lieselotje niet minder verdrietig, maar het kan wel naast elkaar bestaan, hoe dubbel dat misschien ook is...

Ons meissie heeft de laatste 2 voedingen goed binnengehouden. Misschien een mondje terug, maar meer niet :). En ze heeft vannacht 6 uur aan een stuk geslapen, daar was mama ook erg blij mee, want die was toch behoorlijk moe! Vandaag vol frisse moed weer aan een nieuwe dag beginnen. Ik ga die kleine zo even bij papa onder de douche zetten.

11. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Gisteren express me pc uitgehouden. Ik ga anders teveel doen en kom ik niet aan me rust. Ga sterretjes zien en dat is niet de bedoeling.
    Decco doet het goed. Snachts is het nog rommelig veel wakker en huilen dus weinig slaap voor mij. Het is heerlijk dat kleine mannentje in huis. Echt genieten.
    ga proberen bij te lezen maar of ik het red met de voeding is afwachten.
    In ieder geval ik mis jullie wel hoor. En wil alle nieuwew mama's alvast feliciteren. De nieuwsbrief komt nog hoor. Vanmiddag ga ik even de lijst bij werken.

Maartje - decco was helemaal paars die heeft echt klem gezeten tijdens het persen. Heeft 20 minuten nodig gehad om op kleur te komen, zijn hoofdje is nog 2 dagen blauw/paars geweest. Maar nu doet hij het geweldig. Bij de blokker is de Alecto in de aanbieding doet het goed hier. Dacht ook eerst niet nodig maar het zelfde als jij.

Chrisje - knappe vent he decco, ga vlug verder lezen want volgens mij ben jij ondertussen ook bevallen. Ja izie jewel gefeliciteerd meid.

Marieke - smelt wat een foto met fred

Liesje - BV is ondertussen echt goed op gang. Kan zo meedoen aan bay-watch

Doris - ja gaat eht hard de tijd. Geniet er nog maar van.

Marize - hoe gaat het met jou nog baby in de buik ?

Nienke - pukje mag nu wel komen hoor.

Divaantje -gefeliciteerd met je zoon Ruben

Xenas - ja heftig maar het was het waard. Hoe is het met jesse ? bendankt nog voor je smsje heeft geholpen volgens mij want de weeën waren toen weg na jou smsje begon het weer. C1000 doos is het echt waard.

Maris - bedankt het is ook een knappe jongen. En jij ? alles nog te doen zo met buik ?

Misoh - gefeliciteerd met je zoon

Zo dames ga weer stoppen achter de pc zitten gaat niet goed wordt duizelig en sterretjes. Misschien vanmiddag weer.

Meiden de laatste loodjes ja zijn zwaar maar echt er komt een eind aan. Zet hem op.

Ps fem als je mee leest vind het leuk dat je kraamvisite bent geweest. Even nog en dan mag je ook genieten.

12. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Goedemorgen meiden...

meld met BIB...

sjee..ik ben helemaal stil van het bericht van Lieselotje...wat vreselijk oneerlijk :cry: nog zo jong...

hier nog steeds alles rustig...kga ff iets doen om dit trieste nieuws van me af te zetten...

tot later meiden..

kus

13. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hallo iedereen!

allereerst alle bevallen mama's : GEFELICITEERD!
    voor alle mama's met BIB : kom op! nog ff!

even een vraagje voor bevallen mama's :
    hebben jullie enig idee hoe lang "de onderkant" nog gevoelig blijft?!
    wat is een beetje normaal?!?
    natuurlijk hangt het af van wat er is gebeurt (wel of niet knippen/scheuren) enzo...

en... zolang je nog vloeit, mag je niet zwemmen, omdat je met het water een open verbinding hebt met je baarmoeder.
    weten jullie ook wanneer je weer mag vrijen?
    of moet je daar ook mee wachten, totdat het vloeien gestopt is?

iemand enig idee?

.

14. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    *meld*

Ooh..ik werd vannacht toch wakker met kramp in mijn hele been...jeetje. Moest er gelijk van rechtop zitten maar ja er zat een buik in de weg dus kreeg ik weer kramp. Voor de rest is hier weinig te beleven. Beeb zit er nog steeds en ik ga en vanuit dat de kleine lekker te laat komt.

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb echt een slechte ochtend gehad. Enorme hoofdpijn. Voel me echt brak.

@Chrisje; bevallen op de baarkruk! Gaaf zeg!

@Bolletje; lieselotje en haar tweeling zijn overleden. Haar man staat er dus nu alleen voor. Verschrikkelijk! :cry:
    De rose heeft inderdaad goed gesmaakt. Ik vraag me nu alleen af of ik daar zo'n hoofdpijn van heb.
    Enne....jouw geklaag is niet onbenullig hoor! Je kan nu eenmaal geen appels met peren vergelijken!

@Kaykekay; ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw stand van zaken. Hoe was het bij de gyn?

@Anne; lekker je hele gezin compleet! Kan je geen druppeltjes halen voor de krampjes? ik heb er goede verhalen over gehoord.

@bianca; wat fijn dat ze al bijna naar huis mag!

@Nijnie; wat goed dat Mirte haar voedingen heeft binnen gehouden. Lang leven de boeken! ;)

@Jotim; ik herken dat wel. Ik zit ook te vaak achter de computer op momenten dat ik eigenlijk even zou moeten gaan liggen. De alecto van de blokker was helaas al uitverkocht.

@Annn; ik ben inmiddels drie weken verder en mijn onderkantje is nog steeds wel wat gevoelig al gaat het veel beter. Volgens mij moet je met vrijen ook wachten tot het bloeden is gestopt. Denk ook aan bescherming tenzij je meteen voor nog een kindje wilt gaan! ;)

Fiene roept, dus ik ga voeden. Fijn weekend allemaal!
    Maartje

16. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden!
    hier ben ik weer ff ik ben erg geschrokken van het bericht van lieselotje!
    over mijn onderkantje gesproken daar heb ik al lang geen last meer van dyon is al dik 2,5 week oud
    en voor de krampjes hebben wij cinababy van vsm en volgens mij helpen ze echt!

liefs nica

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey lieverds!

Hier gaat alles nog steeds goed!
    Gisteren toch voor het eerst autogereden met Xavièr, hij viel gelijk in slaap.. Erg schatiig!

Vanmiddag ga ik heerlijk met hem en mijn moeder de stad in.
    Afgelopen nacht voor het eerst een nacht alleen geweest met Xavièr. Alex moest vandaag namelijk voetballen in Frankfurt, schrijf je dat zo? Dus die is gisteren met zijn team al weggegaan en hebben in een hotel geslapen.. Vanavond komt hij gelukkig weer terug. De nacht ging wel goed hoor, alleen heeft Xavièr buikkrampjes en dat is zoooooooo zielig! Dus ben heel erg blij dat ik hier tips lees van jullie, vanmiddag dus maar even iets van vsm ofzo kopen..

Veel liefs, Kirsten..

18. ha meiden!

wat een bericht zeg! over mijn hele lichaam kippevel! ongelofelijk! zat me net te bedenken.. ik heb natuurlijk ook zw vergiftiging gehad.. stel je voor zeg dat dat ons ook zou overkomen! ok.. nu ben ik nog aan het huilen ook!

@jotim.. echt waar! zou gaaf zijn als mijn smsje heeft geholpen!

@maartje.. hmm lekker een rosetje!

@ann.. mijn onderkantje doet geen zeer meer.. sinds begin deze week!
    ik vloei nog wel steeds.. maar kan het mooi opvangen met gewoon maandverband.. geen mega verbanden meer!

@kiss.. volgens mij heb ik over jullie gedroomd.. weet niet meer hoe of wat.. maar was erg grappig!

gisteren avond rond de laaste voeding (12 uur) Jesse heerlijk in badje gedaan! Hij vond het heeeeerlijk!
    Ik had zijn flesje klaarstaan.. en toen ik naar de box liep om hem weer te pakken.. lag hij helemaal in coma!
    en heeft doorgeslapen tot half 6! wow.. dat was fijn!

Zat ik gisteren het blad BV (borstvoeding) te lezen... lees ik ineens over die regeldagen!
    Daar had onze kraamhulp het ook over!
    baby's krijgen bij (rond) 10 dagen, 6 weken en 3 mnd een regeldag..dan hebben ze een groeispurtje en willen ze alleen maar drinken enzo!
    Dat is vast wat Jesse had van de week! Toen hij zo bleef huilen!
    Want toen was hij (hoe toevallig) 10 dagen!

toen ik wakker werd gisteren voelde ik dat er iets uit kwam bij mijn onderkantje.. ik zat net op tijd en er kwam een hele bloedprop uit! (sorry beetje onsmakelijk)!
    Nu is alles weer normaal!
    Heeft iemand dit ook gehad?

19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    :cry: ben helemaal verdrietig van het bericht van lieselotje..

@xenas, nu ben ik wel heeeeel nieuwsgierig wat je hebt gedroomt over ons! wat een eer trouwens dat je over ons droomt!

Liefs Kiss

20. @kiss.. ja ik weet het niet meer precies.. maar je had krullen! haha en die heb jij helemala niet!
    We waren gewoon bij jullie op bezoek volgens mij! hihi grappig he!

Deel Deze Pagina